mars 19, 2024, 09:20:35 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 72
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Softis på torvet i Brevik  (Lest 455759 ganger)
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #1920 på: juli 09, 2013, 21:27:18 pm »

Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp.
Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten?
Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Blunker

Det er lov å si! Blunker
Fyller du combi`en med C4 da eller?
Det blir det smell av og jeg blir med Kult
Vi har en ledig sovealkove i combicampen til disp, viss du ønsker. Er kun en lett vegg i mellom men viss vi ikke ligger i skj så får du ligge i fre  Osteaktig
Er kansje ikke lov å si ? Osteaktig Gliser
Men som sagt, vi har plass over bakken viss du ønsker. Jo flere som blir med jo mere gøy får vi det Glad
Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover Osteaktig

For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel"  Hemmelig en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med  Gliser
Loggført

Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1921 på: juli 09, 2013, 21:34:59 pm »

Tilbudet står der, så ingen grunn til å bli hjemme. Du får sove over bakkenivå og det er varme  Gliser Gliser
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1922 på: juli 09, 2013, 21:36:51 pm »

Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp.
Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten?
Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Blunker

Fyller du combi`en med C4 da eller?
Det blir det smell av og jeg blir med Kult
Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover Osteaktig

For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel"  Hemmelig en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med  Gliser

He,he, er tydeligvis flere som lider av det... Blunker Tenkte jeg skulle låne Lillebroren til Jostein (han trenger den jo ikke) og siden du har hengerfeste så kan du få æren av å dra den inn og som belønning kan du låne den ene køya... Gliser. Satser på å bli med inn fra morgenen av...
Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1923 på: juli 09, 2013, 22:02:01 pm »

Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei.
Når kjører dere  Gliser  så vi kan kjøre opp sammen
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1924 på: juli 09, 2013, 22:06:43 pm »

Og når dere er vel fremme er set flott om dere holder av en telt plass til meg:-) Kjører inn lørdag formiddag om alt går etter planen.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1925 på: juli 09, 2013, 22:13:02 pm »

Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei.
Når kjører dere  Gliser  så vi kan kjøre opp sammen

Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Gliser
Loggført
Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1926 på: juli 09, 2013, 22:16:28 pm »

Og når dere er vel fremme er set flott om dere holder av en telt plass til meg:-) Kjører inn lørdag formiddag om alt går etter planen.

Vi skal holde av plass til deg vi  Glad
Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1927 på: juli 09, 2013, 22:18:51 pm »

Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei.
Når kjører dere  Gliser  så vi kan kjøre opp sammen

Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Gliser
Viktig å være ute i god tid, skal jo setta en bra sats med Moonshine som skal funke  Osteaktig
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1928 på: juli 09, 2013, 22:26:10 pm »

Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei.
Når kjører dere  Gliser  så vi kan kjøre opp sammen

Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Gliser
Viktig å være ute i god tid, skal jo setta en bra sats med Moonshine som skal funke  Osteaktig

Sant det, du får sørge for at rakettdrivstoffet er klar til tapping 0800 på fredagen... Gliser
Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1929 på: juli 09, 2013, 22:29:30 pm »

Tilbudene bare renner inn, så her kan du bare ikke si nei.
Når kjører dere  Gliser  så vi kan kjøre opp sammen

Tja, har vel ca akkurat 1 måned å finne ut av det... Gliser
Viktig å være ute i god tid, skal jo setta en bra sats med Moonshine som skal funke  Osteaktig

Sant det, du får sørge for at rakettdrivstoffet er klar til tapping 0800 på fredagen... Gliser
Ai ai kaptain det skal vi klare Osteaktig Ps kjører vi opp Torsdag nå ?
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #1930 på: juli 09, 2013, 22:59:31 pm »

Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp.
Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten?
Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Blunker

Fyller du combi`en med C4 da eller?
Det blir det smell av og jeg blir med Kult
Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover Osteaktig

For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel"  Hemmelig en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med  Gliser

He,he, er tydeligvis flere som lider av det... Blunker Tenkte jeg skulle låne Lillebroren til Jostein (han trenger den jo ikke) og siden du har hengerfeste så kan du få æren av å dra den inn og som belønning kan du låne den ene køya... Gliser. Satser på å bli med inn fra morgenen av...

