november 01, 2024, 01:05:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
91  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: bremserør og nippler på boble. på: mai 11, 2008, 21:07:23 pm
he he.. ja,takk for det..  da anser jag at jag har fått det svaret jeg trenger..
92  Forum / Teknisk, teori og praksis / bremserør og nippler på boble. på: mai 11, 2008, 13:01:51 pm
hei. kanskje et teit spørsmål. men er bremserør og nippler på min 66 boble, helt standard. sånn at man kan få kjøpt det over alt..
93  Forum / Teknisk, teori og praksis / speedo vaier...bytte.. på: mai 01, 2008, 22:51:59 pm
hei. tror jeg trenger å bytte speedo vaieren min.. er dette en stor operasjon. do's and dont's mottas.

er forresten en 66 t1 boble. hvis det har noe å si...
94  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: justerbare springplates.. på: april 29, 2008, 18:58:58 pm
har sendt en mail til unneberg nettopp. så da blir det vel snart pakke i posten.får kombinere plater og hakk bak,så er det vel litt lettere å fin justere den.
så da er det vel bare å montere drop spindler da.. he he
95  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: sagger ene siden når puma er senket.. på: april 28, 2008, 22:19:49 pm
ja, har hørt litt om det problemet..  er også i vurdering om smalere forstilling,(som egentlig er bestilt,men ikke kommet)... så vi får se hva som blir gjort..
96  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: justerbare springplates.. på: april 28, 2008, 22:17:40 pm
hvor mye senking/heising utgjør disse.. så hvis man har f.eks ett hakk bak.. så kan man skru de hvor mye lavere?
97  Forum / Teknisk, teori og praksis / justerbare springplates.. på: april 28, 2008, 19:33:44 pm
som overskriften antyder så lurer jeg på om noen der ute har prøvd disse. om de er noe å satse på o.l.

kom med innspill.......
98  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Pop Outs og vinduslister på: april 28, 2008, 10:27:25 am
jeg demonterte for å skifte lister. det er etter mitt forsøk et sant helvete. men det går.  vanskelig å få den innerste listen til å skli på plass når du presser crom listen på plass..så det ble bytte av indre list på kun ene siden.. he he. ytre går greit. 
99  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: april 27, 2008, 23:19:51 pm
litt dårlig bilde der..  side to på post din rat looker.. litt ned på siden.. skulle gjerne linket. men usikker hvordan.. 
sa ingenting om at det er ny vinning. og at det er kun jeg som bruker det..  synes selv den bussen var sykt tøff.. synes din bil blir sykt bra også..
100  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: april 27, 2008, 22:38:58 pm
ser du skal "herme" etter mitt lakk forsøk. og sikkert mange andres.. min har et bilde på min rat look saken på rat forumet her inne.  en grå boble med luftwaffen kors på døra. ble mange timer med sandpapir ja. he he.
101  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor. på: april 21, 2008, 17:24:47 pm
jeg har ikke originalt eksos anlegg. men en sånn hide away.  og kopling fra grenrør til resten tar nedi ofte.. men som sagt mere bekymra for motor som kan skrape.. får nesten satse på stive dempere.. hva kan man kjøpe, og hvor.
102  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: sagger ene siden når puma er senket.. på: april 20, 2008, 20:49:44 pm
har prøvd å jevne ut ved å vatre opp gulv o.l. men til ingen nytte..  jeg målte også ramme hodet og til gulv og det er likt på begge sider..  men når jeg måler forstilling ute ved smøre niple og til gulv, så blir det differanse.. hmmm.har dempere til senke forstilling, så tror ikke det er de.
103  Forum / Teknisk, teori og praksis / sagger ene siden når puma er senket.. på: april 20, 2008, 18:48:26 pm
hei.. puma sagger eller henger igjen på ene siden når den skal senkes.  det blir 1,5 cm forskjell i høyden når den står på bakken..  kan det være ene demperen som er gåen..  ?

har også litt samme problem bak.. bør man skifte ut de bladene som sitter festet i torsjons stagene en gang i blant.?   kan se ut som om ene røret som stagene går i er bøyd litt ned.. derav er bilen litt høyere på ene siden.. men den står i vater nå.. ser ikke skjev ut bak.. men det er tydelig foran.

