EspenX
Supermedlem
    
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo
Praise the raised
|
 |
« Svar #660 på: januar 17, 2010, 03:12:12 am » |
|
Måtte google Noddy og lærte noe nytt i kveld  Smaken er som baken... Men Tistlo, please ikke kjør på slitte, gamle dekk selv om det bare er til EU-kontroll. Jeg føler meg ganske alene når det gjelder å misjonere om fordelene med ferske dekk, pris og utseende er ofte første pri for mange. Men den gummien er det eneste kontakten bilen din har med Moder jord, og ferske dekk gir deg ikke bare bedre veigrep og sikkerhet, men du får en helt annen kjørekomfort. Sett nå på de sprettnye piggdekkene du fant i kjedlaren med det samme. VW-miljøet har ikke råd til å miste deg 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #661 på: januar 17, 2010, 03:32:42 am » |
|
Har hatt en nær døden opplevelse pga gamle vinterdekk. Aldri mer!
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #662 på: januar 17, 2010, 12:10:58 pm » |
|
Vel.. eg hadde/har ikkje pengar å avsetta til fira stykk gommi smoltringar! Hadde ikkje nye dekk vore so forbanna dyrt skulle eg heller vurdert da! Men det skal tas til rådigheit det du seier, Espen. Skal byta ut gislaved dekka med dei nye. Men eg har eit spørsmål: Dei beste dekka, skal dei stå framme eller bak? eg reknar med framme?!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #663 på: januar 17, 2010, 13:19:44 pm » |
|
Framme må du ha di beste
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #664 på: januar 17, 2010, 13:23:16 pm » |
|
Forskerne mener du skal ha de beste bak. Pga nødmanøver. Alle som har dratt på håndbremsen på glatt føre, vet hva som skjer da.
Kan vel diskuteres opp og ned som masse annet.
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #665 på: januar 17, 2010, 13:35:31 pm » |
|
Svinge og bremse er ikke nødvendig det da eller 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #666 på: januar 17, 2010, 13:46:22 pm » |
|
Som jeg sa tidligere: Kan vel diskuteres opp og ned som masse annet. Om det er fremhjulstrekk osv 
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #667 på: januar 17, 2010, 13:48:25 pm » |
|
På vinterføre er det iallefall rett å ha beste framme...trur og det er det same på sommarføre. (Bremselengde) er stikkordet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #668 på: januar 17, 2010, 13:54:46 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Keirn
Medlem
  
Innlegg: 120
Bosted: Malmø
Magister Mundi Sum
|
 |
« Svar #669 på: januar 17, 2010, 15:05:18 pm » |
|
De beste skal ALTID stå BAK.
|
|
|
Loggført
|
Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #670 på: januar 17, 2010, 17:02:44 pm » |
|
Delte meiningar ja.. Då får eg enten setta 1 dårlig og ein bra framme og bak, eller kasta terning om kor eg skal setta dei beste...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RødeBaron
|
 |
« Svar #671 på: januar 17, 2010, 17:15:08 pm » |
|
tror du kan drite i "hva skal stå hvor",når det gjelder de gamle dekka dine.. kos deg i oppkjørselen og lær deg å sladde og bli kjent med bobla di du.  er nok mer sikkerhet å hente der...
|
|
|
Loggført
|
 original buddie Bugbuddies.no
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #672 på: januar 17, 2010, 17:48:31 pm » |
|
De beste skal ALTID stå BAK.
TULL 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SveinØ
Supermedlem
    
Innlegg: 840
Bosted: Molde
|
 |
« Svar #673 på: januar 17, 2010, 19:09:20 pm » |
|
Måtte google Noddy og lærte noe nytt i kveld  Smaken er som baken... Men Tistlo, please ikke kjør på slitte, gamle dekk selv om det bare er til EU-kontroll. Jeg føler meg ganske alene når det gjelder å misjonere om fordelene med ferske dekk, pris og utseende er ofte første pri for mange. Men den gummien er det eneste kontakten bilen din har med Moder jord, og ferske dekk gir deg ikke bare bedre veigrep og sikkerhet, men du får en helt annen kjørekomfort. Sett nå på de sprettnye piggdekkene du fant i kjedlaren med det samme. VW-miljøet har ikke råd til å miste deg  Holder med EspenX her.. som yrkessjåfør vet jeg å sette pris på gode dekk, og til privatbilen pleier jeg å kjøpe de beste jeg har råd til.
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #674 på: januar 17, 2010, 19:38:51 pm » |
|
Ser ut som fleirtalet meiner framme, så då går eg for det  Skulle nok ha sladda litt i oppkjørslen ja, dersom eg hadde komt meg opp til oppkjørslen  Då prøver eg fylgande: Av med alle hjul. Montera esso dekka bak, fjerna gislaved dekka, setta på dei nye-ish dekka frå kjedlaren på samme felga som gislaved'ane var på, Deretter få dette avballansert! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #675 på: januar 17, 2010, 19:42:21 pm » |
|
Jeg kjøpte nye piggdekk til min for ca 1.5 år siden. Kjøpte de hos Vianor med litt rabatter og betalte rundt 2500 kr for alle 4. Mor eller far din skal vel sitte på med deg en god stund fremover nå, og de vil vel også sitte på sikkert?  Får høre om litt sikkerhetssponsing  Men felga dine ble kule til bilen, bra jobba 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Raymond
Medlem
  
