april 30, 2024, 14:32:39 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvorfor deltar dere ikke på norges morsomste treff?  (Lest 14858 ganger)
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #60 på: juni 04, 2013, 18:02:01 pm »



siden du spør så pent.
forde jeg var sjåfør for dusty Cowshit med bussen fra 13.00 til 14.30 og etter det drakk jeg med dritings på konsert med mange band. DERFOR!!!
Loggført
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #61 på: juni 04, 2013, 18:06:31 pm »

Ser at eg blir dratt inn her og må derfor få sagt noen ord.
Det jeg skrev på vwacb forumet var generelt retta og eg følte meg ikke presset til å kjøre fort, men det var med tanke på potensielt andre personer som er med å kjører, det er ikke alle som kan beherske seg når dem er med å kjører "bakkeløp".

Ang. dette treffet til lowlife så hadde eg veldig lyst til å være med og hadde satt det av fra ifjor men 2. juni var dagen bachelor oppgaven skulle leveres så det var rett å slett ikke mulig.
Neste år garanterer eg å stille så lenge det ikke skjer noe veldig gale. Blunker

Skjønner veldig god frustrasjonen din lowlife og utrolig glad for at du står på slik du gjør.
Husk nå at siden du klager så veldig over dårlig oppmøte på banetreff så regner eg og alle andre med at du stiller på SRVWK sitt treff den 14. juni! Blunker
Da kan du se en utrolig vellykket sammensetting av banekjøring, god underholdning hele tiden for voksne og barn, delesalg, utstilling og heftige fester med mye show faktor! Gliser

Ang dette med at alt var bedre før osv, husk på at de fleste som har boble som interesse nå har blitt familiefedre, det er snakk om en generasjon..
Loggført

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #62 på: juni 04, 2013, 18:43:02 pm »

Det begynner også å gå opp for meg at jeg har hatt urealistiske forventninger til interessen for et slikt treff, og at vi egentlig har lykkes ganske bra så langt. Da gjenstår det bare å finne ut om et slikt treff har livets rett. Vi fortsetter å prøve en stund til, men har ikke økonomi til å holde på lenge. Der kommer min frustrasjon fra, for jeg vil så inderlig få det til. Uansett vil i alle fall noen av oss ha mange gode minner.
Hva med å få inn flere sponsorer? Slike treff er gjerne helt avhengig av det for å få ting til å gå rundt.
Hent mer penger slik at treffet går rundt uten å være avhengig av urealistiske(som du sier) mål om antall folk.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #63 på: juni 04, 2013, 20:05:10 pm »

I fjor var vi tre ekvipasjer som dro fra Telemark til Borestranda for en uforglemmelig helg i selskap med SRVWK's blide mennesker, jeg skal innrømme at jeg satt "lett" i setet og lyttet etter ulyder i bobla, men det gikk bra. Flott treff med banekjøring, fikk endog sitte på under banekjøring. Vi skal tilbake garrantert  Glad men antagelig ikke i boble for min del i år.

Jeg hadde ikke fått med meg dette treffet ifjor, noe som irriterte meg endeløst,MEN vi greide å komme oss på besøk i år for å se, og detta var morro ja!!!!!!!!!! Selv om vi møtte i vannsølt bil, ble jeg overtalt til å ta noen runder på banen, åfyttigrisekatta hvor morro det var. Jeg er helt sjuk etter å stille på banekjøring/hyggelig treff/grilling og juging sammen med en hel gjeng på Varna til neste år.
Håper å få til hele helga til neste år, noe som var umulig i år desverre. Jeg driver å hekler sammen noe som skal være levebrødet mitt i tiden fremover, som har tatt mye tid fra verksted og bilhobby. Så jeg stiller opp med vannkjølt i stor grad i år,men like blid  Gliser
Takker for muligheten for å bli skikkelig bitt av basillen..
Loggført

Seaside VW Klubb
BABOON
Supermedlem
*****
Innlegg: 1105
Bosted: Kolsås



Vis profil
« Svar #64 på: juni 05, 2013, 06:35:46 am »

Det begynner også å gå opp for meg at jeg har hatt urealistiske forventninger til interessen for et slikt treff, og at vi egentlig har lykkes ganske bra så langt. Da gjenstår det bare å finne ut om et slikt treff har livets rett. Vi fortsetter å prøve en stund til, men har ikke økonomi til å holde på lenge. Der kommer min frustrasjon fra, for jeg vil så inderlig få det til. Uansett vil i alle fall noen av oss ha mange gode minner.
Hva med å få inn flere sponsorer? Slike treff er gjerne helt avhengig av det for å få ting til å gå rundt.
Hent mer penger slik at treffet går rundt uten å være avhengig av urealistiske(som du sier) mål om antall folk.

