april 20, 2024, 14:28:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 15
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1961 Tistlo-Looker (Badlook?)  (Lest 86093 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: september 13, 2008, 20:45:21 pm »

Jepp jepp!

Då er det dags att avsløra den nye bilen min!
Denne vart altså kjøpt i Kløfta og frakta av Jalle!! (Stor cred til han!!) Jalle var grei nok til å spandera ein fridag til å frakta ein bil til ein 15åring hann ikkje kjente!! Og det er eg gla for Gliser
Han reiste tidleg og me reiste litt seinare.. etter å ha kjørt nett ei lita stund runda me eitt par svingar.. og kva var foran oss?? Jau e ekstremt strøken tidlig 60tals bobla!! Eg begynte å lure.. men det var vist eitt treff på Vikafjellet.. (veteran biler..)

Også kjørte me, og kjørte, og kjørte... og plutseleg var me der me trudde tyinnkrysset var! Eg fekk ein telefon av Jalle.. og han hadde netopp parkert. Me kjørte ned ein bakke og der stod han!! 1Min for seint Osteaktig Men han hadde med seg noko.. Sjokkert ..Ein bil på ein hengar Sjokkert ..Og det var ei Boble.. Sjokkert .. Som var jevla tøff Sjokkert

Eg glodde intenst på bilen! Den såg bra ut! Berre ein del lakkbobler og småplukk! Også fant eg den første rusta! ..Var vist berre på enden av høgre varmekanal..
Men det gjer ingenting! Resten av rusta er berre litt overflaterust her og der..

Den hadde nokon bulker, då.. høgre forskjerm hadde eitpar kakk, men dei fleste kan fiksast enkelt.. begge bakskjermane hadde kvar sin "enkle" bulk.. også reservehjulbrønnen hadde eit kakk.. men den skal skiftast uansett..
+ Motorlokk og panser..

Den største feilen er nok i bakskjermane.. som er til 62modell og dermed 62- baklys.. Grunnen til att eg handra Pre 62 Var netopp baklysa.. så derfor har eg handla rette baklys av Rune #7 i Screwdrivers Glad

Den nest største feilen er att den ikkje starter.. men det er berre ladinga ifølge forrige eigar..

Så; Bilen skifta hengar og Jalle fekk sin vel fortjente cash! So reiste me! Turen heim gjekk knirkefritt!
Stoppa diverse plassar for å knipse bilder og eta lunch osv..

Vel heima vart bilen parkert mitt på tunet.. og inspsert ned til kvar minste detalj! Eg oppdaga straks att dekkene var VELDIG nye spesielt vinterdekka! Piggane var heilt fine så jo ubrukt ut! Eg heiv ut matter og sofa og fant 19,50 kr reservenøkkelen, bås og blyantar... Når eg tok ut den gigantiska gummimatta i fronten fant eg ut att reservehjulbrønnen var kaputt.. Eit stort rusthol der slangen til tankluftinga går ut! (skal den ut i gjennom brønnen?) Også såg det ut til att bremseveskebeholderen lekker... det var vått der, og den plata var Råtten! Skal skiftast!

Ellers så er bilen meget flott og den lukter (stanker) wunderbaum inni.. Osteaktig Bilen har i tilleg øyelokk.. som Jalle haldt på å drepa Osteaktig Dei passar igrunn til bilen sånn den er nå (uten fangarar) så dei skal kanskje få stå ei LITA stund.. men fangarar + øyelokk det går IKKJE! Skal dessuten ha på lyktegrillane mine Glad Også har eg lyst på glue pærer.. men det er vist Totalt Umuli! Å få tak i Gråter

Motoren svettar litt olja, men eg skal vel skifta pakning på oljelokker likavel.. Og så har eg store planar om diverse 1600 Blunker
Men det tar eg seinare!

Velvel.. Bilder kjem øyestraks Glad
« Siste redigering: september 14, 2008, 09:15:48 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #1 på: september 13, 2008, 20:51:01 pm »

Se her ja! Så kult tistlo! Dette har vi gledet oss til, og dette var deg vell fortjent! gleder oss til bilder!
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Roy
Juniormedlem
**
Innlegg: 99
Bosted: Brumunddal/Gjøvik


Vis profil

« Svar #2 på: september 13, 2008, 21:20:46 pm »

Gratulerer! Gleder meg til å følge denne tråden, Tistlo Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: september 13, 2008, 21:21:03 pm »

Ja, her kjem the pics Kult

Boblo eg spotta!


