mars 28, 2024, 10:44:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kåring av den dummeste tekniske kommentaren  (Lest 88232 ganger)
RSA (nitewlkr)
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Skedsmo


for lite fritid


Vis profil
« Svar #60 på: oktober 05, 2010, 09:57:04 am »

Lignende den med tuta, men fikk brodern til å lete (og spørre) på biltema etter blinklysolje.. han ringte til slutt og spurte hvordan flasken så ut, jeg sa den selvfølgelig var oransje (hva ellers).. tok litt tid før han kom hjem Blunker

Flasken er faktisk blå og orange Blunker

Loggført

-63 1200
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #61 på: oktober 05, 2010, 10:28:36 am »

" vet du hvor dyrt det er å fylle på tut " !?
Jeg ler så tårene triller... Gliser Gliser !!!!!!

Det skiltet "er det du eller jeg som kjører" sto i bilen når jeg kjøpte den, vet desverre ikke hvor det er mulig å få kjøpt...
Loggført

VegarSkjulestad
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Froland!


Alltid jillt au! :D


Vis profil
« Svar #62 på: oktober 05, 2010, 10:34:18 am »

en bilselger i grimstad(citroen)

Kunden " er det firehjulstrekk på denne bilen?"
selger" så godt som, så godt som "
 Kult
Loggført

BMW 316i 1.8l 04 special edition
VW Boble 1303S
dmf181
Medlem
***
Innlegg: 166
Bosted: Nannestad


Agder VW klubb


Vis profil
« Svar #63 på: oktober 05, 2010, 10:47:09 am »

Det skiltet "er det du eller jeg som kjører" sto i bilen når jeg kjøpte den, vet desverre ikke hvor det er mulig å få kjøpt...

Hos Autoart.no kan man få laget egne klistremerker og skilt. Finnes vel andre som lager slikt også Glad
Loggført

AgderVWKlubb, medlem 181!
-74 Jeans
-66 1500 brannpumpepower (solgt)
-66 flyndre
-72 1302 Jubileum (solgt)
-58 flyndre
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #64 på: oktober 05, 2010, 10:51:12 am »

min søster var ganske iritert over at unger i nabolaget tok ventilhettene fra bilen hennes. Hun tok en tur til en bilrekvisita-butikk og bestilte et sett med flotte ventilhetter og en tube ventilhettelim. Han som stod bak disken lette lenge etter lim gitt. Etter at selger fikk konstatert at nei, det hadde de ikke, gikk hun lattermild derfra...
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #65 på: oktober 05, 2010, 11:06:25 am »

selger" så godt som, så godt som "

hahahhaahha.... citroen....
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #66 på: oktober 05, 2010, 11:29:54 am »

En som desverre er død nå(motorsykkelulykke) hevdet at hans Sachs 125cc som normalt gikk 80kmt gikk 100kmt når han hadde dobbel stifteåpning...
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #67 på: oktober 05, 2010, 11:53:49 am »

Lignende den med tuta, men fikk brodern til å lete (og spørre) på biltema etter blinklysolje.. han ringte til slutt og spurte hvordan flasken så ut, jeg sa den selvfølgelig var oransje (hva ellers).. tok litt tid før han kom hjem Blunker

Hehe, den ble utført på ei fersk sersjantjente på Heggelia, hvor troppsjefen sendte henne på verkstedet for å hente en 5 liter med blinklysolje. Han hadde selvsagt avtalt med verkstedet på forhånd som hadde blandet 5 liter med appelsinsaft på en 5 litersdunk, som ble gitt til sersjantinnen.
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #68 på: oktober 05, 2010, 11:56:37 am »

For mange mange år siden, da vi kjørte rundt på trimma X, Enduro, GT, GP oag ikke minst 3-kanalers AC med klipt dreiventil,
fikk jeg høre en historie om at man kunne, på 2-taktere, fylle stemplet med en slags masse innvendig.
Da ville stemplet skyve bensin/luftblandingen raskere inn i tennkammeret vist nok..

