mars 29, 2024, 16:01:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bergers Ghia  (Lest 103775 ganger)
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #90 på: desember 03, 2007, 08:43:41 am »

Dato: 19-02-2007 on 08:38

Grenrør som skal benyttes var naturlig nok litt smalt for denne motoren som er 13mm bredere enn orginalt.
Løste dette ved å tvinge på grenrøret og så varme opp noen av bøyene på røra slik at spenningen slapp.


* Post-24-8827-Bilde0190_web.jpg (49.65 KB, 640x512 - vist 256 ganger.)

* Post-24-8828-Bilde021_web.jpg (45 KB, 640x480 - vist 265 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #91 på: desember 03, 2007, 08:46:16 am »

Dato: 11-03-2007 on 13:50

I dag ble motoren ferdig  Gliser
Nå gleder jeg meg veldig til oppstart, må sprengjobbe for å få bilen ferdig nå tror jeg...
Noen bilder:


* Post-24-9296-P3110287_web.jpg (38.77 KB, 640x480 - vist 761 ganger.)

* Post-24-9297-P3110290_web.jpg (47.82 KB, 640x480 - vist 347 ganger.)

* Post-24-9298-P3110289_WEB.jpg (48.76 KB, 640x480 - vist 300 ganger.)

* Post-24-9299-P3110288_web.jpg (49.94 KB, 640x480 - vist 276 ganger.)

* Post-24-9300-P3110292_web.jpg (47.39 KB, 640x480 - vist 284 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #92 på: desember 03, 2007, 08:49:51 am »

Her følger en kostnadsoversikt for hva denne motoren har kostet meg.
Alle priser på nye deler er med frakt og mva.
Basismotor T-1 1600 AD...........................1500,-
Sylindersett 87mm (kjøpt priv, men nytt).....1300,-
Veiv og svinghjul, brukt (anntatt verdi)........2500,-
Løftere....................................................523,-
Rådelager.................................................105,-
Kam........................................................680,-
Kamlager..................................................157,-
Sylindershims............................................428,-
Støtstenger chromoly.................................680,-
Simring svinghjul..........................................73,-
Låseklips til krysspinner.................................42,-
Oljepumpe.................................................523,-
Equalizer reimhjul........................................500,-
Uni-Tech råder.........................................1200,-
Bærelager..................................................400,-
Linjeborring av blokk..................................1125,-
Nye std 1600 Mexico topper m/stivere fjører..2000,-
Forgassersett 2x34mm Solex.......................3071,-
Sandblåsing deksler.....................................400,-
Lakk.........................................................200,-
Oljefilterholder, brakett og filter.....................463,-
Div tenningsdeler, deksler, slanger................1037,-
----------------------------------------------------
Sum ......................................................18907,-


Jeg er godt fornøyd med motoren. Glad  Jeg har fått den torquen og hestene jeg ønsket meg. Motoren går pent, har en jevn fin effektkurve (føles i alle fall slik) og er også rask hvis en girer ofte. Ikke noe problem å ligge på 4. gir i 50 km/t og komme raskt opp i fart uten å gire ned. Men som forventet er det ikke noe særlig å hente på høyt turtall. Har ikke forsøkt noe særlig over 4000omdr, for jeg merker at effekten flater ut. Det er selvsagt pga forgasserene.
Har planer om å teste med dobble 44mm gassere, bare for å sammenligne, men kommer nok til å kjøre med de som sitter der nå. Mye pga lavt lydnivå.
Ellers høres det godt ved motorbremsing at det ikke er en 1600. Er sånn dyp herlig lyd Gliser
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #93 på: desember 03, 2007, 08:56:42 am »

Dato: 13-03-2007 on 20:26

Motoren til Ghia`n er snart ferdig, så nå har jeg begynnt på jobben som skal gjøres i motorrommet. Det skal pusses ned, fikses litt på motorbrønnen og lakkes. Har også noen aluplater som skal inn.
Her følger bilder fra det arbeidet:



* Post-24-8943-P2250271.jpg (49.7 KB, 640x480 - vist 488 ganger.)

