Vm i mindre smarte spørsmål
JS:
Du vet at det er et rammeverk under den bakparten? Som også må godkjennes? Du kommer til å spare deg SINNSYKT med bry ved å kjøpe noe som er godkjent fra før. Det er 20 år siden 1988 da disse var på sin høyde. Biltilsynet har blitt strengere på de årene!
KFS:
avstivning av roadster er i dør åpningen, under kanaler og tvers over i fremkant av baksete sitte puta
kan fortsatt levere stiver sett, pris 2500,-
Kjetil Lima:
Tror det lureste du kan gjøre her er å ta en titt på den originale 69 cabben til 20 lapper som ligger ute her på biler til salgs. Hvis den er så bra som det sies kan du bruke de pengene som en eventuell ombygging ville kostet på å sveise rust og lakkere. Har du ikke penger, så ville jeg lånt penger, et roadster bygg vil koste deg masse penger det også.
Hvis du legger i noen penger i restaurering der så får du dem garantert tilbake, samt du får en bil som folk missunner deg for å ha, ikke syntes synd på deg..... Kanskje litt overdrevet, men det er nok det lureste.
søkte litt på nettet og ja, de roadsterne som er på markedet nå er desverre overpriset til de grader.
Roadster:
Den cab`en du nevner ligger vel langt unna,hadde ikke vært noe problem viss det var mulig å få sett bilen før,da det er snakk om at jeg omtrent bor så langt unna som det går ann innenfor norges grenser. Greit man kan finne kupp ved slike ting, men kan ikke si jeg forstår mye av noen som nekter å ta bilder av bilen...høres jo rimeligt suspekt ut.
Kjetil Lima:
DU har ikke skrevet i profil hvor du bor så hvordan i huleste skal jeg vite det.... det var bare et tips. Når du har bygget roadster og brukt 50 lapper på den, da kan du tenke tilbake til dette
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side