1303RCN
Seniormedlem
   
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark
|
 |
« Svar #60 på: august 21, 2008, 21:37:39 pm » |
|
Var på mitt første SCC nå i helgen og ble imponert av det jeg så. Ble spesielt imponert av det jeg så på stripa. Har vært på Bug Run noen ganger på 80 og 90 tallet og må si at det har vært en "rivende utvikling". Er det ikke et ønske og event mulighet for at man kan lage en cup for VW drag race i norden. Et løp i Norge SCC, og et løp i Sverige Bug Run og event et løp i Finland. Det er jo ikke så mange rene drag race for VW
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
    
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg
SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!
|
 |
« Svar #61 på: august 22, 2008, 00:07:25 am » |
|
Tidenes treff !!!!
glimrende speeker, snakket med mange av ulendingene og de følte seg veldig velkomene :-)
litet tips til neste års tenn opp felles grillen litt før racing'n starter og få den dere trøndern med engelsk mun diare til å si i fra att det er varme griller for felles grilling og PARTY ;-) mulig kvelden hadde blitt ENDA BEDRE !!
nåkk en gang TIDENES TREFF !!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mangokid
Seniormedlem
   
Innlegg: 261
Bosted:
|
 |
« Svar #62 på: august 22, 2008, 13:37:55 pm » |
|
- Bandet MÅ skifte vokalist - evt byttes helt ut. Kul og variért musikk spilte de, men kvaliteten var så dårlig at mp3-er hadde vært bedre. Hvis disse spilte på Øya så bør Øya få seg ny bookingansvarlig... - En større samling mp3?
Tja hva skal man si? Noen liker mora, andre hører på Ole Ivars. Mulig at mange syntes bandet var helt ræva, hvilket de er i sin fulle rett til å mene. Dog var kanskje heller ikke forholdene til en god konsert lagt helt til rette. Det var ingen lysrigg på scenen og bandet måtte stille med egen PA, noe som koster opp mot 30.000 å leie, (5 ganger honoraret), så løsningen ble da å plukke det beste fra bandets eget anlegg og stille med det. Spilletiden var satt opp til 21.00, noe som ble bedt om å flyttes litt, og med litt tolker man som oftest i retning en halvtime, tre kvarter. Tydeligvis kunne konsertstart med hell blitt utsatt til 22.30 minst, da det var i underkant av ti mann tilstede ved konsertstart og kanskje 50 ved slutt. Og ja, vi har faktisk spilt for 3000 mann på Øya, (blant de best besøkte konsertene på Vika scenen), ByLarm, Gamla, Garage i Bergen, Kristiansand, Blå, Mir, pluss 30 andre steder det siste året. To produksjonsselskaper har headhunta oss for å få LOV til å lage musikkvideo gratis, Urørt jobber med planer for oss, og etter konserten på Øya ver det et Britisk promoselskap som tok kontakt for å legger planer for en evt. UK-turne, vi varmet opp for Hellbillies og Åge Aleksandersen tidligere i sommer, og det som mange ofte fremhever ved bandet er vokalist og låtskriver Roger, i tillegg til bandets allsidighet. Selvsagt kan et så ufattelig bra og spennende band gå over hodet på mange, men da er det jo bare å gå runden og se på biler i stedet. Hadde vi blitt bedt om å ta med musikk på Mp3 hadde vi med glede gjort det og servert musikk for ALLE hele natta. Dette er IKKE ment som kritikk mot SCC staben som gjorde en fantastisk jobb både for bilfolket og for bandet. De skal ha all den ros de fortjener, og om et ørlite magasurt mindretall ikke ønsker det, spiller vi likevel på SCC også neste år, i tre timer, minst. Thomas
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FUSENTAST
Supermedlem
    