Dengang syntes jeg det hørtes snodig ut, å prøvde aldri på noe i den stil..
Og med fare for å bli ledd ut , har  jeg lurt på noen ganger om det var noe i den historien, eller om jeg har gått fem på?


Detta har jeg hørt også, Corvett'n gikk mye bedre med en vinkork oppunder stempelet... TVILER!
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #69 på: oktober 05, 2010, 13:10:27 pm »

Lignende den med tuta, men fikk brodern til å lete (og spørre) på biltema etter blinklysolje.. han ringte til slutt og spurte hvordan flasken så ut, jeg sa den selvfølgelig var oransje (hva ellers).. tok litt tid før han kom hjem Blunker

Flasken er faktisk blå og orange Blunker


Fant ikke på Statoil her, og tydeligvis trengs det, for mine klikker mye. Sender du litt?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #70 på: oktober 05, 2010, 14:13:02 pm »

For mange mange år siden, da vi kjørte rundt på trimma X, Enduro, GT, GP oag ikke minst 3-kanalers AC med klipt dreiventil,
fikk jeg høre en historie om at man kunne, på 2-taktere, fylle stemplet med en slags masse innvendig.
Da ville stemplet skyve bensin/luftblandingen raskere inn i tennkammeret vist nok..

Dengang syntes jeg det hørtes snodig ut, å prøvde aldri på noe i den stil..
Og med fare for å bli ledd ut , har  jeg lurt på noen ganger om det var noe i den historien, eller om jeg har gått fem på?


Detta har jeg hørt også, Corvett'n gikk mye bedre med en vinkork oppunder stempelet... TVILER!
Dette har jeg vært borti også, men aldri prøvd det.
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #71 på: oktober 05, 2010, 14:19:37 pm »

Luring som "vanket" sammen med motorsykkelgutta på youngstorget (Han var litt enkelt satt sammen under hjelmen)
Hadde kjøpt ny moped. Kjørte inn mopeden ett gir om gangen. 1 gir fra Enebakk til Youngstorget er sikkert bra Blunker
Mener å huske at ting skar seg
Loggført

FooZ
Supermedlem
*****
Innlegg: 1397
Bosted: Fauske


Candy Styled Delicious Bubblelicious


Vis profil
« Svar #72 på: oktober 05, 2010, 15:02:20 pm »

Hehe, ok, no legg æ mæ sjøl ut her, på ungdoms-skola, på verste moped-stadiet greid æ å spør to av de verste baillhæstan (mekk-drekk-rølp-dudes) om hjelp t å få borra opp en gammel tempo corvette.

Baillhæstan: "Ikkeno problem, kor mye vil du ha borra den opp da?"

Mæ: "nja, fra 50 tel 125-150ccm hadde vært greit"

Tok vel 3-4 år før æ slapp å hør meir om den saken tror æ =P
Loggført

Bubblelicious & Bubba, getting their filth on Glad
Volkswagen
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted: Maura



Vis profil
« Svar #73 på: oktober 05, 2010, 15:43:09 pm »

En bilinteressert kamerat som gikk på mekk kom opp til meg for å se på bilen jeg hadde kjøpt meg. En Corrado med G60 motor. Han ville at jeg skulle starte den opp slik at han fikk høre på motor'n. Det gjorde jeg og jeg og ruste den litt sånn at det suste i kompressorn.

Jeg gikk ut av bilen og lot den stå på tomgang. Da spørr han meg: Er det bensin eller diesel?  Hæ  Han trodde muligens det var diesel fordi turtelleren ble rød allerede på 6 tusen og gikk bare til 7 tusen. Jeg håper han blir en god mekanikker, men man kan jo tvile  Osteaktig
Loggført
Boblenissen
Medlem
***
Innlegg: 139
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #74 på: oktober 05, 2010, 16:23:21 pm »

hehe...her var det masse morro å lese Gliser

Har en bekjent som skulle etterfylle olje på bilen sin. Han hadde tydligvis ikke hørt om peilepinne og fylte den like godt helt opp til påfyllingslokket. Den motoren gikk ikke lenge.....
Loggført

