april 20, 2024, 10:13:57 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 6
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tistlo sin Barndoor (Svenneprøven)  (Lest 70738 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: mai 31, 2010, 19:30:25 pm »

Ja dei fleste kjenner til denne bilen no får ein tru.

Historien begynner i denne tråden, og eg vil anbefala deg å lesa gjennom den: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,18516.0.html so "du skjønna ka da går i"...

Saken er vel att eg har kjøpt meg eit prosjekt, nermare bestemt ein 1953modell Panelbuss, Dobbeldoor, Open rear hatch..
DOBBEL er eit ord som går mykje igjen på bilen.. fø å nevna noko: Opningsdører på begge sidene, to bakluker, bilen er delt i to (vel egentlig 35+) og ikkje minst den har (Hatt) to frontruter Glad

Eg skal få lagt ut bilder frå henting og lossing/lessing etterkvart. Det ligg nokon bilder i den andre tråden men den er ivertfall verre enn på bildene Glad

*Detta ska vetta kjekt!"
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #1 på: mai 31, 2010, 19:41:56 pm »

STÅ PÅ TISTLO !! E har trua !  Blunker

Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #2 på: mai 31, 2010, 19:55:34 pm »

Kva med å fylle Noregsglas med støv og rust fra bilen (det som er til overs) og selge på VWN, Tistlo? På Island sel dei jo vulkanaske som hakka møkk, så eg ser i grunn eit kjempepotensiale her.. Glad

Håpar eg får tatt turen opp til deg i løpet av juni, dog.

Men fyll på med bilder!
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1103
Bosted: Kråkerøy


CoolCruisers Medlem


Vis profil
« Svar #3 på: mai 31, 2010, 20:07:57 pm »


Det kan godt vera den kjem til scc, vist nokon gidd å bruka 5-6 timar på å lessa den på ein hengar og kjøyra den bort for meg Glad


Hadde ikke vært en dum idè........
Da ville du i allefall skapt ennå mer debatt men ikke minst oppmerksomhet rundt prosjektet. Tenk tilfredsstillelsen neste gang den ruller inn på plassen for egen maskin om "noen" år.. Blunker

Fins folk her inne som har satt pengene sine på mer idiotiske ting, så ikke bry deg Tistlo!!
Verden trenger gale entusiaster.......
Loggført

1974 "Fake Jeans" SOLGT...
1966 Rat-look SOLGT...
1982 Autohomes T3 Camper
2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT...

RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #4 på: mai 31, 2010, 20:25:11 pm »

Veldig bra, dette blir både spennende og interessant. Tidenes dårligste utgangspunkt, og jeg må si at du har et pågangsmot som mange bare kan drømme om. Du har vist før at du får til det du vil, så får vi på forumet gjøre som engelskmennene på SSVC-forumet; å prøve å backe deg opp og motivere så godt vi kan. Det er jo alltid noen som utfra sitt ståsted vil mene at du både kaste bort tid og penger, det får være deres sak. Dette blir langt over noen svenneprøve, her er det Mesterprøve for viderekomne vi snakker om. Med kurs fra TT og godvilje og tips fra fjern og nær så tror jeg det blir bil av denne.
Lykke til, unge mann, vi støtter deg!
(og må du gi opp så er det ikke noen i verden som kan klandre deg ett sekund - du har vist vilje til å prøve!)
Loggført
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 468
Bosted: Halden



Vis profil
« Svar #5 på: mai 31, 2010, 20:34:35 pm »

Jeg er helt enig med både Zapper og Andy her, dette er utrolig morsomt og interessant.
Og jeg har ingen tvil i min sjel at du med ditt pågangsmot og din vilje vil klare dette og stolt komme kjørende til SCC med denne for egen maskin. LYKKE TIL Tistlo, Dette fikser du.  Gliser Gliser Gliser
Loggført

Medlem Folkevognklubben Østfold
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: mai 31, 2010, 21:20:13 pm »

Takk takk! Når Pittn har trua på detta so må da jo gå bra !

Har nok ikkje trua på å selga noko serlig av denna, einaste..  trur ikkje det er noko på den som er lettsolgt om da so er rust eller støv  Glad

Andrè; f¨år virkeleg ikkje håpa dette er tidenes dårligaste utganspunkt.. for då bør nokon gjera noko med den svenske eldste høgrestyrde barndooren, som står uti ei myr, etterkvart..
Skal på platekurs ja! Det skal verta veeeldig intresangt!

