desember 02, 2020, 16:05:33 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: [1] 2 3 ... 5
1  Forum / Problemløseren / Sv: Nybygd 2110 (for sommern) på: oktober 09, 2020, 18:37:49 pm
Men da vil den vel ikke ha 30 frader på 3000rpm..?
2  Forum / Problemløseren / Sv: Nybygd 2110 (for sommern) på: oktober 05, 2020, 21:12:42 pm
Det er liksom ikke kvær gang man kjøre.. e så rart..

Litt usikker,, 15-20 grader trur ø. Men e usikker.
3  Forum / Problemløseren / Sv: Nybygd 2110 (for sommern) på: oktober 05, 2020, 15:49:08 pm
Hmm hvor skulle den vakum lekarsjen være, kan sprye å se menne,,
4  Forum / Problemløseren / Nybygd 2110 (for sommern) på: oktober 05, 2020, 09:05:18 am
Hei,

Har megaspark 2, og har syncet forgasserne, og timet den til 30 grader v 3000 rpm. Og da har æ 1000 rpm som tomgang turtall. Men når man har kjørt en stund. Så e han meget høy på turtall når jeg stopper i lyskryss, why?
5  Forum / Snikk-snakk / Sv: Bensin forbruk på: juli 26, 2020, 10:41:49 am
Må være 3 psi, før den rekulere bare mella 1.5 PSI and 5 PSI (0.1 - 0.35 Bar).
6  Forum / Snikk-snakk / Sv: Bensin forbruk på: juli 26, 2020, 10:17:48 am
Heller va det 3 psi, må sjekke, har akkurat samme oppsettet, bare min står under tanken. Med pumpa,
7  Forum / Snikk-snakk / Sv: Bensin forbruk på: juli 25, 2020, 22:36:28 pm
Elektrisk. På 3 bar
8  Forum / Snikk-snakk / Bensin forbruk på: juli 25, 2020, 18:38:02 pm
Hei,
Hva bruker din motor på bykjøring? Helst 2110 ->

Min 2110 med 44 idf sluuuker suppe syns jeg
9  Forum / Problemløseren / Sv: Forgassere ved gass bådrag på: juni 02, 2020, 10:41:41 am
Nei ikke godt å si, hvordan sjekker man dette. eventuelt går det ant å bytte noe der?

kjøre på 3 psi. er det for lite på pumpa?
10  Forum / Problemløseren / Forgassere ved gass bådrag på: juni 02, 2020, 06:37:13 am
Hei,

Når jeg gir gass så hoste/røkke den før den kommer og gir gass,.  tips her?

2 dual empi hpmx 40mm
Ventura 34mm
main gas 1,45 heller 1,55 usikker her.
main air 2.00
pump jet .50


motor 2110
11  Forum / Snikk-snakk / Lakkere motor. på: mars 27, 2020, 06:30:48 am
Hei. tenkte jeg skulle lakke/male deler av motorhuset. For å få den stilene jeg vil ha.. Da det er Meget lite som vises  (blir nok ta hele men)..

Vil gjerne ha i spann så jeg kan bruke svamp pensel. Men umulig å få tak i her.. Men bremsecalipter lakk som tåler +200 grader. vil det funke på motorn?
12  Forum / Problemløseren / Sv: Kam lager på: mars 21, 2020, 20:38:59 pm
5 mm for stor. Er 4,7mm, venter på pipa med 3/16 unbrako. Så får man prøve,
13  Forum / Problemløseren / Sv: Kam lager på: mars 19, 2020, 13:23:10 pm
8.8 trur æ-
14  Forum / Problemløseren / Sv: Kam lager på: mars 18, 2020, 18:52:43 pm
Med giret fulgte det med skruer med 3/16 unbrako spor, mens kammen var det 13 mm bolter, kunne tenkt meg bruke di med unbrako da det er mindre å ta av olje pumpa for klaring, men tåler unbrako i 3/16 27 nm
15  Forum / Problemløseren / Sv: Kam lager på: mars 15, 2020, 21:01:24 pm
Laget spor i motorhuset, funket utmerket. Så nu er det løst.
16  Forum / Problemløseren / Sv: Veiv lager, på: mars 15, 2020, 15:13:34 pm
Sorry, mener selvfølgelig kamlagret!!

