Sånn for å slippa å sage hull til vindu, og samtidig få fin utsikt, så var folie løsningen. Motiv selvfølgelig lokalt fra Kvinnherad.

Over Røldalsfjellet.

Over til Fehmarn.

Der det var Midsummet Bulli festival.

Innom til Jörg, som desverre var blitt påkjørt.

Campa ei natt hos ein kompis i Siegerland. Han sa at Krombacher bryggeriet var kun 5km unna, så måtte jo innom der og.

Medbragte reservedeler er for pingler. Men kom meg såvidt fram til Günzl for å kjøpe nye tenningsdeler.

Litt seinere samme dag tok startmotoren kvelden.
Fant heldigvis fram til Vogt Engineering m/venner dagen etter. Meget hyggelig gjeng. Han hadde nyoverhalt starter på lager. Og utstyr til å justere motoren, etter gårsdagens delebytte.

Traff på han her langs veien sør i Frankrike. Han dreiv butikken Vintage Autohaus.

Brannstasjon i Andorra la Vella

Bilde stjelt fra internett. Hadde hørt om dette landemerket som står på ca 2600moh i Andorra. Så prøvde å kjøre opp der, selv om de lokale anbefalte 4x4.

Kom omtrent så langt, før det var for bratt og ulendt for den litt segne, undermotoriserte camperen min.

Kom selvfølgelig midt i rushen oppi der.

Vel framme i Spania var det forbanna godt med kald hardangersider.

Viktig med litt variasjon, lånte den her ein tur.

Albir/Altea

Innom til BBT i El Campello for et oljeskift før returen. De hadde for lite tid, så lånte løftebukken, og tok jobben sjøl.

Camping med ok utsikt, Port de Cabus

Bunkring på Europas muligens høyeste bensinstasjon, 2408moh.

Ei natt på campingplass i Frankrike. Fransken min er meget ustø, men det var ganske mange som gikk forbi på kort tid, og sa noe, sikkert om bilen. Kan ha vært at de likte den, eller at det ligna på et bordell med disse lysene...

Ei natt i San Remo, Italia.

Fryktelig mange F500 på kysten der, både gamle, sånne vanlige nye, og sånne Abarth trimma. Legg merke til han i den blå Mercedesen, han tok ei ulovlig forbikjøring, for å ta bilde av bilen min.

Ei overnatting på Passo Stelvio, ca 2800moh. Her finnes og Europas høyeste minibank.

Innom til Vogt og gjengen på vei opp igjen og, på grilling.

Fant den her kjenningen inni et skap der, bilde fra et sikkert 10-15 år gammelt magasin. Muligens noen som har observert denne i Norge nå i sommer.

Snartur innom et VW-treff i Krautsand.

Bussfest i Norrköping. Her fra motorbytte på lørdagen.

Vel hjemme igjen.

Og så kom tyskerene.