blitt veldig lenge siden sist jeg oppdatert her, men har det hvertfall skjedd littegrann siden sist

Fått turbomania boka!!

:

tror jeg finner noen nyttige tips rundt motorbyggingen i disse bøkene

og noen bilder av Air-Riden, før jeg pakker den vekk i påvente av montering ved en senere anledning

Kjøpte et sett ekstra belger, da jeg er usikre på hvor store belger jeg får plass til foran:

Sveisa inn nytt feste mot kanalen i bak-kant av døra på sjåførsiden (var jo bare luft der fra før):

Så kappa jeg ut og begynte å tilpasse venstre del av "cross-memberen":

I tillegg var jeg en tur nede på BT (hafslund) for en god stund siden, og det gikk ikke helt som jeg håpet på
Jeg ringte BT rett etter jeg kjøpte bilen, og de fortalte meg på telefonen at jeg bare kunne ordne forsikring og deretter hente ut skilter..
Ringte dem igjen 2 uker før jeg dro ned, og dobbeltsjekket at det ikke var noe mere som måtte gjøres i forkant..
Men når jeg kom ned på BT (hafslund) igår, så fikk jeg beskjed om at det var registert en mangel-lapp på bilen, men de klarte ikke å finne denne mangel-lappen..
Så med andre ord gikk jeg ut derifra uten å vite hvorfor jeg ikke fikk vognkortet, men med klar beskjed om at bilen måtte på full sjekk før jeg kunne få dem..
Var skikkelig deprimerende når jeg har ringt dem 2 ganger i forkant for å være sikker på at det ikke var noe slikt registrert på den, og få beskjed om at alt er i orden, for deretter å få kontrabeskjeden uten å vite hva eller hvorfor..
Ble brått litt mere å gjøre nå pga dette, ettersom bilen nå først bør godkjennes, før jeg begynner å bygge og søke om den slik jeg vil ha den?
går vertfall sakte men sikkert i riktig retning