april 26, 2024, 02:44:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1967 Splitt Panel  (Lest 33046 ganger)
Sveinf
Seniormedlem
****
Innlegg: 400
Bosted: Drammen


Vis profil

« Svar #30 på: februar 09, 2016, 09:36:52 am »

Utrolig stamina som utvises her, stå på! Glad
Loggført
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #31 på: februar 09, 2016, 21:10:26 pm »

Konge Fredrik, du er fasan meg flink...også utrolig at du sier at du "gjør lite" og sjelden orker og ta i ett tak på
bussen...tror ikke jeg kjenner noen som jobber mer på prosjektet sitt enn deg... Osteaktig Gliser Osteaktig

Stå på... gleder meg sjukt til sesongstart selv, og takk for garasje besøket i kveld  Blunker

Alex
Loggført

friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #32 på: februar 09, 2016, 21:22:47 pm »

Utrolig stamina som utvises her, stå på! Glad

Takker, det er hyggelig med tilbakemeldinger Glad
Hjelper meg å holde motet oppe!
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #33 på: februar 09, 2016, 21:34:11 pm »

Konge Fredrik, du er fasan meg flink...også utrolig at du sier at du "gjør lite" og sjelden orker og ta i ett tak på
bussen...tror ikke jeg kjenner noen som jobber mer på prosjektet sitt enn deg... Osteaktig Gliser Osteaktig

Stå på... gleder meg sjukt til sesongstart selv, og takk for garasje besøket i kveld  Blunker

Alex

Takker for det! Glad

Det blir gjort litt lengre røsk innimellom som får meg videre...
Du får stikke innom garasjen min imorgen kveld eller en dag, så får jeg vist frem litt!
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #34 på: februar 12, 2016, 23:39:40 pm »

Var midt i et godt driv av arbeidslyst på onsdag, så gikk jeg plutselig tom for sveise gass Rekker tunge
Men fikk fylt på flaska idag, så nå har jeg fått startet å fikse litt på høyre siden og.  Har fått borret ut punktsveisene og fjernet utrigger foran. Pusset ned ramme bak utrigger for å se at denne er hel og rustfri (Noe den var Glad )
Kappet vekk den rustne ytre delen av tophat over utrigger, og sveiset inn nytt.
Tettet hull i skillevegg nede ved b-stolpen.
Reparert b-stolpen.

Tilpassing av Tophat (lett prøvemontering av utrigger for å tilpasse lengde på tophat)


Tetting av hull i skillevegg og reparasjon av nedre del av b-stolpe.






Skal fortsett å fjerne det som er igjen av utrigger bak, kappe vekk det som er rustent på tophat og tilpasse ny del.
Før dette skal monteres blir det reperasjon av ramma, som på andre siden.
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #35 på: februar 14, 2016, 23:24:32 pm »

Ja, da er valentines day og morsdag overstått  Glad
Etter å ha bidratt hele dagen for å beholde husroen, fikk jeg lurt meg ned i garasjen utover kveldstid og fikk neimen gjort litt idag og  Gliser

Idag har jeg fått reparert og byttet ut et stykke rammevange på høyre side og, så nå har jeg hel ramme på begge sider!

Og litt bilder:















Ble fornøyd med resultat  Glad Så nå er det etter litt lakk og småplukk klart for å montere utriggere foran og bak....
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
55luft
Seniormedlem
****
Innlegg: 263
Bosted: sigggerud


Vis profil

« Svar #36 på: februar 17, 2016, 23:28:57 pm »

Dette blir konge. Bilen er klar til VW til tusen? Hadde vært kult om du klarte det..
Loggført

55 mod orginal boble
76 mod orginal buss
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #37 på: februar 18, 2016, 07:08:58 am »

Dette blir konge. Bilen er klar til VW til tusen? Hadde vært kult om du klarte det..

Begynner somsagt å se mer lys i enden av tunnelen, så det er fortsatt håp  Glad Men fortsattt mye jobb. Innsatsen har ikke vært å klage på i det siste, men blir endel reising og planer de neste 2 månedene som tar opp litt tid dessverre. Men hadde vært utrolig gøy om jeg klarte det!  Gliser
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #38 på: februar 28, 2016, 22:09:57 pm »

Da er det to uker siden siste arbeids oppdatering, så er vel på tide å legge ut noe nå, da jeg ihvertfall har fått gjort litt siden sist  Glad

Har fått sveise ferdig ramme på innsiden, pusset og grunnet gjort ferdig etter dette bildet



Utrigger/tophat bak høyre side tilpasses og sveises









Utrigger/tophat foran høyre side ferdig sveiset





Første prøvemontering av kanaler



Innerkanal sveiset på og grunnet



Ytterkanal grunnes og sveises sammen med forsterkning under cargo dører





Ytterkanal under cargo dører og kanal mellom cargo/hjulbue punktsveises/tilpasses, deretter helsveises og fuger slipes ned.













