april 25, 2024, 11:55:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tistlo sin Barndoor (Svenneprøven)  (Lest 70791 ganger)
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #30 på: juni 01, 2010, 08:34:59 am »

Gleder meg til fortsettelsen her Christer.
Ta plåtslagerkurset som TT lovte deg, og ta resten på langs med gode Gersondeler.
Om det skulle gå til helvete, så er det ingen som kan si at du har ødelagt en god BD i hvertfall Blunker

Gaute

(hørtes ikkje ut som ho mammo va så imponert over nyanskaffelsen når eg prata med dåkke på Bug Out. Gliser)
Loggført
Wheeler
Supermedlem
*****
Innlegg: 608
Bosted: Svarstad,Vestfold


Vis profil

« Svar #31 på: juni 01, 2010, 08:46:22 am »

Hvis du venter litt til så har Gerson sikkert hele karosserier tilsalgs med dine options på ! Gliser
Id har du jo !
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #32 på: juni 01, 2010, 08:50:20 am »

Når jeg ser hva du har gitt for denne så ønsker jeg morfars gammle bryggerhus et vist sted Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #33 på: juni 01, 2010, 09:03:36 am »

Gratulerer med ny utfordring! Selv om det kanskje er vanskelig å se, er det mye gode deler å begynne på her. Bare det å demontere alle delene videre ned i partikler er ingen liten jobb, og det er nesten helt gratis Blunker Du har delene som skal til for å bygge nytt chassi, og du skal ikke se bort fra at en donorbil dukker opp i mellomtida. Omtrent alle barndoorer mangler chassi og gulv, så det får du bruk for uansett om du bygger det. Dessuten har du jo skaffet deg masse herlig patinerte BD deler til å henge på garasjeveggen til pynt, for det henger ikke så mange BD rear hatch'er rundt om i Norge Kult Det at bilen så til de grader har fallt fra hverandre, er nok double-doorens svakhet. Kanskje derfor det ikke er så mange igjen?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #34 på: juni 01, 2010, 09:54:43 am »

Er igrunn berre til å spara opp og kjøpa inn litt gerson deler når den tid kjem ja.
Trur ikkje verken mammo eller spesielt pappen e noko serlig begeistra for bilen nei,, men da går seg te.

Hadde vert kurant med eit heilt karosseri å putta rett nedpå eit ferdig chassis... men då kan du jo lika tilig spara opp peng ogso kjøpa ein ferdi restaurert bd Glad

Knechten: Ja her er da masse deler! Faktisk so er bilen nesten heilt komplett! Det eg har sett som manglar er eit eller to dørhåndak, eit baklys og refleksane samt motoren, eller deler av den ivertfall..
Eg har ein plan om å laga chassis ut av den ja, hadde vert for enkelt å kjøpa ferdig chassis om eg so hadde hatt peng til da.. Chassiet skal sjølvsagt verta likt orginalt, MInus att det ikkje skal vera nokon rustfeller på den (alle holrom skal beskyttast 100% etc. Denne bilen skal ikkje knekka saman fleire gongar. Masse flotte deler å henga til pynt ja. Motorluka er veldig bra, kun ein knekk i hjørna og litt småplokkrust. Bakluka er dårligare, men du ska nok sjå att dei havnar opp på ein vegg etterkvart ja.

Korti vert da prosjekttråd på din dobbel-d ?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
norshuttle
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #35 på: juni 01, 2010, 10:01:18 am »

Denne tråden er lagt til på favoritlinjen min  Glad Glad
Loggført

61 1200 Delux Pastel Blauw
64 1200 Hvit (Herbie)
73 1300S Maya Gull (solgt i Bergen mars 2012)
73 1303 Automatic Maya (solgt til SVG mai 2010)
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #36 på: juni 01, 2010, 10:59:36 am »

Korti vert da prosjekttråd på din dobbel-d ?

Jeg skal starte med å bygge double double-door garasje først, så får vi se hva som skal skje inni der etterpå  Blunker
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #37 på: juni 01, 2010, 13:01:19 pm »

He he, du har det som ska te du Christer...men frå det eina te det andra, eg ha no sjekka noke meir på den motorblokken so låg i varerommet te 55 splittbussen min og den er i god stand. det som er heilt spesielt er at den har so lågt motornommer at det må vera ein tidleg barndoormotor trur eg...kanskje noken her på forumet klarar å tyda dette? sender med bilete so får "spesialistane" bedømma.
Motornr:  E -0501
På sida av bunnpanna står det innstøpt: 24 (inni ein sirkel) så: 111 101 102A  VW i ein sirkel tilslutt.
« Siste redigering: juni 01, 2010, 13:12:03 pm av ovalt » Loggført
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #38 på: juni 01, 2010, 13:07:09 pm »

He he, du har det som ska te du Christer...men frå det eina te det andra, eg ha no sjekka noke meir på den motorblokken so låg i varerommet te 55 splittbussen min og den er i god stand. det som er heilt spesielt er at den har so lågt motornommer at det må vera ein tidleg barndoormotor trur eg...kanskje noken her på forumet klarar å tyda dette? sender med bilete so får "spesialistane" bedømma.

