mars 29, 2024, 13:06:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 6-volterne ypper seg igjen....  (Lest 59616 ganger)
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« på: september 24, 2009, 12:14:05 pm »

Klippet fra bloggen deres:

"The Sechs Volts biggest rivals on the norwegian VW scene, the "Screwdrivers", has entered the world wide web. On several occations during the summer season, we bump into these hardcore enthusiasts. They tend to show up at every VW gathering there is, and so does the Sechs Volt. Not seldom does it all turn into a fierce battle when these rivals meet. It never involves any fist fights, but it all goes down verbally. We usually cope with their southern division, but when things start to get ugly, they always bring in the northern division from Troendelag. We always turn out a size to small, as farmer talk from the prairie can't measure up against the sodd talk from the north..."

HØKT!
Loggført

SCREWDRIVER #2
surfer56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand


+4792817564


Vis profil
« Svar #1 på: september 29, 2009, 11:48:44 am »

Under desputene lyktes det med et lite stunt intervju fra en av medlemmene:

Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #2 på: september 29, 2009, 11:53:57 am »

Man merker tydelig holdningen mot slutten der...  "nei... ingen"  Sjokkert

Det er godt man har samhold i Screwd-rivers så vi kan få litt trøst etter de verste munnhuggeriene...   eller som vi si: "You'll never walk alein"
Loggført

Speed is no substitute for direction
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #3 på: september 29, 2009, 12:07:00 pm »

Alle i Sechs volt lider av forfølgelsesvanvidd... Ikke rart med tanke på at vi jakter på akkurat de samme delene dag og natt...
Din venn er også din konkurrent på delemarkedet......
"You can't trust a single(cab) soul in this world of madness."

Man merker tydelig holdningen mot slutten der...  "nei... ingen"  Sjokkert

Det er godt man har samhold i Screwd-rivers så vi kan få litt trøst etter de verste munnhuggeriene...   eller som vi si: "You'll never walk alein"
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #4 på: september 29, 2009, 12:08:25 pm »

Eller som vi si:
"You need to walk klein at the delemarkeds"
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #5 på: september 29, 2009, 12:36:10 pm »

Alle i Sechs volt lider av forfølgelsesvanvidd... Ikke rart med tanke på at vi jakter på akkurat de samme delene dag og natt...
Din venn er også din konkurrent på delemarkedet......
"You can't trust a single(cab) soul in this world of madness."

Man merker tydelig holdningen mot slutten der...  "nei... ingen"  Sjokkert

Det er godt man har samhold i Screwd-rivers så vi kan få litt trøst etter de verste munnhuggeriene...   eller som vi si: "You'll never walk alein"

Der ser man....omskriving av uttrykkene våre... vi pleier å si "If you trust a single(cab), you will be in double(cab) trouble"

Korr æ flire....
Loggført

SCREWDRIVER #2
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #6 på: september 29, 2009, 12:38:09 pm »

Eller som vi si:
"You need to walk klein at the delemarkeds"

Vel talt!

- det lønner seg:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=379501

Loggført

SCREWDRIVER #2
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #7 på: september 29, 2009, 12:57:16 pm »

Moro!!

Kikket massssse på denne selv, men slo det fra meg da jeg fikk høre prisen.......... 10K(?)
Skulle f...meg kjøpt den, skulle f...meg kjøpt den. I etterpåklokskapens ånd...

Eller som vi si:
"You need to walk klein at the delemarkeds"

Vel talt!

- det lønner seg:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=379501


Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #8 på: september 29, 2009, 17:41:25 pm »

Moro!!

Kikket massssse på denne selv, men slo det fra meg da jeg fikk høre prisen.......... 10K(?)
Skulle f...meg kjøpt den, skulle f...meg kjøpt den. I etterpåklokskapens ånd...

Eller som vi si:
"You need to walk klein at the delemarkeds"

Vel talt!

- det lønner seg:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=379501



Og Brezelfürsten som ikke hadde med penger engang, før samboeren kom med pengene som lå i buksa hjemme. Hvorfor fortalte du ikke om kompressoren, det hadde vært moro å sett den for resten av Oldspeed-gutane - selv om den hørtes dyr ut?
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #9 på: september 29, 2009, 17:49:03 pm »

Hehe.... Mission accomplished. Å skape uro i motstanderens leir er et gammelt jungel-triks som funker hver gang...
Loggført

SCREWDRIVER #2
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #10 på: september 29, 2009, 20:19:53 pm »

Hva??? Så du den ikke???  Alarm!
Flere av "oss" snakket med selger om dette da vi kjøpte kabinettet.
Vi kjøpte et sandblåsekabinett av samme selger som hadde kompressoren 15 cm unna.

