april 18, 2024, 15:43:55 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvis du tar med kjerra di...  (Lest 1711 ganger)
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« på: mai 08, 2018, 01:22:15 am »

...til SCC .. så kan du ende opp her:

http://m.bilnorge.no/artikkel.php?aid=48835

Så sett igang å skru, eller la være(barnfind),  poler din lågmilare eller rett å slett tøm kontoen og sats liv og lemmer.

For det ene kan føre til det andre og plutselig har en bortkommen garasjemekker fått bakoversveis 👍🏼😄

Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #1 på: mai 08, 2018, 01:30:50 am »

160hk? 



Eh ja? Det skal være det altså. Håopar eig. Dei sei so.

Baaaaaapp
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #2 på: mai 08, 2018, 07:27:44 am »

Flotte bilder og bra promotering!  Blunker Blunker
Jeg har hørt at man kan få godkjent 200 hk også hvis man bare prøver hardt nok... Gliser
Hvordan synes du DBW systemet funker? Tenker du noe over forskjellen?
Loggført

TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #3 på: mai 08, 2018, 15:42:30 pm »

Fett.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #4 på: juni 01, 2018, 17:01:51 pm »

Dalland:  
200 hk er et langt lerrett å bleke Rekker tunge jeg sleit nok med å få godkjent 160.  selges 200hk kit fortsatt?
Innsprutet var en betydelig oppgradering, mest fordi den ikke var riktig dyset fra før, men kjørbarheten ble fantastisk bra og mye mere futt.
Gjenstår noe tuning, men det tar jeg i benk når tida strekker mer til.

DBW var en ny opplevelse det og.. litt rart å ikke ha direkte kontakt med spjelda, men er jo vant til dbw fra nyere biler så tilvenninga går greit.  Er jo justeringsmuligheter der og. Jeg kødder det litt til ved raske girskift, men skal optimalisere dette når jeg har satt meg inn i det. Blir ikke i år, i år skal det bare kjøres.

Trettennullto: det er litt fett ja  Osteaktig
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!