Innlegg: 648
Bosted:
Trønder i eliksir
|
 |
« Svar #63 på: august 22, 2008, 13:54:03 pm » |
|
Noen mulighet for å dra med seg han loslitte fra Babyloon...?
da skal jeg ha på meg t-skjorta som sier:
Hvor er Steffen Iversen...?
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #1
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #64 på: august 23, 2008, 21:59:45 pm » |
|
jeg kommer med ett par forslag til neste år:
1. Alle kan alfabetet (nesten) hvor ike kjøre alfabetisk startrekkefølger av klasser?? A_B_C_D_E_F etc....... jeg gikk selv glipp av flere runder pga F_A_E_B_B etc.. Alle får jo kjørt like mye uansett rekkefølge.
2. hvis den siste i sin klasse må kjøre alene, så bør en bil fra en annen klasse kunne kjøre mot. ventet selv att sistemann i en annen klasse kjørte alene, mens jeg stod og ventet på tur..for så å kjøre alene.
3. Lage klarere skille på street og slicks. La "vanlige" gatedekk stille i egen klasse og gateslicks/slicks i samme klasse. Ser man på resultatetene fra SCC så er det ikke jo ikke noe forskjell på de klassene i tider i det hele tatt. Kankskje flere hadde stilt i street klassen? ? ?
Slicks SC: 1st place Håkan Lundgren 9.137/252.49kmt 2nd place Ron Lummus 9.273/237.20kmt 3rd place Stian Abell Larsen 9.527/227.56kmt
Street SC: 1st place Jens Petter Brandtorp 9.618/222.51kmt 2nd place Niklas Haaglund 10.251/210.88kmt 3rd place Micke Karlsson 10.669/229.61kmt
Slicks NA: 1st place Sven Goffaux 10.891/194.78kmt 2nd place Petter Carlberg 11.353/185.55kmt 3rd place Roar Lunde 11.581/189.38kmt
Street NA: 1st place Juhani Jyrkanko 10.511/198.43kmt 2nd place John Elnef 11.306/187.22kmt 3rd place Janne Andersson 11.547/178.05kmt
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #65 på: august 24, 2008, 01:09:26 am » |
|
Først og fremst ros til et glimrende arrangement. Selv har jeg liten erfaring med å delta på dragrace, men har sett en del gjennom åra, så det første forslaget går ut på å kanskje organisere racinga med en liten eliminering, slik at man kan kåre en vinner på den måten. Kan godt premiere beste tid også for den saks skyld, men et par finaler utpå søndag som et klimaks på racingen hadde vært interessant. En annen sak jeg har tenkt på er at jeg har planer om å kjøre litt på stripa selv neste år, og kommer da til å stille i en Ghia med 1835cc. Sier seg selv at den ikke har noe å stille opp mot de andre i street-klassen (ref Jørn sitt innlegg over). Hva med å enten kjøre en form for bracket hvor man selv setter sin egen tid, og skal komme nærmest mulig den, med start forskjøvet i tid slik at man teoretisk kommer likt i mål? Eventuelt dele inn klassene etter motorvolum, slik at også de uten 2.4l pluss kan konkurrere om premiene. Just my 2 cents 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bjørnar
|
 |
« Svar #66 på: august 24, 2008, 08:53:56 am » |
|
Hadde vært fint med finaler på søndag, MEN personlig så er jeg skeptisk til dial-inn tider og forskjøvet start mellom bilene. Dette finner man på street-legal stevnene rundt om i landet. La SCC være god gammeldags kappkjøring hvor det er raskest til mål som gjelder. Er det ikke litt slik at de fleste prøver å slå sin egen tid da, uansett om det står et råskinn som du aldri vil klare å slå ved siden av? det var mine 2 øre... Kanskje det hadde vært fint med en nybilsparad også? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #67 på: august 24, 2008, 14:57:03 pm » |
|
Helt enig med Gralland her! Drag Race er og har aldri bare vært først mann i mål. Da er det bare å bygge størst motor. Det bør være sjåfør som avgjør om man vinner eller ikke. Ellers legger jeg meg langflat under asfalten og tilber alle frivillige på SCC 08!!!! (Og her gikk jeg tom for ord...) 
|
|
|
Loggført
|
1960 T-1 1965 T-1 1988 Opel Omega (Til salgs) 1993 Honda CBR600F 1998 BMW 520iAT 2001 Chrysler PT Cruiser
Sulten og tørst, bil først!
Kjør fort, ta sjanser.
|
|
|
marcus ösd
Nybegynner