69 T1 1200 Tut å kjør
68 T1 1600 Tut å kjør
67 T1 1500 Under oppussing
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #75 på: oktober 05, 2010, 16:39:46 pm »

Onkelen min har drevet porsche og vw versted siden slutten av 60-tallet. En gang på 70-tallet kom det en dame med en boble uttafor verstedet hans, med følgende kommentar:  " Jeg så ladelampa mi lyste da jeg var på vei til Hamar (fra Elverum), og med en gang jeg så at den lyste så forta jeg meg å kjørte til deg med EN GANG! "   Øyerulling  Osteaktig  (litt over 30 km altså). Onkelen min fortalte at lyden fra motoren var omtrent som i en stekepanne Les : "freeeessss" ..  Å peile olja etter du har kjørt uten viftereim i 30 km på sommeren er jo bare tull, for den hadde så klart rennŽt av motoren, og inne i motoren så det vel kanskje ut som i en stekepanne..

Til historien hører det med at det ble fyllt på olje og skiftet viftereim og motor gikk, men hvor bra den gikk vet jeg ikke ...  Øyerulling
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #76 på: oktober 05, 2010, 16:45:39 pm »

På møller bil på Gjøvik, som før het AS Bil, så kom det en dame og kjøpte "knipetak" på vinteren rett før helga. Etter helga kom hun tilbake og klagde på  dem og sa følgende " De knipetakene jeg kjøpte holdt jo ikke lenger enn til Eina, så var dem helt ødelagte"  Osteaktig Sjokkert (dvs. ca 25 km)  Hun synes dette var dårlig og leit da hun skulle besøke en gammel venninne av seg i Holmenkollen i Oslo (ca 120 km)  Øyerulling

Sikkert en RYSTENDE OPPLEVELSE!

En (ikke så opplyst ) selger på Ford på Gjøvik på 80-tallet skulle selge en demobrukt Ford Sierra 4X4 til en intressert kunde, der kunden spurte om den var noe særlig til å dra med... , da selgeren svarte stolt : "Om den er ! Her for en stund siden dro jeg opp en traktor som hadde kjørt seg fast i grøfta! "   Øyerulling  Osteaktig

Blir fin clutch og drivverk av slik vil jeg tro ...  Blunker


Ellers har jeg en historie som faktisk ble til en reklamesnutt i fra Estland som visstnok ifølge radioen der borte skal være sann:

En blondine kom inn på et deleveksted med en peilepinne og spurte om følgende: "Har dere en lenger slik pinne? Det kommer ikke noe olje på denne her.. ! "  Osteaktig
« Siste redigering: oktober 05, 2010, 17:00:50 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3450
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #77 på: oktober 05, 2010, 16:53:42 pm »

jeg "overhørte" en samtale mellom en russegutt og formannen på verkstedet jeg jobba på for maange år siden. russ... vi mista clutchen på transiten vår!! formann: hvor da sånn cirka? russen: borti sentrum, ved den skarpe svingen... formann: da får dere dra å lete! en ny clutch er trossalt ganske dyr, så hadde vært lurt å finne igjen den gamle....  russen dro ivei, men kom etter en times tid tilbake å lurte... hvordan ser en clutch ut da ?? vi på verkstedet fant en gammal lamell og viste frem, hvorpå russeguttene (forøvrig rødruss) dro ivei pånytt på leting, sent på ettermiddagen kom de tilbake med bilen på slep, og meddelte at.. de måtte nok kjøpe ny clutch, da ikke hadde funnet igjen den de hadde mista..... Gliser
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #78 på: oktober 05, 2010, 16:54:59 pm »

mye artig lesing her ja  Gliser
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #79 på: oktober 05, 2010, 19:32:58 pm »

En kjenning av meg skulle prøve å reparere motoren i bilen sin. Den hadde kokt flere ganger og han fikk høre at topen da kunne være slått seg. Han fikk hjelp av en mekaniker til å slipe toppen med stålbørste.

