mars 28, 2024, 09:33:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: dagens oljelekasje spørsmål  (Lest 1936 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: august 16, 2012, 16:03:16 pm »

Scc turen står for døra og 1915 motoren eg nylig har hivd i dokaen min lekker olja som aldri før.. før eg satt den inn so bytta eg simringen bak svinghjulet, og etter mykje om å men når motor var komt inn og fyrd opp so droplar da jo passlig med olja frå bak motoren.. eg skifta ogso til eit alu reimhjul eg hadde liggande og etter fleire turar so sprutar det jo olje frå bak reimhjulet , overalt. heile motoren er fuktig i olja.. da eg lurar på er om oljelekasjen bak reimhjul er normalt på taiwan repro shit reimhjul eller om da er andre ting som gjer da? eg kjem vel til å setta på eit orginalt snart. da må nevnast att motoren har massevis av endeslark, dvs 1-2mm. da vart sagt att motoren var nybygd og att dei hadde gløymt svinghjulshims....men virkligheiten er jo thrustelageret som har lang vandring i blokka. kan detta føra til oljelekkasjen bak reimhjulet?
nr3: eg har  nett fyllt på 10-40olja, den har vel gått på 20-50 olja før. er da vert å skifta igjen?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: august 16, 2012, 16:27:50 pm »

Har du ånding fra blokka? Der ved oljepåfyllinga eller i toppdekslene.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: august 16, 2012, 17:17:40 pm »

jadå men da er orginalånding, men av den store typen, ca 15-20mm i diameter og so går da ein slangestuss bort til eit lite biltema filter

dreiv å sjekka tenninga istad og da går jo ikkje an å vera i nerheiten av motorrommet når du rusar den opp, er oljedamp overalt  - men da kjem mykje ut av filteret, so eg skal istaden berre ta ein slange og senda alt ned og ut.. likavel, da stoppar ikkje oljelekasjen frå bak reimhjul. droplar friskt under motoren når den går på tomgang. skal prøva med eit orginalt eit no snart
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TURBO
Gjest
« Svar #3 på: august 16, 2012, 19:18:19 pm »

Alu-reimhjul er no dritt,hadde det på min 1915,skiftet til tungt orginal-hjul å min lekkasje ble borte.Bedre ånding hjalp også på min.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: august 16, 2012, 19:27:43 pm »

satt på eit orginalt no, da hjelpte ikkje i da heile tatt Tvilende so eg trur eg berre lar da stå te og so tar eg med meg masse olja..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #5 på: august 16, 2012, 20:17:49 pm »

Om bakrelageret ditt er løst i lagerleie, og den nå skyter olje. Og dette på en nyoverhalt motor. Ville jeg ikke kjørt en meter. Du gjør bare skaden større ved å bruke den. Dvs.. om du har planer om å bruke den til moring.. kjør på  Osteaktig
Loggført

Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #6 på: august 16, 2012, 21:29:50 pm »

Scc turen står for døra og 1915 motoren eg nylig har hivd i dokaen min lekker olja som aldri før.. før eg satt den inn so bytta eg simringen bak svinghjulet, og etter mykje om å men når motor var komt inn og fyrd opp so droplar da jo passlig med olja frå bak motoren.. eg skifta ogso til eit alu reimhjul eg hadde liggande og etter fleire turar so sprutar det jo olje frå bak reimhjulet , overalt. heile motoren er fuktig i olja.. da eg lurar på er om oljelekasjen bak reimhjul er normalt på taiwan repro shit reimhjul eller om da er andre ting som gjer da? eg kjem vel til å setta på eit orginalt snart. da må nevnast att motoren har massevis av endeslark, dvs 1-2mm. da vart sagt att motoren var nybygd og att dei hadde gløymt svinghjulshims....men virkligheiten er jo thrustelageret som har lang vandring i blokka. kan detta føra til oljelekkasjen bak reimhjulet?
nr3: eg har  nett fyllt på 10-40olja, den har vel gått på 20-50 olja før. er da vert å skifta igjen?


