mai 29, 2020, 12:10:27 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: How-To: Skifta Varmekanalar på Bobla  (Lest 42115 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: januar 29, 2010, 18:59:12 pm »

Ja det er på tide det dukkar opp ein tråd om dette temaet her i Noreg! Det finst eitpar utanlandske, men kva er vel bedre enn noko ein forstår heilt utan problem!? Glad

Denne tråden skal visa(ved hjelp av over 200bilder..) korleis ein fjerner den gamle sondrosta varmekanalen, fikser ulykkesområda rundt kanalen, og får på plass den nye kanalen samt korleis den nye må modifiserast for å likna orginalen.

Det må nevnast att dette er fyrste gong eg skiftar ein kanal, derfor er det eindel ting som vart forbedra etterkvart, men dei tinga ser dekan etterkvart som eg får lagt inn tråden.

Ja ein ting til: Det hadde vert morro om eventuelle komentarar og innspel kjem ETTER att eg har gjort ferdig tråden, med mindre det er noko viktig Glad Vert so mykje meir ryddigare om ein slepp prestapreiken imellom bildene Gliser

Sånn, då er det berre å begynna å legga inn bilder, og det tar litt tid å legga inn sopass mykje..

Tistlo
Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: januar 29, 2010, 19:10:29 pm »

Let the work begin!

Påminnelse: ALLE bilda er klikkbare! Trykk på dei for større versjon!

Her er utgangspunktet, ein heilt normal kanal på ei bobla frå 69...

* P1015467.jpg (128.94 KB. 733x550 - vist 1317 ganger.)


La oss ta ein kikk på korleis denne berømte varmekanalen heng fast i resten av karosseriet; Under kvartpanelet er det ei leppe, som er punktsveist til kanalsida

* P1015472.jpg (88.43 KB. 733x550 - vist 1199 ganger.)


Frammi innerskjermen er det masse(32?) sveiser som held kanalsida fast i innerskjermen

* P1015474.jpg (143.25 KB. 733x550 - vist 983 ganger.)


Heilt frems er det ein serie med veldig tettsittande punkter som held saman innerskjerm, kanal og brannmuren

* P1015475.jpg (123.17 KB. 733x550 - vist 856 ganger.)


Dersom du har ei bobla med dårlege kanalar er det VELDIG sannsynleg att det ser akkuratt sånn ut heilt framme i kanalen og området rundt

* P1015477.jpg (122.33 KB. 733x550 - vist 915 ganger.)


Så ser me på baksida her litt,, det ligg ein fals som høyrer til plata på brannmuren her. Den er då sveist til innerskjermen, og kanalen har ein fals imellom brannmur og innerskjerm i botn.

* P1015480.jpg (97.09 KB. 733x550 - vist 871 ganger.)


VIKTIG: Karosseriet MÅ avstivast med ei ramma innvendig før du fjerner noko som helst kanal. Dette er fordi att døropningane ikkje skal flytta seg under surgery.. Ja for varmekanalen er jo eit av dei viktigaste berande elementa i karosseriet. NB: denne ramma er ikkje god nok, dette var eit av punkta som var endra undervegs, kjem meir info om dette seinare.

* P1015481.jpg (135.78 KB. 733x550 - vist 945 ganger.)


Her er korleis eg sveiste på denne enkle ramma, men den bør ikkje sveisast sånn,,

* P1015482.jpg (101.59 KB. 733x550 - vist 824 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: januar 29, 2010, 19:22:12 pm »



For å forbedra min dårlege prototype av ei ramma, så ville eg ha plassert tverr-røyret i høgda som vist på bildet for å få betre klaring til kanalen. I tilleg: Monter røyret INNI MELLOM dørstolpane!!! IKKJE utanpå imellom døropningen som eg har gjort! Då kan du nemlig ikkje henga i døra etterpå for å sjekka passform..

* P1015483.jpg (102.97 KB. 733x550 - vist 732 ganger.)


Same shit her bak. Få røyra høgare opp! Det var veldig dårleg plass til å kutta ut kanalen her..

* P1015484.jpg (108.51 KB. 733x550 - vist 714 ganger.)


So ser me litt på korleis kanalen er sveist att; I døropningane er kanalen heilsveist til dørstolpane. Derfor er det lurt med litt klaring til ramma, så du kjem til med verktøy, for desse sveisane må sprettast oppatt!

