mars 29, 2024, 03:47:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Empiboys cal-look "oval" (konebilen)....  (Lest 84405 ganger)
SBL
Supermedlem
*****
Innlegg: 610
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #90 på: oktober 25, 2012, 07:16:59 am »

Det forhandleren kunne fortelle var at alu eller for så vidt alle ikke-syrefaste metaller generelt ødela badet. Til hvilken grad det er ødelagt jeg ikke, men hørtes ut som det bare var å bytte syre om det skjedde. Glad
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #91 på: oktober 25, 2012, 07:59:39 am »

syre? er ikkje stripall basisk?

her er ein vri for dei som ikkje vil bruka so mykje pengar på sånt, men likavel oppnå samme resultat: http://www.gjetrang.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=685
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #92 på: oktober 25, 2012, 09:21:07 am »

Har forsøkt dette jeg også , kun med en liten,vanlig batterilader og det ble gullende rent for rust og skit.
Forresten, stripall er basisk ja
Loggført

Seaside VW Klubb
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #93 på: oktober 25, 2012, 10:17:37 am »

Same shitt Glad Rent blir det uansett. For min del så spiller det ingen rolle om hele eller bare deler av skjermen får plass i badet, tid er der nok av Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #94 på: oktober 25, 2012, 11:06:18 am »

Så fattig som jeg er, så er jeg en tilhenger av elektrolyse  Blunker Har, forresten trua på den bilen her  Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #95 på: oktober 25, 2012, 11:13:12 am »

Får ta med far Olsen i boblekolektivet til Ruggen/ Gullik en dag så han får se en nedfelt ragtopp "live". Selv om det er siste prosjekt på dette karosseriet og langt frem i tid så må jo inspirasjon plukkes der man kan Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #96 på: oktober 31, 2012, 14:35:36 pm »

Har kansje aldri postet bilder av den ferdige bunnplata i denne tråden???

Her er noen fra fatters retro telefon Glad





Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #97 på: oktober 31, 2012, 15:29:04 pm »

Looking good!  Glad
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #98 på: oktober 31, 2012, 15:36:30 pm »

Med mye omtalte billige gulvplater etc Glad Morsome saker. Seterammene var sveiset skjevt på sammenlignet med de orginale så dette ble rettet opp. Platene ble kjøpt på Kodal for noen år siden så nøyaktig fabrikat vet jeg ikke..... men er nok rimeligste sorten brasil plater antar jeg. Noe som derimot er sikkert er at platetykkelsen er identisk som på de orginale gulvplatene. Med riktig overflatebehandling holder de nok "i min tid" Gliser Jeg kan heller ikke se noen vesentlige forskjeller på disse kontra orginale plater.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
SBL
Supermedlem
*****
Innlegg: 610
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #99 på: oktober 31, 2012, 15:39:12 pm »

På min oval var det forskjell i området hvor pedalsettet er festet, men det er jo ikke sikkert det var samme fabrikat. Glad

Ellers så var det en flott og blank flyndre. Glad
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #100 på: oktober 31, 2012, 20:30:27 pm »

sånn skal dei sjå ut(+ seteskinner):


har du prøvd å trø innpå setane? reprogolv har ein tendens til å trenga ein rask nedsliping på eit punkt framme på høgre sida av seteskinnene
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #101 på: oktober 31, 2012, 21:16:48 pm »

Coral red er en veldig klassisk farge da. Er sikker på at fruen vil like den. Hun hører nok sikker mer på storebror enn deg?



Slutt med deg! Coral Red er muligens klassisk, men samtidig er den meget stygg i mine øyne Glad

pfffft hehe :-)
enig i at det ikke er verfden fineste farge, og er nok derrfor det ikke er så mange som har den heller.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #102 på: oktober 31, 2012, 22:39:45 pm »

sånn skal dei sjå ut(+ seteskinner):


har du prøvd å trø innpå setane? reprogolv har ein tendens til å trenga ein rask nedsliping på eit punkt framme på høgre sida av seteskinnene

Har vel aldri prøvd stolene på, men festene er slipt og justert så de ble helt like de orginale. Bør passe, men hvem vet Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #103 på: oktober 31, 2012, 22:58:08 pm »

Ser bra ut Johan, jeg regner med at jeg er på plass i verkstedet til Søndag, om ikke før. Nå har jeg endelig fått meg en ny jobb og kan roe meg ned fra møter her og der, for å komme i mål. Så da blir verkstedet en liten oase fremover, til å koble av og bare konsentrere meg om jobben på bobla hennar mor.
Loggført

Seaside VW Klubb
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #104 på: oktober 31, 2012, 23:03:50 pm »

Coral red er en veldig klassisk farge da. Er sikker på at fruen vil like den. Hun hører nok sikker mer på storebror enn deg?



