Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: september 13, 2008, 21:45:21 pm » |
|
Jepp jepp! Då er det dags att avsløra den nye bilen min! Denne vart altså kjøpt i Kløfta og frakta av Jalle!! (Stor cred til han!!) Jalle var grei nok til å spandera ein fridag til å frakta ein bil til ein 15åring hann ikkje kjente!! Og det er eg gla for  Han reiste tidleg og me reiste litt seinare.. etter å ha kjørt nett ei lita stund runda me eitt par svingar.. og kva var foran oss?? Jau e ekstremt strøken tidlig 60tals bobla!! Eg begynte å lure.. men det var vist eitt treff på Vikafjellet.. (veteran biler..) Også kjørte me, og kjørte, og kjørte... og plutseleg var me der me trudde tyinnkrysset var! Eg fekk ein telefon av Jalle.. og han hadde netopp parkert. Me kjørte ned ein bakke og der stod han!! 1Min for seint  Men han hadde med seg noko..  ..Ein bil på ein hengar  ..Og det var ei Boble..  .. Som var jevla tøff  Eg glodde intenst på bilen! Den såg bra ut! Berre ein del lakkbobler og småplukk! Også fant eg den første rusta! ..Var vist berre på enden av høgre varmekanal.. Men det gjer ingenting! Resten av rusta er berre litt overflaterust her og der.. Den hadde nokon bulker, då.. høgre forskjerm hadde eitpar kakk, men dei fleste kan fiksast enkelt.. begge bakskjermane hadde kvar sin "enkle" bulk.. også reservehjulbrønnen hadde eit kakk.. men den skal skiftast uansett.. + Motorlokk og panser.. Den største feilen er nok i bakskjermane.. som er til 62modell og dermed 62- baklys.. Grunnen til att eg handra Pre 62 Var netopp baklysa.. så derfor har eg handla rette baklys av Rune #7 i Screwdrivers  Den nest største feilen er att den ikkje starter.. men det er berre ladinga ifølge forrige eigar.. Så; Bilen skifta hengar og Jalle fekk sin vel fortjente cash! So reiste me! Turen heim gjekk knirkefritt! Stoppa diverse plassar for å knipse bilder og eta lunch osv.. Vel heima vart bilen parkert mitt på tunet.. og inspsert ned til kvar minste detalj! Eg oppdaga straks att dekkene var VELDIG nye spesielt vinterdekka! Piggane var heilt fine så jo ubrukt ut! Eg heiv ut matter og sofa og fant 19,50 kr reservenøkkelen, bås og blyantar... Når eg tok ut den gigantiska gummimatta i fronten fant eg ut att reservehjulbrønnen var kaputt.. Eit stort rusthol der slangen til tankluftinga går ut! (skal den ut i gjennom brønnen?) Også såg det ut til att bremseveskebeholderen lekker... det var vått der, og den plata var Råtten! Skal skiftast! Ellers så er bilen meget flott og den lukter (stanker) wunderbaum inni..  Bilen har i tilleg øyelokk.. som Jalle haldt på å drepa  Dei passar igrunn til bilen sånn den er nå (uten fangarar) så dei skal kanskje få stå ei LITA stund.. men fangarar + øyelokk det går IKKJE! Skal dessuten ha på lyktegrillane mine  Også har eg lyst på glue pærer.. men det er vist Totalt Umuli! Å få tak i  Motoren svettar litt olja, men eg skal vel skifta pakning på oljelokker likavel.. Og så har eg store planar om diverse 1600  Men det tar eg seinare! Velvel.. Bilder kjem øyestraks 
|
|
« Siste redigering: september 14, 2008, 10:15:48 am av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #1 på: september 13, 2008, 21:51:01 pm » |
|
Se her ja! Så kult tistlo! Dette har vi gledet oss til, og dette var deg vell fortjent! gleder oss til bilder!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Roy
Juniormedlem
 
Innlegg: 99
Bosted: Brumunddal/Gjøvik
|
 |
« Svar #2 på: september 13, 2008, 22:20:46 pm » |
|
Gratulerer! Gleder meg til å følge denne tråden, Tistlo 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #3 på: september 13, 2008, 22:21:03 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #4 på: september 13, 2008, 22:25:30 pm » |
|
SÅ tøft tistlo!, dette var bra Du passa godt til den bilen da!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold
|
 |
« Svar #5 på: september 13, 2008, 22:26:47 pm » |
|
grattis tistlo,,gleder meg å følge med på tråden 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
    
