april 25, 2024, 11:26:10 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 23w Samba 1960 - Alexander Dale Oen sin buss skal på vegen  (Lest 28736 ganger)
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #60 på: januar 09, 2015, 08:32:32 am »

Bare til å dra ned å sjekke Dalland

Det skal jeg så fort jeg får tid, men det er ikke alle i det store Norske land som har den muligheten. Blunker
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #61 på: januar 09, 2015, 17:59:55 pm »

vert meir sveising i neste veka
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #62 på: januar 09, 2015, 19:47:39 pm »

Mer penger på vei.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #63 på: januar 11, 2015, 21:25:30 pm »

Bare til å dra ned å sjekke Dalland

Det skal jeg så fort jeg får tid, men det er ikke alle i det store Norske land som har den muligheten. Blunker

Ungkar, spellemann og 8-16 jobb, du har jo all tid i verden Dalland!  Gliser Det er bare å få på seg arbeidsklærne og komme seg på Kranken, her må folk brette opp armene og få prosjektet i havn  Blunker
Loggført
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #64 på: januar 12, 2015, 07:37:02 am »

Bare til å dra ned å sjekke Dalland

Det skal jeg så fort jeg får tid, men det er ikke alle i det store Norske land som har den muligheten. Blunker

Ungkar, spellemann og 8-16 jobb, du har jo all tid i verden Dalland!  Gliser Det er bare å få på seg arbeidsklærne og komme seg på Kranken, her må folk brette opp armene og få prosjektet i havn  Blunker

7-17 jobb + søndager i ny og ne. To bil prosjekter som haster pluss et ellers travelt liv gjør at jeg ikke rekker å ta klesvasken engang...
Hadde jeg bare hatt tid til overs så hadde jeg gjerne stått på kranken og skrudd. Blunker
Loggført

RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #65 på: januar 12, 2015, 20:58:43 pm »

Bare til å dra ned å sjekke Dalland

Det skal jeg så fort jeg får tid, men det er ikke alle i det store Norske land som har den muligheten. Blunker

Ungkar, spellemann og 8-16 jobb, du har jo all tid i verden Dalland!  Gliser Det er bare å få på seg arbeidsklærne og komme seg på Kranken, her må folk brette opp armene og få prosjektet i havn  Blunker

7-17 jobb + søndager i ny og ne. To bil prosjekter som haster pluss et ellers travelt liv gjør at jeg ikke rekker å ta klesvasken engang...
Hadde jeg bare hatt tid til overs så hadde jeg gjerne stått på kranken og skrudd. Blunker

Prioriteringer Håkon, Prioriteringer!  Gliser
Loggført
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #66 på: mars 22, 2015, 18:54:05 pm »

Ser at vi ikke er like flinke til å finne veien inn her som vi er i å snekre sammen en Samba .

Kan jeg foreslå facebook besøk for folket  ?    https://www.facebook.com/ProsjektSambOen?fref=ts   

Der kommer bilder og oppdateringer fra prosessen som skal ende med en Samba på veien . Vi har og en lukket gruppe for de som mekker på bilen. Bildene der inne er nok langt mer underholdene - mulig et par av dem sniker seg forbi sensuren når prosjektet går mot slutten .

For de av dere som lider av facebookofobi seriøsialis kommer et par bilder fra de siste dagers begivenheter :




bak venstre Pål, foran venstre Tistlo, bak høyre Henning, foran høyre Herr Oen.


Esab sponser oss med mass flott materiell, sveisetråd og godterier til side - høydaren har vist seg være sveiseluene som bringer frem det beste i mannskapet ..
(Andre, Henning , Svein ) 

Skulle gjerne kommet med flere bilder  - men de vi har igjen er enten ytterst kjedelige eller NSFW  Blunker 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Notch67
Supermedlem
*****
Innlegg: 551
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #67 på: mars 22, 2015, 19:23:28 pm »

Liker!
Loggført

Patina er for fattigfolk.
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!