Slutt med deg! Coral Red er muligens klassisk, men samtidig er den meget stygg i mine øyne Glad

pfffft hehe :-)
enig i at det ikke er verfden fineste farge, og er nok derrfor det ikke er så mange som har den heller.


Du har kansje den fargen på ovalen..... Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
johanlien
Medlem
***
Innlegg: 167
Bosted: Molde


Vis profil

« Svar #105 på: november 08, 2012, 11:35:05 am »

nice prosjekt følger me her
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #106 på: november 09, 2012, 23:15:18 pm »

Fatter har fundert veldig over skjevheter på bakdelen de siste dagene. Men verken kontrollmåling, diagonalmåling eller noen andre former for måling viser noen skjevheter på verken karoseri eller donorbakdelen. Problemet er at den ene skjermen kommer lengere ned enn den andre. Altså på høyre blir overgangen mellom bakplate og skjerm perfekt, mens på venstre blir skjermen for lang. Men etter å ha målt på skjermene så viser det seg at den skjermen som blir for lang.... faktisk er for lang Glad Skjermene skal etter sigende komme fra en 58 modell og de har "pølse" mellom bolthullene (aner ikke om det har noe å si for årsmodell). Det er likt på begge. Det er også huller etter Snowflake lykter i skjermene. Men den ene er helt rett under der den møter stigtrinnet mens den andre følger konturen av stigtrinnet på undersiden. Altså ikke helt lik form i fremkant. Men så viser det seg også at det rette partiet som danner skjøten mellom bakplate og skjerm er lengere på den venstre enn på den høyre skjermen med det resultat at den kommer for langt ned. Kansje det blir mest riktig å korte den inn?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #107 på: februar 17, 2013, 23:15:59 pm »

Har blitt lite tid til oppdateringer her den siste tiden, men det jobbes for harde livet Glad
Siden sidene er skåret bort en hel del centimeter over kanalene så rustsveises sidene fra donorbilen løse før de blir tilpasset og skjøtet inn på karoseriet. Ikke alle som kan bytte nedre del av B stolpe og videre bakover på en benk i komfortabel arbeidshøyde Gliser
Vi har også hentet en front hos Splitmann som er betraktelig bedre enn den vi hadde fra tidligere. Her kan faktisk det meste brukes. Så fort sidene er klare og biten som skrus på napoleonshatten er på plass så trenger vi kanaler. Noen som har noen bra på lager som ikke lenger trenger de?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #108 på: februar 19, 2013, 23:46:45 pm »

Tok turen innom skien trafikkstasjon i dag for å registrere denne bilen...... Moro med EU fri bil, for nå sitter jeg med midlertidig vognkort og regnummer H-8969 til en "bil" som egentlig er et rustfritt chassi, en haug med restaurerte deler og et karosseri som er under rekonstruksjon Glad Lenge leve pre. 60 regelen!
Reg. nummeret er det opprinnelige nummeret til bunnplata. Dette er i utgangspunktet en Big  window bil som er førstegangsregistrert i norge 4/10-1957. Altså en svært tidlig B-W boble. Det er desverre kun dørene som er igjen etter det orginale karosseriet (disse skal selvfølgelig brukes av nostalgiske årsaker), men dette blir uansett en bastard og siden plata fra en så tidlig B-W bil synes jeg det er helt greit at bilen gjenoppstår som en oval Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #109 på: februar 20, 2013, 09:11:12 am »

Når blir det garasjetur for softisgjengen?
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #110 på: februar 20, 2013, 13:35:28 pm »

En lørdag de selv ønsker. Fatter er der stort sett vær lørdag.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #111 på: mars 15, 2013, 22:20:45 pm »

Orginalt regnummer på bunnplata til denne bilen er H 8969. I senere tid ble bilen registrert på ND 45445. Ut i fra noen papirer jeg har virker det som at den også har vært innom regnr: H-66359. Dette er strøket over i et tidligere vognkort og erstattet med ND 45445.

Noen som kjenner til disse tidligere eierene av bilen?

