juni 08, 2024, 13:41:02 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Forgassar dilemma  (Lest 1852 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: mai 21, 2013, 23:53:14 pm »

eg driv å hjelper ein kar med å få fiksa opp ein 412(grønn med penzoil merke..)  og motoren var utstyrt med både feil og utsletne forgassara. eg anskaffa rett type forgassara, som vel og merka har stått i buss, og fekk tak i rett type insug til å få desse på 412motoren(ein 1700 W)

gassarane da er snakk om er 32-34 PDSIT-3
ifølge merkelappen på dei er dei høgre og venstre?

problemet er at den som trulig er venstre forgassar, er utstyrt med alt mulig dilldall på øverste halvdel, menst den høgre forgassaren er heilt "rein" og ikkje noko meir enn kva som burde vera nødvendig.

på venstre forgassar finst da støtdempar til gassarmen, ein drøss med vakumutak, ein sodig "firkant"? og andre greier som ikkje er på den andre forgassaren.

er da mulig å oppdriva eit forgassartopplokk som tilsvarar den høgre forgassaren, eller er alle desse greiene nødvendig for å få ting til å fungera? dei store vakumutaka er vel til bremseservo, noko som ivertfall ikkje vert behov for. og støtdemparen til gassarmen er vel eit slags miljøfenomen?

slenger med bilder av dei to, der eine av dei er nyoppshina.


* DSCF8590 (Small).JPG (48.66 KB, 640x480 - vist 156 ganger.)

* DSCF8591 (Small).JPG (49.07 KB, 640x480 - vist 132 ganger.)

* DSCF8593 (Small).JPG (45.45 KB, 640x480 - vist 129 ganger.)

* DSCF8595 (Small).JPG (42.51 KB, 640x480 - vist 128 ganger.)

* DSCF8596 (Small).JPG (42.89 KB, 640x480 - vist 110 ganger.)

* DSCF8597 (Small).JPG (38.18 KB, 640x480 - vist 123 ganger.)

* DSCF8598 (Small).JPG (45.58 KB, 640x480 - vist 109 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #1 på: mai 22, 2013, 00:08:36 am »

De skal være sånn, forskjellige. Alt dill dall på venstre gasser er der for en grunn. Den dempefunksjonen hjelper på tomgang når du slipper gasen brått, bremser og justerer.
Loggført

Mvh
Reiel
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #2 på: mai 22, 2013, 06:17:13 am »

Det på den venstre gasseren er tomgangssystemet er forgasserne ordentlig grunnjusterte så justerer du tomgang og co på den venstre.fungerer fint det.1800motorene i 411-412 hadde vel 40mm solex Var masse brukt til bilcross før.
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: mai 22, 2013, 10:57:17 am »

kva skal på den tuten som stikker opp då? og den slangestussen som henger igjen der? når eg tenker meg om kan ikkje bremseservo ha vert kobla til der.. så kva skal då vera der?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #4 på: mai 22, 2013, 12:24:53 pm »

Stusser går inn på luftfilteret..
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: mai 22, 2013, 13:23:36 pm »

begge to? mangel på logikk!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #6 på: mai 22, 2013, 14:48:27 pm »

Den store på toppen går til luft filteret, den ut på siden med en slange bit går ned mellom innsugene og fordeles ut til to røre, ett inn på hvert innsug på "innsiden". bremsekraftforsterkeren henter vakuum på "utsiden" av innsuget
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: mai 23, 2013, 10:05:22 am »

hmm har ingen utak på innsugene sovidt eg hugsar.. må vel moddast tenker eg
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #8 på: mai 23, 2013, 13:47:08 pm »

Sitter en rørstuss inn mot midten på innsugene som skal til sentraltomgangsystemet.Du kan sei det sånn att på tomgang så suger den luft/Bensinblanding igjennom den store stussen på venstre side,i den kanalen sitter da tomg.stoppventilen og skruen som du justerer luft/tomg.hastighet.Se for deg systemet på en 1600 boblegasser.Har muligens noe tegninger på det en plass men da må eg leite endel Blunker
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #9 på: mai 23, 2013, 13:50:51 pm »

Fant noe her http://www.ratwell.com/technical/DualCarbs.html
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #10 på: mai 26, 2013, 09:16:44 am »

1700 forgasssermotor   ( Z ) ?

Har samme type uten alt ekstra stæsjet på ventre forgasser
Mulig jeg har en sånn liggende
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: mai 27, 2013, 00:34:48 am »

1700 W ganske sikker på da, men den har nok hatt insprytning ein gong i historien, men er no utstyrt med to stk LOSLETNE 1800forgassara eller ka da var. har ikkje hatt tid til å forska meir på greiene, men skal sjå på da når vist eg får tid ein dag i veko no.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!