Innlegg: 42
Bosted: hammerdal jamtland
|
 |
« Svar #68 på: august 25, 2008, 17:09:43 pm » |
|
Nu vet ju jag inte hur dragracing vanligtvis går till i norge  men först imål vinner så vitt jag vet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #69 på: august 25, 2008, 17:39:53 pm » |
|
Kongstanken bak racingen på SCC er så mye som mulig kjøring for alle og så enkelt som mulig reglement. Stiger tar kjøretid fra andre (og blir vanskelig ved dårlig vær), ET kjøring er gøy, men kanskje litt skivebom i forhold til de som skal prøve for første gang (og de ønsker vi fler av!!). Skjønner at det kan bli litt uoppnålig premiemål for mange, men tanken er å ha noe å strekke seg etter. Veldig mange av de som ligger i toppskitet her har strevet for disse tidene i mange år. Når det gjelder klasseinndelingene skal vi ta en ny gjennomgang av disse for neste år. Det ble litt bom med slicks/gatedekk fordelingen, da vi hadde tenkt at DOT slicks skulle gå under slicks, men formidlet det budskapet for dårlig til både NDRG og deltagerene. Beklager dette. Bedre neste år Takk for alle innspill 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #70 på: august 25, 2008, 17:48:02 pm » |
|
ser helt klart det poenget, Øyvind, og for mange er det nettop dette med å få lov å kjøre så mye man orker, og konkurrere mot sine egne tider (og andres respekt ...) som teller. Er ikke mange (ingen, antakelig...) andre treff som tilbyr noe tilsvarende, og det bør man ta vare på.
Men for de som ikke kjører selv er det også mer interessant å se på noen som kjører om kapp med "førstemann til mål, vinner" som hovedregel.
Har heller ikke problemer med å se at dette er tider man har jobbet for i mange år, og at en helg som denne er med på å gi disse folka meget nyttig "track-time" for å bedre sine resultater.
Igjen: KONGEARRANGEMENT, og stå på videre !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem
    
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo
Praise the raised
|
 |
« Svar #71 på: august 25, 2008, 18:13:24 pm » |
|
Jeg savnet ikke førstemann til mål-kjøring. Det var så mange biler jeg hadde lyst til å se, og det var enda flere som jeg fikk øynene opp for når jeg kom dit. I tillegg får man jo litt førstemann til mål ved bra match-up'er som buss mot buss, buggy mot buggy Richie Webb mot Tekken etc.
Det hjelper også mye på spenningen at det var så bra speaker på SCC at man ofte fikk vite bestetider, perser etc så man hadde noe å sammenligne med.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #72 på: august 25, 2008, 18:30:38 pm » |
|
Når det gjelder klasseinndelingene skal vi ta en ny gjennomgang av disse for neste år. Det ble litt bom med slicks/gatedekk fordelingen, da vi hadde tenkt at DOT slicks skulle gå under slicks, men formidlet det budskapet for dårlig til både NDRG og deltagerene. Beklager dette. Bedre neste år Takk for alle innspill  Det fikk jeg klar beskjed om att DOT slicks var slicks på lørdag morgen ved påmelding. men kalle ville det anderledes tydeligvis siden han ga klar beskjed om att sånn skulle det ikke være.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #73 på: august 25, 2008, 19:34:07 pm » |
|
La oss ta det en gang for alle; DOT dekk er gatedekk i dragracing og dessverre fikk ikke NDRG dette med seg før langt utpå lørdagen. Nå kan jeg ikke svare på hvorfor ikke NDRG kunne reglene men jeg lover at det ikke skal være tvil om dette til neste år.
Mvh hårDOT.no
Et lite innspill fra denne kanten så får andre bedømme om det er konstruktivt eller ei; jeg mener vi skal drite i underholdning i form av band eller DJ (dette er ikke kritikk til bandet da jeg dessverre gikk glipp av dette) og heller satse på en bedre felles grilling og/eller en stor og trygg bålplass, gjerne med benker/sittemuligheter rundt. Helst det siste spør dere meg.
En litt annen ting, jeg foreslår åpne porter fra tidlig fredag med test`n tune muligheter samme dag.
|
|
« Siste redigering: august 25, 2008, 19:45:04 pm av BeetleBug »
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #74 på: august 25, 2008, 19:42:42 pm » |
|
bestemmer ikke SCC boys dette selv da AKA f.eks Berger , hvilke dekk som skal i hvilke klasse??
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #75 på: august 25, 2008, 19:47:30 pm » |
|
bestemmer ikke SCC boys dette selv da AKA f.eks Berger , hvilke dekk som skal i hvilke klasse??
Joa... SCC gutta bestemmer det meste og kan sikkert velge å se bort fra reglene. Men hva da med sjåfører fra andre land som har benyttet DOT slicks som gatedekk i mange år?
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #76 på: august 25, 2008, 20:10:13 pm » |
|
de måtte jo forholde seg til norske drag/street legal regler ? ? Dessuten er slike folke meget tilpasningsdyktige  Dette er bare ett forslag for å få klarere skille mellom klassene. I praksis er det IKKE noe spes forskjell i de 2 slicks/gateklassene SOm berger sier. så har de/vi noe å strekke seg etter. Peace bro.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #77 på: august 25, 2008, 20:38:33 pm » |
|
Folkens dette er det flotteste treffet jeg noengang har vært på! jeg slutter ikke å forundre meg over den sterke vw-ånden som lever her på vwnorge og gjorde det også på SCC 08. Detter var UTROLIG storartet!har ingen ting å utsette, og folkens det å kjøre noen meter på en støvete grusvei, er INGENTING å grine over ihvertfall jeg fikk så VELDIG mye igjen når jeg kom inn porten, Neste år kommer jeg med bil og håper det blir like storartet da! Blir det gardermoen da også? RÅBRA!! STÅ PÅ GUTTA! Rikard
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Elnef
Nybegynner