noen som har noen ide om hva det kan være.. gi meg gjerne noen tips.
104  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor. på: april 18, 2008, 21:06:01 pm
he he. helt klart jeg også synes det er konge med lavest mulig..så vi får se hva som skjer , virker ikke som om det er så mye vandring i demperne bak uansett. men får se om man kan skaffe noe stivere.
105  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor. på: april 18, 2008, 20:55:32 pm
er selv litt usikker på om det heter oljesump eller ikke..  men det er en orig 1600 motor..  så da får de som vet hva jeg har si det..  trodde det het oljesump uansett.. men men..  liker bare ikke tanken på å slite den i stykker ,for så å tømme den for olje..ingen tvil at eksos subbet for å si det sånn. Gliser
106  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor. på: april 18, 2008, 20:08:36 pm
he he . ja kanskje det.. kanskje lage cal look med det samme..
107  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: april 18, 2008, 20:02:55 pm
jeg synes pinstriping er kult, men det kan lett bli overkill. i mine øyne..  det samme mener jeg med å ta allerede brukte motiver ,til å lage de av.. selv om det er kult med den kaninen, så er det jo ren kopi av von dutch.. finn heller en som kan lage noe helt eget for bilen.. hvis det skal være pinstripe bør det være ganske subtilt, og ikke skrike ut.. er kulere når man ser på en bil, og plutselig legger merke til noe nytt. mener nå jeg.
108  Forum / Teknisk, teori og praksis / senke to hakk bak vs. laveste punkt på motor. på: april 18, 2008, 19:57:42 pm
hva gjør folk der ute..  har min boble senket to hakk bak. men ser at det er farlig nær ved å slå ned med oljesumpen.  hva gjør folk der ute...  går det an å lage en skidplate.. eller ville det utgjøre noe ved kjøling av motor.. tenkte å heve den et hakk innvendig,  utgjør jo litt det..
109  Forum / Problemløseren / Sv: Endeslakk på: april 17, 2008, 23:20:45 pm
he he. så klart. gass altså..  Gliser,   får se hva jeg skal gjøre..  skal sjekk alle bolter o.l. først. selv om det ikke er all verden å ta ut en boble motor, så hadde det vært fint å sluppet..
110  Forum / Problemløseren / Sv: Endeslakk på: april 17, 2008, 21:05:34 pm
etter oppstart siden i vinter. så har jeg fått en slags lyd bak der, som skjer hver gang man slipper og trykker inn kløtsj. kan det være endeslakk.. det har ikke vært der før, la merke til det i dag.. virker nesten som om noe er løst. som slakke i akslinger o.l..noen som har noen tips på hva det ellers kan være?  kan vel ikke bli sånn etter noen mnd uten kjøring..
111  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Blytilsetning i bensin? Hva gjør folk? på: mars 19, 2008, 13:42:26 pm
er det ikke litt sånn at, hvis du er i tvil er det bedre å bruke det , enn at noe skjer med ventiler og topper.. eller?
112  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Blytilsetning i bensin? Hva gjør folk? på: mars 19, 2008, 10:46:19 am
er litt usikker på om du trenger det. men jeg bruker det på min 1600.  skader jo ingenting å bruke det..
så dyrt er det heller ikke. hvis ikke får du gjøre som alle foreslår. bytt topper..
113  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: mars 18, 2008, 20:15:10 pm
kommer vel an på hvor seriøst og hva du bruker.. he he

jeg lakka min med arcanol og rull, (ja rull). og brukte ca 1 liter utvendig.
så med sprøyte og sånn kan det hende du klarer deg med mindre..

mener jeg da.
114  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Sportsseter i boble - hva "fungerer" på: mars 18, 2008, 12:58:06 pm
de så bra ut.. er sånne jeg mener passer bra.  ikke for fancy racing stuk.
115  Forum / Ghia / Sv: Karmann Ghia type 3 på: mars 17, 2008, 21:34:45 pm
sant det. et utgangs punkt er det.. synd at han har ødelagt panser og bakluke med louwers,(eller hvordan det skrives).. prisen virker jo egentlig ok..
116  Forum / Ghia / Sv: Karmann Ghia type 3 på: mars 17, 2008, 16:34:14 pm
jeg synes denne type ghia er noe av det kuleste som finnes..  er de mulig åfå tak i i norge evt.. og hva er ligger prisene på for et helst kjørbart objekt..  digger disse..
117  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: mars 08, 2008, 18:08:49 pm
dette ser satan meg konge ut..  scraper der ja..  men du trenger vel bare å flippe styrestag på passasjer siden..  er jo der det vil ta i tanken.. så da kan du jo selge den ene flip saken til spindler til meg. he he...?
118  Forum / Rat-look / Sv: Rat-Look Ghia prosjekt på Thesamba på: februar 22, 2008, 17:13:26 pm
både og..  synes den er sykt tøff å se på..  er hardcore å kjøre med et vrak..  men skulle også satt den i stand, kanskje ikke original,men i forsvalig stand.. 

hadde ikke sagt nei om jeg hadde fått den nei.
119  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: februar 20, 2008, 16:39:38 pm
dette her ser ut til å bli bare bedre og bedre.. keep on truckin...
120  Forum / Snikk-snakk / Sv: Ikke la dama di kjøre bilen din på treff på: februar 16, 2008, 15:12:50 pm
he he. var skikkelig fort gjort det der.. så ut som om det var noen krefter i den der..  skriker i dekk når man slipper clutch er bra.. he he.. bra det ikke var en ekte cobra da,.. men plast..
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!