Nydelig


Hehe


Deilig


Road Train


Hey Good Lookin'


Matpause ved gatekjøkkenet utafor lærdalstunellen Glad


Inni Tunellen..


Gudvangen:


Haima Gliser


Sjao Dan Bilen Osteaktig


Nedplukkingen igang Rekker tunge





Kjem meir snart Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #4 på: september 13, 2008, 21:25:30 pm »

SÅ tøft tistlo!, dette var bra Du passa godt til den bilen da!
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #5 på: september 13, 2008, 21:26:47 pm »

grattis tistlo,,gleder meg å følge med på tråden Glad
Loggført

empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« Svar #6 på: september 13, 2008, 21:26:57 pm »

Den så jo bra ut. Er vel bare å få kjøpt senkespindler, kortet puma og få vrid over 2-3 hakk i hekken. Rett og slett en anstendig grisesenking. Det er jo slikt dagens ungdom driver med. Denne har potensiale.
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #7 på: september 13, 2008, 21:27:41 pm »

grattis !!!

men kan du ta et bilde av maska til mora di no ? GladGladGlad

Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: september 13, 2008, 21:30:27 pm »

haha Trur ikkje det ahelgemo Osteaktig

Men ikkje fortvil!! 69en er ikkje glømt!!!! men allikavel turde eg ikkje å parkera 61en opp me garasjen.. veit jo aldri kva 69en finn på på kveldstid.. kan jo fort verta missuneleg osv..

Og: Eg har store planar!! Men nå må eg få ut litt mair bilder Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #9 på: september 13, 2008, 21:32:03 pm »

Grattis med "ny" bil! Ser bra ut, stort potensiale og hele pakka!! Glad
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #10 på: september 13, 2008, 21:35:40 pm »

Gratulerer igjen. Bilen ser kjempeflott ut!

Trenger vel ikke nevne at jeg er enig med empiboy? Rekker tunge
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #11 på: september 13, 2008, 21:38:32 pm »

 Gliser Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: september 13, 2008, 21:45:34 pm »

Og her kjem bevisene på att denne bilen (Bobla) faktsik er BRA!


Overflaterust på kanalen:


Hestagraset frå baksetet har vist klistra seg fast i den smelta asfalten.. men rustfritt

Setetrekk! Korleis det ser ut under er ukjent pr. dags dato Øyerulling


Mhm..


Berre overflaterust!


Den enaste rusta av noko so helst betydning.. (men det er ikkje mykje!)


The power slot! Litt svett osv.. {Merk Laderegulatoren! ledningane er heimamekk!}


Ny gummilist er ein selvfølge.


Ei bedre venstresida!


Ryddigt.. minus lakken frå bulka i panseret..


Deilig reservehjul! Synd det er malt med kost..


Kvit bodyschutz går igjen overalt! Overflata er ru og stygg, og vil bli slipt ned!


Bevis på ein tidlegare "restaurering"


Må ha nytt panser! Detta e rett og slett knekt!


Krasj boom bang.. Panseret er så blautt att det nesten ikkje står oppe..


Plata rundt Bremseveske beholderen og spylerveska, må skiftast!


Ellers ser det bra ut! Men dog malt med kost Sint


Brønnen er død.


Skal lufteslangen vera der?


Hull?


Bensin + stål = Rust Trist


Noko er skjeivt.. Og derfor har dei kappa ut stål for att potta skal passe..


Sweet Sweat:


Kakk inn da lakk..


Orginalt og 190% Rustfritt og reint! Skjeldent!


Støtfangarfeste Venstre Bak!


