Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #600 på: juni 07, 2009, 19:49:35 pm » |
|
vingen er baaaare såååå stygg.........  
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Matti
Seniormedlem
   
Innlegg: 291
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #601 på: juni 07, 2009, 19:59:44 pm » |
|
ja herregud, få den av.
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) 
|
|
|
vw-t1
Supermedlem
    
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand
|
 |
« Svar #602 på: juni 07, 2009, 20:11:02 pm » |
|
helt enig, få dratt'n av  neida, gå for det du liker
|
|
|
Loggført
|
Vw Boble 1200 65mod FERDIG. 07 Mercedes benz c-klasse 2013 Sachs Madass 50CC/72cc. 58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #603 på: juni 07, 2009, 20:25:46 pm » |
|
Den "vinga" eller fuglebadet er for å bli som det heiter på fint! Og den skal vera på i heile mitt eige ivertfall, ettersom denne treng noko for å skilla seg ut!
Neste gong eg ska på biltema, so skal eg kjøpa inn litt poleringsutstyr! Så kanskje Show n' shine attituden kjem tilbake!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #605 på: juni 07, 2009, 23:29:40 pm » |
|
Må til det veittu  Men det er ingen som veit noko om korleis eg skal få motoren til å virka skikkeleg? Den dauer nesten ved brå gass... kan feilen kun ligga i den vinkla dysa ?? Eller er det justering som skal til?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #606 på: juni 08, 2009, 08:57:42 am » |
|
har du sjekka om aksrøret sitter der?? var hos rikard i helja og hans fomla og harka litt ved fult pådrag og der var den aksrøret/dysa borte... fikk ordna det så gikk den som hakka møkk 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #607 på: juni 08, 2009, 14:37:07 pm » |
|
Haha! 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #608 på: juni 08, 2009, 16:44:25 pm » |
|
Forgassaren er komplett ja! Skifta vakumslanger, og sjekka vakumklokka. Heilt fin... fortsatt så vil den ikkje gå ved brå gassing.. kjem ei voldsom røyksky i takt med att motoren mistar turtal, før det etterkvart kjem tilbake igjen.. Får prøva å ta ei sånn dysa frå ein an forgassar her..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #609 på: juni 08, 2009, 21:26:30 pm » |
|
har du sjekka at sjåken virker?
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #610 på: juni 08, 2009, 21:48:07 pm » |
|
hvilken farge er det på røyken da ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #611 på: juni 08, 2009, 23:42:52 pm » |
|
Choken er i tipptopp stand! Det er KUN ved varm motor/open choke att motoren "dauer" ved brått gasspådrag.
Røyken er vel ein blanding av grå/kvit/antydning til blå? Sånn vanlig røykfarge!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #612 på: september 01, 2009, 23:44:31 pm » |
|
Også her har det fordufta eindel.. Menmen kort sagt om den siste tida: Bilen vart godkjent, kom seg til SCC, brukte berre litt over 5liter olje på turen og ellers er alt vel!  nye stempelringer er bestilt forresten.. og ein ting til; http://www.vwnorge.no/index.php/topic,16747.0.html
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #613 på: oktober 03, 2009, 14:09:20 pm » |
|
Ja det skjer littegranne med impulsen etterkvart og! Også planlegges det større ting! Når vinteren setter inn skal motoren plukkast ut og overhalast. Det betyr, nye stempelringar, og toppane skal få seg ein enorm behandling som inneberer porting, nye ventilstyringer, fresing av seter, sliping av ventiler etc. Også baller det vel på seg det eine og det andre sikkert! Men eg skal ikkje sprette blokka! Har brukt bilen eindel, og sjølv om den drikker like mykje olje som bensin så går den godt! Har vert på eitpar andre veterantreff med han og  Ingen problemar! Men når han er kjøyrd eindel, så begynner han å hoste på låge turtal,, det er fordi pluggane er så sota. har ikkje vert vaska sidan før scc!! Så eg skal gjera det snart no! Men på høge turtal går han som eit skåt! (bortsett frå om det er oppover bakke.. då er det rett ned i 60...) Har også skaffa glaspack potte, så eg skal bytte ut den låge store quietpack potta, som tar nedi overalt.. Meir lyd og meir morro! Den nye fekk behandling med vinkelsliparen og stålbørste, så litt varmebestandig lakk og autosol på krommen! Som ny!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #614 på: desember 12, 2009, 00:53:54 am » |
