Reparasjon / feilsøking på ladesystemet

<< < (16/23) > >>

SveinT:
Kan jo legge ved et bilde av hvordan en starter ikke skal  se ut inni. Det kjennes på lukten også.  :D

hauganfoto:
Takk for glimrende tråd. Reddet nok dynamoen min  ;)

Overhead:
Heisann håppsann!!!

Nå!! Har jeg byttet fra likestrømsdynamo til vekselstrøms dynamo (kit fra Hot Shop)... meeen lite... problem... når jeg satt forgasseren på plass ijenn var det ikke plass til den "armen" på høyre side av forgasseren... den går rett i den nye dynamoen... ser ut som at jeg skulle hatt en spacer slik at forgasseren hadde kommet litt høyere opp.... noen som har vært borti dette problemet?

Bj?rn:
Sitat fra: Overhead på oktober 06, 2013, 18:51:19 pm

Heisann håppsann!!!

Nå!! Har jeg byttet fra likestrømsdynamo til vekselstrøms dynamo (kit fra Hot Shop)... meeen lite... problem... når jeg satt forgasseren på plass ijenn var det ikke plass til den "armen" på høyre side av forgasseren... den går rett i den nye dynamoen... ser ut som at jeg skulle hatt en spacer slik at forgasseren hadde kommet litt høyere opp.... noen som har vært borti dette problemet?

2 måter å løse dette på.
Enten en spacer som du nevner, eller å bøye armen.
Jeg gjorde sistnevnte og det fungerte utmerket.

Overhead:
hehe! det enkle er ofte det beste! :D takker for svar! er vell sikkert denne man kan bruke hvis man ikke vill bøye på gasseren..
http://www.hotshop.as/index.php/butikk/produkt/8471-adapter-forgasser

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side