Innlegg: 149
Bosted: Halden
|
 |
« Svar #676 på: januar 17, 2010, 20:16:52 pm » |
|
Ang best dekk foran eller bak, av å måtte ta inn en overstyring eller en understyring vet jeg hva JEG ville valgt hvertfall. En sladd skal jeg alltids klare å korrigere, det er verre når du kommer inn i en sving og fronten bare vil rett frem....
|
|
|
Loggført
|
Den er IKKE søt, den er tøff!!!
|
|
|
RuneL
Supermedlem
    
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim
|
 |
« Svar #677 på: januar 17, 2010, 23:39:07 pm » |
|
Ang best dekk foran eller bak, av å måtte ta inn en overstyring eller en understyring vet jeg hva JEG ville valgt hvertfall. En sladd skal jeg alltids klare å korrigere, det er verre når du kommer inn i en sving og fronten bare vil rett frem....
Poenget er vel at om du har de dårligste fremme føler du mye bedre at du har dårlige dekk og derfor vil du ikke kjøre for fort igjennom en sving (noe du gjør om du enten får overstyring eller understyring)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #678 på: februar 01, 2010, 00:38:47 am » |
|
Ja det har vert mykje bal med desse dekka.. Fekk på plass dei nye dekka på felg, og satt på bilen... dagen etterpå so var det ikkje luft i eine av dei gamle dekka.. Eg trudde dei lak/punkterte, men det viste seg att eg ikkje hadde snørt ventilnåla tilstrekkeleg  Det viste eg ikkje då, så eg tok av alle hjula, knepte dei laus frå felgen, og smørte godt med beadsealer imellom felg og dekk på alle hjula på begge sider, so stramma eg nåla godt og fyllte opp  Alle er tette no! Så no som bilen kom seg fram i snjo og isføre, so ville eg gjera noko med motoren,, eg hadde problem med å løysa bilen på flat mark med berre 35cm snjo! kvelte han fleire gongar etc.. Prøvde fyrst trikset med åhella på vatn i forgassaren,, virka ikkje so veldig godt, men mulig det hjelpte litt.. Men fant ut att eg måtte ut med ploggane.. og det var lurt! Plogg nr. 1 og 2 var GODT sota, så dei vart pussa reine og justert til 0,6mm klaring. MEN plogg nr 3 og 4 derimot! Der var det opptil 1mm slagg/koks over heile ploggane som satt fast som stein! Den måtte skrapast vekk.. Så det er nok på venstresida det lek mest olja! Men eg fekk rensa og justert ploggane og monterte på plass alt... Fyra opp bilen, starta lettare enn vanlig, gjekk på tomgang, og spant seg ut av garasjen!  Detta var andre bollar!! Før eg rensa ploggane hadde eg ein tur ned til busskuret og oppatt, det gjekk i 20km/t og 1. giret (ein 70cab med 1500 klokka inn 75km/t på samme strekko!!) Men etter att eg hadde rensa tok eg samme turen og HEY her var det stor forskjell! Kjøyrde på 3 giret opp! so ein tur opp på grindabakken og spinna smoltringar, og det er fyrste gong eg har gjort med impulsen..  So no skal eg få han på kontroll og godkjent, so skal motoren plokkast og overhalast og trimmast, so kan eg spinna smoltringar heila året! utan å jevnleg måtta rensa ploggane.. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #679 på: februar 01, 2010, 16:07:14 pm » |
|
Fysj, der var det litt guffe ja  hehe Bra du fikk orden på det! Men hva skjedde med 1600 du skulle sette inn?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #680 på: februar 01, 2010, 16:20:52 pm » |
|
1600 en står i ein krok i garasjen,,, gidd ikkje setta den i impulsen pga so mykje arbeid og bal.. lagar han heller te og sett han i dynamitt harryen.... No går jo 1300en so godt likavel  Bestille eu kontroll idag
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #681 på: februar 01, 2010, 16:24:03 pm » |
|
Det må jeg gjøre snart å 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #682 på: februar 01, 2010, 18:59:05 pm » |
|
Ja da må du! No har eg bestilt time, og den vert onsdag 10 februar, altso i neste veka  Då gjenstår da berre å fylla loft på spylarvesko, fylla loft i alle dekk, sjekka lys og vindusviskarar og håpa på da besta!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #683 på: februar 01, 2010, 19:01:13 pm » |
|
Burde ikke være no problem, godkjente den sist i februar, har ikke farta så mye siden den tid, bare bytta motor 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #684 på: februar 04, 2010, 01:31:31 am » |
|
Jadå sålenge du sjølv er bombesikker på att den er feilfri so bør den vera det!  Min skal vera feilfri! Fekk ordna opp siste rest idag.. spylarveska var frosen.. So no fylte eg 50:50 med isopropanol og vatn, og litt etanol.... Ja om ikkje denne går igjennom kontrollen so veit ikkje eg! Det er kun 1 ting som kan hindra meg det forresten,,, og det er att eine hjulet lek luft!  Eitt av dei nye!! Forbanna drit altso... men det har jo holdt på lufta i 3dagar ca, så eg fyller det opp før eg kjøyrer ned, so fyller eg igjen når eg har komt ned på hmv, for det er gratis loft på essoen dar.  Forhåpentligvis går alt vel og då er eit problem ute av verden.. Ellers har eg fått rapporta omm att biltesynet har sett lyset, og att sjølv den mest tenkelege hissige og sure gamle gjeite har helst på folk når dei kjem inn, og Ikkje hissa seg opp fordi dei gløymte å trekka kølapp før dei gjekk bort i kasso, utan noko kø.. Derfor skal eg snart opp å fiksa litt papriarbeid på diverse bilar no! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ragge
Supermedlem
    