-Kittil Tjønntveit fra Øvre Bø var eier av bilen til og med 02.07.1970 (muligens bilens første eier)
-Klas Øvrebø fra Porsgrunn var eier fra 02.07.1970- til ca 1980.
-Sverre Hansen fra Porsgrunn var eier fra 02.06.1983
-Unni Margaret Hansen også fra Porsgrunn var eier fra 13.01.1997
 Bilen ble etter dette skadet i brann og ble ført inn i rullene til Storebrand og siste registrerte eier var Ottar Mo fra Porsgrunn (så vidt meg bekjent jobbet han som takstmann i Storebrann).
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #112 på: februar 27, 2014, 23:03:25 pm »

Her var det lite oppdateringer..... men det står ikke stille av den grunn;-) Skal få meg nytt kamera og legge ut noen bilder av det som er gjort.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #113 på: januar 20, 2015, 22:41:32 pm »

Det jobbes med både store og små ting her om dagen....
Dette er lykteringen som ble hardt krøllet når jeg kjørte på en Toyota med 58´n min for noen år siden.... Nå er den rettet og straks klar for en tur til Sentrum Fornikling for litt ny krom Glad Karoserisjefen (Roar Olsen, aka Fatter) foretrekker restaurert orginal fremfor repro..

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #114 på: januar 20, 2015, 22:55:13 pm »

Men det jobbes i hovedsak på karoseriet...
Raskt oppsumert er dette følgende:
-Tak med litt sider som ble kjøpt av Ole Rune Moe for en del år siden. Opphavet til taket skal være fra 1956.
-Mye deler plukkes fra et 58 delekaroseri kjøpt av "Viggo fra Bø".
-Kjøpte også en front fra SplitMan som har kommet godt med.
-Bunnplaten er en 1957 Big-window.
-Dører fra samme 1957 Big-window.
-Skjermer fra ca 1958 kjøpt i trøndelag.
-Masse deler fra "her og der"
-Rosinen i pølsa blir en to folders rag-top.. Blunker
-Fryktelig mye tidkrevende karoseriarbeide.....


Bakdelen er allerede ferdig tilpasset og rustfri, men er vel ennå ikke helsveiset til karosseriet (greit å kunne justere når alt er mer ferdig).. Denne ble plukket av 58 karosseriet fra Bø og krevde MYE rustsveising og retting, men ser nå særdeles bra ut. W-lokk kjøpte jeg på Ekeberg.

Bunnplata er ferdig og får i første omgang den justerbare forstillinga som sto på min 58 modell før jeg senket den så mye at jeg måtte lage ny forstilling. Bak blir det orginal "splitt kasse". Felger blir Rostyles (2x4" og 2x5,5") og sikkert noe ala 145R foran og 165R bak. Lett senking blir det nok når den blir ferdig men ikke noe radikalt. Vil ikke risikere å skade noe det er lagt ned så mye jobb i.

« Siste redigering: januar 20, 2015, 23:14:06 pm av Eikstad » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #115 på: januar 20, 2015, 23:00:07 pm »

Så til det som foregår nå.......

Rustsveising i løs vekt... Siden bilen allerede er oppdelt blir alle deler plukket fra delekaroserier og reparert løse på benken før de tilpasses karoseriet.

Her er venstre A-stolpe ferdig reparert og ligger "løs" over en gammel kanal (rest...).



Her et bilde fra noen uker før..



Innsiden



Utsiden før....



Oppbygging...



Ferdig Glad



« Siste redigering: januar 20, 2015, 23:03:35 pm av Eikstad » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #116 på: januar 20, 2015, 23:13:00 pm »

Samme "moroa" på motsatt side...



Ganske tynn i stålet..



Her prøvde vi en rød rustskadedel fra Unneberg. Slettes ikke så ille denne heller men den grønne passet nok en anelse bedre..



Delt opp for å få sveiset ordentlig på innsiden...



Og jeg fikk i oppgave å bore / trekke opp kantene på det hullet som manglet Glad



Denne ble fjernet....



Og ferdig på innsiden



Og utsiden..



Som dere ser så er delene fortsatt på 58 fronten fra SplitMan. Når de er ferdig reparert begyner "moroa" med å kutte de løs og få overført de til ovalen..
Oppdaterer tråden fortløpende når det er flere bilder å legge ut Blunker
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #117 på: januar 20, 2015, 23:22:06 pm »

Trenger kanaler så hvis noen har noen de ikke trenger så kansje vi kan få til en deal??
Trenger nok også den delen som er i bunn (gulvet) i "reservehjulsbrønnen" eventuelt en hel front fra ca bensintanken og forover samt bra front, bakrute og pop out sideruter bak til 56 modell... Sikkert mye annet som mangler også men av de store delene er dette det jeg kommer på i farta. 
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #118 på: januar 21, 2015, 00:09:06 am »

ser ut som et godt stykke jobb er gjort . Lykke til videre Glad
 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
mulegutten
Medlem
***
Innlegg: 169
Bosted:



Vis profil
« Svar #119 på: februar 01, 2015, 11:49:03 am »

Trykker på "liker" knappen nå Osteaktig
Loggført
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!