Jaaa lillebror! Får du låne den?! Men, bobla mi går som ei bøtte møkk så trur ikke den drar en lillebror, isåfall må jeg starte torsdag for å rekke fram. Men har jo fire uker på å justere fram bittelitt mer krutt.
Og uansett om det blir lillebror eller fu-i-fang med thoresen og familien blir det nok vanskelig å holde seg hjemme Blunker
Loggført

Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1931 på: juli 10, 2013, 00:21:28 am »

Spis is dere, men jeg har nå startet planleggingen av årets største begivenhet SCC og lurer på om det går ann å planlegge en felles Crusing opp.
Jeg har planer om å kjøre opp Fredag morgen med Ovalen og en combicamp på slep, noen andre som tenker å kjøre tidlig fra denne kanten?
Så kan vi jo møtes på E18 ett sted. Blunker

Fyller du combi`en med C4 da eller?
Det blir det smell av og jeg blir med Kult
Konge da smeller i hvertfall vi 2 oppover Osteaktig

For å unngå "lakenskrekk/teltskrekk-oppførsel"  Hemmelig en gang til må jeg løse den floka før jeg sier YES jeg er med  Gliser

He,he, er tydeligvis flere som lider av det... Blunker Tenkte jeg skulle låne Lillebroren til Jostein (han trenger den jo ikke) og siden du har hengerfeste så kan du få æren av å dra den inn og som belønning kan du låne den ene køya... Gliser. Satser på å bli med inn fra morgenen av...

Jaaa lillebror! Får du låne den?! Men, bobla mi går som ei bøtte møkk så trur ikke den drar en lillebror, isåfall må jeg starte torsdag for å rekke fram. Men har jo fire uker på å justere fram bittelitt mer krutt.
Og uansett om det blir lillebror eller fu-i-fang med thoresen og familien blir det nok vanskelig å holde seg hjemme Blunker

Går nok greit å låne den skal du se, hvis ikke vet jeg hvor den står... Blunker Vi kan jo se om vi kan få tømt ut litt møkk og få fylt på litt krutt i bøtta sånn at bobla går litt bedre en av dagene (hvis ikke må jeg skaffe hengerfeste...)
Loggført
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #1932 på: juli 10, 2013, 00:36:05 am »

Bare å kjøpe seg en 1600-motor med en gang, Lene! Kan hjelpe til med montasje, jeg Blunker
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #1933 på: juli 10, 2013, 09:22:18 am »

Bare å kjøpe seg en 1600-motor med en gang, Lene! Kan hjelpe til med montasje, jeg Blunker

Hvis jeg ramler over en 1600 turnkey så kan det være det er litt fristende ja Glad
Men må jo prøve å tune inn min på max, - inntil lommeboka har fylt seg opp og jeg faktisk har ramla Blunker
Loggført

bObLeFrIk
Supermedlem
*****
Innlegg: 917
Bosted: Skien



Vis profil WWW
« Svar #1934 på: juli 10, 2013, 10:56:59 am »

Kanskje tenninga skulle blitt stilt litt på......?
Loggført

1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1935 på: juli 10, 2013, 23:44:33 pm »

Hehe, det er dine ord....men jeg møter opp 1830....for å møte andre biler og folk...og får å få plassen min..Blunker

Jepp. Det er mine og og min erfaring. Da jeg for vel ett år siden lurte på hvorfor jeg ikke hadde fått medlemskontigent fikk jeg beskjed om at det skulle siles ut litt "daukjøtt" i rekkene og at man måtte delta på cruisinger etc...  Ja der fikk jeg så hatten passet for å pusse opp huset og tilbringe mye tid sammen med datteren min.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
bObLeFrIk
Supermedlem
*****
Innlegg: 917
Bosted: Skien



Vis profil WWW
« Svar #1936 på: juli 11, 2013, 07:28:45 am »

Var heller ingen i brevik....
Loggført

1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1937 på: juli 13, 2013, 14:57:59 pm »

