mai 21, 2022, 07:50:05 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: How-To: Skifta Varmekanalar på Bobla  (Lest 49473 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: januar 29, 2010, 18:59:12 pm »

Ja det er på tide det dukkar opp ein tråd om dette temaet her i Noreg! Det finst eitpar utanlandske, men kva er vel bedre enn noko ein forstår heilt utan problem!? Glad

Denne tråden skal visa(ved hjelp av over 200bilder..) korleis ein fjerner den gamle sondrosta varmekanalen, fikser ulykkesområda rundt kanalen, og får på plass den nye kanalen samt korleis den nye må modifiserast for å likna orginalen.

Det må nevnast att dette er fyrste gong eg skiftar ein kanal, derfor er det eindel ting som vart forbedra etterkvart, men dei tinga ser dekan etterkvart som eg får lagt inn tråden.

Ja ein ting til: Det hadde vert morro om eventuelle komentarar og innspel kjem ETTER att eg har gjort ferdig tråden, med mindre det er noko viktig Glad Vert so mykje meir ryddigare om ein slepp prestapreiken imellom bildene Gliser

Sånn, då er det berre å begynna å legga inn bilder, og det tar litt tid å legga inn sopass mykje..

Tistlo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: januar 29, 2010, 19:10:29 pm »

Let the work begin!

Påminnelse: ALLE bilda er klikkbare! Trykk på dei for større versjon!

Her er utgangspunktet, ein heilt normal kanal på ei bobla frå 69...

* P1015467.jpg (128.94 KB. 733x550 - vist 1528 ganger.)


La oss ta ein kikk på korleis denne berømte varmekanalen heng fast i resten av karosseriet; Under kvartpanelet er det ei leppe, som er punktsveist til kanalsida

* P1015472.jpg (88.43 KB. 733x550 - vist 1384 ganger.)


Frammi innerskjermen er det masse(32?) sveiser som held kanalsida fast i innerskjermen

* P1015474.jpg (143.25 KB. 733x550 - vist 1163 ganger.)


Heilt frems er det ein serie med veldig tettsittande punkter som held saman innerskjerm, kanal og brannmuren

* P1015475.jpg (123.17 KB. 733x550 - vist 1045 ganger.)


Dersom du har ei bobla med dårlege kanalar er det VELDIG sannsynleg att det ser akkuratt sånn ut heilt framme i kanalen og området rundt

* P1015477.jpg (122.33 KB. 733x550 - vist 1107 ganger.)


Så ser me på baksida her litt,, det ligg ein fals som høyrer til plata på brannmuren her. Den er då sveist til innerskjermen, og kanalen har ein fals imellom brannmur og innerskjerm i botn.

* P1015480.jpg (97.09 KB. 733x550 - vist 1074 ganger.)


VIKTIG: Karosseriet MÅ avstivast med ei ramma innvendig før du fjerner noko som helst kanal. Dette er fordi att døropningane ikkje skal flytta seg under surgery.. Ja for varmekanalen er jo eit av dei viktigaste berande elementa i karosseriet. NB: denne ramma er ikkje god nok, dette var eit av punkta som var endra undervegs, kjem meir info om dette seinare.

* P1015481.jpg (135.78 KB. 733x550 - vist 1145 ganger.)


Her er korleis eg sveiste på denne enkle ramma, men den bør ikkje sveisast sånn,,

* P1015482.jpg (101.59 KB. 733x550 - vist 1005 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: januar 29, 2010, 19:22:12 pm »



For å forbedra min dårlege prototype av ei ramma, så ville eg ha plassert tverr-røyret i høgda som vist på bildet for å få betre klaring til kanalen. I tilleg: Monter røyret INNI MELLOM dørstolpane!!! IKKJE utanpå imellom døropningen som eg har gjort! Då kan du nemlig ikkje henga i døra etterpå for å sjekka passform..

* P1015483.jpg (102.97 KB. 733x550 - vist 933 ganger.)


Same shit her bak. Få røyra høgare opp! Det var veldig dårleg plass til å kutta ut kanalen her..

* P1015484.jpg (108.51 KB. 733x550 - vist 893 ganger.)


So ser me litt på korleis kanalen er sveist att; I døropningane er kanalen heilsveist til dørstolpane. Derfor er det lurt med litt klaring til ramma, så du kjem til med verktøy, for desse sveisane må sprettast oppatt!