* P1015487.jpg (93.59 KB. 733x550 - vist 782 ganger.)


Vidare rundt dørstolpen er det ei leppe, som er heilsveist halvparten til kanalen, Resten er punkta.

* P1015489.jpg (111.65 KB. 733x550 - vist 760 ganger.)


Heilt framme innvendig er det ein fals som heng fast i den indre delen av brannmuren. Den er punktsveist til kanalen og heilsveist i botn

* P1015493.jpg (113.57 KB. 733x550 - vist 746 ganger.)


Dårleg bilete, men her ser me kor rusta ting er under her.. Må lagast ny plata i endane her.

* P1015494.jpg (79.45 KB. 733x550 - vist 734 ganger.)


I bakre dørstolpe er det og heilsveist.

* P1015495.jpg (100.19 KB. 733x550 - vist 718 ganger.)


På innsida av dørstolpen bak, ligg ei plata som er bretta ut over kanalen, Og den er heilsveist rundt heile kanten. Tysjen visar sveisen, som er begravd i karosserikitt og gammal maling

* P1015496.jpg (109.09 KB. 733x550 - vist 764 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: januar 29, 2010, 19:35:32 pm »


Dårleg bilde, men her ser me sveisane merka med tysj, som befinner seg på falsen på den invendige bakre innerskjermdelen som befinn seg under baksetet. Heilt til høgre i bildet ser dekan litt av korleis sjølve leppa på kanalen er sveist til plata bak kanalen.

* P1015498.jpg (72.3 KB. 733x550 - vist 756 ganger.)


Betre bilde av det,, Denne falsen er på sjølve kanalen og fester den til forsterkingsplata, eller rear cross member so da haita på fint. Legg merke til att eindel av punktsveisa er oppeten av rusta.. Det skal nevnast att denne falsen fortsetter til venstre og INN imellom ytre og indre innerskjerm plata.

* P1015500.jpg (107.8 KB. 733x550 - vist 747 ganger.)


Lenger opp i baksetehjørna møtar me eit kjent syn. Rusthol! IKKJE RART heller! For her ligg det tre lag plater over kvarandre på det galnaste og det er IKKJE noko grunning mellom platene.. Då går det sånn.

* P1015503.jpg (120.56 KB. 733x550 - vist 651 ganger.)


So bevegar me oss ut på utsida av bilen og ser på samme området bak kanalen. Skrujernet viser der kanalbotnen pleide å ligga..

* P1015504.jpg (118.65 KB. 733x550 - vist 712 ganger.)


Her ser me kor mykje elendigheit det er her i området!

* P1015505.jpg (151.02 KB. 733x550 - vist 633 ganger.)


Eit(dårleg) bilde av kanalen lenger ned. Skrujernet peker på kanten av ei ekstra forsterkingsplate som ligg ytterst bak kanalen her. Totalt er det også her 3 plater utanpå kvarandre,, er det rart det rustar!?

* P1015506.jpg (96.73 KB. 733x550 - vist 628 ganger.)


So tar me ein kikk over på andre sida av bilen, som er den bedre sida. Der ser me eit hol i gjennom forsterkingsplatene og inn i kanalen. Frå og med 69modellen var det eit inspeksjonshol bak kanalen, og det skal vera ein plugg over holet. Pluggen detter av, vatn og drit kjem inn, og elendigheiten er eit faktum, som på den dårlege, høgre, sida..

* P1015509.jpg (146.63 KB. 733x550 - vist 609 ganger.)


So begynner arbeidet! Eg begynnte med å ta roterande stålbørste på vinkelsliparen og pussa vekk maling og drit i fremre innerskjerm for å finna sveisepunkta skikkeleg.

* P1015511.jpg (123.65 KB. 733x550 - vist 693 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: januar 29, 2010, 19:46:11 pm »


Heilt framme i enden av innerskjermen ser me litt nermare på den heilsveiste kanten.. Du skal Tydeleg kjenna ein kant der kanalen sluttar midt i sveisen. Pilene peker på kanten. Så for å lettast få kanalen laus så kutter ein med dremel langs den raude streken som då vil løysna kanalen frå innerskjermen og sveisane.

* P1015515.jpg (60.45 KB. 733x550 - vist 818 ganger.)


Så pussa eg reint langs kanten under kvartpanelet

* P1015516.jpg (81.7 KB. 733x550 - vist 694 ganger.)