Remember - walk klein Glad



Moro!!

Kikket massssse på denne selv, men slo det fra meg da jeg fikk høre prisen.......... 10K(?)
Skulle f...meg kjøpt den, skulle f...meg kjøpt den. I etterpåklokskapens ånd...

Eller som vi si:
"You need to walk klein at the delemarkeds"

Vel talt!

- det lønner seg:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=379501



Og Brezelfürsten som ikke hadde med penger engang, før samboeren kom med pengene som lå i buksa hjemme. Hvorfor fortalte du ikke om kompressoren, det hadde vært moro å sett den for resten av Oldspeed-gutane - selv om den hørtes dyr ut?
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #11 på: september 29, 2009, 21:18:49 pm »

Vi er svaksynte (noen vil si blinde), hilser til INGEN og kjører ikke over 110 selv i nedoverbakke.... Rart at "Outlavws" forsvant ut av logoen i tidlig fase  Osteaktig Osteaktig

Et fantastisk funn Splitman, som definitivt øker kløften mellom rivalene. Siste ord er nok ikke sagt...
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #12 på: oktober 01, 2009, 10:40:42 am »

Hva??? Så du den ikke???  Alarm!
Flere av "oss" snakket med selger om dette da vi kjøpte kabinettet.
Vi kjøpte et sandblåsekabinett av samme selger som hadde kompressoren 15 cm unna.

Remember - walk klein Glad



Moro!!

Kikket massssse på denne selv, men slo det fra meg da jeg fikk høre prisen.......... 10K(?)
Skulle f...meg kjøpt den, skulle f...meg kjøpt den. I etterpåklokskapens ånd...

Eller som vi si:
"You need to walk klein at the delemarkeds"

Vel talt!

- det lønner seg:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=379501



Og Brezelfürsten som ikke hadde med penger engang, før samboeren kom med pengene som lå i buksa hjemme. Hvorfor fortalte du ikke om kompressoren, det hadde vært moro å sett den for resten av Oldspeed-gutane - selv om den hørtes dyr ut?

Jeg var tilkalt i fra Knechten for å godkjenne et felles innkjøp av et sandblåsekabinett (kabinettsekretær, som vi si). Den eneste kompressoren jeg tenkte på var den som skal drive kabinettsekretrusa. Om Fürsten hadde visst at den Splitman-kompressoren var til 25 HK regner jeg med at vi alle ville ha sett nøye på den italienske dingsen?

Sechs volt vurderer å støtte oppunder noen "prospects" etterhvert. Det holder ikke bare å være "hangaruond" i evighet. Men å vokse så stort som Screwdrivers har vi ikke intensjoner om. Men det er viktig for oss at vi har medlemmer lengre nord som kan banke deres medlemmer i trøndelag ved behov.  Man kan argumentere med stordriftsfordeler ved å være en større klubb, men økt aktivitet og flere medlemmer vil jo også koste bensin, strøm til internett, televerket skal ha sin del, og fyrstekake og ostekake-utgiftene på møtene kommer til å skyte i været.

Sjekk ut bloggen, vi har sjekket ut en "ny" bil...
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #13 på: oktober 01, 2009, 11:20:35 am »

Sechs volt vurderer å støtte oppunder noen "prospects" etterhvert. Det holder ikke bare å være "hangaruond" i evighet. Men å vokse så stort som Screwdrivers har vi ikke intensjoner om. Men det er viktig for oss at vi har medlemmer lengre nord som kan banke deres medlemmer i trøndelag ved behov.  Man kan argumentere med stordriftsfordeler ved å være en større klubb, men økt aktivitet og flere medlemmer vil jo også koste bensin, strøm til internett, televerket skal ha sin del, og fyrstekake og ostekake-utgiftene på møtene kommer til å skyte i været.

Sjekk ut bloggen, vi har sjekket ut en "ny" bil...

Nå må North division snart inn her...klassisk røykteppe-taktikk fra Mysen her....der det kjøres flere linjer med sitat...vissvass, fyrstekake, utvidelses-taktikkeri...flere medlemmer...vi-tar-med-pappa`n-vår-og-han-har-mer-hår-enn-deg-trikset....bare for å si at de har egen blogg....på vår tråd.....
Splitman....iverksett plan B....!!