* P1015487.jpg (93.59 KB. 733x550 - vist 985 ganger.)


Vidare rundt dørstolpen er det ei leppe, som er heilsveist halvparten til kanalen, Resten er punkta.

* P1015489.jpg (111.65 KB. 733x550 - vist 954 ganger.)


Heilt framme innvendig er det ein fals som heng fast i den indre delen av brannmuren. Den er punktsveist til kanalen og heilsveist i botn

* P1015493.jpg (113.57 KB. 733x550 - vist 926 ganger.)


Dårleg bilete, men her ser me kor rusta ting er under her.. Må lagast ny plata i endane her.

* P1015494.jpg (79.45 KB. 733x550 - vist 921 ganger.)


I bakre dørstolpe er det og heilsveist.

* P1015495.jpg (100.19 KB. 733x550 - vist 884 ganger.)


På innsida av dørstolpen bak, ligg ei plata som er bretta ut over kanalen, Og den er heilsveist rundt heile kanten. Tysjen visar sveisen, som er begravd i karosserikitt og gammal maling

* P1015496.jpg (109.09 KB. 733x550 - vist 932 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: januar 29, 2010, 19:35:32 pm »


Dårleg bilde, men her ser me sveisane merka med tysj, som befinner seg på falsen på den invendige bakre innerskjermdelen som befinn seg under baksetet. Heilt til høgre i bildet ser dekan litt av korleis sjølve leppa på kanalen er sveist til plata bak kanalen.

* P1015498.jpg (72.3 KB. 733x550 - vist 967 ganger.)


Betre bilde av det,, Denne falsen er på sjølve kanalen og fester den til forsterkingsplata, eller rear cross member so da haita på fint. Legg merke til att eindel av punktsveisa er oppeten av rusta.. Det skal nevnast att denne falsen fortsetter til venstre og INN imellom ytre og indre innerskjerm plata.

* P1015500.jpg (107.8 KB. 733x550 - vist 904 ganger.)


Lenger opp i baksetehjørna møtar me eit kjent syn. Rusthol! IKKJE RART heller! For her ligg det tre lag plater over kvarandre på det galnaste og det er IKKJE noko grunning mellom platene.. Då går det sånn.

* P1015503.jpg (120.56 KB. 733x550 - vist 851 ganger.)


So bevegar me oss ut på utsida av bilen og ser på samme området bak kanalen. Skrujernet viser der kanalbotnen pleide å ligga..

* P1015504.jpg (118.65 KB. 733x550 - vist 867 ganger.)


Her ser me kor mykje elendigheit det er her i området!

* P1015505.jpg (151.02 KB. 733x550 - vist 834 ganger.)


Eit(dårleg) bilde av kanalen lenger ned. Skrujernet peker på kanten av ei ekstra forsterkingsplate som ligg ytterst bak kanalen her. Totalt er det også her 3 plater utanpå kvarandre,, er det rart det rustar!?

* P1015506.jpg (96.73 KB. 733x550 - vist 798 ganger.)


So tar me ein kikk over på andre sida av bilen, som er den bedre sida. Der ser me eit hol i gjennom forsterkingsplatene og inn i kanalen. Frå og med 69modellen var det eit inspeksjonshol bak kanalen, og det skal vera ein plugg over holet. Pluggen detter av, vatn og drit kjem inn, og elendigheiten er eit faktum, som på den dårlege, høgre, sida..

* P1015509.jpg (146.63 KB. 733x550 - vist 777 ganger.)


So begynner arbeidet! Eg begynnte med å ta roterande stålbørste på vinkelsliparen og pussa vekk maling og drit i fremre innerskjerm for å finna sveisepunkta skikkeleg.

* P1015511.jpg (123.65 KB. 733x550 - vist 881 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: januar 29, 2010, 19:46:11 pm »


Heilt framme i enden av innerskjermen ser me litt nermare på den heilsveiste kanten.. Du skal Tydeleg kjenna ein kant der kanalen sluttar midt i sveisen. Pilene peker på kanten. Så for å lettast få kanalen laus så kutter ein med dremel langs den raude streken som då vil løysna kanalen frå innerskjermen og sveisane.

* P1015515.jpg (60.45 KB. 733x550 - vist 968 ganger.)


Så pussa eg reint langs kanten under kvartpanelet

* P1015516.jpg (81.7 KB. 733x550 - vist 874 ganger.)