Takk for støtten ivertfal! treng den kansje ikkje nett no, men når eg begynner å sveisa og oppdagar kor mykje arbeid da egentlig e, då treng eg kanskje noko støtte Blunker Gler meg til scc i 20XX..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: mai 31, 2010, 21:34:09 pm »

Bilder ja,,

Får ta da kronolorgisk.


As found, i bakgården til Trigger.. *pokker, eg som trudde den var eugodkjent.. jaja forseint å snu i tide

* P1018304.jpg (177.15 KB. 733x550 - vist 3105 ganger.)


Da e inkat so ikkje heilt stemmer her, men kva kan no da ve..?

* P1018306.jpg (188 KB. 733x550 - vist 1292 ganger.)


Segen førarhytta,, og senka på restovis(heving av hjulhus)

* P1018307.jpg (161.93 KB. 733x550 - vist 1757 ganger.)


Hmm.... legg merke til plassering og vinkel på bakhjul vs karosserisida

* P1018308.jpg (150.18 KB. 733x550 - vist 1079 ganger.)


Eit kutt og eit godt røsk so kom golvet sigande.. Egentlig ganske heilt golv, minus att da har løysna frå konseptet

* P1018310.jpg (171.81 KB. 733x550 - vist 961 ganger.)


Taket var tungt(dvs fortsatt noko stål igjen) og sidepanela likte ikkje vekta av det.. så da måtte av

* P1018311.jpg (197.31 KB. 733x550 - vist 668 ganger.)


Sveist inn avstiving,,, ja gløymte å nevna att heile greia var litt mjuk i laksen so derfor var sveiseapparat og utstyr medbrakt

* P1018313.jpg (179.14 KB. 733x550 - vist 900 ganger.)


Meir avstivingar på plass og #bilen# begynnar å finna vegen opp på trallo

* P1018315.jpg (128.81 KB. 733x550 - vist 1055 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Snooker
Medlem
***
Innlegg: 217
Bosted: Ullerøy-Skjeberg


Ullerøylaaven


Vis profil
« Svar #8 på: mai 31, 2010, 21:47:28 pm »

Hvor er det man begynner på ett sånt projekt som det? Å hva er open rear hatch??
Loggført

Ullerøylaaven antik og kuriosa
Sjekk ut på Facebook og instagram.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: mai 31, 2010, 21:49:11 pm »

Meir::

Trengte eindel hjelp te å få bilen opp på hengarn.. nokon rammebetar stakk nedi trallo og låste seg so me prøve å skli dan opp på nokon plate.. MEN da gjekk ikkje.. rammo ville ein veg og karosseriet ville helst ikkje vera med..

* P1018317.jpg (119.21 KB. 733x550 - vist 895 ganger.)


Så då gjor me da på ein an måte; Tippa av karosseriet på høgkant og skyva da fram

* P1018319.jpg (106.57 KB. 733x550 - vist 902 ganger.)


Ein pust i bakkjen før neste del begynner..

* P1018320.jpg (129.47 KB. 733x550 - vist 799 ganger.)


Fronten, som skulle visa seg å verta veldig bale å få oppå..

* P1018321.jpg (185.29 KB. 733x550 - vist 861 ganger.)


Der hadde eg vel nett sveist døra fast i bstolpen for å få ting hakket stivare..

* P1018324.jpg (156.69 KB. 733x550 - vist 915 ganger.)


Etter M Ykkje strev so kom fronten oppå på eit vis

* P1018327.jpg (151.01 KB. 733x550 - vist 785 ganger.)


Varetelling,, hmm motoren manglar

* P1018330.jpg (136.54 KB. 733x550 - vist 768 ganger.)


Taket passa nesten nedi mellom bakenden og fronten,, men litt klypping ordna fort opp i ting..

* P1018332.jpg (96.37 KB. 733x550 - vist 709 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: mai 31, 2010, 21:51:18 pm »

Hvor er det man begynner på ett sånt projekt som det? Å hva er open rear hatch??

Begynnar frå gronnen av, men da kjem eg tilbake til.

