mars 28, 2024, 10:06:57 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Roadtrip på Vestlandet. Vel hjemme igjen (litt vemodig)  (Lest 35748 ganger)
BOBLI
Supermedlem
*****
Innlegg: 756
Bosted: ØRSKOG



Vis profil
« Svar #60 på: juni 29, 2012, 14:12:09 pm »

Si fra når dere er i Ålesundsområdet,så skal vi se om vi kan lage et minitreff! Blunker
Loggført

73 1303S GL

73 T2 DOKA
+4748273889
Tidligere biler;
52 T1,54 T1,62»Herbie»65-68-69,T1,78Sika,T3Camper,T2Delux
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #61 på: juni 30, 2012, 22:29:59 pm »

Det er bare å komme seg ut på tur! Liten oppdatering for i går og idag: Trodde vi var utenfor høysesong for Flåmsbana, men det var fullbooket fram til langt på kveld, men stemninga gikk fort opp igjen da vi kom til bilen og det sto en dame og poserte ved den, imens mannen tok bilde  Rekker tunge Videre gikk turen over Aurlandsvegen til Lærdal, og med ferje fra Lærdal – Gudvangen. Den var veldig dyr, men det var utrolig fint å kjøre gjennom Nærøyfjorden  Glad Endte opp på Voss, og besøkte Tistlo. Der fikk jeg bytta vekk forgasseren som sto i bilen min med en som passer + en vakummembran til fordeleren  Blunker Den som sto i, hadde nemlig tatt kvelden. Dumme repro-greier. Så nå maler motoren som en pus. Bortsett fra en klikkelyd, som egentlig er ganske markant  Sjokkert Satser på at motoren ikke raser før jeg er hjemme igjen  Gliser Vi stoppa også innom en burgersjappe, og der lå det et magasin med en kjent skikkelse på forsida. VWossingen hadde fått en tosiders-artikkel og hele forsida! Fikk med meg magasinet av de som jobba der  Glad Kompisen min måtte akutt dra hjem igjen, så i den anledning, bestilte jeg en ny. Han ankom på Voss jernbanestasjon i kveld kl 21:30, etter å ha tatt toget i mange timer. På grunn av denne lille hendelsen, tilbrakte jeg enda en dag på Voss, og stakk innom Tistlo enda en gang  Blunker Der fikk jeg både middag og lov til å prøve å sveise for første gang  Gliser Reiser videre til Stryn i morgen, også skal vi prøve å oppnå kontakt med noen VWenner i Vik  Glad

Bilder fra igår:

På vei oppover Aurlandsvegen


Oppe på fjellet


På vei ned igjen


Fikk ikke noen bra bilder av Nærøyfjorden. Dette var det beste av dem.


Fikk litt hjelp av Tistlo  Glad


En vanlig dag på gårdsplassen?

Har bilde av magasinet med Tistlo på, og av sveisejobben min, men de ligger på telefonen (som ikke var veldig velvillig når det gjaldt å hente ut bilder idag) Får poste dem seinere  Blunker
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #62 på: juni 30, 2012, 22:57:40 pm »

Har du fått ny vingmann Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #63 på: juni 30, 2012, 23:51:08 pm »

Takk for besøket Andreas:)
må sei motoren var i overaskande dårlig stand når den ankom , tøft å reisa på langtur med den ivertfall Gliser , som alfor varm, med tenning på bertur, med forgassar på bertur og tomgang på helikopter nivå, men med ny vakumklokka og slangar, ny stift og fiks av lokk og rotor so kom jo den delen seg + fått på org gassar og justert inn litt so vart da andre bollar

da skal nevnast att andreas ner sagt lerte å sveisa på 10min . frå fyrste gongs sveis gjekk da ikkje lang tid før ting begynte å likna noko, so her er da håp for ein ny sveisekyndig på andre sida av fjellet Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Knut-Tore Sylte
Medlem
***
Innlegg: 194
Bosted: Rauma



Vis profil WWW
« Svar #64 på: juli 01, 2012, 08:56:16 am »

 Osteaktig Flott tur reportarsje! Skal dere kjøre Trollstigen så er dere velkommen til en stopp hos "Brødrene Sylte" på Mjelva (15 minutter fra Trollstigen mot Åndalsnes)
Loggført