* Post-24-9412-P3130295_web.jpg (42.44 KB, 640x480 - vist 286 ganger.)

* Post-24-9372-P3120294.jpg (46.55 KB, 640x480 - vist 281 ganger.)

* Post-24-9413-P3130296_web.jpg (48.75 KB, 640x480 - vist 276 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #94 på: desember 03, 2007, 08:58:17 am »

Dato: 10-03-2007 on 21:34

Endelig veteranskilter


* Post-24-9281-P3100286_web.jpg (49.54 KB, 640x480 - vist 275 ganger.)

* Post-24-9280-P3100281_web.jpg (44.11 KB, 640x480 - vist 267 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #95 på: desember 03, 2007, 09:03:17 am »

Dato: 25-03-2007 on 17:52

Girkassa har vært ute, fått ny pakning på nesekon, og på disse dekslene som gummi moffene på akslingene er festet til. Nye hjul-lager med tilhørende pakninger og simringer er også installert. Nytt utløselager og nye bakre girkassefester ble det også.
Den nye motoren har nå endelig kommet på plass i bilen. Nærmer seg oppstart Glad

Slik ser det ut baki der nå:


* Post-24-9815-P3250301.jpg (38.92 KB, 640x480 - vist 685 ganger.)

* Post-24-9816-P3250298.jpg (49.54 KB, 640x480 - vist 308 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #96 på: desember 03, 2007, 09:04:07 am »

Dato: 27-03-2007 on 21:37

Ti på seks fyra`n !!  Gliser
Ikke noe knot med tenning denne gangen, slik jeg alltid pleier
Men tok litt tid å få fram bensin.

Innkjøring av kam gikk fint, 25 min på 1800 omdr.

Fin lyd, virker frisk og fin, men det er endel justering igjen. Ble en liten prøvetur i gata etter oljeskift. Knot med gasserstag, som alltid problemer med retur.

I morgen skal ventilene justeres og så blir det ut å teste litt.



* Post-24-9900-P3270009_web.jpg (48.03 KB, 640x480 - vist 347 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #97 på: desember 03, 2007, 09:05:42 am »

Dato: 29-03-2007 on 10:16

Ble litt testing i går, og den går ikke helt reint. Har en misstanke om at jeg har for mye gap på pluggene. I beskrivelsen fra Berg sto det noe om 1,2 mm eller noe i den duren. Det var i alle fall mer enn det var mulig å få til på pluggene. Tror jeg skal sette de tilbake til standard gap. Har brukt Bosch W7CC, mulig den er for kald i forhold til kompen. Blir litt testing og justering i alle fall.
Måtte også flytte oljefilterplasseringen. Vinklen på slangene mellom pumpe og filter ble for brå slik jeg hadde laget det. Så foreløpig henger filteret i fangerfestet. Men det skal flyttes etterhvert, må bare få laget noen rør først..
Potta er jeg heller ikke helt fornøyd med. Skal endre litt på vinklingen av den. Slik den er nå, er den helt klin oppi bakskjermen.


* Post-24-9945-P3270010_web.jpg (33.15 KB, 640x480 - vist 295 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #98 på: desember 03, 2007, 09:06:21 am »

Videosnutt fra innkjøring:
http://v-dubs.no/berger/P3270007.MOV
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #99 på: desember 03, 2007, 09:07:42 am »

Dato: 04-04-2007 on 18:24

Ja ja, så kom jeg på det feltet hvor det står "rykk to plasser tilbake"
Etter et par prøveturer ble den vanskelig å få inn/ut av gir, fikk en misstanke om hva det kunne være, men håpet i det lengste at det kun var clutch vaier som holdt på å ryke....men nei, den var hel og fin....
Så da var det ut med motor..