Jeg leser mellom linjene at det ligger en skjult stillingannonse i teksten her, og presiserer;
"MAO vi trenger en dialektsterk person, med fasong som ei barndoorluke, og rekker med nesetippen over en normal skigard, er selvforynt med fürstekake, og gjerne ha kjennskap til hvilken ende av ei folkevogn motoren sitter (intet krav). Vil inngå i et sporadisk og ikke alt for sammensveiset team, med hovedansvar å holde skansen nordover, noe reising må påregnes. Bopel eller elsker(inne) med bopel i det gitte geografiske området kan være en fordel. Kjøretøy intet krav, da forumexpressen kan benyttes fritt. Må kunne forskjell på sech og tolv"

Ingenting behandles konfidensielt og svar må ikke forventes. DU kan være vår mann!
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #14 på: oktober 02, 2009, 11:37:42 am »

Takk for alle henvendelser som har kommet etter dette lille markedsføringsstuntet. Det er hyggelig å se at det ikke bare er VW-folk nord for Trøndelag som har vist sin interesse og sendt over sin VW-CV. Det kan virke som om vi kan ha vært litt uklare her, men vi ønsket ikke et "brev" slik som i "Jakten på kjærligheten". Beklager til de som føler seg uthengt nå. Det litt morsomme her er at et Screwdrivers-medlem også har vist sin interesse. Han argumenterer med at vi har bedre blogg, mindre klubb, hovedfokuset er på østlandet, og at vi har Express-kit og en Kaptein som sjef i klubben. Imidlertid syntes han at skjortene våre ser altfor formsydde og små ut. Han er bare vant med "one size-tents fits them all!".
« Siste redigering: oktober 02, 2009, 11:43:24 am av Oval57 » Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #15 på: oktober 02, 2009, 11:58:11 am »

Takk for alle henvendelser som har kommet etter dette lille markedsføringsstuntet. Det er hyggelig å se at det ikke bare er VW-folk nord for Trøndelag som har vist sin interesse og sendt over sin VW-CV. Det kan virke som om vi kan ha vært litt uklare her, men vi ønsket ikke et "brev" slik som i "Jakten på kjærligheten". Beklager til de som føler seg uthengt nå. Det litt morsomme her er at et Screwdrivers-medlem også har vist sin interesse. Han argumenterer med at vi har bedre blogg, mindre klubb, hovedfokuset er på østlandet, og at vi har Express-kit og en Kaptein som sjef i klubben. Imidlertid syntes han at skjortene våre ser altfor formsydde og små ut. Han er bare vant med "one size-tents fits them all!".

Alert; "Incoming fire aimed at skaping "uro in rekkene""

...det preller av.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #16 på: oktober 02, 2009, 12:21:20 pm »

Takk for alle henvendelser som har kommet etter dette lille markedsføringsstuntet. Det er hyggelig å se at det ikke bare er VW-folk nord for Trøndelag som har vist sin interesse og sendt over sin VW-CV. Det kan virke som om vi kan ha vært litt uklare her, men vi ønsket ikke et "brev" slik som i "Jakten på kjærligheten". Beklager til de som føler seg uthengt nå. Det litt morsomme her er at et Screwdrivers-medlem også har vist sin interesse. Han argumenterer med at vi har bedre blogg, mindre klubb, hovedfokuset er på østlandet, og at vi har Express-kit og en Kaptein som sjef i klubben. Imidlertid syntes han at skjortene våre ser altfor formsydde og små ut. Han er bare vant med "one size-tents fits them all!".

Alert; "Incoming fire aimed at skaping "uro in rekkene""

...det preller av.


 Osteaktig
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #17 på: oktober 02, 2009, 12:51:03 pm »

Det at sechs volterne ypper er intet nytt.... Det har også foregått ypping internt, og store bikkjeslagsmål har utspilt seg:
http://vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=3&TID=50823&P=1&SID=33600#ID10
Her dokumenteres det også at Oval 57 har blitt eldre, for i 2005 kjørte han i 115-120 km/t, nå kjører han bare i 110 ned Lierbakken...
Kanskje er det fler som blir bedt opp til dans på Paradise road snart?
Loggført
Rocket-Racing
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #18 på: oktober 02, 2009, 16:45:39 pm »

Tenke seg til at ovalen min var nær ved å havne hos denne heller tvilsomme gjengen før jeg kjøpte den. Da hadde den vel rullet rundt med diagonaldekk, 6-volt og Kamaxbolter i dag. Skulle tatt seg seg ut..  Blunker Osteaktig
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #19 på: oktober 02, 2009, 22:41:14 pm »

sitter her på den nordlige flanken, og kan ikke annet en observere at turtallet stiger hos disse 6 volts gutta... innleggene er på et vis litt outlaw.. tenkte derfor å monderere tråden med en turteller, så de har en liten formening om turtallsnivået....

Alien

Ohh!
Det var godt og beroliggende Glad
Heldigvis "går" ingen av oss lengre enn til 4000 o/min.
Kanskje vi bare skal la denne tråden gli sakte og rolig over til en bildetråd?