Få se bilete....!
Loggført

SCREWDRIVER #2
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #39 på: juni 01, 2010, 13:09:02 pm »

He he, du har det som ska te du Christer...men frå det eina te det andra, eg ha no sjekka noke meir på den motorblokken so låg i varerommet te 55 splittbussen min og den er i god stand. det som er heilt spesielt er at den har so lågt motornommer at det må vera ein tidleg barndoormotor trur eg...kanskje noken her på forumet klarar å tyda dette? sender med bilete so får "spesialistane" bedømma.

Få se bilete....!
Søørn bilete var for stort...over 500 kb. Men motornommeret er:  E - 0501
Kva for motor er det?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #40 på: juni 01, 2010, 13:17:45 pm »

Den motoren er høgst intresang ja! Send meg gjerna eit bilde på mailen Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #41 på: juni 01, 2010, 13:23:27 pm »

E?

....det hørtes merkelig ut..

Send gjerne bilete til "beeskow@rometschregistry.org". Takk.
Loggført

SCREWDRIVER #2
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #42 på: juni 01, 2010, 13:40:25 pm »

E?

....det hørtes merkelig ut..

Send gjerne bilete til "beeskow@rometschregistry.org". Takk.
Ja det kan me gjere, dette kan også vere "bytteblokk" til tidleg bussar?? men no har Tistlo fått bildet på epost, så no klarer nok han å finna ut dette. ser ingen feil på denne blokken.
Har og ein annan motorblokk som eg trur er til splittbussen min..m motornr 20 051210 denne er litt eira i bakkant av dynamfestet men ellers ser ok ut.
Loggført
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #43 på: juni 01, 2010, 14:04:38 pm »

E?

....det hørtes merkelig ut..

Send gjerne bilete til "beeskow@rometschregistry.org". Takk.
Ja det kan me gjere, dette kan også vere "bytteblokk" til tidleg bussar?? men no har Tistlo fått bildet på epost, så no klarer nok han å finna ut dette. ser ingen feil på denne blokken.
Har og ein annan motorblokk som eg trur er til splittbussen min..m motornr 20 051210 denne er litt eira i bakkant av dynamfestet men ellers ser ok ut.

E-blokka er nok en slags byttemotor. Den som har nr 20-051210 er helt perfekt for Tistlo - der et en 53-modell motor!
Loggført

SCREWDRIVER #2
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #44 på: juni 01, 2010, 14:46:58 pm »

Eg har ikkje peiling på motorblokker Men den E blokka såg då virkeleg gammal ut!

Men om den andre er ein 53modell er jo den veldig intresang, men det ekisterar jo fortsatt håp for å finna att org motoren..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #45 på: juni 01, 2010, 16:00:22 pm »

Du er en foregangsmann her til lands - her er et tilsvarende prosjekt fra Wolfsburg Blunker
http://www.ssvc.org.uk/phpbb/viewtopic.php?f=8&t=66508

Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #46 på: juni 01, 2010, 16:32:46 pm »

Her er litt å begynne med fra denne tråden
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=383226


Loggført
Kormi
Seniormedlem
****
Innlegg: 368
Bosted: Oslo/Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #47 på: juni 01, 2010, 16:53:46 pm »

Dæggærn!
Her skal du få bryna deg på det ene og det andre.. Du skal nå ha lykke til i alle fall  Glad
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #48 på: juni 01, 2010, 17:44:11 pm »

Eg har ikkje peiling på motorblokker Men den E blokka såg då virkeleg gammal ut!

Men om den andre er ein 53modell er jo den veldig intresang, men det ekisterar jo fortsatt håp for å finna att org motoren..
Den E blokka kan vera kjøpt inn for event. motorbytte e.l. dersom det fantest sleke på den tida so vil den jo vera ypparleg som donor til ein buss frå tidleg femtital...dei dreiv sikkert med bytting av motordelar den tida også? nei den andre blokka er nok noke eira, og difor egnar den seg ikkje so godt trur eg..men du borde gjera deg ein tur innom meg for å sjå på dette, før denne blokka med dette låge nommeret er truleg i tipp topp stand. Tenkte på deg med ein gong eg då eg såg,an. --Me får sjå då veit du, for dersom du finn orginalmotoren, eller vil bruka ein annan... so vil eg byggja opp denne sjølv. At denne er sjelden er heilt sikkert.
Loggført
røed
Seniormedlem
****
Innlegg: 318
Bosted: bærum


1303s


Vis profil
« Svar #49 på: juni 01, 2010, 19:50:22 pm »

er du serijøs ? dette skal bli en bil ? ikke frekt på noen måte må spøre Blunker har sett de andre prosjektene dine så du greier det nokk   Blunker
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #50 på: juni 01, 2010, 20:09:32 pm »

Vakkert stemningsbilde - bra deletilgang her Blunker
Loggført
Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #51 på: juni 01, 2010, 20:54:17 pm »

Du er gal...