Ny bensin tank har blitt montert

Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
boble54
Seniormedlem
****
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten


Vis profil

« Svar #39 på: februar 29, 2016, 09:31:37 am »

Dette blir bra  Glad Glad
Snart ferdig med sveisejobben!!
Loggført

-54 1200
-74 1303 Big
-76 1303 Cab
-76 T-2 Westfalia Camper
-87 T-3 Reimo Camper
 
Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #40 på: mars 01, 2016, 07:04:17 am »

Veldig bra jobba Fredrik, og gøy og se utvilkingen både på bilen og skillz med sveiseapparatet...blitt flink synes jeg :-)
Loggført

friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #41 på: mars 20, 2016, 18:00:31 pm »

Takker for kompliment Glad
Her har det blitt gjort litt i det siste, men ikke like mange bilder har blitt tatt.
Har gått litt tid til å få earlybay'n klargjort for sesongen og Glad

Har fått gjort ferdig gulvet i cargo rommet







Hull i hjulbue høyre side bak har blitt sveiset igjen









Sveiset inn ny crossmember bak



Etter dette har jeg fått grunnet understell og gulv i cargorom med 2k epoxy grunning, det neste jeg skal gjøre nå er bruke karosseri sjitt i alle skjøter/hjørner/sprekker for å få tettet igjen ordentlig etterfulgt av lakk av understell før jeg sveiser på de siste jekkefestene og legge på litt tekyl.

Gjenstår retting/sparkling/pussing av kanaler, montering av motor/samt justering, lufting av bremser/justering etterfulgt av dette. Selvfølgelig også lakk og tynntektyl i hulrom.  Da begynner man sakte å nærme seg kjørbar buss igjen Gliser
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #42 på: mars 30, 2016, 16:49:55 pm »

Da er det nok en gang tatt i et tak, begynner å bli nærmere ferdig for denne vinteren.
Skilt er bestilt på biltilsynet og blir levert ut så snart bilen er Eu ok og forsikring betalt.

Understell er grunnet og sprekker er tettet med karosseri sjitt.







Litt lakk





Skiftet pute på førerstol







Retting og sparkling av kanaler med hjelp fra en oppretter kompis













Motor er montert tilbake





Karosseri messig vil det bli gjort litt mer til neste vinter, da får jeg reparert litt mer rust skader og nedre cargodører.
Nå er første pri godkjent eu kontroll.
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #43 på: april 01, 2016, 05:47:30 am »

Da er bilen grunnet med 2k epoxy og klar for lakk neste uke når det er helt tørket

Før:





Etter:





Motor er koblet opp og startet, men bråker mye fra eksos da jeg mangler litt dempere bak, som ikke passer pga fanger.
Så nå holder jeg på med å få tak i orginal eksos, så jeg kan få på dette på plass.
Også fått bestilt opp orginal skiltnr fra skiltfabrikken, så dette kan settes på så snart jeg har gjort om hos Statens vegvesen.

Nå blir det firmatur til Svalbard, før videre jobbing på mandag  Glad
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #44 på: april 05, 2016, 21:12:50 pm »

Svalbard tur er overstått, og jeg ble ikke spist opp av en isbjørn Gliser

Siden mandag har jeg jobbet dag og natt, eller døgnet rundt kan man vel si.
Splitt'n er nå endelig ferdig klar til Eu kontroll.
Men selvfølgelig er det ting som skal taes med tiden/neste vinter. (bytte hjørner bak, sveise litt små hull her og der,osv)

Fikk tak i orginal eksos med noen hull som måtte sveises igjen



Motor og alt bak er montert



Sider er lakkert (ble endel lakk forskjell, så må bearbeide lakk litt når den er 100% herdet)





Montert seter og lagt i noen midlertidige matter



Fylt opp alt av hulrom/kanaler/crossmember/utriggere/rammevanger med hulromsbeskyttelse/tynntektyl.



Tok et stemningsbilde med ny restaurerte felger med nye dekk



Skal ut å prøvekjøre bilen neste uke, lar lakken herde ordentlig i garasjen før jeg tar den ut, da jeg skal til Roma resten av uka  Glad
Tar noen bilder med bedre lys og vinkler når den er ute, og legger ut.
Så fungerer ting greit på prøvetur blir det fortløpende Eu kontroll og bilen er klar til treff 1 mai, som har vært målet Glad
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #45 på: april 06, 2016, 07:43:39 am »

Tar sjansen på å si gratulerer, selv om prøvetur ikke er gjennomført enda Glad Ser bra ut! ...og den skavanken i trynet kler egentlig en gammel arbeidshest godt Blunker Ble eksosen tett?
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #46 på: april 06, 2016, 09:26:06 am »

Tar sjansen på å si gratulerer, selv om prøvetur ikke er gjennomført enda Glad Ser bra ut! ...og den skavanken i trynet kler egentlig en gammel arbeidshest godt Blunker Ble eksosen tett?