Sjå kor skadd dette området her er! Det kan me skylda jekkfestet for..

* P1015518.jpg (76.69 KB. 733x550 - vist 650 ganger.)


Her ser dekan tydeleg kanten under som inneheld mange punktsveisar som må borrast opp.

* P1015520.jpg (69.58 KB. 733x550 - vist 647 ganger.)


Og kanten fortsetter bakover, for so å gå oppover, men dette kjem eg tilbake til.

* P1015521.jpg (84.3 KB. 733x550 - vist 601 ganger.)


So er det berre å bora! Eg bruker fyrst 3/3,5mm bor, so 4,5mm og tilslutt 6mm bor. Då skal sveisane vera heilt lause, eller så heng dei att litt, alt etter kor godt du traff senteret med kjørnar og hammar.

* P1015524.jpg (82.55 KB. 733x550 - vist 720 ganger.)


Masse boring framme og! Legg merke til dei punktane rett under dørstolpen. Ei malingskrapa er fin å skilla platene med etter boring, unngå bruk av meisel då den krøllar sund den tynne innerskjermplata.

* P1015530.jpg (110.97 KB. 733x550 - vist 782 ganger.)


Ver forsiktig når du borar på akkuratt denne sveisen. Glad Her er det ei plata inni kanalen som boren lett høgg seg fast i. Ein 6mm bor omkom under boring av dette holet.

* P1015532.jpg (105.91 KB. 733x550 - vist 738 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: januar 29, 2010, 19:55:42 pm »


So begynte eg inni,, heilt framme pussa eg rein kanten og merka av punkta

* P1015533.jpg (93.35 KB. 733x550 - vist 711 ganger.)


I botn er det som sagt heilsveist, så her må vinkelsliparen fram.

* P1015537.jpg (55.29 KB. 733x550 - vist 697 ganger.)


Heilsveisen fortsetter under kanalen, og tilslutt ned på falsen heilt framme. Kutt etter den raude streken..

* P1015542.jpg (76.02 KB. 733x550 - vist 702 ganger.)


Etter noko boring kan du, ved hjelp av ein liten meisel, skilla platene frå kvarandre

* P1015552.jpg (104.85 KB. 733x550 - vist 662 ganger.)


Her er det kappa laust i botn

* P1015556.jpg (76.55 KB. 733x550 - vist 655 ganger.)


Dermed er kanalen i teorien laus framme

* P1015558.jpg (123.92 KB. 733x550 - vist 642 ganger.)


So fortsatte eg bakover til dørstolpen og pussa reint for å avdekka ein heller dårleg sveis frå fabrikk, men som dekan ser er det heilsveist litt, medan resten er berre festa med eitpar punkter.

* P1015562.jpg (154.99 KB. 733x550 - vist 624 ganger.)


Nerbilete,, her er det to punktsveiser i falsen samt ein klatt på utsida. Fordi det var dårleg plass valgte eg å bruka meisel for å løyse opp desse punkta. Det går det og..

* P1015564.jpg (96.67 KB. 733x550 - vist 648 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: januar 29, 2010, 20:07:00 pm »


Her er eit nerbilde av heilsveisen. Sidan den var såpass "høg. so valgte eg å bruka vinkelslipar å kutta rett inn frå sida, men det er betre med dremel og kappskjeva!

* P1015566.jpg (135.19 KB. 733x550 - vist 613 ganger.)


Her er det kappa

* P1015567.jpg (125.95 KB. 733x550 - vist 682 ganger.)


Og her er det meisla laust

* P1015571.jpg (114.52 KB. 733x550 - vist 660 ganger.)


So begynner eg lenger bak att. Her har eg pussa rein langs kantar, og Her ser me sveisen samt tysjstrek som visar kor eg skal kutta, med vinkelslipar og dremel.

* P1015577.jpg (137.92 KB. 733x550 - vist 699 ganger.)


Lenger bak vart det og pussa litt.. Sveisepunkta kjem veldig tydleg fram

* P1015579.jpg (124.04 KB. 733x550 - vist 645 ganger.)


Etter litt kutting so er det berre å meisla plata laus frå kanalen.

* P1015582.jpg (124.64 KB. 733x550 - vist 643 ganger.)


So vart det borra eindel bakover i alle sveisane. Inkludert falsen bakerst på kanalen(...)

* P1015584.jpg (134.32 KB. 733x550 - vist 649 ganger.)


