356 industri motor
Hiandblue:
Hvorfor må kjølebleket byttes?
synnes det ser veldig likt ut
tmatre:
Viftehus og kjøleblekk over cylindere passer ja..
Men du må jo lage alt det som er rundt mellom selve motoren og bilen...
Du vil ikke ha varm luft opp i motor rommet igjen.. og inn i viften :-)
Hiandblue:
Ok ! er det,det som er feil på den jeg har der er det ikke tettet rundt på sidene og bak
motoren har ikke vært helt fornøyd :D
Hiandblue:
ossen går det å bruke dobble 44 gassere på denne motoren???
tmatre:
Kommer an på volumet på motor da..
Men er det en 1680 som den jeg har bør det gå bra med rette dyser og halsringer.
I 356 og 912 bruker Porsche doble Solex 40mm gassere, men jeg ser det er mange som memer det er mye klatt med de, og bytter de ut med 40mm weber. Om det er på grunn av at de generelt er dårligere en Weber vet jeg ikke.. tviler vel litt på at de er så mye dårligere. Er vel helst på grunn av at de er utslitt :-) De med delt spjellaksling sites mer, og det blir slark i aksling
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side