[attachment=1] Det er i utgangspunktet en 1303, men som sikkert noen er kjendt med, så vart det en kvasiløsning med å sveise inn flat frontrute for å strekke homologringa nokre år til. Dette ser ut som dritt, og har bestemt at den skal bli 1303 igjen.
Endelig etter mange års leting/forskning er endelig turen klar for dette prosjektet. Har skaffet meg rimelig god oversikt over de bilene som ble laget, hvordan de ble laget, og hvilken som er igjen. Av de som ble laget var det et par som skilte seg ut for meg, som hang med i toppen mot Schanche & co, og det var Michael Nordstrøm, Thor Holm og Ørjan Wahlund. De hadde godt fungerende 4wd og T-1 motor med Porschetopper. Muligens var Nordstøm sin hakket vassere grunnet bedre girkasse en de andre, men den bilen endte sine dager i Danmark. Valget falt da på Wahlund bilen, siden Holms bil er under restaurering hos en hyggelig herremann fra Trysil. Bilen er mildt sagt i dårlig stand karrosserimessig, men alt er mulig å fixe, samtidig forsøke å berge så mye som mulig av org. bilen. https://m.youtube.com/watch?v=v-x496IN92Q
Wahlunds gode gamle. Bilen er i svært dårlig stand, det blir en lang og omfattende restaurering tilbake til topp stand slik den var på midten av -80 tallet.
Neste år blir det bare nesten av alt: -nesten dobbelt så mye turbotrykk -nesten dobbelt så mye gass -nesten dobbelt så stor gris -nesten dobbelt så masse øll -nesten dobbelt så masse vin -nesten dobbelt så stort telt -nesten dobbelt så masse folk -litt meir enn dobbelt so masse potetsalat