Så har en jo også den med hu blondina som kom inn på en bensinstasjon og spurte etter 710, hvorpå ekspeditøren spurte hva hun mente med det. Hun sa da at det var en del av motoren som hun hadde mistet, han ble med ut og hun pekte under pansert på det åpne oljepåfyllingshullet.
Loggført

Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #80 på: oktober 05, 2010, 19:34:10 pm »

Når jeg jobbet på bilverksted for noen år siden så kom viking med en bil på platten og den kvinnelige sjåføren kom inn på kundemotaket hvor hun lurte på om vi kunne se på bilen hennes. Viking karen antydet at vi måtte ta en titt på motoren for det virket som den satt dønn fast... Kvinnfolket kunne garantere at det ikke var noe feil med oljen på motoren for oljelampa hadde lyst lenge... det var hun ihvertfall helt sikker på  Osteaktig
Loggført

justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #81 på: oktober 05, 2010, 20:38:43 pm »

sjefen min på falck, hadde en kunde innom som lurte på om hun kunne få litt hjelp, med å fylle opp litt luft i dekket(dekket var litt pløsete i bunnen) hvor på sjefen min sier at det trenger du jo ikke, er jo masse på toppen så da går det fint Blunker kunden tok det for god fisk og var på vei inn i bilen da sjefen min sa at han skulle fylle opp litt luft  Gliser

har også hatt kunder som har "seilbåten" lysende i dæshen, som jeg har måte gått ut i bilen min for å se etter "seilbåten" får å se hva feilen er over telefon
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #82 på: oktober 05, 2010, 20:55:59 pm »

Ein luring på bil linjo ifjor som ikkje akkuratt høyrde heima på bil linjo i det heile tatt(kor mangen dekk e da på ein felg?)...vart ofte utsatt for diverse, feks ein gong då dei dreiv å feilsøka på nokon vakumslangar, so måtte han reisa å henta ei bytta/bøtte med vakum... og han reiste avgårde og leitte rundt i verkstaden, spurde tilogmed leraren som ikkje skjønt ein skit, so sa dei andre att det var ein kran nede på kjellar lokalet som han kunne fylla på vakum med... det tok si tid før han skjønte kva han holdt på med Øyerulling Han vart kalla vakumindianaren ut året..

Og so var da kjoksnykkelguten som naturlegvis satt igang dreiebenken med kjoksnykkelen godt plassert i kjoksen, da sa berre PANG da.. han skulle berre "justera" dreiebenken..

Var ogso ein kar som insisterte på att den sprettnye 50cc r-sykkelen gjekk i 180km/t med den nye "trim" eksosen, den hadde han kjøpt av ein i klassen der alle skrytte opp og ned over denne trimeksosen sånn att r-sykkel-duden skjønte att dette måtte han kjøpa seg... men den potta hadde me sveist inn relativt mykje plomberingar i nede på sveiseverkstaden... Men r-sykkel-duden insisterte likavel på att han hadde hatt 180.. men det var ingen vitner for dei kunne melda frå til politiet Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #83 på: oktober 05, 2010, 21:06:12 pm »

En som desverre er død nå(motorsykkelulykke) hevdet at hans Sachs 125cc som normalt gikk 80kmt gikk 100kmt når han hadde dobbel stifteåpning...

Kan være noe i det, dersom det er fast tenningsplate på den motoren, da ved å forandre stifteåpningen da samtidig endrer fortenninga. Endte opp med en helt på trynet stifteåpning på den gode gamle Kawa KH 100`n i den glade ungdom ved prøving og feiling, og den gikk betraktelig mye bedre med stor åpning pga. fortennings-forsyvninga. Bytta ofte stift og kondensator på den ja Gliser

Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #84 på: oktober 05, 2010, 21:12:02 pm »

For mange mange år siden, da vi kjørte rundt på trimma X, Enduro, GT, GP oag ikke minst 3-kanalers AC med klipt dreiventil,
fikk jeg høre en historie om at man kunne, på 2-taktere, fylle stemplet med en slags masse innvendig.
Da ville stemplet skyve bensin/luftblandingen raskere inn i tennkammeret vist nok..