Innlegg: 32
Bosted: Aalborg
|
 |
« Svar #78 på: august 25, 2008, 21:00:40 pm » |
|
La oss ta det en gang for alle; DOT dekk er gatedekk i dragracing Helt enig samme regler har vi altid kørt efter i Danmark ser ingen grund til at SCC skal opfinde egne regler på det område
jeg foreslår åpne porter fra tidlig fredag med test`n tune muligheter samme dag
Ja Tak
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Boblebaard
Seniormedlem
   
Innlegg: 419
Bosted: Ski
|
 |
« Svar #79 på: august 25, 2008, 21:22:58 pm » |
|
Tusen takk for årets luftavkjølte opplevelse! Det er lenge siden jeg har hatt så mange flotte opplevelser på treff. Satt vel igjen med litt av samme følelsen etter mitt først BugRun for 12-13 år siden.
Neste år SKAL jeg få med meg hele helgen på SCC!
Har bare et par forslag til forbedringer:
- Flere søppelkasser med lokk for å unngå all vepsen. - Litt bedre merking av utstillingsområdet. (For min del hadde det vært nok med en del for originale biler, og en annen for ombygde)
Ellers så vare premiene kjempefine, og det er supert at noen faktisk har premier med særpreg istedenfor helt vanlige pokaler!
Kan ikke si at jeg gleder meg stort til SCC 2009!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #80 på: august 25, 2008, 21:32:52 pm » |
|
nei jeg stemmer fortsatt på det forslaget jeg har sagt tidligere. alt av Slicks/r-dekk i egen klasse . vanlige gatedekk i egen klasse. for bredden's skyld. ellers får man kun ha to klasser NA/SC Det viktigste blir å att man praktiserer de regler man bestemmer på forhånd slik att vi kan forholde oss til de litt tid i forveien. takk 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Squareback
Supermedlem
    
Innlegg: 6311
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #81 på: august 25, 2008, 22:34:21 pm » |
|
Nå fikk jeg ikke vært på G-moen denne helga pga "Family Business"...
Men de jeg har hatt kontakt med etterpå er jo storfornøyde!
Kanskje vi også har en bil klar til neste SCC...
Her var det ikke mye å sette fingeren på...
Dette med informasjon kan aldri bli for bra. Alltid en utfordring med dette...
Halvard
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Espen Sandbakken
Seniormedlem
   