Open rear hatch, ligg i navnet. Bakluka enkelt å greit. So og sei alle barndoor har kun ei bakrute, mens veldig få har bakluke. det er altso ein veldig skjelden options
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2084
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #11 på: mai 31, 2010, 22:00:04 pm »

Jaja.........lag deg en grill av de beste restene å sett den ut på tunet ditt.....så har du deg ei kjapp pølse i mellom de 13 prosjektå dine.
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: mai 31, 2010, 22:11:36 pm »

Even more::::_

Cargodørene hang på av gammal vane, so dei måtte støttast opp frå ondesido

* P1018334.jpg (151.89 KB. 733x550 - vist 729 ganger.)


Etter å ha sveist b-stolpen fast i tilhengarn so var da berre å gryta øve nokon presenningskvettar(hadde eg berre tatt med meg EIN stor og ikkje to små..)

* P1018335.jpg (150.25 KB. 733x550 - vist 693 ganger.)


Turen heim vart ein God omveg med mangen nyttige og hyggelege ingrediensar. Var innom Splitman og fekk omvisning og tips og lert korleis eg skal samla og oppbevara gamle bilar!!! Overnatta i Trønderheimen og dagen etterpå dokka Lobo & co opp Glad Vidare for me opp til hamartraktene for å mysa på noko bilgreier.. sikkert ikkje noko gamle låvegreier.. itte da so for me heim igjen, på ein SERDELES elendig veg(og eg e vestlending!) me kjøyrde over filefjellet og vegen var ikkje brukande før me kom ned på rette sio igjen..

Jaja,, det vart ivertfall busstreff på kveldinge her heima

* P1018350.jpg (98.37 KB. 733x550 - vist 576 ganger.)


The very next day va da møkaver og då skulle bilen av..(brukte 6-7timar på å få den opp..)

* P1018352.jpg (151.05 KB. 733x550 - vist 782 ganger.)


Veldig luftigt karosseri

* P1018353.jpg (170.66 KB. 733x550 - vist 579 ganger.)


Front og tak(Med skikkeleg godt tjukt lag med voks, heile bilen er spraya med da overalt inni)

* P1018354.jpg (155.32 KB. 733x550 - vist 682 ganger.)


Bakakslingen..

* P1018355.jpg (177.85 KB. 733x550 - vist 630 ganger.)


Ser du båten?

* P1018356.jpg (156.22 KB. 733x550 - vist 1266 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: mai 31, 2010, 22:25:20 pm »

Demontering og sortering begynner..

Laust og fast.. ( ja taket til fronten løysna frå takrenno allerede litt etter rakkestad, men da vart oppdaga i tide og tjora godt fast, så det kom vel heim

* P1018360.jpg (155.73 KB. 733x550 - vist 623 ganger.)


Ymse plater. Nokon som veit om dei veldig kvite takplatene er orginale?? eg tvilar, sidan den gulaktige imidten er orginal

* P1018362.jpg (141.16 KB. 733x550 - vist 583 ganger.)


Dør med tilhørande astolpe og framseten..

* P1018364.jpg (207.67 KB. 733x550 - vist 612 ganger.)


Kjøyrekomfort sadu?

* P1018365.jpg (166.07 KB. 733x550 - vist 650 ganger.)


Eit problem var att b stolpen skulle stått 90grader på golvet under setane... Noko dei ikkje gjor..

* P1018366.jpg (161.13 KB. 733x550 - vist 550 ganger.)


Klar til å skli av spetakkelet

* P1018368.jpg (168.39 KB. 733x550 - vist 509 ganger.)


Men fyrst måtte vinkelsliparen ta nokon snitt for å gjera ting meir mobilt..

* P1018369.jpg (147.43 KB. 733x550 - vist 569 ganger.)


Møkaveret lagde innsjø og sump miljø..godt bilen har stått ute både ei og to vinternetter før..

* P1018371.jpg (124.07 KB. 733x550 - vist 566 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: mai 31, 2010, 22:34:23 pm »

Siste rest med bilde fø denna omgang

Ja fekk tilslutt av resten og Glad

* P1018373.jpg (149.07 KB. 733x550 - vist 565 ganger.)


dagen etter var da torka opp litt.. Her ser de eindel smådeler inkludert motordeler frå org motoren!(som ligger nedgravd einplass)

* P1018379.jpg (204.55 KB. 733x550 - vist 633 ganger.)