Enig med Trond igjen. Økonomien bør være på plass før treffet starter. Da slipper man å bekymre seg over antall besøkende.

Til sammenligning var det ikke 30 biler på banen de første SCC årene. At dere allerede har 30 biler lover veldig godt for fremtiden. Stå på sier jeg. Dette treffet vil bare bli bedre.
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #65 på: juni 05, 2013, 07:49:02 am »

Som jeg skriver, så begynner det å gå opp for meg at vi egentlig har lykkes bra så langt. Min neste oppgave blir å få overbevist resten av klubben om det. Når det gjelder sponsorer, så har vi forsøkt, spesielt Anders har jobbet for det, men det er vanskelig å få folk til å forstå at det beste for dem er å sponse vår leking. Vi har derfor prøvd å selge det inn som en happening, der de får lånt biler, og kan lage et bedriftsmesterskap. Jeg tror det er en av flere gode veier å gå.
Samtidig er vi veldig glade for de sponsorene vi har, med Bugrent ved Øyvind Berger i spissen. Tusen takk.
Andre sponsorer er Vikers bildeler og Wang og Nordstrand begravelsesbyrå(ikke noen dårlige vitser nå,takk).
« Siste redigering: juni 05, 2013, 09:50:54 am av Lowlife » Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #66 på: juni 05, 2013, 10:01:47 am »

Skjønner veldig god frustrasjonen din lowlife og utrolig glad for at du står på slik du gjør.
Husk nå at siden du klager så veldig over dårlig oppmøte på banetreff så regner eg og alle andre med at du stiller på SRVWK sitt treff den 14. juni! Blunker

Du tok meg der. Jeg er også en jævel på å kaste stein i glasshus. I år kolliderer det med vår 20-årsdag. Dessuten brukte jeg opp 1303en på Varna. Jeg kommer garantert når 914 er ferdig, da har jeg virkelig noe å vise fram også.

Når det er nevnt, så var selvfølgelig alle vestlendinger også savnet på HMR, men jeg forventer ikke at mange skal dra land og strand rundt for å besøke oss. Jeg også vet hva det koster å forflytte seg over lange avstander i landet vårt. Jeg er kjempeglad for at Haraune fant det verdt å ta turen. Det er flere østlandsfolk og -biler jeg hadde håpet på.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #67 på: juni 05, 2013, 12:12:42 pm »

Jeg synes det er godt at du blir/skriver slik vi har lært deg å kjenne:)
I min jobb har vi en uskreven regel at vi ikke skriver mailer i frustrasjon...

Mvh Marius
Loggført

Mvh

Marius
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #68 på: juni 05, 2013, 15:31:03 pm »

Det er en god regel, men dette har hjulpet meg til å bli kvitt frustrasjonen raskere, og jeg har raskere forstått en del ting. Derfor trengte jeg dette. Egoistisk, og et uttrykk for litt usunn galskap, det vet jeg, men minner om at nicket mitt er Lowlife. Nå ser jeg bare fremover, og gutsen er tilbake. Vi skal få til dette. På søndag var det labert, men det er historie.
« Siste redigering: juni 05, 2013, 15:36:25 pm av Lowlife » Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #69 på: juni 05, 2013, 16:07:47 pm »

Bra resonnement. Håper det ordner seg!
Loggført
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #70 på: juni 05, 2013, 19:19:20 pm »

Interessant tråd....kanskje underbygger den frykten jeg uttrykte i en annen tråd (markedsmekanisme-tråden) .... om at det er en "dipp" eller "starten på slutten".

All honnør for initiativet og innsatsen Lowlife & Co - jeg elsker det!

