ole-mog
Supermedlem

|
 |
« Svar #30 på: juli 22, 2008, 23:28:27 pm » |
|
Når , og hvor går crusingà fra. Jeg ble nemmelig en heldig eier av en boble 68 mod forige uke, og vil gjerne bli med på treffet. Er det noe påmelding?  Gleder meg. MVH Ole
|
|
|
Loggført
|
-------------------------------- Røyken & Omegn Aircoolers. -------------------------------- 73`Bay 62`T1 1200 Delux Beryllgrønn 73`1303s 61`råtte 69`original  
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #31 på: juli 23, 2008, 00:24:18 am » |
|
Når , og hvor går crusingà fra. Jeg ble nemmelig en heldig eier av en boble 68 mod forige uke, og vil gjerne bli med på treffet. Er det noe påmelding?  Gleder meg. MVH Ole Gratulerer med "ny" bil :-) Cruisingen starter kl 16 lørdag 23. august fra Festningsplassen ved Akershus festning - nederst i Kirkegata. Det er ingen påmelding for verken cruising eller treffet. Velkommen skal du være!
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
holmsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: juli 23, 2008, 02:22:55 am » |
|
mmm..bør ikke vi som har litt lavere biler en gjennomsnittet kjøre først?? så får vi et rolig og fint tempo på crusinga.Ifjor virket det som om det var om å gjøre å komme først til kollen og de fra politiet burde kanskje følge med litt bedre.? Crusinga i 2006 var veldig bra..da kjørte vi i samlet tropp hele veien uten problemer.
EspenX som skriver her nå (og Holmsen sier "Faan, jeg skulle aldri gitt deg tilgang til maskina....": Jo!!! Jeg som rota vettø... De laveste forran selvfølgelig, Rune. Du har helt rett.
|
|
« Siste redigering: juli 23, 2008, 02:26:41 am av holmsen »
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: juli 23, 2008, 08:26:50 am » |
|
du med stor motor får sørge for å kontrollere høyrefoten der foran, det kan ofte skje at de fremste bilene drar fra resten av gjengen
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #34 på: juli 23, 2008, 08:36:51 am » |
|
du med stor motor får sørge for å kontrollere høyrefoten der foran, det kan ofte skje at de fremste bilene drar fra resten av gjengen
Og de er jo pent nødt til det når onkel drar av gårde. Ser ut til at jeg må ta en pause i faderns 60års lag denne dagen. For Crusinga i Oslo må jeg ha med meg!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #35 på: juli 23, 2008, 08:43:03 am » |
|
Og de er jo pent nødt til det når onkel drar av gårde. Ser ut til at jeg må ta en pause i faderns 60års lag denne dagen. For Crusinga i Oslo må jeg ha med meg!! ja ikke sant, at onkel også har lett for å dra av gårde kan også bli et problem, i fjor husker jeg som bil nr 2 at dette skjedde flere ganger. Men da vi de to sykler færre enn lovet, men i år blir dem nok folk! Det har de lovet. Hyggelig at du tar deg tid Espen!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Rust is not a crime..
|
 |
« Svar #37 på: juli 28, 2008, 23:36:42 pm » |
|
Jeg kommer oxo  , men tar turen inn på søndagen 
|
|
|
Loggført
|
Erik Andersen 3322 Darbu tlf: 46813220 ---------------------------------------------------------- Røyken og Omegn Aircoolers Arrangement Ansvarlig   ------------------------------------------------------------------------------ 1967 Notchback 1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt 1969 Variant Solgt 1956 Oval Solgt 1973 1303S SOLGT
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #38 på: juli 29, 2008, 10:40:31 am » |
|
Jeg quoter meg selv fra side 1, slik at alle kan se hvilke fasiliteter vi stiller med på Bogstad Camping vs. det vi hadde på Kollen. Noen punkter vel verdt å merke seg, satt opp mot Kollen;  Spør gjerne om det er noe uklart rundt andre "ting og tang" også folkens 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivwar
Medlem

|
 |
« Svar #39 på: august 06, 2008, 22:26:35 pm » |
|
Jeg stiller med Emil Politibil som vanlig! Vi gleder oss vilt! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
surfer56
Supermedlem

+4792817564
|
 |
« Svar #40 på: august 07, 2008, 11:16:19 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JFP
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: august 17, 2008, 23:57:17 pm » |
|
Ble usannsynlig mye SCC-greier her, og veldig stille mht Volksfest.
Litt for å bumpe opp tråden: Skulle bare si at jeg stiller med to biler i kortesjen på lørdag!!!
JFP
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
surfer56
Supermedlem