Innlegg: 429
Bosted: Østre Toten ,Lena
Klubbløs #008
|
 |
« Svar #82 på: august 25, 2008, 23:16:19 pm » |
|
KONGE treff!!  Mitt første SCC treff men IKKE det siste  Hvordan er det med inndeling av klasser etter motor str, finnes det eller kan feks en 1300ccm møte en 2400ccm bare de har like dekk?... Hvordan er de forskjellige klassene delt opp?.. Mvh espen
|
|
|
Loggført
|
- 51 T-1 Drag - 55 T-1 - 66 T-1 cal-look
|
|
|
Elnef
Nybegynner

Innlegg: 32
Bosted: Aalborg
|
 |
« Svar #83 på: august 30, 2008, 08:33:24 am » |
|
nei jeg stemmer fortsatt på det forslaget jeg har sagt tidligere. alt av Slicks/r-dekk i egen klasse . vanlige gatedekk i egen klasse. for bredden's skyld. ellers får man kun ha to klasser NA/SC Det viktigste blir å att man praktiserer de regler man bestemmer på forhånd slik att vi kan forholde oss til de litt tid i forveien. takk  Ser ingen grund til at DOT slicks skal i samme klasse som Drag slicks En mulighed var måske at lave en klasse for rigtige/almindelig gadedæk altså ingen DOT slicks i den klasse for bredden skyld som du er inde på
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
    
Innlegg: 546
Bosted: Lørenskog
The driver
|
 |
« Svar #84 på: september 06, 2008, 10:58:07 am » |
|
Vet ikke om det blir konstruktivt, men litt må jeg si  Jeg savner bedre burnouter jeg. Det går an å burne på flere gir vøttø gutta, mere røyk; fortsatt uten ild  Akkurat det husker jeg fra 2002, det var noen heeelt konge der  Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager. 
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #85 på: september 06, 2008, 11:41:27 am » |
|
Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager.  Hvis du melder deg frivillig i to dager til å sjekke bånd og kaste ut de som ikke skal være der, er det ok for meg 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #86 på: september 06, 2008, 12:10:36 pm » |
|
Fredrikstadklubben har prøvd å ha flere farger på båndene, forskjellige priser osv på deres treff. Det gikk dårlig pga. at det er umulig å følge opp. I tillegg øker sjansen for feil i billettregnskapet pga at det ganske enkelt er flere muligheter for å gjøre feil. Vi gjorde det da som du foreslår Razer. Hvorfor gjøres det på samme viset på Bug-Run? Roskilde-Festivalen? Jeg har ALDRI hørt om klaging på inngangen der? Som Berger sier, OM du fremdeles mener at dette ikke er noe problem er du hjertelig velkommen til å ha ansvaret for inngangsbilletter på SCC2009. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
    
Innlegg: 546
Bosted: Lørenskog
The driver
|
 |
« Svar #88 på: september 06, 2008, 19:12:09 pm » |
|
Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager.  Hvis du melder deg frivillig i to dager til å sjekke bånd og kaste ut de som ikke skal være der, er det ok for meg  Det er én inngang, en utgang. Hvis dere er så trangsynte for deres egen fantastiske verden, så er det vel like greit at jeg holder meg unna. Det er flere enn jeg som har nevnt det her, så måten dere argumenterer på nå er ubrukelig. At det kan være vanskelig å holde kontroll på andre treff skjønner jeg, rett og slett av geografiske hensyn. På Gardermoen må du være temmelig apeskalle for å ikke kunne ha nok kontroll. Uansett vil neppe SCC tape penger på det, dere kommer til å tjene mer. Uansett. Og, sjekker dere ikke bånd uansett? Om dere ikke sjekker bånd fordi alle båndene er like, er vel hele greia med bånd ganske ubrukelig? Er jo ikke vanskelig å se etter 2 farger liksom  Jeg skjønner hvis jeg blir provokativ for noen nå, men da får vedkommende gå i seg selv en liten tur 
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
EspenX
Supermedlem
    
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo
Praise the raised
|
 |
« Svar #89 på: september 06, 2008, 21:15:06 pm » |
|
Er litt ønsketenkning dette, men det er tydelig mange av oss som holder på med litt cheapo hjemme-mekk-prosjekter som nok vil dukke opp på SCC09 og de færreste av oss kommer nok til å bremse motorene når man bygger på budsjett. Derfor kunne det vært überfett om man kunne fått dyno-teste biler/motorer på SCC09 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
|