+1
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #52 på: juni 01, 2010, 23:15:35 pm »

Takk for masse linkar Andy!! Og bilder Glad Trenger eindel viktige mål ja..

Det andre prosjektet der var ikkje mykje igjen av nei.. får tru det er fleire betar.. Men då er det ivertfall bekrefta att denne bilen på langt ner er den dårligaste som vert fiksa opp att, heldigvis.. for det hadde vert fø domt å setta ein 17åring til ei sånn oppgåva Blunker

Mikkel: Eg er intrisert i den motorblokka di og andre deler, og eg skal få til eit besøk hjå deg, skal to turar til auslandet, fyrste turen no i slutten av juni, passerar gol då.. Men eg skulle hatt nokon fleire bilder av dei blokkene dine, sender deg ein mail imorgo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #53 på: juni 01, 2010, 23:30:08 pm »

kan vel ikke si anna enn StauPau!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #54 på: juni 01, 2010, 23:33:58 pm »

Skulle den ikkje trillast på skogen då? Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #55 på: juni 01, 2010, 23:34:50 pm »

jo burde egentelig det, men har du bestemt deg og vil prøve må man jo bare ønske lykke til.
det trengs  Blunker
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #56 på: juni 02, 2010, 05:39:21 am »

Takk for masse linkar Andy!! Og bilder Glad Trenger eindel viktige mål ja..

Det andre prosjektet der var ikkje mykje igjen av nei.. får tru det er fleire betar.. Men då er det ivertfall bekrefta att denne bilen på langt ner er den dårligaste som vert fiksa opp att, heldigvis.. for det hadde vert fø domt å setta ein 17åring til ei sånn oppgåva Blunker

Mikkel: Eg er intrisert i den motorblokka di og andre deler, og eg skal få til eit besøk hjå deg, skal to turar til auslandet, fyrste turen no i slutten av juni, passerar gol då.. Men eg skulle hatt nokon fleire bilder av dei blokkene dine, sender deg ein mail imorgo

Ja fint, håpar ein av dei kan verta aktuell då.
Loggført
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #57 på: juni 02, 2010, 06:38:45 am »

Jeg kan faktisk trøste deg med en del til en Barndoor i delehaugen her Tistlo. Riktignok bare en orginal jekk, men er da noe.
Loggført
trigger
Medlem
***
Innlegg: 156
Bosted: Rakkestad


Vis profil

« Svar #58 på: juni 02, 2010, 10:25:41 am »

Hei du.
 Har hvert på hvilestedet til Barndooren og lett efter om noget var kvar og det eneste man fant var fordelings t-stykket til bremserørene bak som er noe ovalt og et must for originalrenovrering, har lagt denne i bad så den kan du få en dag hvis du eller noen andre er i nærheten.
 Leter forsatt efter historie og det er en mulighet for at denne ble bestilt til Rakkestad handelsbolag i 1953 og en med ansatt-siste registrerte eier-har fått overta denne efter endt bruk. Denne butikken hadde det meste  men den brant desverre helt ned på slutten av 60-tallet og det kan vera en av grunnene at denne ble med en tidligere ansatt hjem. Har lagt ut søken i familien så vi får se ka som dukker opp. Har kommet over 3 stk t-2 til fra 50 tallet så vi får se om det er noe parts på dem som du kan ha bruk for ..

 myrer,n
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #59 på: juni 02, 2010, 16:27:35 pm »

VELDIG intresangt!!! Glad

Att denne har gått hjå ein butikk forklarer jo dobbeldooren! Eg har endå ikkje hatt kontakt med forrige eigar, men eg må nok forhøyra meg litt om historien. Kanskje det eksisterar bilder frå då den var ibruk på garden, eller kanskje heilt tilbake til då den var på butikken?? Historieboka frå rakkestad,, finst noko sånt?

Dei 3 andre du nevner høyres jo intresange ut, barndoor iblandt dei?

Lid: Alle deler er gode deler, men barndoordeler er bedre:) Vert snart oslotur så då får du ledig plass på garsjeloftet.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!