april 29, 2024, 12:30:10 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC-2009: Tråden for konstruktive innspill  (Lest 21028 ganger)
1303RCN
Seniormedlem
****
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark


Vis profil

« Svar #60 på: august 21, 2008, 20:37:39 pm »

Var på mitt første SCC nå i helgen og ble imponert av det jeg så. Ble spesielt imponert av det jeg så på stripa. Har vært på Bug Run  noen ganger på 80 og 90 tallet og må si at det har vært en "rivende utvikling". Er det ikke et ønske og event mulighet for at man kan lage en cup for VW drag race i norden. Et løp i Norge SCC, og et løp i Sverige Bug Run og event et løp i Finland. Det er jo ikke så mange rene drag race for VW
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #61 på: august 21, 2008, 23:07:25 pm »

Tidenes treff !!!!

glimrende speeker, snakket med mange av ulendingene og de følte seg veldig velkomene :-)

litet tips til neste års  tenn opp felles grillen litt før racing'n starter og få den dere trøndern med engelsk mun diare til å si i fra att det er varme griller for felles grilling og PARTY ;-)  mulig kvelden hadde blitt ENDA BEDRE   !!

nåkk en gang  TIDENES TREFF !!

Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Mangokid
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted:


Vis profil

« Svar #62 på: august 22, 2008, 12:37:55 pm »

- Bandet MÅ skifte vokalist - evt byttes helt ut. Kul og variért musikk spilte de, men kvaliteten var så dårlig at mp3-er hadde vært bedre. Hvis disse spilte på Øya så bør Øya få seg ny bookingansvarlig...
- En større samling mp3?

Tja hva skal man si? Noen liker mora, andre hører på Ole Ivars. Mulig at mange syntes bandet var helt ræva, hvilket de er i sin fulle rett til å mene. Dog var kanskje heller ikke forholdene til en god konsert lagt helt til rette. Det var ingen lysrigg på scenen og bandet måtte stille med egen PA, noe som koster opp mot 30.000 å leie, (5 ganger honoraret), så løsningen ble da å plukke det beste fra bandets eget anlegg og stille med det. Spilletiden var satt opp til 21.00, noe som ble bedt om å flyttes litt, og med litt tolker man som oftest i retning en halvtime, tre kvarter. Tydeligvis kunne konsertstart med hell blitt utsatt til 22.30 minst, da det var i underkant av ti mann tilstede ved konsertstart og kanskje 50 ved slutt.

Og ja, vi har faktisk spilt for 3000 mann på Øya, (blant de best besøkte konsertene på Vika scenen), ByLarm, Gamla, Garage i Bergen, Kristiansand, Blå, Mir, pluss 30 andre steder det siste året. To produksjonsselskaper har headhunta oss for å få LOV til å lage musikkvideo gratis, Urørt jobber med planer for oss, og etter konserten på Øya ver det et Britisk promoselskap som tok kontakt for å legger planer for en evt. UK-turne, vi varmet opp for Hellbillies og Åge Aleksandersen tidligere i sommer, og det som mange ofte fremhever ved bandet er vokalist og låtskriver Roger, i tillegg til bandets allsidighet. Selvsagt kan et så ufattelig bra og spennende band gå over hodet på mange, men da er det jo bare å gå runden og se på biler i stedet. Hadde vi blitt bedt om å ta med musikk på Mp3 hadde vi med glede gjort det og servert musikk for ALLE hele natta.

Dette er IKKE ment som kritikk mot SCC staben som gjorde en fantastisk jobb både for bilfolket og for bandet. De skal ha all den ros de fortjener, og om et ørlite magasurt mindretall ikke ønsker det, spiller vi likevel på SCC også neste år, i tre timer, minst.

Thomas
Loggført
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #63 på: august 22, 2008, 12:54:03 pm »

Noen mulighet for å dra med seg han loslitte fra Babyloon...?

da skal jeg ha på meg t-skjorta som sier:

Hvor er Steffen Iversen...?
Loggført

SCREWDRIVER #1
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #64 på: august 23, 2008, 20:59:45 pm »

jeg kommer med ett par forslag til neste år:

1. Alle kan alfabetet (nesten) hvor ike kjøre alfabetisk startrekkefølger av klasser??
   A_B_C_D_E_F etc....... jeg gikk selv glipp av flere runder pga F_A_E_B_B etc..
   Alle får jo kjørt like mye uansett rekkefølge.