T1-61,T2-57-77, T3-69, T4-74, 914-4, Golf1GTI-83, Audi1005E-81, Combi Camp
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #65 på: juli 01, 2012, 10:48:09 am »

Høydepunktet på turen så langt må vel være besøket hos Tistlo. Takk for fin reiseskildreng fra "der ingen skulle tru at nokon kunne kjøyra". god tur videre Gliser
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #66 på: juli 01, 2012, 13:20:10 pm »

Osteaktig Flott tur reportarsje! Skal dere kjøre Trollstigen så er dere velkommen til en stopp hos "Brødrene Sylte" på Mjelva (15 minutter fra Trollstigen mot Åndalsnes)
Denne garasja må dere besøke, følg videokart.. Gliser


Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
pumma
Supermedlem
*****
Innlegg: 589
Bosted: karmøy



Vis profil
« Svar #67 på: juli 01, 2012, 22:28:36 pm »

døds bra ,eg digge dette .hvis du trenge dusj og måltid når du er på karmøy (en liten øy på vestlandet ) e du hjertelig velkommen (97666810)
Loggført
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #68 på: juli 02, 2012, 00:00:43 am »

Osteaktig Flott tur reportarsje! Skal dere kjøre Trollstigen så er dere velkommen til en stopp hos "Brødrene Sylte" på Mjelva (15 minutter fra Trollstigen mot Åndalsnes)

Det gjør vi så gjerne!  Osteaktig Hvordan får jeg kontaktet deg når vi nærmer oss?

Har du fått ny vingmann Gliser

Det har jeg  Blunker Aberet er at han ikke har tatt lappen enda, så fra nå av må jeg ta meg av all kjøringa. Heldigvis er han like glad i å dingle ut av vinduet og ta bilder som meg, så det er håp for å få noen bilder fra bilen i fart fortsatt  Gliser

Si fra når dere er i Ålesundsområdet,så skal vi se om vi kan lage et minitreff! Blunker

Skal skrike ut her når vi nærmer oss  Osteaktig

Nydelig!
Oppdater gjerne reiseruten din i google maps etter turen og fortell om hva på turen du vil anbefale og hva man kan droppe osv. Glad
Veldig lyst på en lignende tur selv. Glad

Jeg kan publisere en rapport om hva som var mer og mindre vellykka når jeg kommer hjem igjen  Glad Du har uansett mye å glede deg til  Gliser

Og videre om dagen idag: Det har regna nesten hele dagen for oss, men det stopper ikke oss  Blunker Vi dro fra Voss og kjørte om Vik i Sogn, før vi kjørte oppover til Loen. Her skal vi sove i natt, før vi stikker oppom Loenvatnet i morgen. Forhåpentligvis en liten tur innom sommerskisenteret på Strynefjellet før vi drar videre til Geiranger og sover der  Glad Bilder fra idag:


Tvindefossen. Den bråker veldig mye, og man sover ikke mer enn absolutt nødvendig på Tvinde camping  Rekker tunge


Vik i Sogn. Veldig fint, selv i regnvær


Prøver desperat å finne nye vinkler for å få med bobla på bildene mine  Øyerulling Se gjerne bort i fra glipa som er så stor at man kan krabbe inn i bagsjerommet mitt


Et litt skurrete bilde av de nyanskaffede koppholderene  Glad Tok bare 5 statoil-stasjoner før vi fant en som hadde dem på lager...
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #69 på: juli 02, 2012, 01:22:47 am »

døds bra ,eg digge dette .hvis du trenge dusj og måltid når du er på karmøy (en liten øy på vestlandet ) e du hjertelig velkommen (97666810)

Ikke umulig at vi benytter oss av det tilbudet! Takk  Osteaktig
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #70 på: juli 02, 2012, 07:37:56 am »

Kult med bilde fra Vik. Slekta mi er derfra. Bra dere ikke ble for lenge. Kan hende det jeg har er smittsomt. Kjempetråd! God tur videre.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Knut-Tore Sylte
Medlem
***
Innlegg: 194
Bosted: Rauma



Vis profil WWW
« Svar #71 på: juli 02, 2012, 09:05:25 am »

Ring eller send en sms på 900 39 093 . Knut-Tore sylte
Loggført

T1-61,T2-57-77, T3-69, T4-74, 914-4, Golf1GTI-83, Audi1005E-81, Combi Camp
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #72 på: juli 02, 2012, 21:15:10 pm »

Kult med bilde fra Vik. Slekta mi er derfra. Bra dere ikke ble for lenge. Kan hende det jeg har er smittsomt. Kjempetråd! God tur videre.