Sjå kor skadd dette området her er! Det kan me skylda jekkfestet for..

* P1015518.jpg (76.69 KB. 733x550 - vist 800 ganger.)


Her ser dekan tydeleg kanten under som inneheld mange punktsveisar som må borrast opp.

* P1015520.jpg (69.58 KB. 733x550 - vist 813 ganger.)


Og kanten fortsetter bakover, for so å gå oppover, men dette kjem eg tilbake til.

* P1015521.jpg (84.3 KB. 733x550 - vist 793 ganger.)


So er det berre å bora! Eg bruker fyrst 3/3,5mm bor, so 4,5mm og tilslutt 6mm bor. Då skal sveisane vera heilt lause, eller så heng dei att litt, alt etter kor godt du traff senteret med kjørnar og hammar.

* P1015524.jpg (82.55 KB. 733x550 - vist 904 ganger.)


Masse boring framme og! Legg merke til dei punktane rett under dørstolpen. Ei malingskrapa er fin å skilla platene med etter boring, unngå bruk av meisel då den krøllar sund den tynne innerskjermplata.

* P1015530.jpg (110.97 KB. 733x550 - vist 974 ganger.)


Ver forsiktig når du borar på akkuratt denne sveisen. Glad Her er det ei plata inni kanalen som boren lett høgg seg fast i. Ein 6mm bor omkom under boring av dette holet.

* P1015532.jpg (105.91 KB. 733x550 - vist 897 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: januar 29, 2010, 19:55:42 pm »


So begynte eg inni,, heilt framme pussa eg rein kanten og merka av punkta

* P1015533.jpg (93.35 KB. 733x550 - vist 892 ganger.)


I botn er det som sagt heilsveist, så her må vinkelsliparen fram.

* P1015537.jpg (55.29 KB. 733x550 - vist 878 ganger.)


Heilsveisen fortsetter under kanalen, og tilslutt ned på falsen heilt framme. Kutt etter den raude streken..

* P1015542.jpg (76.02 KB. 733x550 - vist 876 ganger.)


Etter noko boring kan du, ved hjelp av ein liten meisel, skilla platene frå kvarandre

* P1015552.jpg (104.85 KB. 733x550 - vist 858 ganger.)


Her er det kappa laust i botn

* P1015556.jpg (76.55 KB. 733x550 - vist 816 ganger.)


Dermed er kanalen i teorien laus framme

* P1015558.jpg (123.92 KB. 733x550 - vist 812 ganger.)


So fortsatte eg bakover til dørstolpen og pussa reint for å avdekka ein heller dårleg sveis frå fabrikk, men som dekan ser er det heilsveist litt, medan resten er berre festa med eitpar punkter.

* P1015562.jpg (154.99 KB. 733x550 - vist 796 ganger.)


Nerbilete,, her er det to punktsveiser i falsen samt ein klatt på utsida. Fordi det var dårleg plass valgte eg å bruka meisel for å løyse opp desse punkta. Det går det og..

* P1015564.jpg (96.67 KB. 733x550 - vist 822 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: januar 29, 2010, 20:07:00 pm »


Her er eit nerbilde av heilsveisen. Sidan den var såpass "høg. so valgte eg å bruka vinkelslipar å kutta rett inn frå sida, men det er betre med dremel og kappskjeva!

* P1015566.jpg (135.19 KB. 733x550 - vist 789 ganger.)


Her er det kappa

* P1015567.jpg (125.95 KB. 733x550 - vist 856 ganger.)


Og her er det meisla laust

* P1015571.jpg (114.52 KB. 733x550 - vist 856 ganger.)


So begynner eg lenger bak att. Her har eg pussa rein langs kantar, og Her ser me sveisen samt tysjstrek som visar kor eg skal kutta, med vinkelslipar og dremel.

* P1015577.jpg (137.92 KB. 733x550 - vist 861 ganger.)


Lenger bak vart det og pussa litt.. Sveisepunkta kjem veldig tydleg fram

* P1015579.jpg (124.04 KB. 733x550 - vist 824 ganger.)


Etter litt kutting so er det berre å meisla plata laus frå kanalen.

* P1015582.jpg (124.64 KB. 733x550 - vist 812 ganger.)


So vart det borra eindel bakover i alle sveisane. Inkludert falsen bakerst på kanalen(...)

* P1015584.jpg (134.32 KB. 733x550 - vist 825 ganger.)