OBS: Forbetring av ramma på karosseriet!! Sveist inn kryssbjelkar etter tips frå folk her inne, Så slepp karosseriet å flytta seg Glad

* P1015605.jpg (140.34 KB. 733x550 - vist 1043 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: januar 29, 2010, 20:20:50 pm »


So begynte eg med å løysa sveisane mellom døropninga..

* P1015624.jpg (95.04 KB. 733x550 - vist 657 ganger.)


Her er det berre å kappa det ein kjem til med dremel, og overlata resten til meiselen..

* P1015630.jpg (95.35 KB. 733x550 - vist 714 ganger.)


Etter masse kapping og endå meir meisling so løysna det omsider

* P1015633.jpg (97.41 KB. 733x550 - vist 631 ganger.)


Plata vart banka inn litt akkuratt på toppen av kanalen, men det fiksar eg etterpå

* P1015634.jpg (127.97 KB. 733x550 - vist 667 ganger.)


So e da berre å gjera akkuratt da samma framme, med meisel og dremel

* P1015635.jpg (103.72 KB. 733x550 - vist 595 ganger.)


Her er det kappa

* P1015640.jpg (101 KB. 733x550 - vist 615 ganger.)


Og her har ting begynt å løysna litt!

* P1015643.jpg (87.99 KB. 733x550 - vist 593 ganger.)


So ut på utsida att, Her har eg kappa rundt kanten som vist på tidlegare bilde. Dermed skal kanalen vera laus!..

* P1015647.jpg (74.32 KB. 733x550 - vist 629 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: januar 29, 2010, 20:42:29 pm »

So omsider var det tid for å fjerna problemet!

Etter eitpar velmeinte klask med gommihammar datt fronten av kanalen rett ut!! Glad Og varmeslangen opp i innerskjermen følgte med. Pass derfor på att ikkje kanalen heng i lausa lofta, så ta imot den og vri av slangen før du slepp kanalen ned, med mindre du skal kjøpa ny slange..

* P1015651.jpg (124.48 KB. 733x550 - vist 829 ganger.)


Etter litt meir banking kom bakenden ut og dermed var kanalen UTE!! Kult

* P1015652.jpg (138.48 KB. 733x550 - vist 803 ganger.)


Hmm.. heilt tilfeldig meisling av karosserikitt baki ein krok.

* P1015655.jpg (148.7 KB. 733x550 - vist 744 ganger.)


Det var jo noko som gjor att kanalen hang fast bak, og ja! Det var den resterande leppa bak på kanalen, som befinner seg godt inni mellom ytre og indre del av innerskjermen/kvartpanelet, og som samtidig er punta fast i forsterkinga bakover. Bildet viser restane av kanalen som hang fast i sveisen..

* P1015659.jpg (49.06 KB. 733x550 - vist 741 ganger.)


Pusser me litt reint på utsida kjem det fram att berre nokon av punktane hadde eg bort opp. Dei raude viser manglande.. Dei nederste var vekkrusta og dei oppe var dei eg skulle ha bora for å få kanalen heilt laus.

* P1015673.jpg (65.09 KB. 733x550 - vist 720 ganger.)


Av forståelege grunnar skal eg skifta ut heila hjørna bak her. Derfor vart det litt jobbing oppned for å kartlegga punkt og heilsveiser som held på plass denne plata.

* P1015679.jpg (65.8 KB. 733x550 - vist 661 ganger.)


Her er falsen på innerskjermen bora laus frå resten, streken viser heilsveis.

* P1015688.jpg (61.25 KB. 733x550 - vist 673 ganger.)


Forsterkingsplata var faktisk rusta laus frå den andre plata, men eg trengte ikkje ta av forsterkinga, for eg brukte i steden kanten rundt til kuttemal, ettersom den nye plata består av akkuratt denne forsterkingsplata og den andre plata bak.

* P1015691.jpg (119.05 KB. 733x550 - vist 655 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: januar 29, 2010, 20:47:17 pm »


Her er heilsveisen liksom kutta opp

* P1015699.jpg (98.54 KB. 733x550 - vist 661 ganger.)


Og her er alt meisla heilt laust.

* P1015701.jpg (72.86 KB. 733x550 - vist 623 ganger.)


Sånn då har dekan fått eit innblikk i korleis ein får ut develskapen, no tar eg ein pause ogso kjem da meir bilder og info etterkvart Glad

Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: februar 15, 2010, 15:28:13 pm »

Ja har har det stått stille lenge no! Beklagar det!