Mange som skal i morgen? Hva med å ta en cruising til Stavern for eksempel, der er det jo piratfestival og stavernfestivalen på en gang og kanskje litt å se på...også er det sikkert is og få... Glad
Loggført
MCCCIIIS
Supermedlem
*****
Innlegg: 994
Bosted: skien


Vis profil

« Svar #1938 på: juli 13, 2013, 15:04:13 pm »

Det kan vi vel,det ble jo ikke noe hos auen så...
Loggført

Seaside VW klubb
Annelie
Medlem
***
Innlegg: 167
Bosted: Drammen



Vis profil
« Svar #1939 på: juli 13, 2013, 15:44:14 pm »

jeg er med  Gliser
Loggført

rubenthorsen
Gjest
« Svar #1940 på: juli 13, 2013, 16:05:58 pm »

Softis nå igjen..... Sjokkert
Bra jeg ikke bor der nede, da hadde jeg vært / blitt STOR.  Osteaktig Osteaktig
Ta en is for meg også da.. Glad
Loggført
Livi
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: skien


snart egen luftkjølt!!


Vis profil
« Svar #1941 på: juli 13, 2013, 22:16:37 pm »

Blir nok ALDRI noen boble på meg Gråter  men er iallfall sidekick i en hvit 1303s... Og uunnværlig søndags sjåfør på Sverige tur!! Haha!! (Ja..lett ondskapsfull latter..) Gliser
Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1942 på: juli 13, 2013, 22:29:00 pm »

Blir nok ALDRI noen boble på meg Gråter  men er iallfall sidekick i en hvit 1303s... Og uunnværlig søndags sjåfør på Sverige tur!! Haha!! (Ja..lett ondskapsfull latter..) Gliser

Har en lettere modifisert 56Oval med skrelltak for salg, viss du skulle ha litt for mye penger og et ønske om egen bil  Blunker
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Ring
Juniormedlem
**
Innlegg: 84
Bosted: Stavern



Vis profil
« Svar #1943 på: juli 13, 2013, 22:32:52 pm »

Jeg ville ikke tatt turen til Stavern. Ettersom det er tre festivaler(!) her i helga er det kjempekø og ingen parkeringsplasser noe sted i en mils omkrets! Rekker tunge
Jeg skal i bursdag i morra så dere gjør som dere vil, men jeg ville ikke anbefalt det  Kult
Er mulig jeg kan være turguide en annen søndag hvor det ikke er 10.000 mennesker overalt i gatene Rekker tunge
Loggført

-72 1303S: Camobobla
Kristian N.
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Skien



Vis profil
« Svar #1944 på: juli 13, 2013, 22:59:39 pm »

Jeg ville ikke tatt turen til Stavern. Ettersom det er tre festivaler(!) her i helga er det kjempekø og ingen parkeringsplasser noe sted i en mils omkrets! Rekker tunge
Jeg skal i bursdag i morra så dere gjør som dere vil, men jeg ville ikke anbefalt det  Kult
Er mulig jeg kan være turguide en annen søndag hvor det ikke er 10.000 mennesker overalt i gatene Rekker tunge

I grunn et godt poeng...! Vi får ta det på sparket i morgen, se hva folk vil....is blir det uansett.... Gliser
Loggført
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #1945 på: juli 14, 2013, 02:03:23 am »

Da blir det oppmøte i Brevik 13.00 - så tar vi det derfra Kult
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #1946 på: juli 14, 2013, 03:41:06 am »

blir muligens litt sein. må sove en skvett og montere nytt pedalsett før jeg eller bobla drar noe sted Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
MCCCIIIS
Supermedlem
*****
Innlegg: 994
Bosted: skien


Vis profil

« Svar #1947 på: juli 14, 2013, 09:20:47 am »

Hæljeroa da?
Loggført

Seaside VW klubb
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #1948 på: juli 14, 2013, 09:35:05 am »

Da bør man jo absolutt cruze 1km videre til Nevlunghavn en liten tur også, for det er en perle Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #1949 på: juli 14, 2013, 11:03:18 am »

Jeg kommer  Osteaktig
Loggført

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 72
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!