Jeg kjører WBX swinghjul med 228mm cluchh.
Det blir litt sliping i cluch huset, dette er en 002 buss kasse for 1600 200mm T1 svinghjul orignalt

Du får du lett og fin pedal og en cluch som holder greit
Du kan bruke automat starter.. men i oppstart bukken min har jeg en starter fra en tverrstilt TDI motor SR0408X/409X. Kraftig starter på 2KW som fås billig på skroten.
Denne har tilsvarende opplagring som automat starteren. Adapter plate kan du lagge selv eller kjøpe her:
http://www.rockymountainwesty.com/Vanagon_Hi_Torque_Starter_Adapter_p/wv-001.htmHusk at du må ha AUTOMAT versjonen!
Dette viser fra venstre- T2 automat starter, TDI starter med adapter - T1 starter

Ang pinnbolter, finn noe som har langt gjengeparti. WBX blokka er breiere en T1 blokka må cylinder dreies ned ca 13-14 mm om du bruker 5.5" staker og WBX veiv med org slag
Da blir pinnboltene litt for lange, og de må kappes. Da er det jo greit å ha litt gjenger igjen etterpå
Du trenger også 2 sett T1 pinnbolter (Trenger bare en bolt fra det "andre settet") for å få alle pinnboltene i rett lengde

I camperen har jeg en T4 oljekjøler montert på Rocky Jennings holder i modifisert doghouse:

Det holder normalt, men på de varmeste dagene i sommer med ferielastet bil over fjelloverganger måtte jeg slippe opp litt.
Har når derfor en oljekjøler liggende under bilen i tilegg. For en boble er det nok plenty med kjøler i doghouse
Har også kjørt med en CSP olje kjøler adapter plate montert i viftehuset
Det fungerte fint, men da var en gammel brukt oljekjøler montert.... så den sprakk

Obs! kan ikke brukes slike nippler dersom du har sentermontert forgasser....
I oljefilter holderen på motoren har jeg denne "oil filter remote adapteren"
Og en egen oljefilter holder i innerskjermen bak. Blir mindre griseri med filterbytte også
Har også en olje termostat i sløyfen som går via oljekjølerne
Oljetrykk "adatpterne" på bildet er Type-3 først, så en Y koblig fra Biltema med bryter til oljelys og temp føler til eget instrument

Peilepinnen fra T1 kan brukes, du trenger bare en bit av røret fra WBX peilepinnen (4.2mm over "ringen") og utvider røret litt slik at peilepinnen sitter "passe"

Reimhjulet må dreies ned, da det er simring i begge ender av WBX blokka.
Her er deg også lagt inn trigger hjul for VR sensor for Megasquirt sprut/tenning

Veivstakene på WBX og T1 er like i "tykk enden" så det er billig å skaffe nye i den lengde du ønsker, og som da passer med T1 stempel
I bussen har jeg hydraliske løftere, herlig å slippe "lyden" men det krever selvsagt at kam og løfter er kompatibel
Jeg hadde også valgt foringer som Jørn selger om jeg nå hadde bygget en ny mer turtall villig
Et annet alternativ er vel Kjell Åen T4 løftere med fot, jeg jar et slikt sett også men vet ikke om en får tak i de lenger?
Er tyngre de da...