Men då er det på tide å fortsetta arbeidet. Begynnar med å kartlegga alle dei forskjellige delane som samlar seg omkring hjørnet under baksetet.

Det er mykje plater her. Håpar bildet gjer det enklare å forstå..
1 er heile botnen bak baksetet. Altso den store plata som ligg baki her.
2 er "rear crossmember" eller bakre forsterking/tverrbjelke etc. Det er to sånne bak i boblo, ein på kvar sida.
3 er innvendige forsterkingen til sidepanelet. Dvs alt rundt vinduet etc..
4 er Bakre innerskjerm, altså heile det utvendige sidepanelet.
5 er forsterkingsplata til crossmemberen nr 2. Den ligger berre utanpå crossmemberen, men har ein kant opp på innsida av innerskjermen.

* P1015715.jpg (83.95 KB. 733x550 - vist 718 ganger.)


Her er nr 3 punkta fast til crossmemberen nr2

* P1015719.jpg (117.73 KB. 733x550 - vist 569 ganger.)


Og lenger oppe er samme plata sveist fast til diverse andre plater med ein heilsveis

* P1015720.jpg (79.63 KB. 733x550 - vist 522 ganger.)


Her er det merka opp for fjerning av rusta plata på nr 1. Plata er punkta til innerskjermen og crossmemberen samt heilsveist i kanten mot hjørna.

* P1015724.jpg (153.97 KB. 733x550 - vist 557 ganger.)


bora litt hol

* P1015726.jpg (132.23 KB. 733x550 - vist 556 ganger.)


Kappa opp litt heilsveiser og begynt å meisla ting frå kvarandre

* P1015730.jpg (115.45 KB. 733x550 - vist 528 ganger.)


Det gjekk vist 4 punkter til, på sida av den rustplata, som måtte meislast laus og..

* P1015732.jpg (142.03 KB. 733x550 - vist 539 ganger.)


Beslutta å kutte ut mindre plate, ettersom det var bra der, og det forenkla produskjonen av ny plata.

* P1015734.jpg (114.08 KB. 733x550 - vist 583 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: februar 15, 2010, 15:39:28 pm »


Og bak plata ser me nok ei rustfella.. Drit har samla seg mellom platene..

* P1015735.jpg (105.81 KB. 733x550 - vist 637 ganger.)


Eit nytt kartleggings bilete

* P1015737.jpg (87.18 KB. 733x550 - vist 583 ganger.)


So på utsida att. For å få laus NR 5 på ein enkel måte, så saga eg berre tvers over i innerskjermen, det var rusta her uansett.

* P1015740.jpg (119.83 KB. 733x550 - vist 581 ganger.)


For å sleppa å bora meir, så kappa eg berre midt langs kanten. Rusta her og, så dette gjer ingenting.

* P1015744.jpg (97.66 KB. 733x550 - vist 520 ganger.)


Dermed er det berre å saga ut. Følg kantane på forsterkingsplata, og vips so har du eit stort stygt hol.

* P1015745.jpg (151.96 KB. 733x550 - vist 610 ganger.)


Ny vs gammal..

* P1015747.jpg (162.81 KB. 733x550 - vist 729 ganger.)


Skommelt med store hol,, men det går bra

* P1015749.jpg (113.68 KB. 733x550 - vist 641 ganger.)


Ja ein vert fasinert over all denna roste!

* P1015752.jpg (112.16 KB. 733x550 - vist 849 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: februar 15, 2010, 15:49:14 pm »


So må ein begynna å lura på korleis ein skal få tetta holet..

* P1015755.jpg (118.92 KB. 733x550 - vist 692 ganger.)


Den nye plata er hakket større på enkelte plassar, så det må kuttast litt (Men ikkje for mykje!!) Eg berre holdt plata oppe og merka kantane, uheldigvis holdt eg ikkje plata heilt i vater...

* P1015756.jpg (121.48 KB. 733x550 - vist 790 ganger.)


Merka opp, og berre til å saga..

* P1015757.jpg (113.57 KB. 733x550 - vist 658 ganger.)


Etter att det er saga, kan ein begynna å angra på att ein ikkje målar TO gongar! Øyerulling Det vart litt glipper, men dette fyller eg fint igjen med sveis.

* P1015758.jpg (127.23 KB. 733x550 - vist 739 ganger.)


