Trenger hjelp til motorprosjekt

<< < (3/5) > >>

Trond Dahl:
har sendt deg pm, så kan vi heller holde tråden til prosjektet ditt og ikke min motor :-)

JS:
"Speed costs money. How fast do you want to go?"
Gammelt jungelord. Hvor mange hk vil du egentlig ha og hva skal du bruke motoren til? Det steget fra 150 til 200hk er ganske dyrt :)
En 2276 får du raskt 150hk av uten verken turbo eller andre eksotiske deler. ;)

Doka64:
Sitat fra: JS på januar 05, 2008, 22:07:57 pm

"Speed costs money. How fast do you want to go?"
Gammelt jungelord. Hvor mange hk vil du egentlig ha og hva skal du bruke motoren til? Det steget fra 150 til 200hk er ganske dyrt :)
En 2276 får du raskt 150hk av uten verken turbo eller andre eksotiske deler. ;)


Åssen oppsett vil du anbefale på en 2276 motor a? Hva blir mest holdbart?

JS:
Jeg ser at du har bestemt deg for turbo, og det har jeg overhodet ikke peiling på.
Men etter hva jeg har LEST så kan det umulig være noe stort problem å få 150hk av en std slag motor f.eks 1915.
Knasten her på forumet bremset 260hk med en wbx med turbo uten spesielt høyt ladetrykk den var på 2,1 liter mener jeg.

Det er ganskje litt mer "styr" med hvor man skal gjøre av turboen, varme osv i en t1?

At 90,5mm settene har tynnere vegger enn 94 er første gang jeg hører ??? Gjelder ikke det kun 92mm?

Lasse `65:
jeg må få si at EndreD sitt ser ganske solid ut, vel og merke uten turbo.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26.0.html

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side