april 28, 2024, 00:33:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 27 28 [29]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: tmbryhns 1915cc-bygge: "T3 - T1-konvertering"  (Lest 212606 ganger)
flyfaen
Juniormedlem
**
Innlegg: 61
Bosted: Andøy, Vesterålen


Impossible? Nah... Just need more development...


Vis profil
« Svar #840 på: juni 05, 2013, 15:57:32 pm »

Jeg er interessert i "design" av en slik sugis en gang i fremtiden ja, men det skyldes ikke hvorfor jeg ønsker å selge den nu  Blunker
Noe husgreier da kanskje?
Loggført

Hastighet og trykkgjenvinning er ikke til å undervurdere...
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #841 på: juni 10, 2013, 16:57:34 pm »

Jeg bumper:

"
Luftes i sommervarmen:

Turnkey, ferdig mappet m. MS2-extra, ledningsnett, CoP og 2x 40mm Dell'Orto DRLA (spjellhus)
122 hjulhester @ 6000 rpm m. undernevnte kasse. Antatt et sted mellom 130 og 140 Hk @ svinghjul.
Gått rundt 16 000 km over en periode på 2.5 år. Ble tatt åpnet for inspeksjon for et par tusen km siden. Alt bæreing, lager, kam, løftere osv. osv. så veldig bra ut, og motoren bar ikke preg av "feil" slittasje på noen måte.
Denne er for tiden i daglig bruk, og kan testes før den tas ut av bil.

32 500,-

Kan om ønskelig kan motoren selges med en 1300S-kasse i god stand, oppgradert m. superdiff (original-diffen. varte ca. 13 000 km etter at motor ble tatt i bruk). Kassa har gått ca. 3000 km etter ombygging.
Totalen havner i så tilfelle på 36 500,-

Det er mye informasjon å finne om bygget igjennom tråden.
Spørsmål kan naturligvis også stilles her i tråden. Interesse meldes på PM.
"
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #842 på: august 11, 2013, 23:33:53 pm »

Fortsatt til salgs.

Nylig åpnet og inspisert etter drøye 15 000 km. Ferdig innkjørt, som ny.

30 000,- Turn-key m. EFi. Ferdig mappet, 173Nm og rett i underkant av 140 Hk.
25 000,- Med 40mm Dell'Orto DRLA og 009.

Gearkassa er solgt, så motoren kan dessverre ikke lenger prøves, kun ev. testes i benk til glede for Tomas-tvilerne der ute...

Teasers:



Send en PM ved seriøs interesse.
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Danny
Seniormedlem
****
Innlegg: 323
Bosted: Porsgrunn


Vis profil

« Svar #843 på: august 12, 2013, 21:58:52 pm »

Hey!  Takk for sist Glad

Dette her ser bare heeeelt rått ut!
Loggført
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #844 på: august 12, 2013, 22:06:10 pm »

Takk for sist ja.

Jepp, den er rå nok til gate-1915 å være  Blunker
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #845 på: august 12, 2013, 23:51:37 pm »

Kjekt å se hvor bra gassresponsen på en 1915 kan være!
Loggført
flyfaen
Juniormedlem
**
Innlegg: 61
Bosted: Andøy, Vesterålen


Impossible? Nah... Just need more development...


Vis profil
« Svar #846 på: september 15, 2013, 22:34:49 pm »

Ikke lagt merke til det før nå, men noe kjent med den garasjen som DynaPacken sto i... Var ikke å bremsa hos Ruben Hals tilfeldigvis? Der jeg var å mappa min...
Loggført

Hastighet og trykkgjenvinning er ikke til å undervurdere...
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #847 på: september 15, 2013, 22:48:27 pm »

Hei, flyfaen.
Vi venter fortsatt i spenning på denne forskningsrapportem du skulle legge ut... Blunker
Loggført

tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #848 på: september 15, 2013, 23:22:41 pm »

Ikke lagt merke til det før nå, men noe kjent med den garasjen som DynaPacken sto i... Var ikke å bremsa hos Ruben Hals tilfeldigvis? Der jeg var å mappa min...

Stemmer det. Ruben Hals er en fin fyr  Blunker
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
flyfaen
Juniormedlem
**
Innlegg: 61
Bosted: Andøy, Vesterålen


Impossible? Nah... Just need more development...


Vis profil
« Svar #849 på: september 19, 2013, 15:59:53 pm »

Hei, flyfaen.
Vi venter fortsatt i spenning på denne forskningsrapportem du skulle legge ut... Blunker

Den har jeg helt glemt av! Har hatt MYE å stri med i det siste, så har ikke hatt tid. Den kommer nå en gang Blunker Akkuratt nå står jeg til knes i en Aprilia RS 125, og bilen min er snart ferdig lakka og jeg har MYE som skal gjøres og fikses på før dører osv skal justeres og moteres.
Loggført

Hastighet og trykkgjenvinning er ikke til å undervurdere...
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #850 på: februar 16, 2014, 17:40:30 pm »

Solgt
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Sider: 1 ... 27 28 [29]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!