mai 04, 2025, 19:25:55 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Motor feste til t1 i t2 med full flow.  (Lest 1729 ganger)
98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« på: oktober 09, 2008, 18:41:56 pm »

Her er en mulighet å bruke braketten på t1 motor i t2 bay med uttak til full flow.


* Adaptor.jpg (86.74 KB, 640x480 - vist 142 ganger.)

* DSCF0825.jpg (98.44 KB, 800x600 - vist 143 ganger.)

* DSCF0826.jpg (106.9 KB, 800x600 - vist 139 ganger.)

* DSCF0828.jpg (147.64 KB, 800x600 - vist 158 ganger.)
« Siste redigering: oktober 09, 2008, 18:43:48 pm av 98super » Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #1 på: oktober 10, 2008, 09:41:51 am »

du får en ekstrem belastning på pinne boltene som kun er beregnet på å holde olje pumpa på plass

det er ikke gods i blokka di da ?? sånn att du kan borre opp til orginal fester ??

dette er vel en ok løsning på små motorer men......... litt sketisk når det gjelder en 2,3l

« Siste redigering: oktober 10, 2008, 10:35:58 am av Unneberg Bil » Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« Svar #2 på: oktober 10, 2008, 13:19:35 pm »

Er jo dette festet som er beregnet for dette, men ser skepsisen ved bruk på stor motor.  Glad
Loggført
98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« Svar #3 på: oktober 11, 2008, 11:37:09 am »

Jeg kommer til å gå for denne løsningen. Pinneboltene blir byttet til litt grovere noen , å så er det jo bolten i bunnen av brakketten som er festet i blokka. Videre er jo bjelken som motoren festes i gummi opphengt. tror dette blir bra jeg på min 2332.  Kult Vi får se hvordan det går.
Loggført
vwracer - Ola Linnerud
Seniormedlem
****
Innlegg: 252
Bosted: Lillestrøm



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 11, 2008, 11:40:43 am »

ser for meg at du bør holde øye med oljetrykket.... er stor sjans for lekkasje når det blir så mye belastning på pumpelokk og letninger. men PRØV  Blunker  skal jo ikke gi opp pga noen med litt pessimistiske meninger.  Glad
Loggført
98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« Svar #5 på: oktober 11, 2008, 12:06:17 pm »

Dette er blitt prøvd på en 1915 i England, kjørt i hele sommer uten lekasje så jeg er opptimist. Alt går er mitt moto.  Kult
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #6 på: oktober 12, 2008, 09:38:58 am »

 Blunker kjør så lenge det går du Ernst
Loggført
98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« Svar #7 på: oktober 17, 2008, 13:34:00 pm »

Da har jeg gjort det  Kult


* Bug Camp 07 138.jpg (62.73 KB, 648x486 - vist 143 ganger.)
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!