mai 05, 2025, 16:11:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Type 1 motor i 79 Mod , hva med kjøleblekket ?  (Lest 2324 ganger)
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« på: juli 08, 2013, 23:27:18 pm »

Har en 1600 type 1. Motor som skal inn i 79 Doka. Tips til kjøleblekket løsning ? Evt noen som har ferdig ?
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #1 på: juli 09, 2013, 12:51:17 pm »

Ingen som har noen input?
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: juli 09, 2013, 13:09:45 pm »

Jeg mener å ha sett noen lage i glassfiber.
Husker dessverre ikke hvem.
Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #3 på: juli 09, 2013, 13:11:18 pm »

Regner med at du vet at VW har laget kjøleblikk som passer til nettopp dette?
Andre løsninger vet jeg ikke om.  Glad
Loggført

Speed is no substitute for direction
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #4 på: juli 09, 2013, 13:20:39 pm »

Regner med at du vet at VW har laget kjøleblikk som passer til nettopp dette?
Andre løsninger vet jeg ikke om.  Glad

Jeg vet det, men folk sier det er vanskelig å få tak i.
Fiberglass er ikke akkurat førstevalget, men hvis alternativet er å kjøre en sommer uten......

Fant for øvrig en link her:
http://www.creativecarcraft.com/notforbug.htm




Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #5 på: juli 09, 2013, 19:11:02 pm »

Dette løses enkelt med ei tynnplate og noen gode platesakser. Bare å sveise eller skru på litt rundt t1 blekka.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #6 på: juli 09, 2013, 19:34:18 pm »

Dette løses enkelt med ei tynnplate og noen gode platesakser. Bare å sveise eller skru på litt rundt t1 blekka.


Å det blir nok?

Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #7 på: juli 09, 2013, 19:43:48 pm »

Dette løses enkelt med ei tynnplate og noen gode platesakser. Bare å sveise eller skru på litt rundt t1 blekka.


Å det blir nok?


Spørs jo hvor mye plate du handler... Blunker
Sitter en skumgummiremse rundt som tetter den siste sprekken.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #8 på: juli 09, 2013, 22:45:45 pm »

Kjører du Doka imorgen Henning? Så kan vi ta en kikk  Blunker
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #9 på: juli 09, 2013, 23:16:03 pm »

Kjører du Doka imorgen Henning? Så kan vi ta en kikk  Blunker
Kjører alltid doka... Blunker
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #10 på: august 07, 2013, 10:54:12 am »

Hva kan jeg bruke for å tette den siste sprekken rundt kjøleblekket?
Ser unneberg har en rull med pakning men tar litt lang tid å få det da jeg helst skulle kjørt til scc på fredag.

Noen forslag? Evt noen som har i Hamar området?
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #11 på: august 07, 2013, 11:36:55 am »

hvis du bare skal fra hamar til scc er vel hemmeligheten bare å kjøre, og stoppe inimellom for å se om motoren er for varm. hvis den er det, så lager du en provisorisk åpning på motorluka. så lager du en 100% løsning når du kommer hjem.
Loggført
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #12 på: august 07, 2013, 18:05:42 pm »

Eg har T1 i Plokkopp'en (-75 Sika) utan dette blekket.
Har rulla no konstant i to år, utan noko problem. Full bil og tom bil, sommar som vinter.

Så ikkje sei det til nokon, og køyr på! Rekker tunge
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!