juni 06, 2024, 17:36:06 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 177689 ganger)
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #330 på: februar 09, 2009, 16:32:42 pm »

Som sagt jeg har;) If you need Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #331 på: februar 09, 2009, 16:45:08 pm »

Er sikkert mangen måtar å fikse det på ja..... og eg anbefalar ikkje å bruka brennar, vist du ikkje har brukt den meir enn 1 gong før.....

Her er da litt smelta...


Her e da veldig smelta....


Eg vaska den med delevaskar fyrst, så innsuget er reint om ikkje ant


 Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #332 på: februar 09, 2009, 20:21:14 pm »

De som ikke har brenner og slikt, eller er redd for ild, kan bruke kaustik soda. Renser godt!!

Har brukt bensin og lighter på rette potter/rør, men slike mopedpotter med mange rare ganger i, der funker kaustik'en. Det gjør det sikkert her au.
« Siste redigering: februar 09, 2009, 20:23:44 pm av Kjell Roar » Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #333 på: februar 10, 2009, 11:32:02 am »

om du bruker brenner så skal du kun varme opp røret inne slik at ting brenner litt.. etter det skal du skru av azetylen og kun mate inn oksygen. da brenner det uten å bli så varmt.(har je hørt i alle fall) Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #334 på: februar 10, 2009, 17:31:49 pm »

Og det var akkuratt det eg hadde tenkt til (lest i ei bok) men likevel presterte eg å gjera det stikk motsatt Trist

Jaja eg fant eit innsug idag som er vel så bra Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #335 på: februar 10, 2009, 22:03:59 pm »

haha Osteaktig ja kjenner til det problemet med å gjøre stikk motsatt Gråter PS: takk til han som oppfant brukte deler)
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #336 på: februar 10, 2009, 22:32:01 pm »

Har fått ut mesteparten av skiten i det innsuget eg fant, så nå skal det berre monterast! (Når det ikkje er så forbanna kaldt lenger)

Men ein gammal Møller veteran (jobbar der fortsatt, ja) sa att det var eit herk å få på plass att dei koparringane som ligger under innsuget.... og er det det?

Ein an ting eg lurer på: Det ligger masse støv, olja, og drit rundt toppene og innsuget og er det ikkje fort for att eg skubber noko av det ned i toppane når eg skal få på plass att innsuget? Kva skjer evt. vist det kjem noko drit nedi motoren? er det tragedie eller går det bra?

Eg lurte på om eg skal gjera eit forsøk på å støvsuga litt rundt motoren, får å få vekk det verste av mannskiten som ligg der... Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #337 på: februar 10, 2009, 22:46:43 pm »

Trur du hadde gjort det lurare å ta vasken før du fjerna innsuget, ja..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #338 på: februar 10, 2009, 22:47:43 pm »

Aukkuratt ja Tvilende
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #339 på: februar 14, 2009, 12:19:10 pm »

Eg trenger litt hjelp.....

Pakningane til forvarmerrøra skal jo vera ein med stort hol, og ein med litt mindre hol, som skal på venstre sida, sant??

Kvifor er det to som har like stort hol i pakningssettet mitt? Og dei er itilleg med metall utanpå sånn som eksospakningane... men dei pakningane som var på/mellom forvarmarrøra det var vanleg paking utan papp...

Kan eg bruke dei med metall og store hol??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #340 på: februar 14, 2009, 14:19:42 pm »

Skulle virkeleg hatt svar no, fordi eg er halvegs ferdig med å skifte potta...

Så; Kan eg bruka pakningar med metall og stort hol på begge forvarmarrøyra??

Det viser seg faktisk att dei orginale 'og hadde stort hol på begge... men utan metall då..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #341 på: februar 14, 2009, 14:23:09 pm »

Hvorfor ikke bare prøve deg frem?
Du finner jo fort ut hvordan den passer, eventuelt ikke...
Jeg får ikke sagt løsningen, får jeg skjønner ikke helt den beskrivelsen av den pakningen... To like store hull?

Rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
vwgutten
Medlem
***
Innlegg: 144
Bosted: Sarpsborg



Vis profil
« Svar #342 på: februar 14, 2009, 14:44:45 pm »

Få ut noen bilder Christer, så får vi sett hva du mener.
Loggført

ikke forstå... snakk med onkel
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #343 på: februar 14, 2009, 14:57:30 pm »

Rikard: Det er ikkje det att dei ikkje passer! Men eg er i stuss ettersom Bentley Manualen seier att den pakningen med minst hol skal på venstre sida! Medan dei to pakningane eg har, har lika stort hol på begge!

Bilder:

Her er eksos og forvarmarpakningane


Metall på sida og asbest inni


Bentleymanualen


Les nr. 2


Så; Vil eg kunne bruke dei pakningane sjølv om dei har lika stort hol på begge? eller bør eg skaffa meg nye pakningar som har eit stort, og eit lite hol?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #344 på: februar 14, 2009, 15:41:58 pm »

Og skuffelsen vart stor då eg oppdaga att eksosanlegget ikkje passa Gråter Gråter Mysta jo heilt motet.... Trist
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #345 på: februar 14, 2009, 18:24:46 pm »

Bilder av dagens makkverk:

Ut...


...


 Sint


Ser ut som eit mislykka takras heile motoren...