OBS: Forbetring av ramma på karosseriet!! Sveist inn kryssbjelkar etter tips frå folk her inne, Så slepp karosseriet å flytta seg Glad

* P1015605.jpg (140.34 KB. 733x550 - vist 1318 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: januar 29, 2010, 20:20:50 pm »


So begynte eg med å løysa sveisane mellom døropninga..

* P1015624.jpg (95.04 KB. 733x550 - vist 805 ganger.)


Her er det berre å kappa det ein kjem til med dremel, og overlata resten til meiselen..

* P1015630.jpg (95.35 KB. 733x550 - vist 880 ganger.)


Etter masse kapping og endå meir meisling so løysna det omsider

* P1015633.jpg (97.41 KB. 733x550 - vist 792 ganger.)


Plata vart banka inn litt akkuratt på toppen av kanalen, men det fiksar eg etterpå

* P1015634.jpg (127.97 KB. 733x550 - vist 846 ganger.)


So e da berre å gjera akkuratt da samma framme, med meisel og dremel

* P1015635.jpg (103.72 KB. 733x550 - vist 792 ganger.)


Her er det kappa

* P1015640.jpg (101 KB. 733x550 - vist 777 ganger.)


Og her har ting begynt å løysna litt!

* P1015643.jpg (87.99 KB. 733x550 - vist 767 ganger.)


So ut på utsida att, Her har eg kappa rundt kanten som vist på tidlegare bilde. Dermed skal kanalen vera laus!..

* P1015647.jpg (74.32 KB. 733x550 - vist 796 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: januar 29, 2010, 20:42:29 pm »

So omsider var det tid for å fjerna problemet!

Etter eitpar velmeinte klask med gommihammar datt fronten av kanalen rett ut!! Glad Og varmeslangen opp i innerskjermen følgte med. Pass derfor på att ikkje kanalen heng i lausa lofta, så ta imot den og vri av slangen før du slepp kanalen ned, med mindre du skal kjøpa ny slange..

* P1015651.jpg (124.48 KB. 733x550 - vist 1025 ganger.)


Etter litt meir banking kom bakenden ut og dermed var kanalen UTE!! Kult

* P1015652.jpg (138.48 KB. 733x550 - vist 973 ganger.)


Hmm.. heilt tilfeldig meisling av karosserikitt baki ein krok.

* P1015655.jpg (148.7 KB. 733x550 - vist 914 ganger.)


Det var jo noko som gjor att kanalen hang fast bak, og ja! Det var den resterande leppa bak på kanalen, som befinner seg godt inni mellom ytre og indre del av innerskjermen/kvartpanelet, og som samtidig er punta fast i forsterkinga bakover. Bildet viser restane av kanalen som hang fast i sveisen..

* P1015659.jpg (49.06 KB. 733x550 - vist 932 ganger.)


Pusser me litt reint på utsida kjem det fram att berre nokon av punktane hadde eg bort opp. Dei raude viser manglande.. Dei nederste var vekkrusta og dei oppe var dei eg skulle ha bora for å få kanalen heilt laus.

* P1015673.jpg (65.09 KB. 733x550 - vist 903 ganger.)


Av forståelege grunnar skal eg skifta ut heila hjørna bak her. Derfor vart det litt jobbing oppned for å kartlegga punkt og heilsveiser som held på plass denne plata.

* P1015679.jpg (65.8 KB. 733x550 - vist 862 ganger.)


Her er falsen på innerskjermen bora laus frå resten, streken viser heilsveis.

* P1015688.jpg (61.25 KB. 733x550 - vist 848 ganger.)


Forsterkingsplata var faktisk rusta laus frå den andre plata, men eg trengte ikkje ta av forsterkinga, for eg brukte i steden kanten rundt til kuttemal, ettersom den nye plata består av akkuratt denne forsterkingsplata og den andre plata bak.

* P1015691.jpg (119.05 KB. 733x550 - vist 808 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: januar 29, 2010, 20:47:17 pm »


Her er heilsveisen liksom kutta opp

* P1015699.jpg (98.54 KB. 733x550 - vist 846 ganger.)


Og her er alt meisla heilt laust.

* P1015701.jpg (72.86 KB. 733x550 - vist 811 ganger.)


Sånn då har dekan fått eit innblikk i korleis ein får ut develskapen, no tar eg ein pause ogso kjem da meir bilder og info etterkvart Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: februar 15, 2010, 15:28:13 pm »

Ja har har det stått stille lenge no! Beklagar det!

