mars 28, 2024, 17:54:57 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 90's Gone Bad  (Lest 22688 ganger)
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #90 på: august 11, 2011, 21:58:51 pm »

ca SÅ mye inne og ca SÅ mye ute  Gliser jeg har ikke peiling lenger, den er så lav at det ikke er mulig å ha på stopperne, vis det hjelper
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #91 på: august 11, 2011, 22:00:22 pm »

her har du orginal puma halveis senket +/- og dropspindler med 4,5" stål jeg har 135/70-15 da har jeg 5cm fra forstillingsrøret og ned til bakken. det subber heller ikke ved full sving.

Men hvis du skulle få bilen til å fjære mens du svinger.....Da tenker jeg det piper litt i gummien?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #92 på: august 12, 2011, 10:00:46 am »

hva snakker du om bablefish?? fjære.... nei her er det stut og jævlig men har fjærer i setet  Gliser tror ikke jeg har korte nok dempere for jeg kunne stå foran på flyndra i vinter uten dempere å få den ned på bakken.

har prøvd å ha puma`n i bunn med dropspindler men da hang forhjulene i lufta  Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #93 på: august 12, 2011, 17:06:04 pm »

hva snakker du om bablefish?? fjære.... nei her er det stut og jævlig men har fjærer i setet  Gliser tror ikke jeg har korte nok dempere for jeg kunne stå foran på flyndra i vinter uten dempere å få den ned på bakken.

har prøvd å ha puma`n i bunn med dropspindler men da hang forhjulene i lufta  Gliser

Men hvor breie bakhjul og dekk kjører du!? Rekker tunge
Loggført

justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #94 på: august 15, 2011, 06:09:58 am »

135/70-15 på 4,5" foran og 185/65-15 bak på 5,5" hadde på 195/65 i fjor men subbet litt i di aller værste dumbene
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #95 på: august 18, 2011, 14:41:06 pm »

Da måtte jeg ty til nytt batteri da jeg ikke fikk nok liv i det gamle! :S

Bilen har aldri vært så lett startet! Rekker tunge når den er kald ihvertfall ;-)
Noen som kanskje vet hva grunnen til at den er vanskeligere å starte når den er varm!?
Den kinner liksom en del runder.. men så fort jeg er borti gasspedalen så kommer'n! =)
Loggført

Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #96 på: august 18, 2011, 16:01:17 pm »

For trange ventiler?
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #97 på: august 18, 2011, 17:00:50 pm »

For trange ventiler?

Tror du det!? Jeg trodde kanskje det var noe sånn som at gasseren ikke var nok åpne når jeg startet motoren jeg eller.no jeg..  Hæ
skal ikke skryte på meg mest teknisk innsikt men.. Rekker tunge

Klar for SCC Osteaktig
Loggført

2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #98 på: august 18, 2011, 17:01:43 pm »

For trange ventiler?

Tror du det!? Utvider ikke metalet seg når det er varmt!?
Jeg trodde kanskje det var noe sånn som at gasseren ikke var nok åpne når jeg startet motoren jeg eller.no jeg..  Hæ
skal ikke skryte på meg mest teknisk innsikt men.. Rekker tunge

Klar for SCC Osteaktig

Loggført

2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #99 på: september 05, 2011, 12:42:04 pm »

Da har jeg fått ordnet med noen senkespindler av den gode gamle sveisa typen til baljoint så får vi prøve å se om det passer til helga!
Han som solgte de til meg, sa også han kanskje kunne sveise ny forstilling til meg i løpet av vintern også=)
Han mente at også at forstilling på bilen min var "skjeiv", eller at røra var bøyd bakover, pga av at hjula ikke stod midt i hjulbua, ikke noe jeg har lagt merke til men..
Det ser man vel så fort man tar av forstillinga..

Må også prøve å finne ut av detta lade problemet til helga, noen som veit en lur måte å finne ut om det er laderelle/regulator eller dynamoen som er gåen!?

Kan ihvertfall åpne dynamoen å se om det er børster igjen inni der! Rekker tunge
« Siste redigering: september 05, 2011, 13:33:59 pm av 2mmelit1 » Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #100 på: september 05, 2011, 20:13:22 pm »

Hvis den ikke lader er det stort sett børster eller relé.
Forhjulene på bobla flytter seg forover og bakover etter hvor bærearmene står.
Bærearmene er lagret over hverandre, så når bilen er helt hevet eller helt senket flytter hjulet seg frem i buen...
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
rofferen
Supermedlem
*****
Innlegg: 820
Bosted:



Vis profil
« Svar #101 på: september 06, 2011, 11:20:51 am »

kjører du spacere bak på felgene? har akuratt samme hjula selv på bilen.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #102 på: september 06, 2011, 14:46:19 pm »

Da måtte jeg ty til nytt batteri da jeg ikke fikk nok liv i det gamle! :S

Bilen har aldri vært så lett startet! Rekker tunge når den er kald ihvertfall ;-)
Noen som kanskje vet hva grunnen til at den er vanskeligere å starte når den er varm!?
Den kinner liksom en del runder.. men så fort jeg er borti gasspedalen så kommer'n! =)


du SKAL halda eindel gass når du starter ein varm motor
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #103 på: september 06, 2011, 15:22:14 pm »

Da måtte jeg ty til nytt batteri da jeg ikke fikk nok liv i det gamle! :S

Bilen har aldri vært så lett startet! Rekker tunge når den er kald ihvertfall ;-)
Noen som kanskje vet hva grunnen til at den er vanskeligere å starte når den er varm!?
Den kinner liksom en del runder.. men så fort jeg er borti gasspedalen så kommer'n! =)


du SKAL halda eindel gass når du starter ein varm motor

hehe, da e det jo it.no sak da! Blunker
Loggført

Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!