Takker for det! Glad Blir ikke noe prøvetur før mandag, men motor starter fint og ruser opp greit, mer spent om den går bedre på tomgang når den blir varm. Eksosen ble bra etter sveising, og lyden er 10 ganger mer behagelig enn med det første eksos anlegget Blunker
Samtidig blir det gøy å se bilen fra andre vinkler og med bedre lys..
Må innrømme at jeg er stolt av egen innsats, hehe Gliser
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #47 på: april 06, 2016, 20:31:55 pm »

Svalbard tur er overstått, og jeg ble ikke spist opp av en isbjørn Gliser

Siden mandag har jeg jobbet dag og natt, eller døgnet rundt kan man vel si.
Splitt'n er nå endelig ferdig klar til Eu kontroll.
Men selvfølgelig er det ting som skal taes med tiden/neste vinter. (bytte hjørner bak, sveise litt små hull her og der,osv)

Fikk tak i orginal eksos med noen hull som måtte sveises igjen



Motor og alt bak er montert

Du skulle ha sagt ifra når du var her - muligheter for garasjebesøk med splittbuss også på Svalbard! :-)



Sider er lakkert (ble endel lakk forskjell, så må bearbeide lakk litt når den er 100% herdet)





Montert seter og lagt i noen midlertidige matter



Fylt opp alt av hulrom/kanaler/crossmember/utriggere/rammevanger med hulromsbeskyttelse/tynntektyl.



Tok et stemningsbilde med ny restaurerte felger med nye dekk



Skal ut å prøvekjøre bilen neste uke, lar lakken herde ordentlig i garasjen før jeg tar den ut, da jeg skal til Roma resten av uka  Glad
Tar noen bilder med bedre lys og vinkler når den er ute, og legger ut.
Så fungerer ting greit på prøvetur blir det fortløpende Eu kontroll og bilen er klar til treff 1 mai, som har vært målet Glad
Loggført
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #48 på: april 13, 2016, 06:49:43 am »

Da er første prøvetur utført med glans  Glad Veldig fornøyd, bilen gikk som et skudd og oppførte seg veldig bra til å ikke være kjørt på mange år..
Noen små justeringer nå, så håper jeg bilen er klar for eu kontroll neste uke.
Legger ut noen bilder etter den har kommet ut fra garasjen.





Også et morsomt før og etter bilde



Er stolt av meg selv og min første store karosseri sveise jobb da dette i utgangspunktet var endel utenfor midt fagområde, ser at resultatene har blitt bedre og bedre fra der på karosseriet jeg starta, så ikke umulig det blir en liten retting på meg selv etterhvert  Glad

Som tidligere sagt blir det tatt tak i mer neste vinter da jeg heller vil kjøre i sommer (!!), restaurere cargo dører fra midten og ned, skifte hjørner bak, osv.
Må også få rettet opp profilen på fronten etterhvert. Hvis jeg får ferdig stillt karosseriet etterhvert vurderer jeg da en hellakkering  Osteaktig

Fra første prøveturen (med prøveskilter, men tok seg ikke ut på bilde Rekker tunge )



« Siste redigering: april 13, 2016, 06:52:51 am av friikside » Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #49 på: april 20, 2016, 06:30:30 am »

En liten oppdatering.
Bilen ble på mandag eu-godkjent og bilen ble regga om til sitt gamle regnr på statens vegvesen. Så nå kan sommeren bare komme.
Har forøvrig bestilt safari vinduer fra creative engineering, så nå er det bare å vente i spenning og se når disse vil dukke opp.

Har lagt i teppe i varerom og kjøpt inn materialer for å bygge seng, og gjøre den til en treff "camper".
Legger ut bilder av teppe gulvet



Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #50 på: april 26, 2016, 18:11:01 pm »

Da har jeg lagd seng baki bussen, med hengslet front og oppbevaringsrom under seng.