Men då er det på tide å fortsetta arbeidet. Begynnar med å kartlegga alle dei forskjellige delane som samlar seg omkring hjørnet under baksetet.

Det er mykje plater her. Håpar bildet gjer det enklare å forstå..
1 er heile botnen bak baksetet. Altso den store plata som ligg baki her.
2 er "rear crossmember" eller bakre forsterking/tverrbjelke etc. Det er to sånne bak i boblo, ein på kvar sida.
3 er innvendige forsterkingen til sidepanelet. Dvs alt rundt vinduet etc..
4 er Bakre innerskjerm, altså heile det utvendige sidepanelet.
5 er forsterkingsplata til crossmemberen nr 2. Den ligger berre utanpå crossmemberen, men har ein kant opp på innsida av innerskjermen.

* P1015715.jpg (83.95 KB. 733x550 - vist 901 ganger.)


Her er nr 3 punkta fast til crossmemberen nr2

* P1015719.jpg (117.73 KB. 733x550 - vist 754 ganger.)


Og lenger oppe er samme plata sveist fast til diverse andre plater med ein heilsveis

* P1015720.jpg (79.63 KB. 733x550 - vist 703 ganger.)


Her er det merka opp for fjerning av rusta plata på nr 1. Plata er punkta til innerskjermen og crossmemberen samt heilsveist i kanten mot hjørna.

* P1015724.jpg (153.97 KB. 733x550 - vist 741 ganger.)


bora litt hol

* P1015726.jpg (132.23 KB. 733x550 - vist 699 ganger.)


Kappa opp litt heilsveiser og begynt å meisla ting frå kvarandre

* P1015730.jpg (115.45 KB. 733x550 - vist 689 ganger.)


Det gjekk vist 4 punkter til, på sida av den rustplata, som måtte meislast laus og..

* P1015732.jpg (142.03 KB. 733x550 - vist 718 ganger.)


Beslutta å kutte ut mindre plate, ettersom det var bra der, og det forenkla produskjonen av ny plata.

* P1015734.jpg (114.08 KB. 733x550 - vist 766 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: februar 15, 2010, 15:39:28 pm »


Og bak plata ser me nok ei rustfella.. Drit har samla seg mellom platene..

* P1015735.jpg (105.81 KB. 733x550 - vist 830 ganger.)


Eit nytt kartleggings bilete

* P1015737.jpg (87.18 KB. 733x550 - vist 746 ganger.)


So på utsida att. For å få laus NR 5 på ein enkel måte, så saga eg berre tvers over i innerskjermen, det var rusta her uansett.

* P1015740.jpg (119.83 KB. 733x550 - vist 758 ganger.)


For å sleppa å bora meir, så kappa eg berre midt langs kanten. Rusta her og, så dette gjer ingenting.

* P1015744.jpg (97.66 KB. 733x550 - vist 686 ganger.)


Dermed er det berre å saga ut. Følg kantane på forsterkingsplata, og vips so har du eit stort stygt hol.

* P1015745.jpg (151.96 KB. 733x550 - vist 795 ganger.)


Ny vs gammal..

* P1015747.jpg (162.81 KB. 733x550 - vist 915 ganger.)


Skommelt med store hol,, men det går bra

* P1015749.jpg (113.68 KB. 733x550 - vist 793 ganger.)


Ja ein vert fasinert over all denna roste!

* P1015752.jpg (112.16 KB. 733x550 - vist 1013 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: februar 15, 2010, 15:49:14 pm »


So må ein begynna å lura på korleis ein skal få tetta holet..

* P1015755.jpg (118.92 KB. 733x550 - vist 853 ganger.)


Den nye plata er hakket større på enkelte plassar, så det må kuttast litt (Men ikkje for mykje!!) Eg berre holdt plata oppe og merka kantane, uheldigvis holdt eg ikkje plata heilt i vater...

* P1015756.jpg (121.48 KB. 733x550 - vist 966 ganger.)


Merka opp, og berre til å saga..

* P1015757.jpg (113.57 KB. 733x550 - vist 799 ganger.)


Etter att det er saga, kan ein begynna å angra på att ein ikkje målar TO gongar! Øyerulling Det vart litt glipper, men dette fyller eg fint igjen med sveis.