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #346 på: februar 14, 2009, 18:43:26 pm »

Problemet ditt er nok det at den gamle "pakningen" som skal sitte inni klemma på eksosen, er rustet fast i eksosrøret. Får du fjernet/kappet bort denne skal det gå greit å få på eksosen.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #347 på: februar 14, 2009, 19:02:02 pm »

Meiner du att den kanten på bildet faktisk ikkje skal vera der???


* ole ivars.jpg (51.41 KB, 775x581 - vist 207 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #348 på: februar 14, 2009, 19:08:24 pm »

Ifølge bildet ditt, så er det ikke kanten på den nye eksosanlegget som er feil, kanten på den du skal sette det innpå!
Keep up!


* Tistlo problem.jpg (50.72 KB, 775x581 - vist 169 ganger.)
« Siste redigering: februar 14, 2009, 19:13:23 pm av Rikard » Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #349 på: februar 14, 2009, 19:28:43 pm »

AHA!!! Gliser

Hadde eg visst att den skulle innpå den andre, så! Når eg tok av den gamle var den nemlig akkuratt som på bildet, kun stappa inntil pakningen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #350 på: februar 14, 2009, 19:34:13 pm »

Syns du er flink uasett hva di andre siere Blunker Gliser Gliser
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #351 på: februar 14, 2009, 19:52:59 pm »

Takk for det!

Men er det nokon som kan fortelle meg om det finst eksospotter som ligner veldig på den eg har, men som ikkje er lik? altså att f.eks det er anleis plassering på noko (se illustrasjon) Eller er det 100% Bombesikkert att denne potta skal passa til bilen?

For sjølv om det ikkje viste så godt på dei forrige bildene så var enden ca 1cm over varmepotte enden...

Se bilde.


* ola normann.jpg (51.22 KB, 775x581 - vist 178 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #352 på: februar 14, 2009, 20:00:41 pm »

Forrige bilde virka ikkje.... laga nytt:

Det eg meiner er altså att potte-enden er ca 1cm over varmepotte-enden vist dykk Shoene Mae?


* olaola heia.jpg (51.17 KB, 775x581 - vist 183 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #353 på: mars 01, 2009, 18:00:47 pm »

Er det nokon som veit korleis eg skal få bilen godkjent med tilhengarfeste (inn i vognkortet)??

Nokon som kan laga ein how-to på korleis eg skal gå fram?? har aldri gjort noko sånt...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #354 på: mars 01, 2009, 19:24:43 pm »

Ehh... Monter et godkjent feste, og vis bilen:) Tror ikke dette blir noe problem.
« Siste redigering: mars 01, 2009, 19:26:24 pm av Frank G » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #355 på: mars 01, 2009, 20:37:27 pm »

Og då kjem da automatisk inn i vognkortet?? Glad

Høyrest enkelt ut! For då hektar eg det berre på til eg skal på eu
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #356 på: mars 01, 2009, 20:49:52 pm »

Det kommer nok ikke automatisk i vognkortet, så du må nok nevne det til dem:) Jeg har forresten aldri hatt slikt i vognkortet. Mulig det er påbudt med slike opplysninger nå?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #357 på: mars 01, 2009, 20:56:16 pm »

I vognkortet er det ei halv side med ting om tilhengarkoblingen:

Fabrikat
Type og størrelse
Fabrikasjonsnummer
Tillat for påhengsvogn med største totalvekt
Tillat for slepevogn med største totalvekt
Tillat for semitrailer med største totalvekt
Tillat/ikke tillat for tilhenger som har glideføring i draget slik at tilhengeren trekkes av lasten
Dato
Underskrift.

Og dette er orginalvognkortet frå '70

Men eg kan ikkje hugsa att det står noko fabrikasjonsnummer på festet Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #358 på: mars 01, 2009, 20:58:08 pm »

Joa, men husker ikke at jeg måtte ha nytt vognkort. Altså pga ny info om "tilleggsutstyr" Ring du, så blir det ei råd!  Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #359 på: mars 04, 2009, 17:29:11 pm »

Fekk gjort noko på Impulsen i dag 'og Sjokkert

Fekk renska rundt innsuget og støvsugt vekk all skiten, samt det som var på veg ned i forbrenningskammeret (håper eg fekk alt)

Så hekta eg av eksosen og sammaligna den meir med den gamle... Japp... waay different!

Bilder av forskjellane:

Litt høgdeforskjell


Og lengdeforskjell


Dørslaget i potta er forskjellig plassert


Her er ei støtta


Men ikkje her


Forvarmingsrøret er her


Mens på den andre er den lenger nede


Støvsuging av motorrommet


Klart til montering (berre eg får tak i ei potte som passer)


Konklusjonen er altså: Pottene er forskjellige! Kanskje ikkje så rart sidan den som stod på bilen ikkje var VW-merka som den "nye"

Så det eg gjer i fyrste omgang er å leite etter ei potte som er akkuratt lik den gamle!

Vist det ikkje funker, så skaffer eg ei (brukt) potte med tilhørande varmepotter!! Sånn att eg er sikker på att det passer. For dei varmepottene i bilen, er nok modifisert litt  for å passe den potta..
« Siste redigering: mars 05, 2009, 22:39:31 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!