Det du har? Altså 914 og laster med større nyttelast enn egenvekt. Bare smitt i vei  Gliser

Ring eller send en sms på 900 39 093 . Knut-Tore sylte

Den er god! Hvis alt går etter planen, kjører vi Trollstigen i morgen  Blunker

Idag dro vi og så på Lovatnet. Det var veldig fint, og sprøtt å se dampskipet "Lodalen" som var skylt opp en halv kilometer på land  Sjokkert Videre kjørte vi gamle Strynefjellsvegen, og var selvfølgelig 40 minutter for seint på sommerski-anlegget  Tvilende Trodde det var åpent lenger enn til kl 16. Men det gjorde ikke noe, fordi vi har begge sitti på kanten på Flydalsjuvet, og spist softis i sola på Geiranger  Osteaktig Her er det kjempefint  Blunker


På vei langs Lovatnet


Restene av dampskipet "Lodalen"


Boble på Stryn!


Og baybuss, med jordbærutsalg. Måtte kjøpe for veldedighetens skyld  Gliser


Gamle Strynefjellsvegen


Meg på Flydalsjuvet


Reisekompis (Truls) på Flydalsjuvet


Geiranger sett fra Ørnesvingen


Endelig sol igjen! Fant en fin utstillingsplass for campen vår  Rekker tunge


En svært fornøyd meg på tur  Blunker
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #73 på: juli 02, 2012, 21:24:05 pm »

Hehe ..... nå så du helt sjef ut da Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #74 på: juli 02, 2012, 21:43:49 pm »

Fungerer teltet bra? Det må vel være et blikkfang. God tur videre, flotte bilder.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #75 på: juli 02, 2012, 22:13:55 pm »

Fungerer teltet bra? Det må vel være et blikkfang. God tur videre, flotte bilder.

Det fungerer veldig bra, faktisk  Glad Veldig logisk med merking av teltstenger, også er det to soverom i innerteltet  Blunker Det er også helt sant at det et blikkfang. Mista tellinga på hvor mange som hadde tatt bilde av campen vår omtrent da det runda 20  Rekker tunge

Hehe ..... nå så du helt sjef ut da Gliser
Skal love deg at jeg følte meg som en også  Osteaktig

Forresten, så prata hun dama i resepsjonen om at det var en VWenn her på Geiranger. Vet noen om det er mulighet for å oppnå kontakt med han?
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #76 på: juli 02, 2012, 22:21:06 pm »

Herlig reisebrev!  Glad
Kai Elling Os, er nok vw-vennen du ser etter i Geiranger.
http://www.vwnorge.no/index.php?action=profile;u=666
Loggført
westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #77 på: juli 02, 2012, 23:52:51 pm »

Velkommen til M&R.. Gliser
Utstillings plassen er en god kopi av dette.. Osteaktig


* ca11.JPG (113.93 KB, 734x405 - vist 433 ganger.)
Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #78 på: juli 03, 2012, 11:53:01 am »

Kult med bilde fra Vik. Slekta mi er derfra.
Offtopic:
Vet ikke om hvor mye slekt jeg har der (har en del slekt på andre siden av fjorden, på Hermannsverk), men etternavnet mitt er derfra. Lilleøren. Kanskje vi er i slekt? Rekker tunge

Ontopic:
Ser ut som en knall tur gutter, hadde ikke vært meg i mot å deltatt på denne turen. Har tenkt på å gjøre noe slikt i flere år, men det har alltid kommet noe i veien for å få det til.
Å se at noen får det til inspirerer Glad

Loggført

1971 1302 L
Knut-Tore Sylte
Medlem
***
Innlegg: 194
Bosted: Rauma



Vis profil WWW
« Svar #79 på: juli 03, 2012, 23:04:53 pm »

Takk for besøket og god tur videre  Glad


* IMG_0405.jpg (110.28 KB, 800x597 - vist 343 ganger.)

