Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #390 på: mars 19, 2009, 18:13:06 pm » |
|
Den plata som ligger under dynamofoten, som du skulle skifte, jeg mener at den skal ligge andre vei? med åpningene opp!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #391 på: mars 19, 2009, 18:24:58 pm » |
|
Ja den skal heilt sikkert ligge på ein an måte... men eg berra måtte legga noko over der, for att eg ikkje skulle finna på å putta fleire stoppskjever nedi der 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #392 på: mars 19, 2009, 20:34:05 pm » |
|
åpningen skal ikke opp,men den skal vries
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #393 på: mars 30, 2009, 16:35:29 pm » |
|
Nokon som veit om det har noko å sei om den eine forvarmingspakningen (mellom forvarmerrør og eksosen) Ikkje har lite hol, sånn som den etter boka skal ha?? for dei brasilpakningane har jo ikkje lite hol på eine av dei, men stort på begge.... Så er for mykje forvarming "skadelig" på nokon måtar?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #394 på: mars 30, 2009, 17:47:45 pm » |
|
Lite hull? så lenge hullet ikke er større enn selve røret, noe som vell nesten er umulig!, så har vell ikke det noe å si?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #395 på: mars 30, 2009, 18:09:02 pm » |
|
Orginalt så skal høgre(?) sida ha mindre hol i pakningen, fordi det ikkje skal komme meir forvarming enn det.. MEN pakningane er jo lika store så kva har det å sei om det vert litt meir forvarming enn det eigentlig er meininga att det skal vera?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #396 på: april 01, 2009, 22:40:19 pm » |
|
Idag fekk eg tappa ut oljo og... omsider! Trur eg fant grunnen til att det er så ufattelig mykje oljesøl under motoren og... pakningane til oljelokket, var ikkje to stykk, men fira! og alle fira var plassert underst! altså det var ingen pakning mellom sil og lokk! kun mellom sil og blokka! Men då eg begynte å tappa kom det fyrst vatn.. er dette vanlig? (Fordi den har stått i ro så lenge??) Så olja var ganske utvatna kan du sei... men eg fekk som sagt tømt ut olja og vaska lokk og sil, så montert igjen.. Neste ting vert å få av oljepumpa! Og no har eg rett Verktøy til jobben 'og Bambushylla er forresten kjøp til bilen 'og! men ikkje heima her endå, og trim eksos (orginal passa jo ikkje) er på veg!  
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #397 på: april 03, 2009, 17:31:03 pm » |
|
Jaja.. må vel berre bita i den sure appelsina og innsjå att motoren må splittast....  Desverre mangler eg svinghjulslåsen, og den tar det vel lang tid før unneberg får levert til meg......... Ellers så veit eg ikkje om meir spesialverktøy eg trenger, men det er det vel heilt sikkert... Også må eg jo bestilla pakningssett av høg kvalitet... ++++++ 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #398 på: april 03, 2009, 17:42:09 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #399 på: april 03, 2009, 19:33:52 pm » |
|
Nokon som har ei lista på ting eg trenger for opne/splitte, og sette sammen igjen ein motor?
Treng eg ta av fordelar?
Treng eg noko kamguffe/innkjøringspasta etc som dei bruker under overhaling av motorar?
Treng eg vaselin til oljepumpa?
Shims til svinghjul?
noko meir??
Trur eg har orden på verktøya minus klips til løftarar, men det går vel an å laga sjølv? (dei hadde ikkje på lager på unneberg)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #400 på: april 04, 2009, 10:53:39 am » |
|
Jeppjepp! Då har eg tatt ein (god?) beslutning! Stoppskiva skal få ligge akkuratt der den er! Eg har prøvd med streng og plastikk, og finner den ikkje igjen eingong... Og fatteren meinte att den skjeva var så mjuk att den berre ville verta knept sund til småbetar uansett, så derfor berre mocker eg saman motoren og fyrer igang. om stoppskiva tar turen heilt opp mellom begge dreva vil den verta knust. motoren stopper sikkert men då startar eg den berre igjen! Masse arbeid spart! og om ting skulle kjile seg fullstendig fast, SÅ kan eg opne motoren! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #401 på: april 04, 2009, 11:41:47 am » |
|
Idag fekk eg tappa ut oljo og... omsider! Trur eg fant grunnen til att det er så ufattelig mykje oljesøl under motoren og... pakningane til oljelokket, var ikkje to stykk, men fira! og alle fira var plassert underst! altså det var ingen pakning mellom sil og lokk! kun mellom sil og blokka! Men då eg begynte å tappa kom det fyrst vatn.. er dette vanlig? (Fordi den har stått i ro så lenge??) Så olja var ganske utvatna kan du sei... men eg fekk som sagt tømt ut olja og vaska lokk og sil, så montert igjen.. Neste ting vert å få av oljepumpa! Og no har eg rett Verktøy til jobben 'og Bambushylla er forresten kjøp til bilen 'og! men ikkje heima her endå, og trim eksos (orginal passa jo ikkje) er på veg!  Hvis denne motoren har stått lagret i 12-15år BØR du ta den ut og overhale den. Hvis du legger ut på lengere tur med denne,vil du nok se at oljelekasjene kommer flere steder. Det er mye enklere å skru motor som er ute av bilen også. Fin avveksling mot å sveise rust er det også 
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #402 på: april 04, 2009, 13:06:17 pm » |
|
Nåja... skulle sikkert ha gjort det ja, men eg har egentlig ikkje tid... vurderer å kjøpa ein bytemotor dog...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #403 på: april 04, 2009, 14:04:02 pm » |
|
Nåja... skulle sikkert ha gjort det ja, men eg har egentlig ikkje tid... vurderer å kjøpa ein bytemotor dog...
