Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
|
94
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: justerbare springplates..
|
på: april 29, 2008, 18:58:58 pm
|
har sendt en mail til unneberg nettopp. så da blir det vel snart pakke i posten.får kombinere plater og hakk bak,så er det vel litt lettere å fin justere den. så da er det vel bare å montere drop spindler da.. he he
|
|
|
98
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Pop Outs og vinduslister
|
på: april 28, 2008, 10:27:25 am
|
jeg demonterte for å skifte lister. det er etter mitt forsøk et sant helvete. men det går. vanskelig å få den innerste listen til å skli på plass når du presser crom listen på plass..så det ble bytte av indre list på kun ene siden.. he he. ytre går greit.
|
|
|
99
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow
|
på: april 27, 2008, 23:19:51 pm
|
litt dårlig bilde der.. side to på post din rat looker.. litt ned på siden.. skulle gjerne linket. men usikker hvordan.. sa ingenting om at det er ny vinning. og at det er kun jeg som bruker det.. synes selv den bussen var sykt tøff.. synes din bil blir sykt bra også..
|
|
|
102
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: sagger ene siden når puma er senket..
|
på: april 20, 2008, 20:49:44 pm
|
har prøvd å jevne ut ved å vatre opp gulv o.l. men til ingen nytte.. jeg målte også ramme hodet og til gulv og det er likt på begge sider.. men når jeg måler forstilling ute ved smøre niple og til gulv, så blir det differanse.. hmmm.har dempere til senke forstilling, så tror ikke det er de.
|
|
|
103
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / sagger ene siden når puma er senket..
|
på: april 20, 2008, 18:48:26 pm
|
hei.. puma sagger eller henger igjen på ene siden når den skal senkes. det blir 1,5 cm forskjell i høyden når den står på bakken.. kan det være ene demperen som er gåen.. ?
har også litt samme problem bak.. bør man skifte ut de bladene som sitter festet i torsjons stagene en gang i blant.? kan se ut som om ene røret som stagene går i er bøyd litt ned.. derav er bilen litt høyere på ene siden.. men den står i vater nå.. ser ikke skjev ut bak.. men det er tydelig foran.
noen som har noen ide om hva det kan være.. gi meg gjerne noen tips.
|
|
|
105
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor.
|
på: april 18, 2008, 20:55:32 pm
|
er selv litt usikker på om det heter oljesump eller ikke.. men det er en orig 1600 motor.. så da får de som vet hva jeg har si det.. trodde det het oljesump uansett.. men men.. liker bare ikke tanken på å slite den i stykker ,for så å tømme den for olje..ingen tvil at eksos subbet for å si det sånn.
|
|
|
107
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow
|
på: april 18, 2008, 20:02:55 pm
|
jeg synes pinstriping er kult, men det kan lett bli overkill. i mine øyne.. det samme mener jeg med å ta allerede brukte motiver ,til å lage de av.. selv om det er kult med den kaninen, så er det jo ren kopi av von dutch.. finn heller en som kan lage noe helt eget for bilen.. hvis det skal være pinstripe bør det være ganske subtilt, og ikke skrike ut.. er kulere når man ser på en bil, og plutselig legger merke til noe nytt. mener nå jeg.
|
|
|
108
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor.
|
på: april 18, 2008, 19:57:42 pm
|
hva gjør folk der ute.. har min boble senket to hakk bak. men ser at det er farlig nær ved å slå ned med oljesumpen. hva gjør folk der ute... går det an å lage en skidplate.. eller ville det utgjøre noe ved kjøling av motor.. tenkte å heve den et hakk innvendig, utgjør jo litt det..
|
|
|
109
|
Forum / Problemløseren / Sv: Endeslakk
|
på: april 17, 2008, 23:20:45 pm
|
he he. så klart. gass altså.. , får se hva jeg skal gjøre.. skal sjekk alle bolter o.l. først. selv om det ikke er all verden å ta ut en boble motor, så hadde det vært fint å sluppet..
|
|
|
110
|
Forum / Problemløseren / Sv: Endeslakk
|
på: april 17, 2008, 21:05:34 pm
|
etter oppstart siden i vinter. så har jeg fått en slags lyd bak der, som skjer hver gang man slipper og trykker inn kløtsj. kan det være endeslakk.. det har ikke vært der før, la merke til det i dag.. virker nesten som om noe er løst. som slakke i akslinger o.l..noen som har noen tips på hva det ellers kan være? kan vel ikke bli sånn etter noen mnd uten kjøring..
|
|
|
115
|
Forum / Ghia / Sv: Karmann Ghia type 3
|
på: mars 17, 2008, 21:34:45 pm
|
sant det. et utgangs punkt er det.. synd at han har ødelagt panser og bakluke med louwers,(eller hvordan det skrives).. prisen virker jo egentlig ok..
|
|
|
116
|
Forum / Ghia / Sv: Karmann Ghia type 3
|
på: mars 17, 2008, 16:34:14 pm
|
jeg synes denne type ghia er noe av det kuleste som finnes.. er de mulig åfå tak i i norge evt.. og hva er ligger prisene på for et helst kjørbart objekt.. digger disse..
|
|
|
118
|
Forum / Rat-look / Sv: Rat-Look Ghia prosjekt på Thesamba
|
på: februar 22, 2008, 17:13:26 pm
|
både og.. synes den er sykt tøff å se på.. er hardcore å kjøre med et vrak.. men skulle også satt den i stand, kanskje ikke original,men i forsvalig stand..
hadde ikke sagt nei om jeg hadde fått den nei.
|
|
|
|