For min egen del, så er det bare en liten håndfull treff jeg får/tar tid til iløpet av et år....og i treffkategorien "morsom uformell kjøring på bane på vårparten i Norge" - så valgte jeg Gardermoracet 2013 fremfor Herbie-løpet. Så....mye å velge i.

En veldig viktig lærdom fra denne tråden er imidlertid en helt annen: Det aller aller aller morsomste og beste treffet for DEG - det er det som du er med på å arrangere selv. Ingen tvil om det - og jeg kjenner følelsen. Derfor: Meld deg som frivillig til SCC, og gjør det til ditt treff!

(med "deg", så mener jeg altså ikke deg Lowlife.....men "deg", som i "VWN-bruker")

Regner med at både Dewil og Lowlife stiller som frivillige i år også. Gliser
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #71 på: juni 05, 2013, 19:24:53 pm »

Vi kan stille som frivillig og gjøre det til vårt treff vi Osteaktig
Tenkte å arrangere drifting over stripa i år Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6108
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #72 på: juni 05, 2013, 23:14:58 pm »

.


* seher.JPG (25.1 KB, 640x428 - vist 176 ganger.)
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #73 på: juni 06, 2013, 07:44:44 am »

Regner med at både Dewil og Lowlife stiller som frivillige i år også. Gliser
[/quote]

Når det gjelder SCC, ønsker jeg også i år å bidra. Har ikke full oversikt over helga enda, men vet jeg må jobbe, og har derfor ikke turt å sette meg på noen vaktliste. Noe jeg allerede kan love, er at jeg skal stille med lastebilen, og sørge for å få hjem evt. biler som av en eller grunn ikke kommer hjem for egen maskin. Dette blir et gratistilbud, og vi snakker da østlandet. Regner med at de som kommer langveis fra har henger e.l. Håper det er tilbud som faller i smak.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #74 på: juni 06, 2013, 08:17:15 am »

Godt tiltak Lowlife. ..Me like
Loggført

Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #75 på: juni 06, 2013, 09:25:30 am »

Fantastisk tiltak Lowlife. Jeg håper bare at folk har vett til å betale deg for bompenger og diesel ++, ser ingen grunn til at dette skal være gratis. Jeg hadde vært skjeleglad for å komme meg hjem i det hele tatt!!
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #76 på: juni 10, 2013, 19:57:55 pm »


* DSC00985.JPG (39.18 KB. 384x512 - vist 128 ganger.)

Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #77 på: juni 10, 2013, 20:35:09 pm »

Haha Gliser
Den der skulle vel stått i første post Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
RIN94
Medlem
***
Innlegg: 209
Bosted: Rogaland- Nærbø



Vis profil
« Svar #78 på: juni 10, 2013, 21:37:12 pm »

Tråden har uansett hvert god PR! Hadde ikke hørt noe særlig om dette treffet før denne tråden. Og det hørres ut til og ha vært et kjempe morro treff! Og ikke minst et godt grunnlag til og bygge videre på og forbedre etter all lærdom i denne tråden! :-) Tror neste år kan bli en stor suksess!
Loggført

1300 - 68mod
Bjørn Hjellestad
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Bergen


member of slow children & Niceprice Racing


Vis profil
« Svar #79 på: juni 11, 2013, 20:35:14 pm »

Deltok ikke fordi dette ikke er kjent i Bergen og var ikke klar over dette Norges morsomste treff, skulle gjerne vært med Glad

Herbie Memorial Run, visste ikke at Herbie er død?
« Siste redigering: juni 11, 2013, 20:45:33 pm av Bjørn Hjellestad » Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #80 på: juni 11, 2013, 21:48:41 pm »

Den siste filmen med hu derre fjolla tok livet av sjarmen for min del hvertfall Gliser
http://www.imdb.com/title/tt0400497/
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #81 på: juni 11, 2013, 21:56:01 pm »

Tråden har uansett hvert god PR! Hadde ikke hørt noe særlig om dette treffet før denne tråden. Og det hørres ut til og ha vært et kjempe morro treff! Og ikke minst et godt grunnlag til og bygge videre på og forbedre etter all lærdom i denne tråden! :-) Tror neste år kan bli en stor suksess!
All PR er god PR
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #82 på: juni 12, 2013, 11:39:36 am »

Er vel flere som sliter med det samme ser jeg...