* Post-24-10063-P3300012.jpg (47.58 KB, 640x480 - vist 269 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #100 på: desember 03, 2007, 09:08:22 am »

Dato: 04-04-2007 on 18:27

Misstanken ble bekreftet da jeg tok av clutchen, skjært nålelager.....
I min iver hadde jeg glemt å smøre det. Glemmer ikke det en gang til, det er helt sikkert!
Men nå er bolten byttet, og motoren på plass igjen.
I dag har jeg hatt flere fine turer med bilen. Går godt, sterk på bunn, og dyp fin brumming


* Post-24-10064-P3300013.jpg (44.03 KB, 640x480 - vist 301 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #101 på: desember 03, 2007, 09:08:57 am »

Dato: 04-04-2007 on 21:00

Kveldstur...


* Post-24-10066-P4040014.jpg (45.75 KB, 640x480 - vist 339 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #102 på: desember 03, 2007, 09:09:44 am »

Dato: 05-04-2007 on 10:30

Det er oljefilteret som synes under venstre bakskjerm. Henger foreløpig i støtfangerfestet. Skal flyttes, mulig det blir der det er, men litt lenger opp, eller så flytter jeg det dit hvor jeg hadde tenkt å ha det, til høyre for eksosen til sylinder fire. Sistnevnte krever noen nipler med 45 grader vinkel eller faste rør som er bøyd i rett vinkel.

Nærmer seg ett år siden jeg kjøpte bilen. Har skjedd LITT siden da


* Post-24-10074-Ett_r_web.jpg (44.25 KB, 640x240 - vist 323 ganger.)
« Siste redigering: desember 03, 2007, 10:09:55 am av BERGER » Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #103 på: desember 03, 2007, 09:11:21 am »

Dato: 20-04-2007 on 16:55

Nå har jeg fått flyttet oljefilteret dit det var tenkt å være. Vinklet det litt for at slangene ikke skulle få for mye knekk. Benytter oljefilter av samme type som i wbx 112i.


* Post-24-10556-P4190031.jpg (46.89 KB, 640x480 - vist 654 ganger.)

* Post-24-10557-P4190032.jpg (47.38 KB, 640x480 - vist 275 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #104 på: desember 03, 2007, 09:15:07 am »

Puh!! Da var vi up-to-date Sjokkert
Det var litt av en jobb å flytte tråden...er mange morsomme og hyggelige kommentarer i den gamle vw2you tråden fra dere jeg gjerne skulle hatt over også....men da hadde resten av uka gått også Blunker

Her står Ghia`n nå, trygt og godt i ny garasje. Venter på vinter og nye forbedringer Glad


* Bilde027_web.jpg (48.21 KB, 640x480 - vist 380 ganger.)
« Siste redigering: desember 03, 2007, 09:18:24 am av BERGER » Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #105 på: desember 03, 2007, 09:20:04 am »

hehe, jeg håper ikke grelland har tenkt å gjøre det samme, da blir det ikke mye sveising på han i ukene fremover :-)
Lyst å meddele vinterens planer? :-P
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #106 på: desember 03, 2007, 09:26:29 am »

hehe, nei den jobben misunner jeg han ikke i så fall  Blunker

Vinterens planer er overhaling og ombygging av girkasse. Ønsker meg en mer motorvei vennlig girkasse nå som det er så bra dreimoment i motoren.
Ellers skal bilen på EU kontroll innen utgangen av februar, så litt småfiks må til, vindusspyler, tute, varmepottevaiere, justere lys mm..

Skal også teste motoren med 44mm HPMX forgassere Glad

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #107 på: desember 03, 2007, 20:39:47 pm »

Som detaljerte felger?  Blunker
Loggført
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #108 på: desember 03, 2007, 20:57:22 pm »

Det blir detaljerte fuchs med piggdekk som "visehjul" Johnny, så da får vi i alla fall sett hvordan det ser ut Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #109 på: desember 03, 2007, 21:28:04 pm »