Dengang syntes jeg det hørtes snodig ut, å prøvde aldri på noe i den stil..
Og med fare for å bli ledd ut , har  jeg lurt på noen ganger om det var noe i den historien, eller om jeg har gått fem på?


Detta har jeg hørt også, Corvett'n gikk mye bedre med en vinkork oppunder stempelet... TVILER!

I teorien hjelper det nok, da en får noe høyere veivhus-kompresjon. Kork i balansehulla i veiva på diverse totaktere har blitt praktisert mye opp gjennom tidene, med bra resultat. Om en ser på nyere totakts konkurransemaskiner ( motocross f.eks ) så har dem "blekkplater" på veivskinkene for å fylle igjen tomrommet noe, for igjen å få bedre veivhuskompresjon med bedre effekt som følge.

Ikke alle tullinger som er tullinger Blunker
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #85 på: oktober 05, 2010, 21:25:31 pm »

Synes forøvrig hun dama som ville låne ei enda mindre trakt enn den hun nettop hadde lånt for å fylle på motorolje på bilen, da den hun hadde fått var altfor stor og altfor kort.

Blir fort det om en prøver å fylle på i peilepinnehullet Gliser

Hadde en kunde en gang som hadde fylt bensin på ekspansjonstanken på sin scooter, og klagde på at bensintanken var mye for liten Øyerulling

Ang. oljeskift, så var det en kunde som hadde påbegynt å bytte olja selv på sin mc. Han hadde etterpå problemer med at den gikk veldig dårlig.
Han hadde gjort alt riktig, bortsett fra å ha glemt å tappe av den gamle olja først.

En annen starta opp sin luftkjølte BMW MC utenfor garasjen sin og skulle til å ta avgårde på tur. Kona ropte at det var telefon til ham, så han løp inn. Derifra gikk det til middagsbordet, middagslur osv. Om kvelden da gubben hadde lagt seg, så irriterte han seg over den hersens naboen som sikkert drev med noe tull nå igjen. Først da kom han på at sykkelen hans fremdeles stod på tomgang. Var rukket å bli litt varm til da ja Osteaktig

Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Brezel
Seniormedlem
****
Innlegg: 318
Bosted: Biri



Vis profil
« Svar #86 på: oktober 05, 2010, 21:31:30 pm »

En kompis av meg som jobba på bensinstasjon for en del år siden,
fikk spørsmål av en kunde som lurte på hvor turbodiesel pumpene sto  Gliser
Loggført
JChE
Juniormedlem
**
Innlegg: 76
Bosted: Søgne


Vis profil WWW

« Svar #87 på: oktober 05, 2010, 21:48:09 pm »

Haha, mye bra her!

En annen klassiker:

"Du må hente mer vatervann! Vatervann? Ja, ser du ikke at det begynner å bli tomt, det er jo ei stor luftboble her!"

Lærlinger går fort på slikt Glad
Loggført
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #88 på: oktober 05, 2010, 21:57:07 pm »

har sendt lærling jeg hadde når jeg jobbet som tømrer etter plankestrekkeren, han var borte i 20min før han skjønte at han var blitt lurt.
så da trøstet jeg han med at det gikk bra at planken var for kort for det var jo bare i den ene enden  Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #89 på: oktober 05, 2010, 23:49:51 pm »

Hadde en lærling i snekkerfaget, som sto i en høvelmaskin(molding). Det var et kjent problem at selv om du kjørte pinnene ende mot ende, ble det alltid hakk i siste pinnen, for den fikk ikke mothold fra neste. Da lærlingen spurte hva han kunne gjøre for å fikse det, svarte jeg:
-" Du stapper bare ikke i siste pinnen, for den blir det jo hakk i allikevel". Han måtte tenke seg om noen minutter før han kom tilbake med et fårete flir...
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!