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,51115.0.html

Spørs om ikke Martin mistet HELT motet etter dette. Det skal ikke være lett å gjøre det gøy for oss. Selv sitter jeg igjen med litt tynn samvittighet for at jeg ikke kom, men jeg hadde litt for mye å gjøre hjemme og kombinert med motor utenfor bilen så glapp dette for meg.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #83 på: juni 14, 2013, 18:43:44 pm »

Er vel flere som sliter med det samme ser jeg...

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,51115.0.html

Spørs om ikke Martin mistet HELT motet etter dette. Det skal ikke være lett å gjøre det gøy for oss. Selv sitter jeg igjen med litt tynn samvittighet for at jeg ikke kom, men jeg hadde litt for mye å gjøre hjemme og kombinert med motor utenfor bilen så glapp dette for meg.
dette var nok siste gang jeg arrangerte noen ting...... dette var et gratis treff.... været kunne ikke blitt bedre og toaletter er i topp stand og strøm er også tilgjengelig, live musikk var det meninga at det skulle bli. stort party telt fra Unneberg var lånt inn, det samme var stoooor grill, grillkull og tennveske var kjøpt inn, treff T-shirts var laget og stickers  også. butikk og bensinstasjon 5 min unna i gangavstand.

veit ikke hva jeg skal si jeg........... SKÅL!!!!!
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #84 på: juni 14, 2013, 19:01:45 pm »

dette var nok siste gang jeg arrangerte noen ting...... dette var et gratis treff.... været kunne ikke blitt bedre og toaletter er i topp stand og strøm er også tilgjengelig, live musikk var det meninga at det skulle bli. stort party telt fra Unneberg var lånt inn, det samme var stoooor grill, grillkull og tennveske var kjøpt inn, treff T-shirts var laget og stickers  også. butikk og bensinstasjon 5 min unna i gangavstand.

veit ikke hva jeg skal si jeg........... SKÅL!!!!!

Martin, svelg skuffelsen, se fremover og nyt sommeren. Jeg vet at det er jævlig bittert der og da men det er ikke verdt å dvele mer ved det.

Pakk bilen, grillen og brylkremen så sees vi på Fyresdal til dragrace, konsert og hyggelig lag.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #85 på: juni 14, 2013, 20:06:51 pm »

dette var nok siste gang jeg arrangerte noen ting...... dette var et gratis treff.... været kunne ikke blitt bedre og toaletter er i topp stand og strøm er også tilgjengelig, live musikk var det meninga at det skulle bli. stort party telt fra Unneberg var lånt inn, det samme var stoooor grill, grillkull og tennveske var kjøpt inn, treff T-shirts var laget og stickers  også. butikk og bensinstasjon 5 min unna i gangavstand.

veit ikke hva jeg skal si jeg........... SKÅL!!!!!

Martin, svelg skuffelsen, se fremover og nyt sommeren. Jeg vet at det er jævlig bittert der og da men det er ikke verdt å dvele mer ved det.

Pakk bilen, grillen og brylkremen så sees vi på Fyresdal til dragrace, konsert og hyggelig lag.

-BB-
det passer dessverre ikke den datoen. skulle gjerne meeeen.... scc kalle da tar jeg en øl med deg, og da er bryyylen medc og god musikk og stemningen er på topp.
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #86 på: juni 14, 2013, 20:31:12 pm »

Det blir en bra avslutning på sesongen ;-)
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #87 på: juni 15, 2013, 10:47:54 am »

Det blir en bra avslutning på sesongen ;-)

Det var da som pokker å kjapt du skulle snakke om sesongslutt da Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #88 på: juni 15, 2013, 18:26:13 pm »

Det blir en bra avslutning på sesongen ;-)

Det var da som pokker å kjapt du skulle snakke om sesongslutt da Gliser
ta deg en is.
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #89 på: juni 15, 2013, 20:17:43 pm »

Det blir en bra avslutning på sesongen ;-)

Det var da som pokker å kjapt du skulle snakke om sesongslutt da Gliser
Haha, trur ikke jeg rekker noe annet enn slutten av sesongen xD

Is skal jeg spise mye av i mellomtiden Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!