Dato: 25-03-2007 on 17:52

Girkassa har vært ute, fått ny pakning på nesekon, og på disse dekslene som gummi moffene på akslingene er festet til. Nye hjul-lager med tilhørende pakninger og simringer er også installert. Nytt utløselager og nye bakre girkassefester ble det også.
Den nye motoren har nå endelig kommet på plass i bilen. Nærmer seg oppstart Glad

Slik ser det ut baki der nå:

Ser meget bra ut! Hvor har du fått tak i alu-platene?
Loggført
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #110 på: desember 03, 2007, 21:54:14 pm »

Takk for det Glad

De platene er kjøpt hos Cip1.com, litt dårlig passform, men ble ok etter endel justering.
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #111 på: desember 03, 2007, 22:15:58 pm »

Flott å få en komprimert oppsummering!

Setter spesielt pris på å se stegene i motorbyggingen din. Holder på selv, og særlig synes jeg det er mange ting som må anskaffes ifbm. et førstegangsbygge. I tillegg til listen din, så har jeg også notert meg at jeg trenger:

støtstangrør
clutch med utløserlager
eksos
grenrør
ventildeksler
oljepumpedeksel
vifterem
maskinering, balansering
manifolier
vippetøy
ventiljusteringsskruer
motorpakningssett
svinghjulsbolt
åndeboks

loctite, pakningsstoff, olje
motorbukk
spesialverktøy

Blir fort noen tusenlapper ekstra her også.
Loggført
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #112 på: desember 04, 2007, 07:51:37 am »

Ja du har rett. Er endel småting som ikke står på listen min. Noe av det hadde jeg, dvs benyttet det som satt på motoren fra før. Mens det var vel et par ting som jeg kjøpte på slutten som ikke har kommet med.
Min motor benytter orginale vippearmer, veiv har vært ballansert før og siden min motor ikke skal se høye turtall, så jeg liten grunn til å koste på dette.
Ventildeksler ble byttet til orginale når jeg satt motoren i bilen, for de CSP dekslene ble det ikke plass til i bilen Flau

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #113 på: desember 25, 2007, 15:23:54 pm »

Dato: 07-07-2006 on 12:47

Kompressoren min (til høyre) ble litt snau til luftmengden sprøyta trengte...så da kjøpte jeg en liten en til
Funka super når de to jobba sammen!


Hei! Hopper litt tilbake i tid her, hehe... Hvordan koblet du kompressorene sammen? Hva blir samlet luftmengde da? Har en liten tullekompressor (ca 120l/min), og vurderer å kjøpe en litt større (230l/min) - kan jeg da koble disse sammen på f.eks et t-stykke? Vil den samlede luftmengden da bli 350l/min, eller hvordan virker dette? En "skikkelig" kompressor koster jo flesk, så genialt hvis det går an å "seriekoble" noen små, hehe Osteaktig
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Eddi
Seniormedlem
****
Innlegg: 438
Bosted: Sandnes


Vis profil WWW

« Svar #114 på: desember 25, 2007, 20:35:41 pm »

Puh!! Da var vi up-to-date Sjokkert
Det var litt av en jobb å flytte tråden...er mange morsomme og hyggelige kommentarer i den gamle vw2you tråden fra dere jeg gjerne skulle hatt over også....men da hadde resten av uka gått også Blunker

Her står Ghia`n nå, trygt og godt i ny garasje. Venter på vinter og nye forbedringer Glad

Kan ikke akkuratt kalle meg noe "ghia fan" men dette er en nydelig bil
Loggført

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #115 på: desember 25, 2007, 20:54:04 pm »

Dato: 07-07-2006 on 12:47

Kompressoren min (til høyre) ble litt snau til luftmengden sprøyta trengte...så da kjøpte jeg en liten en til
Funka super når de to jobba sammen!