* P1010459.JPG (80.38 KB, 768x576 - vist 696 ganger.)

* HO-2005.JPG (67.34 KB, 768x576 - vist 692 ganger.)
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Splitboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Mysen



Vis profil WWW
« Svar #20 på: oktober 04, 2009, 14:47:39 pm »

Tenke seg til at ovalen min var nær ved å havne hos denne heller tvilsomme gjengen før jeg kjøpte den. Da hadde den vel rullet rundt med diagonaldekk, 6-volt og Kamaxbolter i dag. Skulle tatt seg seg ut..  Blunker Osteaktig

Ja det hadde vært noe....istedet ble det slik ein tøff kæll-lukk!!  Osteaktig
Men, det finnes håp også for deg....ovalen din har jo fortsatt singelport...!  Blunker
Loggført
Rocket-Racing
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #21 på: oktober 04, 2009, 21:18:45 pm »

Tenke seg til at ovalen min var nær ved å havne hos denne heller tvilsomme gjengen før jeg kjøpte den. Da hadde den vel rullet rundt med diagonaldekk, 6-volt og Kamaxbolter i dag. Skulle tatt seg seg ut..  Blunker Osteaktig

Ja det hadde vært noe....istedet ble det slik ein tøff kæll-lukk!!  Osteaktig
Men, det finnes håp også for deg....ovalen din har jo fortsatt singelport...!  Blunker

Den har ikke bare singelport.. Den har faktisk diagonaldekk, 6-volt og Kamaxbolter rund baut  Blunker
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #22 på: oktober 05, 2009, 07:49:32 am »

hvor får man kjøpt disse 6v kamax boltene hen?? hva er de til?? kjøres det konstant 6v spenning på disse boltene for å unngå korusjon??

De kom originalt med folkevogna frem til medio mars 1958.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #23 på: oktober 05, 2009, 09:48:49 am »



Jeg ville gjerne vite litt mer om "motstanderen" og Googla. BRUNE SKJORTER.....og da kom blant annet dette opp.....
Håper bare at alt det andre som stod om brune skjorter....slim-fit eller ei....ikke stemmer....

Når historiebøkene skal skrives om Screwdrivers og Sechs Volt.... hvem vil asossieres med hva:
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article705660.ece#

(jeg googla kaki-skjorter, og sitter fortsatt med gode kort på hånda....)
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #24 på: oktober 05, 2009, 10:06:05 am »

Ikke alle tikkende julegaver inneholder 8dagers ur
Loggført

Speed is no substitute for direction
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #25 på: oktober 05, 2009, 10:07:25 am »

Ikke alle tikkende julegaver inneholder 8dagers ur

Takk og lov.

Det er noen sider av bekken man ikke trår i graset på - uansett hvor grønt det er. Men uansett - det er i motbakke det går oppover!
Loggført

SCREWDRIVER #2
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #26 på: oktober 05, 2009, 10:16:29 am »

Oppover ja... men er man kommet opp skråplanet så kommer man inn på den smale sti... den er det lurt å holde seg på, ellers kan man falle av vogna... som kjent er det ikke lett å holde seg på en smal sti med diagonal dekk... men det er liten tvil om at turen går til det ekstreme høyre, forøvrig den veien hvite italienere sparker... mens kaki er mer links...  Sjokkert
Loggført

Speed is no substitute for direction
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #27 på: oktober 05, 2009, 10:26:15 am »

Jeg snakker stadig med innbitte såkalte drammensere som savner Drammens is. Jeg sier ikke mer. (Jeg tar kopi av alt jeg skriver her og sender i Sechs eksemplarer til Brønnøysund for lagring inne i fjellet. Man veit jo aldri hva moderatorene kan gjøre her:)).
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #28 på: oktober 05, 2009, 10:41:06 am »

Stopp en halv .....du kødda ikke akkurat med Drammens IS....jeg tok feil nå...?


Jeg snakker stadig med innbitte såkalte drammensere som savner Drammens is. Jeg sier ikke mer. (Jeg tar kopi av alt jeg skriver her og sender i Sechs eksemplarer til Brønnøysund for lagring inne i fjellet. Man veit jo aldri hva moderatorene kan gjøre her:)).
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #29 på: oktober 05, 2009, 10:43:41 am »

Etter å ha lest innleggene i denne tråden sammenhengende, er det ganske klart at fusjon mellom klubbene aldri vil bli et faktum. 
Óg takk og lov for det! Resultatet kunne lett blitt norges mest latterlige klubb: Sechsdrivers eller Screwvolt
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!