Hører jeg et snev av usikkerhet her  Stå på, dette er noe du fikser på noen kvelder. Det er ikke noe race-motor du skal overhale. Trenger ikke deler fra øverste hylle til denne. Sørg for å ha et ryddig område/bord/benk og legge delene ut på etterhvert som du plukker ned. En haug filler og en provisorisk delevasker er også greit. Vær systematisk og renslig.
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #404 på: april 04, 2009, 14:06:19 pm » |
|
Men no driver eg jo å monterer den igjen  Eg prøver heller og ser kor langt det går, SÅ kan eg overhale om ting ikkje går!?!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #405 på: april 04, 2009, 14:21:07 pm » |
|
Det kan fort bli kostbart og la den gå for langt å da. Men du må selvfølgelig avgjøre selv. Hadde hvert bedre å legge de pengene i 61ern. 
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #406 på: april 04, 2009, 16:16:10 pm » |
|
Ja men i og med att eg skal på treff med bilen 24. mai + att tyteberet skal jobbast på, så har eg egentlig ikkje tid til å overhala noko motor nett no...MEN eg vurderer å skaffa meg ein bytemotor, sånn att eg kan hiva ut orginalen og setta inn ein midlertidig ein, sånn att eg kjem meg til treff etc, mens OG motoren vert overhalt!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #407 på: april 04, 2009, 16:54:51 pm » |
|
Då er motoren så og sei ferdig montert minus eksos og bakre kjøleblekk... Det eg lurar på er om eg kan montera sånne eksosdingsar, som er på orginalpotter, for å få friskluft på denne potta:  Skal finna eit bilde av dingsane og...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #408 på: april 04, 2009, 16:58:01 pm » |
|
Her er bilde!  Så kan eg sette dei boksane over på annlegget som er på forrige bilde?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #409 på: april 04, 2009, 19:05:27 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #410 på: april 04, 2009, 21:01:50 pm » |
|
je hadde alle fall itte tørt å la den skiva ligge der!!! og den stopper motorn din garantert..... kommer den mellom kammen og veivdreva så stopper det... er jo mer arbe å skaffe en ny motor en å ta ut den gamle å prøve litt mer på å få ut skiva...og en ny koster jo fort 2500 ekstra...det er jo fort alle nye trommla og bremseband det.... så om je hadde vøri dei hadde je nok prøvd å ta ut motorn å sett om det er mulig å få ut den skiva (det er det jo og)
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Superbeetle
Supermedlem
    
Innlegg: 513
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #411 på: april 04, 2009, 21:10:19 pm » |
|
Vet ikke helt om jeg misunner mekkestedet ditt/dammen...  Vet du noe om tilstand på motoren ellers? Er ikke godt å si hva den skiven kan finne på, men er jo folk rundtom som lever hele livet med nåler og annet operasjonsutstyr i kroppen...  Når skal den røde være ferdig? Har du noe deadline på den? Du har iallefall litt å gjøre på fram til Bugout! Forøvrig så er det vårmønstring på fredagen, så du må nok bare bli i Bergen hele helgen:)
|
|
|
Loggført
|
´71 1302S ´12 Yamaha YZF-R6
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #412 på: april 04, 2009, 23:27:43 pm » |
|
Lag deg et lite fiskesnøre med en magnet i enden, slipp det nedi der skiven forsvant , og håp på det beste. Det et dårlig følelse å vente på at skiven treffer noe den ikke burde gjøre.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #413 på: april 05, 2009, 01:12:00 am » |
|
Jau men fatteren meinte det att den skiva var så mjuk att den kun ville verta most om den kjem i mellom dreva! Men eg har såå lyst til å kjøyra no!!  Får sjå kva som sjer... ellers så ryker det med 2500 også kjøper eg bil med ny motor! og flytter om på motorane! Super: Nei det er ein sur mekkeplass! smelta snø og vatn overalt, men eg skal flytta den i morgo til der da er tørt!. den raude skal vera fertdig til juni juli eller noko sånt.... så må stå på no...(eksamen i mente) Ja skal jo på bugout med impulsen! ikkje umuli att eg dukker opp på vårmønstringa heller! Cato: Det du seier er Umuli! eg får ikkje eingong ein streng nedi!! Altså: Eg fyrer opp og ser kva som skjer! skjer det ingenting: lever eg i håpet. Vert skjevo most: er eg heldig. Stopper motoren for godt: overhaling
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #414 på: april 05, 2009, 01:20:14 am » |
|
jeg ville aldri prøvd å starte når du VET det ligger en skive nedi motoren. Du er garantert å få trøbbel senere.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #415 på: april 05, 2009, 01:27:08 am » |
|
Kor mykje klaring er det egentlig mellom botnen av kamdrevet og blokka?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #416 på: april 05, 2009, 21:22:02 pm » |
|
Det må jo være plass når skiver har falt ned der. Du trenger ingen stor magnet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #417 på: april 05, 2009, 21:24:10 pm » |
|
Men eg har ingen liten magnet heller... kor får du kjøpt det?
Og skiva ligger sikkert flat under drevet, for eg trur den sklei langs rundt heile drevet og ned i bunnen..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #418 på: april 05, 2009, 22:14:13 pm » |
|
Vet ikke hvor du får kjøpt, jeg har en liten sylinderformet som er ca 6 mm i diameter og 5 mm lang. Den burde få plass eller ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #419 på: april 05, 2009, 22:16:53 pm » |
|
Nei trur faktisk ikkje den får plass!
Det er i underkant av 5mm klaring mellom blokk og drev på sidene, også ligger jo skive rett Under drevet = då må den magneten kunne følge med rundt drevet, så den kommer under
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|