2. hvis den siste i sin klasse må kjøre alene, så bør en bil fra en annen klasse kunne kjøre mot.
ventet selv att sistemann i en annen klasse kjørte alene, mens jeg stod og ventet på tur..for så å kjøre alene.

3. Lage klarere skille på street og slicks. La "vanlige" gatedekk stille i egen klasse og gateslicks/slicks i samme klasse.
Ser man på resultatetene fra SCC så er det ikke jo ikke noe forskjell på de klassene i tider i det hele tatt.
Kankskje flere hadde stilt i street klassen? ? ?


Slicks SC:
1st place   Håkan Lundgren                 9.137/252.49kmt
2nd place Ron Lummus                      9.273/237.20kmt
3rd place   Stian Abell Larsen              9.527/227.56kmt

Street SC:
1st place   Jens Petter Brandtorp        9.618/222.51kmt
2nd place Niklas Haaglund                 10.251/210.88kmt
3rd place   Micke Karlsson                    10.669/229.61kmt

Slicks NA:
1st place   Sven Goffaux                      10.891/194.78kmt
2nd place Petter Carlberg                    11.353/185.55kmt
3rd place   Roar Lunde                          11.581/189.38kmt

Street NA:
1st place   Juhani Jyrkanko                 10.511/198.43kmt
2nd place John Elnef                           11.306/187.22kmt
3rd place   Janne Andersson               11.547/178.05kmt








Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7128
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #65 på: august 24, 2008, 00:09:26 am »

Først og fremst ros til et glimrende arrangement.

Selv har jeg liten erfaring med å delta på dragrace, men har sett en del gjennom åra, så det første forslaget går ut på å kanskje organisere racinga med en liten eliminering, slik at man kan kåre en vinner på den måten. Kan godt premiere beste tid også for den saks skyld, men et par finaler utpå søndag som et klimaks på racingen hadde vært interessant.

En annen sak jeg har tenkt på er at jeg har planer om å kjøre litt på stripa selv neste år, og kommer da til å stille i en Ghia med 1835cc. Sier seg selv at den ikke har noe å stille opp mot de andre i street-klassen (ref Jørn sitt innlegg over). Hva med å enten kjøre en form for bracket hvor man selv setter sin egen tid, og skal komme nærmest mulig den, med start forskjøvet i tid slik at man teoretisk kommer likt i mål?  Eventuelt dele inn klassene etter motorvolum, slik at også de uten 2.4l pluss kan konkurrere om premiene.

Just my 2 cents Blunker
Loggført
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #66 på: august 24, 2008, 07:53:56 am »

Hadde vært fint med finaler på søndag, MEN personlig så er jeg skeptisk til dial-inn tider og forskjøvet start mellom bilene. Dette finner man på street-legal stevnene rundt om i landet. La SCC være god gammeldags kappkjøring hvor det er raskest til mål som gjelder.

Er det ikke litt slik at de fleste prøver å slå sin egen tid da, uansett om det står et råskinn som du aldri vil klare å slå ved siden av?



det var mine 2 øre...

Kanskje det hadde vært fint med en nybilsparad også? Osteaktig
Loggført

HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #67 på: august 24, 2008, 13:57:03 pm »

Helt enig med Gralland her! Drag Race er og har aldri bare vært først mann i mål.  Da er det bare å bygge størst motor. Det bør være sjåfør som avgjør om man vinner eller ikke.

Ellers legger jeg meg langflat under asfalten og tilber alle frivillige på SCC 08!!!! (Og her gikk jeg tom for ord...) Blunker
Loggført

1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser

Sulten og tørst, bil først!