|
Longtime no see!  Bilen har so å sei stått på staden kvil etter SCC, men det har vorte eitpar utflukter,, og bilen går lika dårleg og bruker meir og meir olja... Men her om dagen fekk eg eit sjokk og fant ut att han skal på kontroll innan 20,02,10 Og på denne tida er eg opptatt med 69en, og eg må altså overhala motoren her! Likavel; Eg har ein plan! Eg tar den 1600maskino som eg skulle hiva inn i bussen, og putter inn i impulsen sånn att eg ivertfall får den kjøyrbar ned på godkjenning og heim att  Motoren må byggast eingong eg har tid iløpet av året. Korti er det? ALDRI heima! Men, eg har ein periode kvar dag då eg har tid til overs! Skulen slutter klokko 15,00. Bussen går heimatt klokko 17,00.... så eg går derfor ein kilometer bort te jobben te fatteren kvar dag og sitter der og sløvar med eit eller ant mongoprosjekt for å få tida til å gå... så det eg har tenkt er å få motoren opp på traktorverkstaden der i ein krok, så har eg 2 timar kvar dag eg kan jobba i oppvarma lokale med innlagt straum og lys til ein forandring  Får håpa eg får lov til å vera dar oppe og skru! For då får eg utnytta tida mi endå bedre!! Og når det gjelder motoren så skal toppane modifiserast litt med porting, for å få den til å gå bedre enn orginalt! I tilleg har eg lurt på å få høvla ut 2mm av toppen og heva kompen! Men det eksisterar ikkje utstyr til det her i bygda.. cnc fres altso.. Men skal høyra med auto 23 i bergen! Dei har jo ein maskinpark som kan skremma sjølv den stoltaste maskinisten ned i støvlane! To be continue 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
    
Innlegg: 468
Bosted: Halden
|
 |
« Svar #615 på: desember 12, 2009, 00:59:21 am » |
|
Betyr dette at du har en quietpack til overs?
|
|
|
Loggført
|
Medlem Folkevognklubben Østfold 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #616 på: desember 12, 2009, 02:23:38 am » |
|
Ja i teorien så gjer det det, men den skal eg sikkert bruka på ein an bil her, med mindre du kjem med eit godt bud sjølvsagt 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #617 på: desember 20, 2009, 20:58:51 pm » |
|
Som nevnt så vil eg putta ein 1600motor i bilen, men fyrste problem er jo clutchen! Det er jo nyare typen 200mm clutch med anleis trøstelager etc.. og mens motor og clutch i bilen no er 1300 med 180mm clutch. Så korleis får eg dette omeinan? Det finst vel trykkplate som konverterer dette!? Nokon som har ei sånn (billig) Ellers så har jo vinteren komt å vell so da! I -18 starta bilen med ein gong, men gassaren var litt forfryst så eg måtte pumpa pedalen for att det skulle gå fram, trykte eg den ned berre så daua bilen.. Men eg må og få tak i piggdekk, for det nyttar ikkje med 60cm snø og sommarsdekk  Kjettingane passar jo heller ikkje på desse store hjula.. Har med litt is-bilder,, desse vart tatt før snøen kom.. no er bilen berre ein stor snøhaug.. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #618 på: desember 20, 2009, 21:10:45 pm » |
|
Angående klutsjproblemet ditt, så kan du vell bare bytte over svinghjulet? Da løser det seg! Det skal jeg gjøre på den 1600 jeg skal ha i bilen min nå 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #619 på: desember 20, 2009, 21:24:33 pm » |
|
Ahh! Det hadde eg jo ikkje tenkt på! Men då får eg sjå om eg ikkje får bytta motor til nyåret då! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #620 på: desember 21, 2009, 00:52:30 am » |
|
Husk å sjekke endeslakken etter å ha byttet svinghjulet over da, greit at den ikke blir for trang eller alt for løs!