+4792817564
|
 |
« Svar #43 på: august 18, 2008, 09:32:16 am » |
|
Blir godt med en "rolig helg" - hehe. Ser allerede frem til helga! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ole-mog
Supermedlem

|
 |
« Svar #44 på: august 18, 2008, 14:45:27 pm » |
|
Får desverre bare hvert med på crusinga, men gleder meg til det da. Har fått tak i en grind, radio og caps, så håper det er meg i hende innen lørdagen.
Sees
|
|
|
Loggført
|
-------------------------------- Røyken & Omegn Aircoolers. -------------------------------- 73`Bay 62`T1 1200 Delux Beryllgrønn 73`1303s 61`råtte 69`original  
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #45 på: august 18, 2008, 16:14:03 pm » |
|
I bilen min på SCC lå det en brosjyre som jeg tok med meg hjem. Helt utslitt i sengen på søndag bladde jeg litt i den.. Egentlig litt off topic, men jeg må tillate meg å si at hovedoverskriften "Norges største VW-treff", kanskje var vel ambisiøs i disse tider.....
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #46 på: august 18, 2008, 17:08:35 pm » |
|
I bilen min på SCC lå det en brosjyre som jeg tok med meg hjem. Helt utslitt i sengen på søndag bladde jeg litt i den.. Egentlig litt off topic, men jeg må tillate meg å si at hovedoverskriften "Norges største VW-treff", kanskje var vel ambisiøs i disse tider.....
Så,så Øystein.. Nå må vi ikke bli så store på det her da. SCC kunne fort blitt noe helt annet enn hva det ble, ingen hadde vel forventet et slik "innrykk" som det ble (og det var jo første gang med kun Luftkjølt vw, ikke sikkert alle kommer tilbake..) og vi skal husk på det at Volksfest ikke har vært enda..
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Adax (Buskebil)
Seniormedlem

"Aeris tepesco plebis plaustrum"
|
 |
« Svar #47 på: august 18, 2008, 18:20:09 pm » |
|
Jeg kommer på fredag og har med meg en kompis med vannsøl,
er det noen flere som reiser fra Kongsberg eller liknende som drar på fredag? kansje vi kan møte Porsgrunn gjenger på vei opp?
|
|
|
Loggført
|
 Dare to be different. "Aeris tepesco plebis plaustrum"
|
|
|
T2man
Supermedlem

Termos er bra
|
 |
« Svar #48 på: august 18, 2008, 20:17:21 pm » |
|
Så,så Øystein.. Nå må vi ikke bli så store på det her da. SCC kunne fort blitt noe helt annet enn hva det ble, ingen hadde vel forventet et slik "innrykk" som det ble (og det var jo første gang med kun Luftkjølt vw, ikke sikkert alle kommer tilbake..) og vi skal husk på det at Volksfest ikke har vært enda.. Angående din kommentar om at "ikke sikkert alle kommer tilbake...": En danske jeg tok farvel med i porten sa at han kommer tilbake neste år, men da skulle de bli 5 biler og ikke 1 som iår... Dette er ikke noe mer å diskutere, SCC har nådd sitt mål om å bli det største treffet. Men selvsagt er det hyggelig at klubbene har sine treff  Det er alltid hyggelig å delta på Volksfest 
|
|
« Siste redigering: august 18, 2008, 20:36:53 pm av T2man »
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
Adax (Buskebil)
Seniormedlem

|
 |
« Svar #49 på: august 19, 2008, 01:53:52 am » |
|
Hvor mye koster det å delta i år? de andre årene har det vel vært gratis og campe men det forandrer seg vel i og med at alt skjer på en camping?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Adax (Buskebil)
Seniormedlem

|
 |
« Svar #50 på: august 19, 2008, 02:01:15 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #53 på: august 19, 2008, 09:04:54 am » |
|
vi kommer til å ha en mann ved Festningen som vil informere de som eventuelt ikke har fått med seg endringen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Larsern
Nybegynner

|
 |
« Svar #54 på: august 19, 2008, 18:50:36 pm » |
|
kansje vi kan møte Porsgrunn gjenger på vei opp?
Vi reiser innover på lørdag.. Men vi skal overnatte på bogstad over til søndag, kanskje kjøre samlet hjemover.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #55 på: august 21, 2008, 11:01:10 am » |
|
rett før klokken 11 i dag melder yr.no om følgende vær for helgen:
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #56 på: august 21, 2008, 11:02:51 am » |
|
Har fått noen henvendelser om inngangspriser:
150,- bil+fører 50,- gående
Man må gjerne campe, koster ikke noe i tillegg selvsagt, noen har lurt på dette.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #57 på: august 21, 2008, 11:11:17 am » |
|
Med det kjempeværet som står foran oss, er det fristende å dra opp allerede fredag ettermiddag. Går det greit å campe der fra fredag av?
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #58 på: august 21, 2008, 11:35:08 am » |
|
Med det kjempeværet som står foran oss, er det fristende å dra opp allerede fredag ettermiddag. Går det greit å campe der fra fredag av?
Går helt greit å campe fra fredag.
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
haz
Supermedlem