mars 28, 2024, 18:45:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hebfan's 1302-prosjekt  (Lest 33794 ganger)
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Lutvann, Oslo


Fartsblind så langt det går


Vis profil
« Svar #90 på: januar 28, 2010, 09:08:35 am »


Hmmmm, hadde passet bra på mine telefon'er også. Tør jeg spørre hvor du får disse fra...?

Tja, det står jo Apex-logo på bildet Blunker
- neida, jeg prøvde å kjøpe direkte fra Apex på Ebay, men de sender ikke til Norge.

Men DBA Motorsport sender derimot world wide:
http://stores.ebay.com/DBA-MOTORSPORTS

Det fikser du med en konto på hos jetcarrier espen. de ordner alt, og frakten er billig!
Loggført

Old Volkswagens don't drip oil,                    1302 for the win!         
they just mark their spot!                                Käfer-Cup
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #91 på: januar 28, 2010, 09:17:26 am »


Hmmmm, hadde passet bra på mine telefon'er også. Tør jeg spørre hvor du får disse fra...?

Tja, det står jo Apex-logo på bildet Blunker
- neida, jeg prøvde å kjøpe direkte fra Apex på Ebay, men de sender ikke til Norge.

Men DBA Motorsport sender derimot world wide:
http://stores.ebay.com/DBA-MOTORSPORTS

Det fikser du med en konto på hos jetcarrier espen. de ordner alt, og frakten er billig!

Takk for tips - har jo hørt om det, men liksom ikke fått somla meg til å gjøre det. Så jeg valgte den late løsningen denne gangen Blunker
Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #92 på: januar 28, 2010, 09:24:04 am »

Følger du Ebay linken som Heb oppgir så kommer du rett til butikken. Der velger du produktet du skal ha siden han har en "buy it now" på alle produktene og går rett til kassen. Siden han foretrekker PayPal så klikker du på Paypal som betalingsmetode. Paypal vet adressen din og du får oppgitt to fraktalternativ. Du velger det som passer best og trykker confirm. 20 sekund etterpå mottar du en bekreftende mail, deretter går det 20 sekunder til før du mottar en ny bekreftelse at pengene er sendt til selger. Deretter går det noen timer før Paypal sender nok en email som bekrefter utsendelse av produktet med tracking link.

Lettere kan det ikke gjøes! Muttrene kostet 24.65 USD og frakt med priority USPS kom på 18.95 USD.

Mvh
BB

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!