Heisann,
Her får vi svar på tiltale tvert

bra det

Har du noe formening om hva B.T vil si om dette? trenger man noe papir på dette, eller er det bare å gi gass?
Vist jeg skulle gjort dette enda enklere - hva mere deler trenger jeg? høres ut som han som har denna tannstaga har det meste av boble deler;)
Biltilsynet? Hmm. Beats me, men som alltid er det greit å prate med dem først. Opplegget er jo typegodkjent fra før, men du sveiser jo inn boltefester, så det krever kanskje litt ekstra godkjenning?
Hvis du skal være sikker på at du har alt av deler, så kan du jo få med deg krysset som kobles innpå styresnekken og rattstammen også + selvfølgelig styrestagene, da. Boltene som fester styrestagene til tannstangen er veldig spesielle, så husk å få med dem. Noe særlig mye mer er det ikke av deler. Tannstang er en enkel konstruksjon.
Burde fått lett opp en her på forumet som har gjort denne ombyggingen før, så får du triksene du trenger. Jeg bare kjører rundt i en bil med tannstang, og kan bare si at det gir kjøreegenskaper helt på høyde med dagens biler!