Dette er et tilbud om å bli deleier i Team KDF.
Les ALLE punktene under her for å få en klarhet i hva dette er.Team KDF eier en splitboble i fra 1952 og et nytt taktelt + 5 popup telt i eske.
Ved innkjøp i teamet så gjelder disse reglene.
1. Alle deleiere er likestilte.
2. Det er ingen grenser på hvor mange deler som man kan eie.
3. Det er ingen løpende utgifter og være med i teamet.
4. Innkjøpsum av vær del er fastsatt og kan ikke forandres under eiers løpetid i teamet.
5.
Når alle eierdelene i teamet er oppkjøpt så vil det bli en trekning blant deleierene der innholdet i teamet vil bli overdratt
til de som blir trukket ut.6. Når alt som teamet eier har fått nye eiere så vil teamet bli oppløst.
Dette er vedtektene i Team KDF og ved innkjøp i teamet så godkjenner kjøper disse vedtektene.
Har hatt kontakt med folk utenfor landegrensene som vil overta min KDF Looker, men vil gjerne beholde den i Norge og gjerne
i miljøet så derfor tenkte jeg at dette burte være en fair måte for de fleste å kunne skaffe seg en spilt boble.
Mvh
Ruggen
Klare for en ny mulighet i miljøet?

Det må ryddes litt blant mine biler for nye ting skal prøves og andre ting skal se dagens lys.
Jeg har nok biler og kan dermed godt slippe en videre til andre som vil overta min KDF Looker som sikkert er kjent for de
fleste i miljøet.
KDF Looker`n kan dere lese om i linken under og bilen har mange deler som ikke er helt vanlig og har vært skrevet om i både
Gatebil og Gasolin. Alle militær effektene følger med bilen da dette hører med til bilens oppbygging og ide.
Som dere ser i linken så er denne bilen helt pusset opp og holder fortsatt en høy standar på denne jobben.
Bilen er registrert og står i egen garasje som den kan stå i til den blir hentet.
Det er fortsatt noe montering igjen og noe elektrisk som må legges opp men dette er kun kose jobb.
Om tiden strekker til så blir dette gjort før den blir hentet.
Bilen har montert luftfjæring foran og har Judson kompressor anlegg på motoren så her kan den nye eier bare gjøre seg
klar for grusrally på SCC. PS, den har fast fot.

Se link her --->
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,6487.0.htmlTrekning vil bli så fort alle eierdelene er solgt, slik at nye eier kan ha bilen klar til sesong start.
NB:
For å forenkle kontroll og føring av lister blir det gjort på denne måten.
Nå registrerer du deg i tråden ETTER innbetaling av eierdel. Det vil si du betaler, og skriver i
tråden "kjøpt 2 eierdeler" for eksempel. Husk å sende en pm med navn og adresse + ditt nick på forumet, slik at vi får
krysskontrollert mot innbetaling. Deleierlisten vil bli fyllt ut etterhvert som det kommer innlegg, slik at man lett kan
følge med på hvor mange som er solgt. Viktig da at folk IKKE skriver at de har tatt en eierdel før de faktisk har betalt,
slik at det ikke blir surr her....
EIERDELNR. BLIR TILDELT ETTER REKKEFØLGEN DU REGISTRERER DEG I TRÅDEN!

Vi selger 460 eierdeler à 250 kr. (Omsetning 115 000)
Eierdelene betales til Teamets kontonr: 2601 20 90756 (250 kr. pr. stk. NB: Husk å sende PM med navn + forums nick!!!)
Trekning vil bli så fort alle eierdelene er solgt. Verdien i teamet er rimelig høy i vårt miljø, så det blir spennende å se responsen.
Som nevnt eier også teamet et taktelt + 5 stk poput-telt for de som ikke har buss å sove i på treffene

. Settes
opp på 3 sekunder. Glimrende ved sen ankomst!

Teamets innholdsliste:
1. 52 KDF Looker split boble
2. Taktelt
3. Popup-telt
4. Popup-telt
5. Popup-telt
6. Popup-telt
7. Popup-telt
Nye eiere blir publisert på VWnorge umiddelbart etter trekning. Bilen trekkes først. Det vil si innholdet trekkes i den
rekkefølge de står i innholdslisten.
Vi benytter dette programmet under trekningen:
http://favo.no/heldig/Trekning vil bli filmet og lagt ut slik at dette blir dokumentert.
Teamets innhold hentes i Grenland, eller nye eiere betaler frakt ved sending. Bilen står som sagt i egen garasje og den kan stå der
til ny eier kommer og henter den i løpet av sommeren.
Bilder:
Deleier liste:

Deleier lista.jpg (32.01 KB. 387x600 - vist 734 ganger.)
Da er førstemann på lista, så heretter vil jeg prøve og oppdatere lista vær kveld slik at dere kan også sjekke om alt er gjort rett.
VIKTIG: Veldig fint om alle som har kjøpt seg inn sjekker sitt nick i deleier listen, slik at vi er 100% sikker på at
alle får eierdelene de skal ha. Hvis det blir en feil, vil man få tildelt første ledige deleier nr. etter at feilen blir
oppdaget. Har noen fått tildelt fler enn de skulle ha vil de bli merket med tomrom i listen, og tildeles nestemann som kjøper seg inn i teamet.
PS: Bruk denne tråden KUN til oppdatering ved innkjøp i Team KDF og info fra meg.
Har du spørsmål om annet så send meg en PM.