Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 56
|
63
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: oktober 13, 2023, 07:55:14 am
|
Er i tenkeboxen på å fa lagd innerskjermer. Helt ikke hvordan det skal utfører men noen planer har man jo.
[attachment=1]
|
|
|
65
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: oktober 10, 2023, 20:22:33 pm
|
Nesten alt til sprut på plass. Måtte testmonter for å se hvordan det ser ut med begge montert. Ecu blir montert under baksetet. Blir knekt en plate i alu som den blir montert på. Før jeg kan lage en mal på lengden på ledningsnettet som Bryhn lager på mål.
[attachment=1]
[attachment=2]
|
|
|
66
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / fjærtrykk ved bytte til coiovers bak i 1303 boble.
|
på: oktober 10, 2023, 09:00:59 am
|
Hei noen som har noe spec på hva fjære bør være om man tar bort torsonsfjæringen og setter opp Coilovers. Skal kjøre med type 4 motor.
700 lb/in = 12.5 kg/mm 650 lb/in = 11.6 kg/mm 600 lb/in = 10.7 kg/mm 550 lb/in = 9.8 kg/mm 500 lb/in = 8.9 kg/mm 450 lb/in = 8 kg/mm 400 lb/in = 7.1 kg/mm 350 lb/in = 6.2 kg/mm 300 lb/in = 5.3 kg/mm 250 lb/in = 4.5 kg/mm
kg/mm to lbs/in
|
|
|
70
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: september 17, 2023, 21:49:06 pm
|
Takk. Du får skrike ut mår du har mulighet for ett garasje besøk. Du er alltid velkommen. Ja godt noen kan bruke delene jeg en gang hadde en kjempe ide på å brukte masse penger på 😜
|
|
|
71
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: september 17, 2023, 15:10:22 pm
|
Legger opp relé til styringa av vifta til oljekjøleren via en termostat. Og lager An slanger tur retur blokk og kjøler med termostat på returen.
[attachment=1]
[attachment=2]
|
|
|
72
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: september 16, 2023, 18:09:04 pm
|
Da har man landet på ett Innsug vi er fornøyde med. Dette blir utrolig bra. Revisjon 5. Og fått prøvemontert vifta til oljekjøleren.
[attachment=1]
[attachment=2]
|
|
|
76
|
Bruktbørsen / Deler selges / Setrab oljekjøler.
|
på: september 11, 2023, 07:43:42 am
|
Ubrukt oljekjøler ifra setrab selges. Denne passer perfekt bak frontplata til 1302 og 03. Selges 1500,-
Se bilder.
[attachment=1][attachment=2]
|
|
|
79
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: september 06, 2023, 18:46:00 pm
|
Slik blir det endelig oppsettet ifra Bryhn. Bryhn printer Innsugene uten dysehull og fester til utvendig fuel rail da port-injectorene faller helt bort. Dette gjør hele utsendet enda mere oldschool. Cleant utsendet liker vi.
[attachment=1]
[attachment=2]
|
|
|
84
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: august 30, 2023, 11:48:17 am
|
Endring i planene ettersom Bryhn har testet kun å kjøre Top Shot dysing på SCC. Pluss at målet et å få dette kittet bolt om uten å måtte kappe i karosseri og beholde ting utseendet originalt uansett bil.
Bedre plass og lettere å montere.
[attachment=1]
Så testingen viste at det fungerer greit? Bilen hans gikk upåklagelig på stripa, men ting skal funke i daglig drift også. Hva med f.eks luftfiter? Har bedt Bryhn om å gi meg ett teknisk svar. Hilsen Anders.
|
|
|
85
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: august 30, 2023, 11:37:10 am
|
Blir veldig interessant å se bilen live Sykt mange kule detaljer som er lagt i her. Kan jeg spørre hvilken leverandør du har brukt på bensinslangene til bilen? Bruker utelokkene Stian Sørlie Motorsport på slanger. Rør og fitting. Da han holder til 5 min unne hjemmet. Bruker teflon/PTFE slanger og alurør langs flyndra på alt i bensinsystemet.
|
|
|
87
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: august 28, 2023, 13:22:54 pm
|
Holder på med an slanger. Klarer ikke bestemme meg om hvor jeg skal legge/kjøre luftinga. Kravet er vel bare ut i friskluft? Påfyllinga der trenger jeg en slange som er godkjent og har noe flex. Så da må jeg på en båt nips butikk.
Legger opp nytt el til tankarmatur da det orginale blir for kort. Grovpolert toppen av tanken.
[attachment=1]
[attachment=2]
|
|
|
88
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 S Co.02
|
på: august 26, 2023, 18:07:17 pm
|
Endring i planene ettersom Bryhn har testet kun å kjøre Top Shot dysing på SCC. Pluss at målet et å få dette kittet bolt om uten å måtte kappe i karosseri og beholde ting utseendet originalt uansett bil.
Bedre plass og lettere å montere.
[attachment=1]
|
|
|
|