Noen ting du bør tenke på:
- Når og hvor ble den lakkert/restaurert forrige gang? (Kan være mye sparkel, skjulte skader osv, spesielt ved import fra USA men uansett egentlig....)
- KG er veldig spesielt bygget. Skjermer er som du sikkert er klar over ikke demonterbare, noe som vanskeliggjør kontroll mtp rust og tidligere reparasjoner.
- Det som er verre er at det blir mye mer komplisert/stiller større krav til den som gjør jobben enn det som er tilfellet på en boble hvis man vil ha ok resultat.
Om du ikke skrur, og heller ikke er en dyktig sveiser selv, så ville jeg kjøpt i høyere prisklasse, ferdig restaurert. Men da er man fort opp mot 90-100 000. Eller bruk tilsvarende penger (+/- 50) på en veldig bra boble, men det har du kanskje allerede

.
En ting er iallefall sikkert, om du skal ha andre til å fikse/sveise, og ikke har kontakter i Polen eller lignende, så flyr pengene fort når man begynner å pirke i en KG med "noe rust"....

Selv ved restaurering i øst-europa vil en bil som dette veldig raskt komme opp i 100 store + frakt osv.
Prisen er helt ok for en som kan og vil restaurere selv, men skal man sette alt bort ville jeg skygget unna. Vil du gå løs på den selv, hadde jeg startet med å restaurere en boble som er mye enklere å jobbe med.