* P1015758.jpg (127.23 KB. 733x550 - vist 938 ganger.)


Pungta fast og looking good

* P1015761.jpg (115.21 KB. 733x550 - vist 915 ganger.)


Meir pungting.. pass på å fest fast falsen på plata nr 3(side forsterking) ganske kjapt, so slepp du å måtta slita med att ting vert skjeivt.

* P1015764.jpg (127.31 KB. 733x550 - vist 888 ganger.)


Ferdig sveist

* P1015768.jpg (119.03 KB. 733x550 - vist 1009 ganger.)


Og den sitt der den skal sitta Glad

* P1015773.jpg (117.73 KB. 733x550 - vist 951 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: februar 15, 2010, 15:57:19 pm »


So begynte eg å fiksa hjørna langs skjermkanten.. Merka opp og kappa ut ein lapp. Spray zink grunning inn baki holet her for rustbeskyttelse.

* P1015774.jpg (99.88 KB. 733x550 - vist 920 ganger.)


Rusta hol i botnen på den..

* P1015777.jpg (80.79 KB. 733x550 - vist 802 ganger.)


Banka ut ein ny lapp, med falsen under.

* P1015779.jpg (112.05 KB. 733x550 - vist 818 ganger.)


Isveist

* P1015781.jpg (106.19 KB. 733x550 - vist 870 ganger.)


Laga ny plata nede

* P1015783.jpg (120.21 KB. 733x550 - vist 807 ganger.)


Og der var den på plass og. Legg merke til att skjermskruo står på samme plass, og det er fortsatt den orginale Glad Lurt å Ikkje kappa den ut.

* P1015788.jpg (103.37 KB. 733x550 - vist 857 ganger.)


So oppdaga eg rusthol på botnen av sidepanelet.

* P1015790.jpg (51.56 KB. 733x550 - vist 807 ganger.)


So då e da å banka ut ei ny plata.. begynte fyrst med ei som var banka i 90grader.

* P1015791.jpg (118.69 KB. 733x550 - vist 777 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: februar 15, 2010, 16:06:58 pm »


So for å få rett vinkel måtte eg kutta ut undersida litt.

* P1015794.jpg (126.87 KB. 733x550 - vist 769 ganger.)


So kneppa isaman og sveisa

* P1015797.jpg (104.55 KB. 733x550 - vist 781 ganger.)


Etter eindel sliping begynnar det å likna noko

* P1015801.jpg (133.56 KB. 733x550 - vist 731 ganger.)


Her ser me gravrusta på den gamle

* P1015803.jpg (127.5 KB. 733x550 - vist 773 ganger.)


So prøvemontering.. passar tilsynelatande godt

* P1015806.jpg (81.56 KB. 733x550 - vist 818 ganger.)


pungta fast

* P1015808.jpg (89.47 KB. 733x550 - vist 856 ganger.)


Heilsveist,, ser ikkje bra ut, men heldivis så bokta ikkje plato seg

* P1015811.jpg (88.85 KB. 733x550 - vist 889 ganger.)


Heilt baint

* P1015812.jpg (66.24 KB. 733x550 - vist 831 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #15 på: februar 15, 2010, 16:15:44 pm »


Men uheldivis so var ikkje plata eg laga bein nok,, på enden gjekk den innover nede.. so da må nok tinnast litt her ja!

* P1015814.jpg (68.8 KB. 733x550 - vist 825 ganger.)


Og der smatt den nye kanalen inn ja! Måtte knekka bakenden litt, var noko plater som var knekt feil veg, men ellers så passa den bra for å vera klokkerholm

* P1015821.jpg (137.93 KB. 733x550 - vist 946 ganger.)



* P1015822.jpg (95.78 KB. 733x550 - vist 827 ganger.)


Men det måtte rettast opp litt i dørstolpane, så eg merka opp der det måtte kuttast av litt

* P1015825.jpg (102.12 KB. 733x550 - vist 819 ganger.)


Og her bake mangla det eindel..

* P1015826.jpg (93.25 KB. 733x550 - vist 777 ganger.)


So begynte eg på falsen på framre innerskjerm.. mykje rust her..

* P1015829.jpg (103.38 KB. 733x550 - vist 760 ganger.)


Fjerna slangen og pussa reint, ja her var det mykje gravrust! Så då merka eg opp rusta og kappa ut

* P1015866.jpg (107.41 KB. 733x550 - vist 764 ganger.)