Kjør fort, ta sjanser.
marcus ösd
Nybegynner
*
Innlegg: 42
Bosted: hammerdal jamtland


Vis profil

« Svar #68 på: august 25, 2008, 16:09:43 pm »

Nu vet ju jag inte hur dragracing vanligtvis går till i norge Øyerulling men först imål vinner så vitt jag vet.
Loggført
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #69 på: august 25, 2008, 16:39:53 pm »

Kongstanken bak racingen på SCC er så mye som mulig kjøring for alle og så enkelt som mulig reglement.
Stiger tar kjøretid fra andre (og blir vanskelig ved dårlig vær), ET kjøring er gøy, men kanskje litt skivebom i forhold til de som skal prøve for første gang (og de ønsker vi fler av!!).

Skjønner at det kan bli litt uoppnålig premiemål for mange, men tanken er å ha noe å strekke seg etter. Veldig mange av de som ligger i toppskitet her har strevet for disse tidene i mange år.

Når det gjelder klasseinndelingene skal vi ta en ny gjennomgang av disse for neste år. Det ble litt bom med slicks/gatedekk fordelingen, da vi hadde tenkt at DOT slicks skulle gå under slicks, men formidlet det budskapet for dårlig til både NDRG og deltagerene. Beklager dette. Bedre neste år Glad

Takk for alle innspill Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7128
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #70 på: august 25, 2008, 16:48:02 pm »

ser helt klart det poenget, Øyvind, og for mange er det nettop dette med å få lov å kjøre så mye man orker, og konkurrere mot sine egne tider (og andres respekt ...) som teller. Er ikke mange (ingen, antakelig...) andre treff som tilbyr noe tilsvarende, og det bør man ta vare på.

Men for de som ikke kjører selv er det også mer interessant å se på noen som kjører om kapp med "førstemann til mål, vinner" som hovedregel.

Har heller ikke problemer med å se at dette er tider man har jobbet for i mange år, og at en helg som denne er med på å gi disse folka meget nyttig "track-time" for å bedre sine resultater.

Igjen: KONGEARRANGEMENT, og stå på videre !
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #71 på: august 25, 2008, 17:13:24 pm »

Jeg savnet ikke førstemann til mål-kjøring. Det var så mange biler jeg hadde lyst til å se, og det var enda flere som jeg fikk øynene opp for når jeg kom dit. I tillegg får man jo litt førstemann til mål ved bra match-up'er som buss mot buss, buggy mot buggy Richie Webb mot Tekken etc.

Det hjelper også mye på spenningen at det var så bra speaker på SCC at man ofte fikk vite bestetider, perser etc så man hadde noe å sammenligne med.
Loggført

1969 Militær-buss
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #72 på: august 25, 2008, 17:30:38 pm »



Når det gjelder klasseinndelingene skal vi ta en ny gjennomgang av disse for neste år. Det ble litt bom med slicks/gatedekk fordelingen, da vi hadde tenkt at DOT slicks skulle gå under slicks, men formidlet det budskapet for dårlig til både NDRG og deltagerene. Beklager dette. Bedre neste år Glad

Takk for alle innspill Glad

Det fikk jeg klar beskjed om att DOT slicks var slicks på lørdag morgen ved påmelding. men kalle ville det anderledes tydeligvis siden han ga klar beskjed om att sånn skulle det ikke være.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #73 på: august 25, 2008, 18:34:07 pm »

La oss ta det en gang for alle; DOT dekk er gatedekk i dragracing og dessverre fikk ikke NDRG dette med seg før langt utpå lørdagen. Nå kan jeg ikke svare på hvorfor ikke NDRG kunne reglene men jeg lover at det ikke skal være tvil om dette til neste år.

Mvh
hårDOT.no

Et lite innspill fra denne kanten så får andre bedømme om det er konstruktivt eller ei; jeg mener vi skal drite i underholdning i form av band eller DJ (dette er ikke kritikk til bandet da jeg dessverre gikk glipp av dette) og heller satse på en bedre felles grilling og/eller en stor og trygg bålplass, gjerne med benker/sittemuligheter rundt. Helst det siste spør dere meg. 

En litt annen ting, jeg foreslår åpne porter fra tidlig fredag med test`n tune muligheter samme dag.