Hei! Hopper litt tilbake i tid her, hehe... Hvordan koblet du kompressorene sammen? Hva blir samlet luftmengde da? Har en liten tullekompressor (ca 120l/min), og vurderer å kjøpe en litt større (230l/min) - kan jeg da koble disse sammen på f.eks et t-stykke? Vil den samlede luftmengden da bli 350l/min, eller hvordan virker dette? En "skikkelig" kompressor koster jo flesk, så genialt hvis det går an å "seriekoble" noen små, hehe Osteaktig

Hei
Det er bare å koble de sammen med Y-stykke, og ha reduksjonsventil/vannavskiller til slutt. Samlet luftmengde blir etter hva jeg kan skjønne kompressor+kompressor ja. Fungerte supert synes jeg Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #116 på: desember 25, 2007, 23:03:23 pm »

Dato: 05-04-2007 on 10:30

Det er oljefilteret som synes under venstre bakskjerm. Henger foreløpig i støtfangerfestet. Skal flyttes, mulig det blir der det er, men litt lenger opp, eller så flytter jeg det dit hvor jeg hadde tenkt å ha det, til høyre for eksosen til sylinder fire. Sistnevnte krever noen nipler med 45 grader vinkel eller faste rør som er bøyd i rett vinkel.

Nærmer seg ett år siden jeg kjøpte bilen. Har skjedd LITT siden da


Du fikk tid til å legge ny belegningsstein og? Glad
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #117 på: januar 30, 2008, 21:24:56 pm »

NOe har skjedd....omsider Glad

Ghia`n skal på EU kontroll, og div småfiks har blitt gjort.
Nå har den både horn og spyler som fungerer.

Har også fått på visehjula Glad


* P1300017.jpg (82.8 KB, 512x384 - vist 407 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Arild t1
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 882
Bosted: Horten


Vis profil

« Svar #118 på: januar 30, 2008, 21:32:11 pm »

Her følger en kostnadsoversikt for hva denne motoren har kostet meg.
Alle priser på nye deler er med frakt og mva.
Basismotor T-1 1600 AD...........................1500,-
Sylindersett 87mm (kjøpt priv, men nytt).....1300,-
Veiv og svinghjul, brukt (anntatt verdi)........2500,-
Løftere....................................................523,-
Rådelager.................................................105,-
Kam........................................................680,-
Kamlager..................................................157,-
Sylindershims............................................428,-
Støtstenger chromoly.................................680,-
Simring svinghjul..........................................73,-
Låseklips til krysspinner.................................42,-
Oljepumpe.................................................523,-
Equalizer reimhjul........................................500,-
Uni-Tech råder.........................................1200,-
Bærelager..................................................400,-
Linjeborring av blokk..................................1125,-
Nye std 1600 Mexico topper m/stivere fjører..2000,-
Forgassersett 2x34mm Solex.......................3071,-
Sandblåsing deksler.....................................400,-
Lakk.........................................................200,-
Oljefilterholder, brakett og filter.....................463,-
Div tenningsdeler, deksler, slanger................1037,-
----------------------------------------------------
Sum ......................................................18907,-


Jeg er godt fornøyd med motoren. Glad  Jeg har fått den torquen og hestene jeg ønsket meg. Motoren går pent, har en jevn fin effektkurve (føles i alle fall slik) og er også rask hvis en girer ofte. Ikke noe problem å ligge på 4. gir i 50 km/t og komme raskt opp i fart uten å gire ned. Men som forventet er det ikke noe særlig å hente på høyt turtall. Har ikke forsøkt noe særlig over 4000omdr, for jeg merker at effekten flater ut. Det er selvsagt pga forgasserene.
Har planer om å teste med dobble 44mm gassere, bare for å sammenligne, men kommer nok til å kjøre med de som sitter der nå. Mye pga lavt lydnivå.
Ellers høres det godt ved motorbremsing at det ikke er en 1600. Er sånn dyp herlig lyd Gliser

Dette er en motor som en blir misulig på. Veldig fin bil også Glad
Loggført

69 T1 nå uten WBX. Ferdig senket.Snart med 1915
Polo 2006

Mob 90875437

http://www.telehiv-jumpers.net/37860498
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #119 på: januar 30, 2008, 21:36:07 pm »

Synes den kledde detaljerte felger utrolig bra!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!