Innlegg: 796
Bosted: Skien
Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....
|
 |
« Svar #6 på: september 13, 2008, 22:26:57 pm » |
|
Den så jo bra ut. Er vel bare å få kjøpt senkespindler, kortet puma og få vrid over 2-3 hakk i hekken. Rett og slett en anstendig grisesenking. Det er jo slikt dagens ungdom driver med. Denne har potensiale.
|
|
|
Loggført
|
B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #8 på: september 13, 2008, 22:30:27 pm » |
|
haha Trur ikkje det ahelgemo  Men ikkje fortvil!! 69en er ikkje glømt!!!! men allikavel turde eg ikkje å parkera 61en opp me garasjen.. veit jo aldri kva 69en finn på på kveldstid.. kan jo fort verta missuneleg osv.. Og: Eg har store planar!! Men nå må eg få ut litt mair bilder
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
manics
Seniormedlem
   
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo
|
 |
« Svar #9 på: september 13, 2008, 22:32:03 pm » |
|
Grattis med "ny" bil! Ser bra ut, stort potensiale og hele pakka!! 
|
|
|
Loggført
|
LateBugLover; 1968 VW 1300 1974 VW 1303S Big
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #10 på: september 13, 2008, 22:35:40 pm » |
|
Gratulerer igjen. Bilen ser kjempeflott ut! Trenger vel ikke nevne at jeg er enig med empiboy? 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #12 på: september 13, 2008, 22:45:34 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: september 13, 2008, 22:59:36 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
vwrc
Seniormedlem
   
Innlegg: 301
Bosted: Østfold
|
 |
« Svar #13 på: september 13, 2008, 23:09:24 pm » |
|
 Hei , gratulerer med skikkelig flott bil . Fine bilder oxo , ikke vansklig o se at du er STOLT ,,,,  Gøy det . Vil bare råde deg til ikke o plukke hele bilen ned med engang ,,,,,ta heller litt etter litt , så slipper du o gå lei . Lykke til Tistlo ,,,,,,,,,ps , gøy og se deg på bilde  .
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #14 på: september 13, 2008, 23:14:11 pm » |
|
Jau takk! Denne skal IKKJE plukkast ned sånn som 69en! Bilder av meg er jo mangelvare her på forumet.. så no har dekan litt å bita i 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 4529
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
 |
« Svar #15 på: september 13, 2008, 23:25:45 pm » |
|
Gratulerer Tistlo... Dette var jo absolutt en bil å ta vare på :-9 Lykke til
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #16 på: september 13, 2008, 23:28:45 pm » |
|
Sjølvsagt skal han takast vare på 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #17 på: september 13, 2008, 23:46:11 pm » |
|
Greitt.. Då skal eg opplysa litt om PLANEN! Det fyrste som skjer er att eg for stell på tidsriktide detaljer i bakenden, som baklys (kjøpt) og bakskjermer (Ø. Kjøpt) Og samtidig skal eg prøve å få start på den; -Då eg vridde om nykkelen, kom det raudt lys på Venstre pæra i speedometeret! Når eg vridd om til start, var det absolut INGEN respons nokonplassar! Ikkje noko klikk !! Eg tippar batteriet er flatt, så eg skal skjekka kor mangen volt det er på det i morgo! Sant det er 14volt det skal vera når eg vrir om nøkkelen til start? Jaja.. når eg får start på den, må eg nok kjøra litt  Og når hausten (vinter?) setter inn skal eg sjå om eg har tid til å pusse den opp! (men det krever om-møbelering i garasjen, evt. bygge eit nytt skur som garasje for den! Og då skal altså bilen pussast ned, rusta skal takast, bulker skal vekk osv.. Når det er gjort skal den ha lakk, og det er nøyaktig halvmatt/blank svart!! Men sidan eg er perfeksjonist så er eg litt i tvil om eg skal gjera det skikkeleg ein gong for alle, eller berre ta det sånn att det viser frå utsida.. For eg veit ikkj heilt korleis det vil sjå ut med Kålsvart bil utanfor og inni, likbleik  Men svart vert den! ..Seinare skal puma på plass.. senkespindlar veit eg ikkje endå.. men den kan ikkje senkast altfor mykje, for vegane heim til meg, er eit kapittel for seg sjølv (komunal veg) I Felg-kategorien har eg planlagt sprintstar med raudkant.. og cal-look dekk! Stor bak liten/vanleg framme.. Alt som finst av krom skal 'og på plass! Eg vurderer framleis om den skal ha takgrind og/eller caps.. Øyelokka skal vekk til fordel for lyktegriller, og pærene Har lyst til å verta GULE vist eg får tak i nokon.. Også skal eg ha sånn todelt antenne med revehale.. og dermed må eg jo ha lyd på innsida.. Det står kasettspelar i no, men eg ser ingen høgtalarar.. Dette må nok lagast til på eit vis (men 6volt + cd = Dyrt) Motoren skal heller ikkje forbli orginal.. for eg skal finne ein 1600 og flytte alt 6volt over på den.. også montera STINGER  Ellers så vert det vel masse som endrar seg osv.. men då kjem da fakta her i tråden  EDIT: Amrikanske fangarar skal på plass ! MvH Tistlo 
|
|
« Siste redigering: september 13, 2008, 23:49:24 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Endre S
Supermedlem
    