« Siste redigering: august 25, 2008, 18:45:04 pm av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #74 på: august 25, 2008, 18:42:42 pm »

bestemmer ikke SCC boys dette selv da AKA f.eks Berger , hvilke dekk som skal i hvilke klasse??
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #75 på: august 25, 2008, 18:47:30 pm »

bestemmer ikke SCC boys dette selv da AKA f.eks Berger , hvilke dekk som skal i hvilke klasse??

Joa... SCC gutta bestemmer det meste og kan sikkert velge å se bort fra reglene. Men hva da med sjåfører fra andre land som har benyttet DOT slicks som gatedekk i mange år?

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #76 på: august 25, 2008, 19:10:13 pm »

de måtte jo forholde seg til norske drag/street  legal regler ? ?
Dessuten er slike folke meget tilpasningsdyktige   Glad

Dette er bare ett forslag for å få klarere skille mellom klassene.
I praksis er det IKKE noe spes forskjell i de 2 slicks/gateklassene
SOm berger sier. så har de/vi  noe å strekke seg etter.   


Peace bro.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #77 på: august 25, 2008, 19:38:33 pm »

Folkens dette er det flotteste treffet jeg noengang har vært på! jeg slutter ikke å forundre meg over den sterke vw-ånden som lever her på vwnorge og gjorde det også på SCC 08. Detter var UTROLIG storartet!har ingen ting å utsette, og folkens det å kjøre noen meter på en støvete grusvei, er INGENTING å grine over ihvertfall jeg fikk så VELDIG mye igjen når jeg kom inn porten, Neste år kommer jeg med bil og håper det blir like storartet da! Blir det gardermoen da også?
RÅBRA!! STÅ PÅ GUTTA!
Rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Elnef
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Aalborg


Vis profil

« Svar #78 på: august 25, 2008, 20:00:40 pm »

La oss ta det en gang for alle; DOT dekk er gatedekk i dragracing
Helt enig samme regler har vi altid kørt efter i Danmark ser ingen grund til at SCC skal opfinde egne regler på det område


jeg foreslår åpne porter fra tidlig fredag med test`n tune muligheter samme dag

Ja Tak

Loggført
Boblebaard
Seniormedlem
****
Innlegg: 419
Bosted: Ski



Vis profil
« Svar #79 på: august 25, 2008, 20:22:58 pm »

Tusen takk for årets luftavkjølte opplevelse! Det er lenge siden jeg har hatt så mange flotte opplevelser på treff. Satt vel igjen med litt av samme følelsen etter mitt først BugRun for 12-13 år siden.

Neste år SKAL jeg få med meg hele helgen på SCC!

Har bare et par forslag til forbedringer:

- Flere søppelkasser med lokk for å unngå all vepsen.
- Litt bedre merking av utstillingsområdet. (For min del hadde det vært nok med en del for originale biler, og en annen for ombygde)

Ellers så vare premiene kjempefine, og det er supert at noen faktisk har premier med særpreg istedenfor helt vanlige pokaler!

Kan ikke si at jeg gleder meg stort til SCC 2009!
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #80 på: august 25, 2008, 20:32:52 pm »

nei jeg stemmer fortsatt på det forslaget jeg har sagt tidligere.
alt av Slicks/r-dekk i egen klasse .
vanlige gatedekk i egen klasse.
for bredden's skyld.
ellers får man kun ha to klasser NA/SC

Det viktigste blir å att man praktiserer de regler man bestemmer på forhånd
slik att vi kan forholde oss til de litt tid i forveien.
takk



Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #81 på: august 25, 2008, 21:34:21 pm »

Nå fikk jeg ikke vært på G-moen denne helga pga "Family Business"...

Men de jeg har hatt kontakt med etterpå er jo storfornøyde!

Kanskje vi også har en bil klar til neste SCC...

Her var det ikke mye å sette fingeren på...

Dette med informasjon kan aldri bli for bra. Alltid en utfordring med dette...

Halvard


Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Espen Sandbakken
Seniormedlem
****
Innlegg: 427
Bosted: Østre Toten ,Lena


Klubbløs #008


Vis profil
« Svar #82 på: august 25, 2008, 22:16:19 pm »

KONGE treff!! Gliser
Mitt første SCC treff men IKKE det siste Kult

Hvordan er det med inndeling av klasser etter motor str, finnes det eller kan feks en 1300ccm møte en 2400ccm bare de har like dekk?...
Hvordan er de forskjellige klassene delt opp?..