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord
Tlf 95773556
|
 |
« Svar #685 på: februar 04, 2010, 09:55:34 am » |
|
stilig bil  hvor kom den vingen fra, er det vw produkt? lykke til på eu.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #686 på: februar 04, 2010, 13:58:50 pm » |
|
 Spoileren er nok heimalaga i glassfiber, men eg reknar med att det er laga etter mal frå ein an sånn spoiler.. Må vel ha vorte produsert nokon glassfiberbaklokk med den formen på 70-80talet... Men det er nok IKKJE noko vw produkt..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ragge
Supermedlem
    
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord
Tlf 95773556
|
 |
« Svar #687 på: februar 04, 2010, 14:22:43 pm » |
|
er det du som lager de kanskje?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #688 på: februar 04, 2010, 14:25:53 pm » |
|
Neinei! Eg har ALDRI vert borti glassfiber før,, og kjem nok heller ikkje til å gjera det! Om eg skulle laga meg ei spoler so hadde den vert banka ut av stål.. Plast won't do you no good! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #689 på: februar 09, 2010, 22:44:56 pm » |
|
Jau då har eg fått kjøyrd ned impulsen, so no står han utanfø HMV og ventar på kontroll imorgo... Turen ned gjekk litt bedre enn sist.. men sist var i mai.... no var eg nesten over 80 på stamvegen!!  Te å begynna med var det veldig rykk og napp kjøyring,, men det kom seg, trur det kan vera ising i gassaren. Fekk tanka opp(kjøyrde på kvart tank, og kan jo ikkje stola på den der målaren, ref scc 09) og eg fekk fyllt i litt ekstra luft i dekka so dei har å gå på imorgo.. Ellers, det var kaldt, det var dårleg sikt, og rutene var belagt av is og snø, utvendig og spesielt innvendig.. Etter turen ned på vel 1 mil var det fortsatt minusgrader i bilen.. Må nok gå over varmesystemet på bilen når motoren skal ut!! Nyttar ikkje detta her.. Men eg har nokon idear til forbetring,, Kva med å få montert inn varmeelement frå feks ei lite vifta til bil(12v) ? Røska ut varmeelementa og få dei strategisk plassert i ein litt modifisert "kobbling/boks" som befinn seg under baksetet, mellom chassis og kanal. På den måten får lufta ein ekstra oppvarming og det kan hjelpa betrakleg - om det funkar.. ?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|