Støtfangarfeste Høgre bak


And that's All Volks Blunker

I morgo vert det nok meir Glad
« Siste redigering: september 13, 2008, 21:59:36 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwrc
Seniormedlem
****
Innlegg: 301
Bosted: Østfold


Vis profil

« Svar #13 på: september 13, 2008, 22:09:24 pm »

 Glad Glad Glad Glad Hei , gratulerer med skikkelig flott bil . Fine bilder oxo , ikke vansklig o se at du er STOLT ,,,, Glad Glad Glad Glad Gøy det .
                Vil bare råde deg til ikke o plukke hele bilen ned med engang ,,,,,ta heller litt etter litt , så slipper du o gå lei .
                 Lykke til Tistlo ,,,,,,,,,ps , gøy og se deg på bilde  Glad Glad Glad Glad Glad Glad Glad Glad.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: september 13, 2008, 22:14:11 pm »

Jau takk!

Denne skal IKKJE plukkast ned sånn som 69en!

Bilder av meg er jo mangelvare her på forumet.. så no har dekan litt å bita i Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #15 på: september 13, 2008, 22:25:45 pm »

Gratulerer Tistlo... Dette var jo absolutt en bil å ta vare på :-9
Lykke til
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: september 13, 2008, 22:28:45 pm »

Sjølvsagt skal han takast vare på Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #17 på: september 13, 2008, 22:46:11 pm »

Greitt.. Då skal eg opplysa litt om PLANEN!

Det fyrste som skjer er att eg for stell på tidsriktide detaljer i bakenden, som baklys (kjøpt) og bakskjermer (Ø. Kjøpt)

Og samtidig skal eg prøve å få start på den;
-Då eg vridde om nykkelen, kom det raudt lys på Venstre pæra i speedometeret! Når eg vridd om til start, var det absolut INGEN respons nokonplassar! Ikkje noko klikk !!

Eg tippar batteriet er flatt, så eg skal skjekka kor mangen volt det er på det i morgo!
Sant det er 14volt det skal vera når eg vrir om nøkkelen til start?

Jaja.. når eg får start på den, må eg nok kjøra litt Gliser

Og når hausten (vinter?) setter inn skal eg sjå om eg har tid til å pusse den opp! (men det krever om-møbelering i garasjen, evt. bygge eit nytt skur som garasje for den!

Og då skal altså bilen pussast ned, rusta skal takast, bulker skal vekk osv.. Når det er gjort skal den ha lakk, og det er nøyaktig halvmatt/blank svart!! Men sidan eg er perfeksjonist så er eg litt i tvil om eg skal gjera det skikkeleg ein gong for alle, eller berre ta det sånn att det viser frå utsida.. For eg veit ikkj heilt korleis det vil sjå ut med Kålsvart bil utanfor og inni, likbleik Hæ

Men svart vert den! ..Seinare skal puma på plass.. senkespindlar veit eg ikkje endå.. men den kan ikkje senkast altfor mykje, for vegane heim til meg, er eit kapittel for seg sjølv (komunal veg) I Felg-kategorien har eg planlagt sprintstar med raudkant.. og cal-look dekk! Stor bak liten/vanleg framme..
Alt som finst av krom skal 'og på plass! Eg vurderer framleis om den skal ha takgrind og/eller caps..

Øyelokka skal vekk til fordel for lyktegriller, og pærene Har lyst til å verta GULE vist eg får tak i nokon..
Også skal eg ha sånn todelt antenne med revehale.. og dermed må eg jo ha lyd på innsida.. Det står kasettspelar i no, men eg ser ingen høgtalarar.. Dette må nok lagast til på eit vis (men 6volt + cd = Dyrt)

Motoren skal heller ikkje forbli orginal.. for eg skal finne ein 1600 og flytte alt 6volt over på den.. også montera STINGER Gliser

Ellers så vert det vel masse som endrar seg osv.. men då kjem da fakta her i tråden Blunker

EDIT: Amrikanske fangarar skal på plass !

MvH Tistlo Blunker


* The Plan.jpg (24.68 KB, 762x381 - vist 363 ganger.)
« Siste redigering: september 13, 2008, 22:49:24 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2084
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #18 på: september 13, 2008, 23:11:43 pm »

Gratulerer med flott bil. Fine bilder av en stolt vw eier;-)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Daniel L
Supermedlem
*****
Innlegg: 679
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos VW Forbund


Vis profil
« Svar #19 på: september 13, 2008, 23:47:11 pm »

Grattis!!
Fint prosjekt Tistlo!! Sjokkert
Lykke til, fortsett å pøs på med bilder og detaljer Blunker
Loggført

        
       
1971 1302 silver metallic
1974 1300s--16.77s--125km/h--SCC 2014
1974 1303s germanlooker
1986 Golf mk2
1986 T3 doka
Boblehue
Supermedlem
*****
Innlegg: 899
Bosted: Drammen


Mr. Comfy......