Her ligg deler til førargolvet..

* P1018380.jpg (222.82 KB. 733x550 - vist 532 ganger.)


Cluch/bremsegommi, skulle kunna antyda att da e noko med 100k km? (tellaren står på 17000 eller 70000 ca.

* P1018381.jpg (167.4 KB. 733x550 - vist 520 ganger.)


Bakenden har torka opp ja,. denne beten er det mest heila på bilen

* P1018384.jpg (148.6 KB. 733x550 - vist 590 ganger.)


Resten vart parkert ganske fint i ein haug..

* P1018385.jpg (206.47 KB. 733x550 - vist 601 ganger.)


Heile skilleveggen vart løyst for å forenkla flytting..

* P1018386.jpg (166.36 KB. 733x550 - vist 604 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #15 på: mai 31, 2010, 22:41:25 pm »

Skru ut pilene og legg dei på en tørr plass, ikke la dei stå ute noe lenger Blunker
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #16 på: mai 31, 2010, 22:42:45 pm »

Hmm... Kan se ut til at du trenger en slik Jig... http://www.verktoypartner.no/produkter_celette.php

Et lykke til mener jeg passer her Blunker
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Löf
Seniormedlem
****
Innlegg: 372
Bosted: Sverige


55Panel, 62DC, 63SC, 70411


Vis profil
« Svar #17 på: mai 31, 2010, 22:43:32 pm »

Tror det går aldeles utmärkt ja Christer, klart som faan du får en bil ut av det där pusslet!
Ser fram emot å få se VossaBarndooren på vägen en gång i 201...?  Hæ Blunker
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #18 på: mai 31, 2010, 22:46:34 pm »

Trodde det var et rustent lastebilpanser eller noe som lå på hengern da jeg så den utenfor låven til Øystein Gliser Men med spiriten din tror jeg dette kan bli bil igjen om noen tiår. Stå på! Jeg kommer sikkert til å henge noen timer på denne tråden de neste årene!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #19 på: mai 31, 2010, 22:48:05 pm »

Ca framdriftsplan:

-Demontera bak og framstilling
-få sandblåst nevnte deler.
-Rustsveisa da som dokkar opp.
-Laga rammevangar og sveisa inn for å montera dei to delane. (veeeeeldig viktig att bilen får rett lengde her..)
-Sveisa på resten av understells deler, tverrbjelkar utriggarar ETC etc
-Hiva oppå bakenden av bilen.
-Retta opp skakkkjøyrd skjerm
-Få den plassert heilt 100 prosent og so sveisa fast.
-Ta all rusta langs bottn til bakenden sånn att den heng godt fast i ramma tilslutt.
-Fiksa cargodører
-Få på plass skillevegg og b-stolpar og montera cargodører. Lina opp, viktig!! Døropningen skal etter detta vera veldig bra. stiva av mellom topp av b-stolpe og bakenden(for å oppretthalda døropningen)
-Bygga opp fronten frå grunnen av. Fiksa golvet, Dogleggar, og den ramma bak støtfangaren.
-Montera nytt tak over bakenden og framm, kappa under pylso
-Fiksa framdører
-Sveisa på A stolpar frå fronten av tak og ned. Viktig med døropninga her og!
-Inn med dashbord(enkel! konstruksjon)
-Frontruteramma
-Fronten til slutt.
-So må da golv inni cabinen.
-Cargogolv
-Nye innerskjermar bak og heile plato opp langs motorrommet må nok skiftast
-Fiksa bakluko og hengsle
-Retta opp motorluko og fiksa hengsle
-Laga nye plater rundt motorrommet
-So kjem da mykje meir går eg ut ifrå...

Men eg har ein plan om ikkje ant Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303S73
Supermedlem
*****
Innlegg: 735
Bosted: Haugesund NRVWK


1303LS Org. Cab. & Gullhuset


Vis profil
« Svar #20 på: mai 31, 2010, 22:49:09 pm »

Gratulerer med Barndoor! Stå på.

Hilsen Geir.