Innlegg: 2112
Bosted: Egersund
Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
|
 |
« Svar #18 på: september 14, 2008, 00:11:43 am » |
|
Gratulerer med flott bil. Fine bilder av en stolt vw eier;-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daniel L
Supermedlem
    
Innlegg: 679
Bosted: Skien
Boden Kratzende Autos VW Forbund
|
 |
« Svar #19 på: september 14, 2008, 00:47:11 am » |
|
Grattis!! Fint prosjekt Tistlo!!  Lykke til, fortsett å pøs på med bilder og detaljer 
|
|
|
Loggført
|
1971 1302 silver metallic 1974 1300s--16.77s--125km/h--SCC 2014 1974 1303s germanlooker 1986 Golf mk2 1986 T3 doka
|
|
|
Boblehue
Supermedlem
    
Innlegg: 899
Bosted: Drammen
Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #20 på: september 14, 2008, 01:01:24 am » |
|
Gratulerer din linselus! Dette blir en tøff bil!
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
HKE
Supermedlem
    
Innlegg: 960
Bosted: Ottestad/Hamar
Hans Kristian tlf 95718916
|
 |
« Svar #21 på: september 14, 2008, 01:23:18 am » |
|
Grattis!!!  Denne kan du få mamma til å kjøre til SCC i 2009.... Fint prosjekt!
|
|
|
Loggført
|
VW 1956 T1
"It don't have to shine, to be fine!!"
|
|
|
T-1
Supermedlem
    
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...
Praise the lowered...
|
 |
« Svar #22 på: september 14, 2008, 01:51:29 am » |
|
grattis med bil  den er vel klar ved neste kaffe stopp før scc? 
|
|
|
Loggført
|
In case of fire, do not use elevator. Use water!
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #23 på: september 14, 2008, 02:33:30 am » |
|
Sant det er 14volt det skal vera når eg vrir om nøkkelen til start?
må nok lagast til på eit vis (men 6volt + cd = Dyrt)
det ser ut som 12v batteri , ska være 12v. 14v når bilen er i gang hvis den lader bra . kan jo være 6v det batteriet men jeg har ikke sett sånt før. for meg ser det ut som 12v. vis det er det er det bare og smelle inn cd spiller da 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #24 på: september 14, 2008, 09:21:11 am » |
|
Betyr det att denne kan vera ombygd til 12volt?
isåfall korleis finn eg det ut?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
DrLaban
Supermedlem
    
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo
The RestoRod
|
 |
« Svar #25 på: september 14, 2008, 09:29:50 am » |
|
VARTA leverer 6v batterier også. Gå ut og sjekk batteriet, står det 12V eller 6V på det. Så sjekker du COIL og f.eks. chokehuset på gasseren. Her skal det stå 6V eller 12V. For meg ser det ut som en 6V Coil, og som sagt VARTA leverer 6V batterier. Grattis med ny bil og nye planer  Detto vert bra, som du KANSKJE ville ha sagt det  Stå på! Ett tips, rydd litt i motorrommet når du kommer så langt. Er noen ledninger og slanger som ligger veldig utsatt til der.  Alurøret som ligger så og si på det nedre reimhjulet, og PLUS-ledningen som omtrent ligger oppi dynamoen din... Og, har du 6V skal du ikke måle 14V på batteriet 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #26 på: september 14, 2008, 09:33:15 am » |
|
Takk Thomas! DettA vert bra  Men det røret er jo til utlufting(?) skal ikkje det gå ned dar då? Også er eg intresert i eit bilde av motor-rommet på ein bil som har alt orginalt.. for eg mistenker att den ledningsklysa i diverse farger, IKKJE skal vera sånn! Og dynamoledningen skal vel bakom forgassaren?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #27 på: september 14, 2008, 09:42:25 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
DrLaban
Supermedlem
    
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo
The RestoRod
|
 |
« Svar #28 på: september 14, 2008, 09:56:15 am » |
|
Takk Thomas! DettA vert bra  Men det røret er jo til utlufting(?) skal ikkje det gå ned dar då? Også er eg intresert i eit bilde av motor-rommet på ein bil som har alt orginalt.. for eg mistenker att den ledningsklysa i diverse farger, IKKJE skal vera sånn! Og dynamoledningen skal vel bakom forgassaren? Den skal bak gasseren ja, ser ut som du kan lodde på (+ krympestrømpe) en ny ledningsstump i enden av den også, så slipper du den skjøten som er laget i enden. Er utlufting ja, men på min 1200 går denne rett ned igjennom ett hull i kjøleblekket på venstre side av motoren slik at den ikke trenger krysse hele motoren.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #29 på: september 14, 2008, 09:58:43 am » |
|
Ja ledninger må gåast over!
Men er det ein muligheit for att på din bil, så går utluftingen ned omtrent der denn motorvarmaren er??
For eg trur den bruker holet som utluftinga skal ha! Men motorvarmaren skal vekk uansett.. ligg jo berre og slenger baki der..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|