Når det gjelder kjøling så kan du sikkert mikke noe selv, men det settet hotshop selger synes jeg er gunstig i forhold til hvor mye jobb du må drive med ellers. Med settet dems kan du bruke T1-dynamo osv, og du kan vel si at da er du ferdig med kjøling.. Selvfølgelig får du Porsche-kjøling, men det er dyrt og overkill med mindre du skal lage en 2,5 liter ++
Bakre kjøledeksel kan du fint lage selv..
Eksosanlegg til T4 i boble, så er det litt enten eller... Trenger du ikke varme er B.A.S anlegg det beste og nesten eneste (ja det finnes et fra bla Remmele, men det er ikke for "normale" lommebøker..) Ellers er jo muligheten med C.S.P sitt system med kortere varmebokser og en bakre potte, men dette blir nesten like dyrt som et B.A.S-anlegg og gir nok ikke den effekten heller..
For å spare litt penger kan du eventuellt kjøpe bare grenrøret fra B.A.S og ordne resten av anlegget selv...
Svinghjul bør du bruke fra 1700 (litt avhengig av girkasse) 215mm cluch/svinghjul går uten å frese i kassa, på 228 mm må du frese ut i kassa..
Når det gjelder topper, så er det 412S toppene som er de som har størst ventiler originalt(motorkode AN). Disse vokser ikke akkurat på trær for å si det sånn.. De har 41/34 ventiler. Og så har du 914/4-motoren(motorkode GB) med topper som har 42/36 ventiler, men de sprekker, hvis dem allerede ikke har sprekt´...

Flowmessig er 2,0 toppene med "square-port" de beste toppene, men da får du som regel en ombyggingsjobb i forhold til grenrør når det gjelder flens..
Hvis du skal ha mål på rundt 100 hk, så holder de originale 2,0 toppene eller 1,8 toppene fint. Med et par dobble 40mm, bra eksos,porta topper frest ned for høyere komp og kanskje en litt hvassere kam, så er du nok rundt 100 hk..