17  Forum / Problemløseren / Kam lager på: mars 15, 2020, 13:18:08 pm
Hei, trenger råd, har silverline lager til kamakselen, Lagret som er mot giret, har den ene halvdel av huset spor for å sette lagret i, men andre halvdel har ikke det. Ser før meg det er best å lage ett spor i huset enn kutte/slipe ned den utstikkern på lagret.


Hva tenker du?
18  Forum / Problemløseren / Stempel vekt på: februar 10, 2020, 10:14:06 am
Hei

hvor skal jeg fjerne matriell for å lette stemplet?
19  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Forgasser til 2110 på: februar 02, 2020, 17:20:30 pm
Er bygd opp etter cbperfomence sin 2110.. det dem bruker
20  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Forgasser til 2110 på: februar 02, 2020, 15:05:50 pm
Eagle Racing Camshaft (T-1
Adv. Duration 314°
Dur. @ .050" 260°
Lift @ cam .411"

Panchito 044 (40 x 35.5)
- CB Super Stock 1.25:1 Ratio - High Lift


Comp skal prøves å få 8.8:1
21  Forum / Teknisk, teori og praksis / Forgasser til 2110 på: januar 29, 2020, 19:31:36 pm
Hei,
Skal bygge 2110. Men i starten skal jeg bruke mine dual empi 40mm hpmx , burde jeg endre main jet, venture heller no for at den skal funke bedre på 2110.?
22  Forum / Snikk-snakk / Sv: Pully. på: desember 27, 2019, 13:28:35 pm
Erfaringer med Serpentine Belt Systems da? Bare for show off heller har der noe før seg? Personlig syns jeg det ser rått ut
23  Forum / Snikk-snakk / Pully. på: desember 25, 2019, 13:31:28 pm
Motvekt pully vs vanlig pully?
24  Forum / Problemløseren / Sv: Råder deling på: november 13, 2019, 20:57:02 pm
Nei, satt så samme  di to delan, men fikk dem av, så alt ok
25  Forum / Problemløseren / Råder deling på: november 13, 2019, 17:54:25 pm
Hei, skal dele rådene. Dem sitter som f.. (nye) noen tips å splitte dem?
26  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: CSP Skivebremser med 2,5 toms CB Performance droppspindler selges.... på: august 19, 2019, 09:51:25 am
er det det settet som er godkjent til 140 hk ?
27  Forum / Problemløseren / Sv: Bremse problem. på: juli 03, 2019, 08:26:21 am
Ja skal kjøpe nye, blir ikke brukt før det er ok
28  Forum / Problemløseren / Sv: Bremse problem. på: juli 02, 2019, 23:34:06 pm
Fant nu ut av 2 av di der stopperne til justeringa e knekt/missforma, så di går tilbake, kan justere stå dem er helt i trommeln, men etter noen pedal trykk så er dem løs igjen,.

Har fått litt høyer pedal. Men, usikker om det er bra nok
29  Forum / Problemløseren / Sv: Bremse problem. på: juli 02, 2019, 08:08:22 am
Løsne dem? Så at bremse sylinderen lå vannrett?
30  Forum / Problemløseren / Sv: Bremse problem. på: juli 01, 2019, 20:25:39 pm
Hei,
Det som er gjort.
Byttet en bremse sylinder, fikk trykk igjen på den. Den manglet.
Byttet master sylinder,
Gått over alle rør,ingen lekarsje, ikke i trommlene heller,
Byttet bremseslanger,
Justert bremsene helt inntil, luftet, ingen forskjell, tok litt til bake, luftet 100 ganger, og kan holde bremsa inne og ennu klare snurre trommlene framme, ikke prøvd bak.


Har ikke direkte fylt master sylindern, men den vil jo fylle seg selv.

Sider: [1] 2 3 ... 5
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!