Pungta fast og looking good

* P1015761.jpg (115.21 KB. 733x550 - vist 755 ganger.)


Meir pungting.. pass på å fest fast falsen på plata nr 3(side forsterking) ganske kjapt, so slepp du å måtta slita med att ting vert skjeivt.

* P1015764.jpg (127.31 KB. 733x550 - vist 701 ganger.)


Ferdig sveist

* P1015768.jpg (119.03 KB. 733x550 - vist 818 ganger.)


Og den sitt der den skal sitta Glad

* P1015773.jpg (117.73 KB. 733x550 - vist 786 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: februar 15, 2010, 15:57:19 pm »


So begynte eg å fiksa hjørna langs skjermkanten.. Merka opp og kappa ut ein lapp. Spray zink grunning inn baki holet her for rustbeskyttelse.

* P1015774.jpg (99.88 KB. 733x550 - vist 732 ganger.)


Rusta hol i botnen på den..

* P1015777.jpg (80.79 KB. 733x550 - vist 615 ganger.)


Banka ut ein ny lapp, med falsen under.

* P1015779.jpg (112.05 KB. 733x550 - vist 642 ganger.)


Isveist

* P1015781.jpg (106.19 KB. 733x550 - vist 706 ganger.)


Laga ny plata nede

* P1015783.jpg (120.21 KB. 733x550 - vist 661 ganger.)


Og der var den på plass og. Legg merke til att skjermskruo står på samme plass, og det er fortsatt den orginale Glad Lurt å Ikkje kappa den ut.

* P1015788.jpg (103.37 KB. 733x550 - vist 659 ganger.)


So oppdaga eg rusthol på botnen av sidepanelet.

* P1015790.jpg (51.56 KB. 733x550 - vist 626 ganger.)


So då e da å banka ut ei ny plata.. begynte fyrst med ei som var banka i 90grader.

* P1015791.jpg (118.69 KB. 733x550 - vist 599 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: februar 15, 2010, 16:06:58 pm »


So for å få rett vinkel måtte eg kutta ut undersida litt.

* P1015794.jpg (126.87 KB. 733x550 - vist 575 ganger.)


So kneppa isaman og sveisa

* P1015797.jpg (104.55 KB. 733x550 - vist 587 ganger.)


Etter eindel sliping begynnar det å likna noko

* P1015801.jpg (133.56 KB. 733x550 - vist 574 ganger.)


Her ser me gravrusta på den gamle

* P1015803.jpg (127.5 KB. 733x550 - vist 605 ganger.)


So prøvemontering.. passar tilsynelatande godt

* P1015806.jpg (81.56 KB. 733x550 - vist 623 ganger.)


pungta fast

* P1015808.jpg (89.47 KB. 733x550 - vist 665 ganger.)


Heilsveist,, ser ikkje bra ut, men heldivis så bokta ikkje plato seg

* P1015811.jpg (88.85 KB. 733x550 - vist 707 ganger.)


Heilt baint

* P1015812.jpg (66.24 KB. 733x550 - vist 656 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #15 på: februar 15, 2010, 16:15:44 pm »


Men uheldivis so var ikkje plata eg laga bein nok,, på enden gjekk den innover nede.. so da må nok tinnast litt her ja!

* P1015814.jpg (68.8 KB. 733x550 - vist 625 ganger.)


Og der smatt den nye kanalen inn ja! Måtte knekka bakenden litt, var noko plater som var knekt feil veg, men ellers så passa den bra for å vera klokkerholm

* P1015821.jpg (137.93 KB. 733x550 - vist 772 ganger.)



* P1015822.jpg (95.78 KB. 733x550 - vist 667 ganger.)


Men det måtte rettast opp litt i dørstolpane, så eg merka opp der det måtte kuttast av litt

* P1015825.jpg (102.12 KB. 733x550 - vist 626 ganger.)


Og her bake mangla det eindel..

* P1015826.jpg (93.25 KB. 733x550 - vist 598 ganger.)


So begynte eg på falsen på framre innerskjerm.. mykje rust her..

* P1015829.jpg (103.38 KB. 733x550 - vist 591 ganger.)


Fjerna slangen og pussa reint, ja her var det mykje gravrust! Så då merka eg opp rusta og kappa ut

* P1015866.jpg (107.41 KB. 733x550 - vist 565 ganger.)