Vis profil
« Svar #20 på: september 14, 2008, 00:01:24 am »

Gratulerer din linselus! Dette blir en tøff bil!
Loggført

1968 VW T1

12 Volt og stolt! ©
HKE
Supermedlem
*****
Innlegg: 960
Bosted: Ottestad/Hamar


Hans Kristian tlf 95718916


Vis profil
« Svar #21 på: september 14, 2008, 00:23:18 am »

Grattis!!!  Gliser Gliser Gliser Denne kan du få mamma til å kjøre til SCC i 2009.... Fint prosjekt!
Loggført

VW 1956 T1

"It don't have to shine, to be fine!!"
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #22 på: september 14, 2008, 00:51:29 am »

grattis med bil Gliser den er vel klar ved neste kaffe stopp før scc?  Rekker tunge
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #23 på: september 14, 2008, 01:33:30 am »




Sant det er 14volt det skal vera når eg vrir om nøkkelen til start?

 må nok lagast til på eit vis (men 6volt + cd = Dyrt)


det ser ut som 12v batteri , ska være 12v. 14v når bilen er i gang hvis den lader bra . kan jo være 6v det batteriet men jeg har ikke sett sånt før. for meg ser det ut som 12v. vis det er det er det bare og smelle inn cd spiller da Blunker
Loggført

1 up
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: september 14, 2008, 08:21:11 am »

Betyr det att denne kan vera ombygd til 12volt?

isåfall korleis finn eg det ut?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #25 på: september 14, 2008, 08:29:50 am »

VARTA leverer 6v batterier også.

Gå ut og sjekk batteriet, står det 12V eller 6V på det. Så sjekker du COIL og f.eks. chokehuset på gasseren. Her skal det stå 6V eller 12V.

For meg ser det ut som en 6V Coil, og som sagt VARTA leverer 6V batterier.
Grattis med ny bil og nye planer Glad Detto vert bra, som du KANSKJE ville ha sagt det Blunker Stå på!

Ett tips, rydd litt i motorrommet når du kommer så langt. Er noen ledninger og slanger som ligger veldig utsatt til der.


Alurøret som ligger så og si på det nedre reimhjulet, og PLUS-ledningen som omtrent ligger oppi dynamoen din...

Og, har du 6V skal du ikke måle 14V på batteriet Blunker
Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #26 på: september 14, 2008, 08:33:15 am »

Takk Thomas! DettA vert bra Blunker

Men det røret er jo til utlufting(?) skal ikkje det gå ned dar då?

Også er eg intresert i eit bilde av motor-rommet på ein bil som har alt orginalt.. for eg mistenker att den ledningsklysa i diverse farger, IKKJE skal vera sånn!

Og dynamoledningen skal vel bakom forgassaren?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #27 på: september 14, 2008, 08:42:25 am »

Hjelp trengst!

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,7983.0.html
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #28 på: september 14, 2008, 08:56:15 am »

Takk Thomas! DettA vert bra Blunker

Men det røret er jo til utlufting(?) skal ikkje det gå ned dar då?

Også er eg intresert i eit bilde av motor-rommet på ein bil som har alt orginalt.. for eg mistenker att den ledningsklysa i diverse farger, IKKJE skal vera sånn!

Og dynamoledningen skal vel bakom forgassaren?

Den skal bak gasseren ja, ser ut som du kan lodde på (+ krympestrømpe) en ny ledningsstump i enden av den også, så slipper du den skjøten som er laget i enden.

Er utlufting ja, men på min 1200 går denne rett ned igjennom ett hull i kjøleblekket på venstre side av motoren slik at den ikke trenger krysse hele motoren.
Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: september 14, 2008, 08:58:43 am »

Ja ledninger må gåast over!

Men er det ein muligheit for att på din bil, så går utluftingen ned omtrent der denn motorvarmaren er??

For eg trur den bruker holet som utluftinga skal ha!  Men motorvarmaren skal vekk uansett.. ligg jo berre og slenger baki der..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1] 2 3 ... 15
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!