Hei igjen,
Nå er det vel kanskje litt så som så med resten av blikkdelene også, eller, blikkdelene er vel stort sett der. Hvertfall det som har med viftehuset å gjøre. Det er nok verre med gummidetaljene. Og plastplugger

Litt av problemet er at jeg har faktisk ikke sett en motor med alt av blikk og gummi på plass med mine egne øyne. Har massevis av deler, men monteringen av disse kjøledekslene har blitt litt etter prøving og feiling-metoden. Ikke alt passer sammen, og ikke alt passer på en 1600.
Har haynes-manual, som hjelper noe, og så har jeg et amerikansk VW-blad som har sikkert 20 reportasjer om motorbygging. Det er et veldig godt hjelpemiddel, alt av rekkefølger, moment, klaringer, tips og triks osv. står der, og masser av bilder.
Jeg oppdaget faktisk ganske nylig at det skal være noe gummigreier rundt pluggene, og at det finnes tetninger rundt luftslangene.
Som sagt virker det ikke særlig mye varmere baki der nå enn før, men så har jeg ikke kjørt så mye enda. Har vel litt "luftunderskudd" siden jeg ikke har riller i lokket, men siden bilen er lakkert i en (hittil) ukjent blåfarge, så tror jeg det blir sånn en stund til.
Men hvis det er underskudd, tror jeg faktisk at den luften som trekkes inn/opp foran er kjøligere enn den som kan trekkes inn fra andre steder, hvis dette dekselet er på.?