Også montert hula hula dame som jeg alltid har ønsket meg  Gliser  Rekker tunge



Og samtidig gått til innkjøp av en ny kompis til bussen i garasjen

Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #51 på: mai 29, 2016, 09:55:31 am »

Er stolt av meg selv....
....vurderer jeg da en hellakkering  Osteaktig

Du har all grunn til å være stolt av deg selv her! Kjempeflott resultat! Personlig liker jeg disse når dem har den patinaen din har akkurat nå. Rep av skader og i teknisk ok stand. Skjønner det er ekstremt fristende å hel lakkere bilen for å få en fin farge på den, men bilen er original kun en gang. Moro du oppdaterer med bilder vi andre kan sitte å nyte!
Loggført


Old bugs never die
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #52 på: juni 13, 2016, 13:23:58 pm »

Er stolt av meg selv....
....vurderer jeg da en hellakkering  Osteaktig

Du har all grunn til å være stolt av deg selv her! Kjempeflott resultat! Personlig liker jeg disse når dem har den patinaen din har akkurat nå. Rep av skader og i teknisk ok stand. Skjønner det er ekstremt fristende å hel lakkere bilen for å få en fin farge på den, men bilen er original kun en gang. Moro du oppdaterer med bilder vi andre kan sitte å nyte!

Hei.
Takk for hyggelig tilbakemelding, det settes pris på Glad
En liten oppdatering med litt bilder kommer snart.
Kjørte forøvrig en ca 40 mils tur for et par uker siden, helt knirkefritt uten problemer Gliser så det var utrolig gøy! Samt alt hverdagskjøringen.
Neste uke går mest sannsynlig turen nedover til Kristiansand, så blir spennende å se om det går like knirkefritt denne gang også, ca 70 mil tur-retur med originalt understell og reduksjonsbokser  Gliser
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #53 på: juni 18, 2016, 13:21:22 pm »

Da kommer det en liten oppdatering med noen småting som er gjort siste måneden  Glad

Montert safari vinduer foran















Også har det kommet en urørt 57 Oval boble i garasjen  Gliser



Jeg har montert setebelter















Ikke de mest spennende/beste bildene her, men det er det jeg har drevet med annet enn å kjøre bilen Gliser
Også gikk jeg til innkjøp av helt ny forgasser, skiftet denne og nå går bilen som en drøm på tomgang, den andre trakk falskluft litt her og der,
så det var en god investering  Gliser
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #54 på: juli 02, 2016, 21:45:05 pm »

Meget stilig med safari ruter!  Glad Stå på, koser meg med tråden din!
Loggført


Old bugs never die
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #55 på: juli 08, 2016, 08:29:28 am »

Meget stilig med safari ruter!  Glad Stå på, koser meg med tråden din!

Takk, gøy å høre Glad

Hadde forøvrig et nærme branntiløp i ledningsnett her sist uke, jeg har vært dum og utsatt og utsatt å skifte.
Men gikk heldigvis bra, var en pluss ledning, som gnissa seg igjennom til gods.

Nå er forøvrig ledningsnett skiftet/reparert/utbedret i motorrom og de midlertidige nye biltema bensin slangene ble samtidig skiftet ut med Tess slanger Glad
Jeg har ny bensintank, så filter kjører jeg uten, så slipper det å sprekke.

Viktig å forhindre brannfeller.
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #56 på: juli 10, 2016, 22:30:57 pm »

Er du forresten fristet til å sette inn noen vinduer i bilen? Eller er sånt bannlyst kanskje
Loggført


Old bugs never die
friikside
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Ytre Enebakk


Vis profil

« Svar #57 på: juli 12, 2016, 19:12:26 pm »

Er du forresten fristet til å sette inn noen vinduer i bilen? Eller er sånt bannlyst kanskje

Kunne tenkt meg vinduer ja, men spørsmålet da er om man skal få kjøpt seg en buss med vinduer, eller om man skal få det på denne.
Grunnen til dette er at jeg syns historien bak potet panelen er så fin  at den kanskje burde få være Glad Drømmen er ihvertfall vinduer og flere seter, men om det blir i denne tviler jeg på.
Loggført

T2 Splitt Panel - 1967
T1 Boble - 1961

X Oval Boble - 1957
X T2 Early bay - 1969
X Karmann Ghia - 1963
X T2 Late bay - 1973
X T2 Sika - 1972
X T1 Boble - 1962
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #58 på: juli 14, 2016, 06:44:04 am »

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg tenker litt sånn selv, men samtidig tenker jeg at det jeg har, skal jeg ha i lang tid, og vil da ha bilen slik jeg vil ha den. Men forstår deg svært godt, det er ikke lett. Tenker vi økonomi, så er det vel billigere å ordne vinduer selv, enn å selge en bil man har fått et forhold til, for å kjøpe en annen med vinduer, dører og seter man vil ha?
Loggført


Old bugs never die
Lordbongo
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted:


Vis profil

« Svar #59 på: juli 14, 2016, 14:02:56 pm »

Flott jobb og gøy og se en til på veien. 
Har du noe bilde av hvor du fant chassisnr inn stemplet.
Kikker etter dette på en 67 splitt dobbel cabin.
Mvh jon
Loggført
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!