* IMG_0406.jpg (113.71 KB, 800x597 - vist 331 ganger.)
Loggført

T1-61,T2-57-77, T3-69, T4-74, 914-4, Golf1GTI-83, Audi1005E-81, Combi Camp
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #80 på: juli 04, 2012, 00:35:12 am »

Herlig reisebrev!  Glad
Kai Elling Os, er nok vw-vennen du ser etter i Geiranger.
http://www.vwnorge.no/index.php?action=profile;u=666

Det var det! Takk for hjelpa Glad

Velkommen til M&R.. Gliser
Utstillings plassen er en god kopi av dette.. Osteaktig

Oj! Eneste forskjellen er at vi ikke har råd til en ekte buss Øyerulling

Kult med bilde fra Vik. Slekta mi er derfra.
Offtopic:
Vet ikke om hvor mye slekt jeg har der (har en del slekt på andre siden av fjorden, på Hermannsverk), men etternavnet mitt er derfra. Lilleøren. Kanskje vi er i slekt? Rekker tunge

Ontopic:
Ser ut som en knall tur gutter, hadde ikke vært meg i mot å deltatt på denne turen. Har tenkt på å gjøre noe slikt i flere år, men det har alltid kommet noe i veien for å få det til.
Å se at noen får det til inspirerer Glad


Lett for meg som ikke har bundet meg opp med familie og kjæreste  Rekker tunge Men det er flott at det kan være til inspirasjon  Blunker

Takk for besøket og god tur videre  Glad

Takk for at vi fikk besøke! Det var veldig stilig! Osteaktig

Mer om dagen idag; Vi kontakta Kai Elling Os på formiddagen, og siden han ikke kom hjem før litt seinere, fant vi ut at vi kunne bruke litt av dagen i Geiranger. Ikke dumt, fordi der er det veldig trivelig!  Osteaktig Spotta en knallfin rød/hvit splittbuss som  seinere viste seg å være Kai sin Glad Videre tok vi ferja til Hellesylt, og fikk en guida tur gjennom Geirangerfjorden. Den var også betraktelig billigere enn de andre turistbåtene vi har tatt  Blunker Så freste vi bort til Stranda, for å rekke 18:45-ferja til Liabygda. Det gjorde vi med 2 minutters margin, og kunne derfor ta det med ro videre til Trollstigen. Hvor det ikke var feil at det venta en berylgrønn boble på bunn (les: vi kjørte ikke Trollstigen oppover, men nedover. Av opplagte grunner   Osteaktig ) Herfra gikk turen videre etter Knut-Tore Sylte til hans utrolig godt gjennomførte garasje! Likte det veldig godt Gliser Faktisk så godt, at jeg glemte å ta bilder at alt  Trist Tok kvelden på Campinga 50m unna garasjen hans Rekker tunge


Splittbussen til Kai


De syv søstre


Gudbrandsjuvet


Litt mer Gudbrandsjuvet  Blunker


Trollstigen


"Brødrene Sylte"


Syltebar!


Perla som møtte oss i bunn av Trollstigen


Nå har jeg blitt Shell-sikker! Takk for klistremerkene, Knut-Tore  Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #81 på: juli 04, 2012, 04:38:50 am »

Ser veldig bra ut, karer og det er moro å følge med "på reisen".
Har vingman Truls blitt bitt nå da, så han må bare sette i gang med "sin" 03 når han kommer hjem?
Når du først har kommet til en så fin garasje så må du huske å ta masse bilder da og om du glemmer det men bor bare 50m unna så har du en grunn til å komme en tur til bort i garasjen vet du Blunker
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Knut-Tore Sylte
Medlem
***
Innlegg: 194
Bosted: Rauma



Vis profil WWW
« Svar #82 på: juli 04, 2012, 10:42:01 am »

Sovet godt i natt? Jeg er hjemme (hjemmekontor) hvis dere vil ta flere bilder  Gliser