So e da berre te å overføra elendigheiten på ei ny plata og merka opp holena so ska borast

* P1015873.jpg (102.17 KB. 733x550 - vist 769 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #16 på: februar 15, 2010, 16:16:45 pm »

Ja mykje bra arbeide her Tistlo og me andre lærer også med so gode bildeforklaringar.
Ceep on the good work Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #17 på: februar 15, 2010, 16:24:05 pm »

Ny vs gamal..

* P1015877.jpg (128.49 KB. 733x550 - vist 731 ganger.)


Pungta inn

* P1015878.jpg (120.93 KB. 733x550 - vist 799 ganger.)


Og sveist

* P1015884.jpg (111.75 KB. 733x550 - vist 829 ganger.)


Hailt baint!

* P1015888.jpg (66.75 KB. 733x550 - vist 748 ganger.)


Slipt glatt med vinkelslipar og superfil

* P1015892.jpg (116.8 KB. 733x550 - vist 824 ganger.)


God gjennombrenning,, so god att han må slipast ned

* P1015911.jpg (101.1 KB. 733x550 - vist 882 ganger.)


Oppi dørstolpen er det berre å spraya laus med sinkgrunning overalt, for att det ikkje ska rusta.

* P1015914.jpg (99.99 KB. 733x550 - vist 814 ganger.)


Og her er det slipt

* P1015916.jpg (94.96 KB. 733x550 - vist 821 ganger.)


Sånn då har dekan fått veta korleis ein ska utbedra skadane rundt kanalen Glad So neste leksjon vert modifisering og forbedring av repro kanal. Stay tuned!

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-1835
Supermedlem
*****
Innlegg: 1131
Bosted: Skien - Telemark


H-1835


Vis profil
« Svar #18 på: februar 08, 2012, 22:25:10 pm »

Da blei det lesing av denne tråden i kveld isteden for film. Gliser
Knakende godt beskrivet..
Loggført

Snorre, 92051229
1958, 1958 og 1953 -1200 T1
vwT1, T4engine
Medlem
***
Innlegg: 112
Bosted: Sokna, Buskerud



Vis profil
« Svar #19 på: februar 26, 2012, 18:38:05 pm »

ortid kommer modden?  Gliser hehe
Loggført

72mod 1302
91mod toyota corolla
94mod ford escort 1,8 16v
Opel vectra bilcrossbil
FooZ
Supermedlem
*****
Innlegg: 1394
Bosted: Fauske


Candy Styled Delicious Bubblelicious


Vis profil
« Svar #20 på: mai 13, 2012, 15:34:50 pm »

Råbra blogg! Jeg må bytte nøyaktig samme deler som du har joobbet med her, samt litt mer inne i hjulbuen der festeplata til understellet står.
Det er rustet hull inn til torpedoveggen bak baksetene og støtteveggen under torpedovekken.
Takk for super info, har lagret mesteparten av bildene, så nå skal jeg snart starte fjerning av den ene kanalen =)
Loggført

Bubblelicious & Bubba, getting their filth on Glad
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #21 på: mai 19, 2012, 23:06:00 pm »

ja då har eg funnet att notatane og bildene til denne tråden. er vel nokon år sidan dei skulle vore lagt ut her... Flau Flau

so eg får berre setja igang:

får begynta med å visa kva som var gale med den nye kanalen. her hadde den fått seg ei solid bulk

* P1015921.jpg (101.02 KB. 733x550 - vist 720 ganger.)


varmeutaket ser ikkje ut i månaskin, på nokon måte!!

* P1015924.jpg (93.98 KB. 733x550 - vist 680 ganger.)


hol for kabel lefsa, på feil sida(og utan røyret inni)

* P1015926.jpg (107.75 KB. 733x550 - vist 634 ganger.)


bulk i profilen framme

* P1015929.jpg (99.27 KB. 733x550 - vist 628 ganger.)


hol..dårlig passform

* P1015932.jpg (109.94 KB. 733x550 - vist 627 ganger.)


stor glippa mellom platene

* P1015934.jpg (112.26 KB. 733x550 - vist 603 ganger.)


ditto

* P1015936.jpg (102.46 KB. 733x550 - vist 646 ganger.)