Choken virker bedre.
Loggført

1973 1303LS Org. Cab
1966 VW panel Gullhuset
1985 VW transporter syncro
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #21 på: mai 31, 2010, 22:53:00 pm »

Tom: Takk for tips, då skal eg prøva å få redda inn piler, vist eg får dei av utan å knusa noko
Dewil: Sånn jigg vert nok vanskeleg då eg har verken 3-fas eller innlakt straum i garasjen Blunker
Löf: Du får komma opp i sommar å mysa på han so kan me fiksa på type4en din samtidig
Lobo: Eg trur ikkje du var den einaste som stussa over kva dette var for noko.. på diverse bensinstasjonar var det mangen som klødde seg i hovudet ja..
Geir: Takk, og bra choken vart bedre, men skaff deg eit nytt element

Men no e da kveld Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #22 på: mai 31, 2010, 22:55:49 pm »

Trenger ikke jig med strøm på Blunker Men det kan være kjekt å lage en ramme som du kan sette bilen i så den blir riktig proposjonert. Kanskje få mål av en ferdig lik buss og lage en liten jig.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #23 på: mai 31, 2010, 23:07:27 pm »

Tistlo for president! Hadde du restaurert de BD som ble hugget for 10-15 år siden hadde du blitt ledd av den gang. I dag angrer vi bittert på at de ikke ble tatt vare på.  Hva folk vil si om din svenneprøve om 10-15 år vil bare fremtiden vise... Men jeg er ikke et sekund i tvil om at du gjør det rette. Lykke til!
Loggført

SCREWDRIVER #2
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #24 på: juni 01, 2010, 01:54:13 am »

Blir knall dette Tistlo. Måtte du forbli singel og sexløs slik at du har tid til å få denne på¨veien Blunker
Spøk til side. Dette får du til.



btw. mangler det ikke en bil i signaturen din ? 

Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #25 på: juni 01, 2010, 06:13:41 am »

Minn meg på å komme til Voss med ei riktig god flaske konjakk når denne bilen får skilt Tistlo, for dette er syykt!! I beste mening, that is...
Ønsker deg all lykke til, og alt jeg ønsker i gjengjeld er 1% av pågangsmotet ditt Øyerulling
Skulle ikke forundre meg om du gjennomfører det heller Blunker
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #26 på: juni 01, 2010, 06:39:41 am »

Ser du båten?

Ja... er det en optimist jolle?  Blunker

Lån mer penger og kjøp en Gerson bunn. Denne bilen blir bare verd noe om det er en nøyaktig barndoor restaurering, tar du snarveier så kan du likegreit bare sveise om takspissen og motorluka på bussen til mor.
Jeg mener du får igjen pengene dine mange ganger over om du investerer i grønt plåt, om du skulle selge den. Det blir plenty med utfordringer likevel så det er ikke noe å bekymre seg over.
Mine bangeste anelser ble lagt døde på det bilde hvor du fester forsterkningene, det er tydeligvis fortsatt plate tykkelse nok til at du kan sveise i den, og da ligger alle muligheter åpne!

Lykke til Christer! 
Loggført

Speed is no substitute for direction
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #27 på: juni 01, 2010, 07:01:32 am »

Lykke til!
Jeg er jo som kjent surmaget og har vel ikke helt trua....., men så har det blitt bevist tidligere at det faktisk er mulig så hvorfor ikke prøve?
Du skal ha MYE cred's for å ha baller nok til å kjøpe denne (dette?)!!
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« Svar #28 på: juni 01, 2010, 07:43:03 am »

Du er gal...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: juni 01, 2010, 08:00:40 am »

Må nok laga noko form fø jigg ja, men sånn hightect fency er vel ikkje nødvendig Glad
Ja da e synd å tenka på alle dei gode bilane som gjekk tapt... Folk tenkte berre frammover og nytt heile tida.. var vel minst lika mykje bruk og kast samfunn før som da e no..
Hans, takk for tipset Blunker Veit ikkje om eg manglar noko bil i signaturen? kva du tenker på då?
JHU; Har du nokon ide om kva dei gerson chassia kostar?? Ser for meg att da kan verta Veeldig dyrt,. Chassiset er jo ganske a4 so da skal ikkje by på nokon enorme problem å få laga alle deler, like, utan å måtte ta nokon snarvegar. Det vert nok likavel eindel grønt på denne etterkvart Glad
Den er sveisbar til ein viss grad ja
Empi du må grava opp den barndooren du veit om no.. Den kan reddast den og..
Og koffø ve normal når eg e lykkeleg som gal?hehe
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1] 2 3 ... 6
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!