So e da berre te å overføra elendigheiten på ei ny plata og merka opp holena so ska borast

* P1015873.jpg (102.17 KB. 733x550 - vist 587 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #16 på: februar 15, 2010, 16:16:45 pm »

Ja mykje bra arbeide her Tistlo og me andre lærer også med so gode bildeforklaringar.
Ceep on the good work Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #17 på: februar 15, 2010, 16:24:05 pm »

Ny vs gamal..

* P1015877.jpg (128.49 KB. 733x550 - vist 559 ganger.)


Pungta inn

* P1015878.jpg (120.93 KB. 733x550 - vist 632 ganger.)


Og sveist

* P1015884.jpg (111.75 KB. 733x550 - vist 632 ganger.)


Hailt baint!

* P1015888.jpg (66.75 KB. 733x550 - vist 606 ganger.)


Slipt glatt med vinkelslipar og superfil

* P1015892.jpg (116.8 KB. 733x550 - vist 635 ganger.)


God gjennombrenning,, so god att han må slipast ned

* P1015911.jpg (101.1 KB. 733x550 - vist 687 ganger.)


Oppi dørstolpen er det berre å spraya laus med sinkgrunning overalt, for att det ikkje ska rusta.

* P1015914.jpg (99.99 KB. 733x550 - vist 636 ganger.)


Og her er det slipt

* P1015916.jpg (94.96 KB. 733x550 - vist 634 ganger.)


Sånn då har dekan fått veta korleis ein ska utbedra skadane rundt kanalen Glad So neste leksjon vert modifisering og forbedring av repro kanal. Stay tuned!

Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
H-1835
Supermedlem
*****
Innlegg: 1131
Bosted: Skien - Telemark


H-1835


Vis profil
« Svar #18 på: februar 08, 2012, 22:25:10 pm »

Da blei det lesing av denne tråden i kveld isteden for film. Gliser
Knakende godt beskrivet..
Loggført

Snorre, 92051229
1958, 1958 og 1953 -1200 T1
vwT1, T4engine
Medlem
***
Innlegg: 112
Bosted: Sokna, Buskerud



Vis profil
« Svar #19 på: februar 26, 2012, 18:38:05 pm »

ortid kommer modden?  Gliser hehe
Loggført

72mod 1302
91mod toyota corolla
94mod ford escort 1,8 16v
Opel vectra bilcrossbil
FooZ
Supermedlem
*****
Innlegg: 1369
Bosted: Fauske


Candy Styled Delicious Bubblelicious


Vis profil
« Svar #20 på: mai 13, 2012, 15:34:50 pm »

Råbra blogg! Jeg må bytte nøyaktig samme deler som du har joobbet med her, samt litt mer inne i hjulbuen der festeplata til understellet står.
Det er rustet hull inn til torpedoveggen bak baksetene og støtteveggen under torpedovekken.
Takk for super info, har lagret mesteparten av bildene, så nå skal jeg snart starte fjerning av den ene kanalen =)
Loggført

Bubblelicious & Bubba, getting their filth on Glad
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #21 på: mai 19, 2012, 23:06:00 pm »

ja då har eg funnet att notatane og bildene til denne tråden. er vel nokon år sidan dei skulle vore lagt ut her... Flau Flau

so eg får berre setja igang:

får begynta med å visa kva som var gale med den nye kanalen. her hadde den fått seg ei solid bulk

* P1015921.jpg (101.02 KB. 733x550 - vist 556 ganger.)


varmeutaket ser ikkje ut i månaskin, på nokon måte!!

* P1015924.jpg (93.98 KB. 733x550 - vist 514 ganger.)


hol for kabel lefsa, på feil sida(og utan røyret inni)

* P1015926.jpg (107.75 KB. 733x550 - vist 485 ganger.)


bulk i profilen framme

* P1015929.jpg (99.27 KB. 733x550 - vist 455 ganger.)


hol..dårlig passform

* P1015932.jpg (109.94 KB. 733x550 - vist 450 ganger.)


stor glippa mellom platene

* P1015934.jpg (112.26 KB. 733x550 - vist 446 ganger.)


ditto

* P1015936.jpg (102.46 KB. 733x550 - vist 470 ganger.)


sveisar på ein spikar for å trekka ut bulk

* P1015938.jpg (105.59 KB. 733x550 - vist 461 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: mai 19, 2012, 23:17:00 pm »


begynt å sveisa opningen saman for å få han tett

* P1015941.jpg (107.03 KB. 733x550 - vist 438 ganger.)


lappar att den store opningen under

* P1015943.jpg (113.73 KB. 733x550 - vist 452 ganger.)


forsegla diverse anna

* P1015949.jpg (104.51 KB. 733x550 - vist 471 ganger.)


her var da ei sprekk og

* P1015960.jpg (101.27 KB. 733x550 - vist 454 ganger.)


tetta i spissen framme

* P1015967.jpg (88.68 KB. 733x550 - vist 413 ganger.)


og her

* P1015971.jpg (104.32 KB. 733x550 - vist 439 ganger.)


og hjørna..