sveisar på ein spikar for å trekka ut bulk

* P1015938.jpg (105.59 KB. 733x550 - vist 656 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: mai 19, 2012, 23:17:00 pm »


begynt å sveisa opningen saman for å få han tett

* P1015941.jpg (107.03 KB. 733x550 - vist 599 ganger.)


lappar att den store opningen under

* P1015943.jpg (113.73 KB. 733x550 - vist 623 ganger.)


forsegla diverse anna

* P1015949.jpg (104.51 KB. 733x550 - vist 638 ganger.)


her var da ei sprekk og

* P1015960.jpg (101.27 KB. 733x550 - vist 641 ganger.)


tetta i spissen framme

* P1015967.jpg (88.68 KB. 733x550 - vist 614 ganger.)


og her

* P1015971.jpg (104.32 KB. 733x550 - vist 630 ganger.)


og hjørna..

* P1015976.jpg (102.96 KB. 733x550 - vist 606 ganger.)


begyntar snart å likna ein kanal

* P1015988.jpg (148.89 KB. 733x550 - vist 677 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #23 på: mai 19, 2012, 23:27:36 pm »


hol forsvint

* P1015990.jpg (88.85 KB. 733x550 - vist 613 ganger.)


begyntar å likna presantabelt

* P1015992.jpg (113.06 KB. 733x550 - vist 643 ganger.)


fiksa profilen her

* P1015997.jpg (87.47 KB. 733x550 - vist 587 ganger.)


for mykje kant på botnen. so da må skjerast vekk

* P1016006.jpg (103.41 KB. 733x550 - vist 577 ganger.)


opna opp att holet her. eg hadde jo gløymt att..

* P1016008.jpg (101.85 KB. 733x550 - vist 618 ganger.)


..detta spjeldet skulle inni kanalen.

* P1016011.jpg (136.83 KB. 733x550 - vist 606 ganger.)


bretta ut teppelista. var overflaterust inni der. trulig pga att dei ikkje har malt noko serlig dar

* P1016016.jpg (77.56 KB. 733x550 - vist 585 ganger.)


kanten skjert ferdig

* P1016022.jpg (90.99 KB. 733x550 - vist 570 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: mai 19, 2012, 23:42:03 pm »


smørehol

* P1016051.jpg (99.57 KB. 733x550 - vist 661 ganger.)


som orginalt

* P1016052.jpg (85.47 KB. 733x550 - vist 616 ganger.)


opna opp for å koma te me sveisen

* P1016053.jpg (107.78 KB. 733x550 - vist 685 ganger.)


reinsa alle kanta og sink oppi

* P1016058.jpg (95.29 KB. 733x550 - vist 657 ganger.)


ikkje spesielt bra passform her

* P1016060.jpg (85.57 KB. 733x550 - vist 626 ganger.)


vert nok til å bruka den orginale enden

* P1016063.jpg (112.06 KB. 733x550 - vist 709 ganger.)


moro

* P1016064.jpg (115.63 KB. 733x550 - vist 646 ganger.)


må fjernast litt her å litt der fø perfekt passform

* P1016068.jpg (104.57 KB. 733x550 - vist 707 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bie
Nybegynner
*
Innlegg: 27
Bosted:


Vis profil

« Svar #25 på: juni 24, 2012, 16:54:27 pm »

Hei

En meget flott tråd :-)
Skjønner at du må stive av ved skifte, her hvor karosseri er demontert fra bunnplaten. Trengs slik avstiving også når kanalen skal skiftes uten at karosseri av skilt fra bunnplate?

mvh

B.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5689
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #26 på: juni 24, 2012, 18:22:47 pm »

Ja, i hvertfall to horisontale støtter + et kryss på den siden du bytter på. Ta en side av gangen.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Bie
Nybegynner
*
Innlegg: 27
Bosted:


Vis profil

« Svar #27 på: juni 24, 2012, 19:48:36 pm »

Ok. Takk for svar :-)

mvh

B.
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #28 på: mars 05, 2014, 09:06:04 am »

Veldig bra tråd dette!
Trengs det avstivning for å skifte kanalbunn, feste for stigbrett og kvartpanelet mellom dør og bakhjul? Har skilt karrosseri og chassi.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: mars 07, 2014, 01:07:28 am »

med mindre du kappar ut alt på ein gong so bør da jo i teorien gå fint..men sveisar du inn noko avstiving so gjer du ivertfall ikkje noko feil!

eg legger foresten merke til at nokon har ein jobb med å oppdatera resterande del av denna tråden...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!