Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 10
|
6
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: januarsalg! Bredda stålfelger, t-bars og sveisedeler
|
på: januar 06, 2010, 21:45:49 pm
|
Vi får prøve å kontakte kjetil S i stavanger da, takk for tipset.
stemmer, var jeg som kom fra trondheim..
Det var nok en kombinasjon av dårlig verksted som jeg måtte kjapt ut av, dårlig pengebok og en del overraskelser når man fjernet gammel tectyl og dritt.. ingen som ville kjøpe den, så da ble det spiker av den..
|
|
|
8
|
Bruktbørsen / Deler selges / januarsalg! Bredda stålfelger, t-bars og sveisedeler
|
på: januar 06, 2010, 16:18:16 pm
|
Heisann,
Nå som bobla er spiker er det på tide å rydde i boden.
2 stk 6.5" breddede stålfelger med 185/80r15 Vredstein Sprint Classic boltsirkel 5x205 pris: bud på pm
flunkende nye SØLV t-bars kjøpt fra mags pris: 400 + porto
høyre + venstre side, flunkende nye bakre støtfangerfester, passer 66 mod. pris: 600 pr stk
vi prates på pm. Delene ligger i stavanger/forus, men det meste går i posten om man vil og betaler for det.
|
|
|
9
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1966 T1 selges i deler
|
på: juni 10, 2009, 13:52:21 pm
|
Arntemann: skjermene mine passer ikke din 69. jeg har liggende lykter,du har stående.
Sportter: Tja, meget godt spørsmål. Jeg får nok solgt felger, dekk, fangere, dropspindler, ruter og div. I tillegg får jeg vrakpanten på 1500. Jeg har ikke tenkt mer på det enn som så, så du må nesten se på hva jeg får for det jeg nevner over og legge til litt for resten.
|
|
|
10
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1966 T1 selges i deler
|
på: juni 10, 2009, 11:00:37 am
|
Endre, ja.. dette er ikke gøy.
Sportter: som sagt, kom med et bud. Dekkene er veldig fine med mye mønster igjen. 145 var nye i fjor høst og 185 er litt eldre men du ruller nok et par år på de. spindlene passer nok ikke din 59 forstilling.
Tenker jeg skal la det gå noen dager før jeg selger alt i deler i tilfelle noen ønsker å kjøpe hele prosjektet. Kjøper du alt får du det selvsagt for en rimelig penge.
|
|
|
11
|
Bruktbørsen / Deler selges / 1966 T1 selges i deler
|
på: juni 10, 2009, 09:43:34 am
|
Da må man desverre ta dette skrittet.. Bilen ble plukket ned i vinter for å sveise litt rust, fikse bremser og denslags. Så ble det personlig finanskrise og manglende arbeidslyst. Han som eier lokalene jeg har bilen stående i er lei og vil ha det bort. Siden jeg bor på 40m2 i stavanger sentrum uten fast parkeringsplass for bruksbilen så blir det vanskelig å ha et bobleprosjekt i tillegg. Kaross er av bunnpanne, motor er av. Jeg skal fylle på med bilder i ettermiddag og på forespørsel. Tar du en kikk i prosjekttråden min her: ser du omfanget av rust og hva som har skjedd med bilen. Av deler som kan være av interesse er vel 2 stk breddede stålfelger, 5x205, 6.5" med 185/80 Vredstein classic 2 stk stålfelger, 5x205, standard bredde med 145r15 dekk som matcher vredstein veldig fint. 2 fangere med horn som trenger litt puss Dropspindler for balljoint. Disse er 1 år gamle og har ikke gått langt. I hovedsak Trondheim-oslo-stavanger og litt rundtom i stavanger. Trenger puss og et strøk med lakk eller noe da de har en del overflaterust. Ellers er det bare å skrike ut om vinduer, lykteglass, dørpaneler osv.. Pris = bud 
|
|
|
22
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1966 Banevokteren
|
på: mars 28, 2009, 21:48:17 pm
|
planen er å fikse den nedre halvdel av bilen i år, og være ferdig med det slik at man kommer seg på SCC for egen maskin. Alt av slanger, rør og rot byttes sammen med bremser. Resten males opp med et eller annet lurium.
Jeg tenkte å lage et fint hull i bunnen av rammehodet slik at sandblåsemannen fikk rensket opp i ulumskhetene.
|
|
|
23
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1966 Banevokteren
|
på: mars 28, 2009, 20:59:31 pm
|
Omsider har tommelen blitt lirket ut av toern, og jeg har fått gjort noe med skuta. En ettermiddag i forrige uke fikk jeg klargjort bilen til deling, og i dag ble karosseriet løftet av. Tradisjon tro har jeg tilstrekkelig løfteverktøy, denne gangen ble det en kjekk Massey Ferguson fra 80tallet. Etter bildene ble tatt så har jeg tatt av motor og forstilling. Forhåpentligvis rekker jeg en kveld i neste uke også for å ta av girkasse, pedaler, slanger, rør, håndbrekk og alt det der.. Jeg er nok ikke førstemann som pusler med denne bilen. Grønt gulv er vel neppe standard fra wolfsburg  Synes ikke det ser så altfor ille ut mtp. rust(om man lukker øynene når man ser på karosseriet da), kanskje det bare er den rammehodebunnen som må ut.  Som en ekstra bonus fant jeg igjen 17mm koppen min som jeg trodde var long gone. Den var tydeligvis blitt stående igjen på motorbolten som måtte ut når jeg bytta starterforing. Jaja, skader vel ikke å ha to  
|
|
|
25
|
Forum / Problemløseren / Sv: huskeliste for løfting av karosseri fra bunnpanne
|
på: mars 27, 2009, 13:25:05 pm
|
heldigvis er den ikke glemt:) har tatt: boltene under tanken under bilen inne i bilen under bakskjermen strøm til motor er løsnet batterikabel til starter er av speedokabel bremselyssensor fremme bremsevæskeslange Da gjenstår kun rattstammen og ledning fra starter inn til dynamo siden den går gjennom brannveggen... tror jeg 
|
|
|
28
|
Forum / Problemløseren / huskeliste for løfting av karosseri fra bunnpanne
|
på: mars 26, 2009, 10:55:51 am
|
I dag er det siste innspurt før jeg går i gang med å dele bilen i to..
Planen er å gjøre alt klart for løft, så da lurer jeg på hva som må kobles fra og flyttes ut..
Bensintank må tømmes og kobles fra rattstamme må kobles fra, det går vel greit at denne ligger på gulvet inne i bilen eller må den helt ut? Strømledningene til batteriet må trekkes ut. Løsne alle boltene som holder bunnpanne og kaross sammen.
Hva har jeg glemt?
|
|
|
|