1-2 mm i endelslakk  Sjokkert  Sjokkert  Ehh, glemt svinghjulshims...  Øyerulling   Om du kjører 10-40 olje eller 20-50 olje med det som du har beskrevet som nybygd motor tror jeg spiller heller liten rolle.
Reimhjul på T1-motor har jo gjenger som "skrur olja" tilbake igjen. Har hørt at noen repro-reimhjul mangler dette.  Her er det nok flere ting å  ta tak i før jeg hadde kjørt noe lenger enn inn igjen i garasjen med denne her.
Kjøre med 1-2mm i endeslakk er ganske spenstig  Blunker
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: august 16, 2012, 22:23:34 pm »

Det er ikkje ein nyoverhalt motor, det er ein "nyoverhalt motor" - to heilt forskjellige ting.. nevnte eg att den er bygd på ei 1300 blokk?

shimsa er/var ikkje gløymt, da var berre ein konklusjon på endeslarken og ikkje mine ord. okkesom eg har kjørd mangfoldige mil på rundt eit halvt år med denne motoren i ei bobla, men det er fyrst no att olja tyter ut bak reimhjulet. menmen blokka er jo igrunn kaputt so den får tola ein tur til østlandet med litt olje etterfylling Glad

og vist nokon har blokk tatt opp til 94mm er eg intrisert
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #8 på: august 16, 2012, 22:32:09 pm »

kjørte med en utslitt orginal 1300 fra mai-slutten av september for 2 år siden med motoren med 1-2mm endeslakk. slet veldig med ekstrem varme type 120-130 grader i olja, bensinen kokte i gasseren når jeg stoppet men det gikk det.  Gliser men motoren min lakk ikke mye olje( bare litt vet støttstang rørene)

men hadde vært skeptisk til å kjøre 50mil med en motor som det renner olje ut bak reimhjulet på. har ikke du et lass med andre motorer da tistlo??
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: august 16, 2012, 22:41:57 pm »

nevte eg att eg allerede har kjørt ganske mange mil med denne motoren:) den vert ikkje for varm, isofall har ikkje detta noko med endeslark eller oljelekasje å gjera. eg har ogso ein utsleten 1300 i ein 67, med endå meir endeslark og den går som ei klokka..men drar dårli i bakkane(reknar med innsuga er tette i koks)

ellers er da avreise imorgo tidleg so trur eg droppar å byta motor. var ein grunn til att eg valgte å bruka denne 1915motoren og. dokaen treng dei siste hestane:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #10 på: august 17, 2012, 00:34:46 am »

God Tur. Satse på at du kommer ned da.
Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: august 17, 2012, 00:45:10 am »

håpar virklig eg og Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #12 på: august 17, 2012, 08:47:06 am »

kjørte med en utslitt orginal 1300 fra mai-slutten av september for 2 år siden med motoren med 1-2mm endeslakk. slet veldig med ekstrem varme type 120-130 grader i olja, bensinen kokte i gasseren når jeg stoppet men det gikk det.  Gliser men motoren min lakk ikke mye olje( bare litt vet støttstang rørene)

men hadde vært skeptisk til å kjøre 50mil med en motor som det renner olje ut bak reimhjulet på. har ikke du et lass med andre motorer da tistlo??
Da regner jeg med at jeg ser en diamantblå griselav 1967 modell på scc i kveld Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #13 på: august 17, 2012, 10:05:48 am »

motoren jeg har i nå, er det jo ikke lekkasje men en liten foss..  Sint
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #14 på: august 17, 2012, 11:06:16 am »

Slå i en plugg Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
hovdingen
Seniormedlem
****
Innlegg: 411
Bosted: MELBU



Vis profil
« Svar #15 på: august 17, 2012, 19:20:26 pm »

Jeg krysser fingene for deg Tistlo og er spent på hvordan denne historien ender. Kult
Loggført

Ola Steimoeggen
Villaveien 11
8445 MELBU
(o\_/o)
1961 T1
1965 T1
1974 1303S
Lillebror 1971 m/fortelt
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: august 20, 2012, 23:03:32 pm »

gjekk heilt fint detta:) etter ca 100mil og tett oppunder 200liter bensin gjekk da berre 5-6liter olja totalt, og da må vel vera godkjent.
pga ein luguber tennplugg vart eg kjøyrande på litt 3 og litt 4 sylindara frå scc til elverum og til gol, der eg fekk pluggar hjå "ovalt" sjølv med full bil og hengar so makta han seg opp bakkane med dårlig tenning, men vart andre bollar når siste plugg var skikkeleg med og
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!