Mvh
espen
Loggført

- 51 T-1 Drag
- 55 T-1
- 66 T-1 cal-look
Elnef
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Aalborg


Vis profil

« Svar #83 på: august 30, 2008, 07:33:24 am »

nei jeg stemmer fortsatt på det forslaget jeg har sagt tidligere.
alt av Slicks/r-dekk i egen klasse .
vanlige gatedekk i egen klasse.
for bredden's skyld.
ellers får man kun ha to klasser NA/SC

Det viktigste blir å att man praktiserer de regler man bestemmer på forhånd
slik att vi kan forholde oss til de litt tid i forveien.
takk






Ser ingen grund til at DOT slicks skal i samme klasse som Drag slicks
En mulighed var måske at lave en klasse for rigtige/almindelig gadedæk altså ingen DOT slicks i den klasse for bredden skyld som du er inde på
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #84 på: september 06, 2008, 09:58:07 am »

Vet ikke om det blir konstruktivt, men litt må jeg si Rekker tunge

Jeg savner bedre burnouter jeg. Det går an å burne på flere gir vøttø gutta, mere røyk; fortsatt uten ild Gliser Gliser Akkurat det husker jeg fra 2002, det var noen heeelt konge der Gliser

Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager.

Glad
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #85 på: september 06, 2008, 10:41:27 am »


Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager.

Glad

Hvis du melder deg frivillig i to dager til å sjekke bånd og kaste ut de som ikke skal være der, er det ok for meg Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #86 på: september 06, 2008, 11:10:36 am »

Fredrikstadklubben har prøvd å ha flere farger på båndene, forskjellige priser osv på deres treff. Det gikk dårlig pga. at det er umulig å følge opp. I tillegg øker sjansen for feil i billettregnskapet pga at det ganske enkelt er flere muligheter for å gjøre feil. Vi gjorde det da som du foreslår Razer. Hvorfor gjøres det på samme viset på Bug-Run? Roskilde-Festivalen? Jeg har ALDRI hørt om klaging på inngangen der?
Som Berger sier, OM du fremdeles mener at dette ikke er noe problem er du hjertelig velkommen til å ha ansvaret for inngangsbilletter på SCC2009.  Glad
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #87 på: september 06, 2008, 11:24:51 am »

De aller aller fleste setter vel av HELE helgen til dette fantastiske treffet neste år alikevell Glad
 
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #88 på: september 06, 2008, 18:12:09 pm »


Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager.

Glad

Hvis du melder deg frivillig i to dager til å sjekke bånd og kaste ut de som ikke skal være der, er det ok for meg Blunker

Det er én inngang, en utgang. Hvis dere er så trangsynte for deres egen fantastiske verden, så er det vel like greit at jeg holder meg unna. Det er flere enn jeg som har nevnt det her, så måten dere argumenterer på nå er ubrukelig. At det kan være vanskelig å holde kontroll på andre treff skjønner jeg, rett og slett av geografiske hensyn. På Gardermoen må du være temmelig apeskalle for å ikke kunne ha nok kontroll. Uansett vil neppe SCC tape penger på det, dere kommer til å tjene mer. Uansett.

Og, sjekker dere ikke bånd uansett? Om dere ikke sjekker bånd fordi alle båndene er like, er vel hele greia med bånd ganske ubrukelig? Er jo ikke vanskelig å se etter 2 farger liksom Rekker tunge

Jeg skjønner hvis jeg blir provokativ for noen nå, men da får vedkommende gå i seg selv en liten tur Blunker
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #89 på: september 06, 2008, 20:15:06 pm »

Er litt ønsketenkning dette, men det er tydelig mange av oss som holder på med litt cheapo hjemme-mekk-prosjekter som nok vil dukke opp på SCC09 og de færreste av oss kommer nok til å bremse motorene når man bygger på budsjett. Derfor kunne det vært überfett om man kunne fått dyno-teste biler/motorer på SCC09 Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!