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #621 på: desember 21, 2009, 18:26:03 pm » |
|
Jaudå! Skal handla inn litt ymse til jobben. Digitalt skyveler er vel fint å sjekke endeslark med?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #623 på: desember 22, 2009, 14:25:33 pm » |
|
Takk for tips! Då må eg handla meg ein sånn! Du skrur berre den dingsen fast i motoren, strammer inn skrua og trykker inn svinghjulet og måler klaringa? er det rett? e-booka har ikkje alle sidene, men skal sjekka i den ekte boka 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #624 på: desember 22, 2009, 15:43:50 pm » |
|
Det er bare å bestille seg billig måleur og magnet fot med en gang... du trenger det til mer enn måle endeslakk. Spesielt om du har tenkt å montere en annen kam noengang...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #625 på: desember 22, 2009, 15:52:34 pm » |
|
Måleur med magnetfor står på ønskelisto til hjul, ilag med innvendige micrometer, vanlige micrometer, digitalt skyveler og litt anna ymse måleutstyr! På tide å begynna med motor ja!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
torino 76
Seniormedlem
   
Innlegg: 486
Bosted: langevåg. M&R
|
 |
« Svar #626 på: desember 22, 2009, 21:43:52 pm » |
|
kjøpte måleur med magnet fot på jula jeg  rimelig  sjekk jula.no eller avela.no der handler jeg masse  gode priser og grei kvalitet 
|
|
|
Loggført
|
vw 1300 1969
Vw t2 1957 panel Vw beach buggy Vw 1303 Ford kuga 2009 tlf 40623660
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #627 på: desember 22, 2009, 23:48:45 pm » |
|
Har "hyggelige" prisar hjå både luna og würth  men ingenting er bedre enn å få ting til hjul, som ein ellers må kjøpa seinare.. Også ser eg att eg ikkje klarar å skriva hjul utan h! Det går berre ikkje! Hmm 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #628 på: desember 23, 2009, 00:01:53 am » |
|
Har "hyggelige" prisar hjå både luna og würth  men ingenting er bedre enn å få ting til hjul, som ein ellers må kjøpa seinare.. Også ser eg att eg ikkje klarar å skriva hjul utan h! Det går berre ikkje! Hmm  God Hjul
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #629 på: januar 02, 2010, 02:13:30 am » |
|
Gode hjul og gått nyttår, ja! Det begynnar å skje littegrann impuls-relatert igjen... Eg hadde jo tenkt å herja litt uti snjoen, men bilen har jo sommarsdekk... og kjettingane passar ikkje dekka, og piggdekka er strødd rundt på diverse andre bilar for å få dei trillbare.. Så då er det på veg nokon brukte piggdekk frå Skrotnissen i Ålesund  Dei skal eg ha når bilen no etterkvart skal godkjennast.. Men eg kan jo ikkje berre klaska på nokon dekk! Så dermed fant eg fram 4 stykk felgar.. Og dei var ikkje so flotte.. Så her er litt bilder: Desse felgane hadde for 2 år sidan nokon gamle råtne dekk på seg.. sidan dekkspake ikkje var tilgjengeleg når dekka skulle av, så vart det brukt vinkelslipar til å ta av dekka....... Så det vart jo dermed nokon hakk i felgane. So fyrst sveiste eg igjen hakka og slipte ned.. Deretter begynte eg den balne prosessen med å renska felgane.. Roterande stålbørste på vinkelsliparen. tok omtrent 25min pr felg å få rein alt saman!
 P1016677.jpg (119 KB. 733x550 - vist 215 ganger.) Etter pussing så rigga eg meg te på langbordet i ståvo.. Varmt lokale er viktig for att lakken nokon gong skal torka..
 P1016683.jpg (110.23 KB. 733x550 - vist 234 ganger.) Sånn såg dei ut før,, all laus rust og drit er vekkpusst, men dei ser ikkje ut likavel.. Men bengalakken iblande ein desj ovatrol gjer jobben!
 P1016686.jpg (111.76 KB. 733x550 - vist 206 ganger.) Etter ei stund ser dei plutseleg sånn ut!! Veldig nais! Og so må eg få sagt att bengalakken er 25gongar bedre enn den hammarlakken eg brukte på karosserivogga... Benga for the win!
 P1016688.jpg (120.22 KB. 733x550 - vist 278 ganger.) Imorgo skal eit nytt strøk svart på plass på bana og baksida.. Så skal dei snuast og lakkast i litt "custom" lakk på framsida  
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|