* P1015976.jpg (102.96 KB. 733x550 - vist 426 ganger.)


begyntar snart å likna ein kanal

* P1015988.jpg (148.89 KB. 733x550 - vist 494 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #23 på: mai 19, 2012, 23:27:36 pm »


hol forsvint

* P1015990.jpg (88.85 KB. 733x550 - vist 453 ganger.)


begyntar å likna presantabelt

* P1015992.jpg (113.06 KB. 733x550 - vist 478 ganger.)


fiksa profilen her

* P1015997.jpg (87.47 KB. 733x550 - vist 412 ganger.)


for mykje kant på botnen. so da må skjerast vekk

* P1016006.jpg (103.41 KB. 733x550 - vist 432 ganger.)


opna opp att holet her. eg hadde jo gløymt att..

* P1016008.jpg (101.85 KB. 733x550 - vist 437 ganger.)


..detta spjeldet skulle inni kanalen.

* P1016011.jpg (136.83 KB. 733x550 - vist 441 ganger.)


bretta ut teppelista. var overflaterust inni der. trulig pga att dei ikkje har malt noko serlig dar

* P1016016.jpg (77.56 KB. 733x550 - vist 433 ganger.)


kanten skjert ferdig

* P1016022.jpg (90.99 KB. 733x550 - vist 419 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: mai 19, 2012, 23:42:03 pm »


smørehol

* P1016051.jpg (99.57 KB. 733x550 - vist 463 ganger.)


som orginalt

* P1016052.jpg (85.47 KB. 733x550 - vist 434 ganger.)


opna opp for å koma te me sveisen

* P1016053.jpg (107.78 KB. 733x550 - vist 496 ganger.)


reinsa alle kanta og sink oppi

* P1016058.jpg (95.29 KB. 733x550 - vist 491 ganger.)


ikkje spesielt bra passform her

* P1016060.jpg (85.57 KB. 733x550 - vist 457 ganger.)


vert nok til å bruka den orginale enden

* P1016063.jpg (112.06 KB. 733x550 - vist 508 ganger.)


moro

* P1016064.jpg (115.63 KB. 733x550 - vist 473 ganger.)


må fjernast litt her å litt der fø perfekt passform

* P1016068.jpg (104.57 KB. 733x550 - vist 544 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Bie
Nybegynner
*
Innlegg: 27
Bosted:


Vis profil

« Svar #25 på: juni 24, 2012, 16:54:27 pm »

Hei

En meget flott tråd :-)
Skjønner at du må stive av ved skifte, her hvor karosseri er demontert fra bunnplaten. Trengs slik avstiving også når kanalen skal skiftes uten at karosseri av skilt fra bunnplate?

mvh

B.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5676
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #26 på: juni 24, 2012, 18:22:47 pm »

Ja, i hvertfall to horisontale støtter + et kryss på den siden du bytter på. Ta en side av gangen.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Bie
Nybegynner
*
Innlegg: 27
Bosted:


Vis profil

« Svar #27 på: juni 24, 2012, 19:48:36 pm »

Ok. Takk for svar :-)

mvh

B.
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6713
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #28 på: mars 05, 2014, 09:06:04 am »

Veldig bra tråd dette!
Trengs det avstivning for å skifte kanalbunn, feste for stigbrett og kvartpanelet mellom dør og bakhjul? Har skilt karrosseri og chassi.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17393
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: mars 07, 2014, 01:07:28 am »

med mindre du kappar ut alt på ein gong so bør da jo i teorien gå fint..men sveisar du inn noko avstiving so gjer du ivertfall ikkje noko feil!

eg legger foresten merke til at nokon har ein jobb med å oppdatera resterande del av denna tråden...
Loggført

-tlf. 97419035
eller 47661407
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!