* IMG_0408.JPG (85.96 KB, 800x598 - vist 306 ganger.)
Loggført

T1-61,T2-57-77, T3-69, T4-74, 914-4, Golf1GTI-83, Audi1005E-81, Combi Camp
BOBLI
Supermedlem
*****
Innlegg: 756
Bosted: ØRSKOG



Vis profil
« Svar #83 på: juli 04, 2012, 14:19:12 pm »

Om dere er i rute mot Ålesund,er vi noen skjeler som bedriver luftkjølt i Ørskog.
Ta gjerne kontakt på 48273889...
Loggført

73 1303S GL

73 T2 DOKA
+4748273889
Tidligere biler;
52 T1,54 T1,62»Herbie»65-68-69,T1,78Sika,T3Camper,T2Delux
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #84 på: juli 04, 2012, 23:47:37 pm »

Om dere er i rute mot Ålesund,er vi noen skjeler som bedriver luftkjølt i Ørskog.
Ta gjerne kontakt på 48273889...

Det skal vi! Regner med vi er der i overmorgen  Blunker

Mer om dagen idag:  Glad Idag kjørte vi hele 50 meter for å ta noen bilder hos Knut-Tore Osteaktig Denne gangen fikk vi tatt veldig mange bilder, men siden det ikke er trådløs internett på denne campingplassen, fant kun en brøkdel av dem veien til forumet. Vi har prøvd å ta dem som får fram atmosfæren best Glad Etter å ha stått opp seint, og brukt masse tid hos "Brødrene Sylte" kjørte vi videre over Aursjøvegen. Denne er spektakulær, og det er absolutt verdt de 100,- i bompenger det koster! Gliser Siden vi var litt seint i rute, rakk vi ikke Innerdalen idag, men vi skal en tur opp dit i morgen Blunker


Denne er, dessverre ikke ment for deg, Lene  Rekker tunge


Hele verkstedet er fylt av retro-ting. Mye som faktisk er i bruk også  Gliser


Og tøffe plakater!


...og selvfølgelig fine biler! Dette er kun to av flere  Blunker


Denne fortjente et bilde idag også, fordi vi likte den så godt  Blunker


Safety


På vei opp Aursjøvegen


Oppe på fjellet


Fjellklatrerfotograf Auen på ferde!


Vel nede igjen  Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
vw1961
Supermedlem
*****
Innlegg: 626
Bosted: birkeland


Originalnostalgiker


Vis profil
« Svar #85 på: juli 05, 2012, 00:28:58 am »

Jeg blir helt blank i øynene av å se bilder fra retroroadtrip på det villle vakre vestlandet!!!! Jeg har kjørt samme strekningen i japsebil, og bare tanken på å skremme 34 hk opp/ned til Dalsnibba kan jo få en hver mann til å bli helt salig! Det nærmeste en sørlending kommer denne opplevelsen er Brokke-suleskard-lysebotn, men det er jo asfalt og litt for mye stress fra biler med 4 ringer i grillen som overhodet ikke eier folkeskikk og presser på.
Ønsker dere en flotte tur videre og nyt øyeblikkene i vår ville vakre vestlandsnatur!
Hilsen fra sørlandet.
Loggført

Praise the aircooled

Kjøreglede, det er å ta for seg hele alfabetet i steden for  A til B:=)
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #86 på: juli 05, 2012, 18:56:06 pm »

Du legger ut så flotte bilder at en blir helt sjuk etter en lignende tur . Fantastisk å se hvordan tilbudene fra kjære lidelsesfeller tikker inn i tråden, og resulterer i enda flere flotte bilder og minner for dere. For en fantastisk gjeng. APPLAUS
Loggført

Seaside VW Klubb
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #87 på: juli 05, 2012, 19:26:39 pm »

Hvis dere passerer oppdal så stiller jeg med iskald cola i garasjen min !

Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #88 på: juli 05, 2012, 20:27:25 pm »

Hvis dere passerer oppdal så stiller jeg med iskald cola i garasjen min !

Pitt

Husk å ta med kamera med en gang da, Andreas .... vi vil se flere bilder Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #89 på: juli 05, 2012, 22:33:18 pm »

 Osteaktig   
http://brunsvika.net/nyhetsarkiv-alle-artikler/11382-langtur-med-folkevogn
Loggført

Shift Happens !
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!