april 29, 2024, 04:42:32 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 173707 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #810 på: april 27, 2010, 20:24:00 pm »

Fekk hjelp til loctite, brukar 641 på pluggane og permatex mellom blokka. so enkelt som det Glad

No har eg endeleg muligheit til å leggja inn bilder;

Rensing av oljekanalane sheep 'O metoden. Brukte ein 5 mm wire som eg flisa opp så han delte seg so berre pjåta inn so mangen wire delar som det er plass til, samt flisa opp enden. Då har du ein innvendig stålbørste med litt rotering og attogfram..

* P1017955.jpg (133.22 KB. 733x550 - vist 248 ganger.)


Tok og alle små oljekanalar til lagera

* P1017961.jpg (129.5 KB. 733x550 - vist 243 ganger.)


Var litt uheldig med gjenginga ser dekan.. Måtte ta i som ein idiot på den største her, men med ein skiftenykkel so vart ikkje krafta fordelt så eg drog tappen til sides.. Tips: Ta vekk pinnebolten til motoren og bruk eit stort svingjern

* P1017962.jpg (129.94 KB. 733x550 - vist 261 ganger.)


Meir børsting.

* P1017963.jpg (138.84 KB. 733x550 - vist 255 ganger.)


Etter ferdig børsting blåste eg gjennom alle kanalar og fekk vekk alt laust støv

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #811 på: april 27, 2010, 20:34:59 pm »

Etter att blokka var ferdig "maskinert" so måtte det ein skikkeleg vask til.
Då kom cilit bang til redningen att!

Her er vaskemiddelet, vaska fyrst utvendig med sillit, deretter innvendig og skrubba i ALLE krokar! Brukte over ein halvtime på kva halvdel!! Fekk vekk mykje drit og! Jiffen til utvendig topp berre for å blenka opp blokka litt(var ikkje mykje tilhjelp men svampen vart jo grå..) Q-tips i diverse oljekanalar, spesielt i lagerbukkar

* P1017989.jpg (120.29 KB. 733x550 - vist 254 ganger.)


Finito vasko

* P1017991.jpg (129.76 KB. 733x550 - vist 254 ganger.)




* P1017992.jpg (118.57 KB. 733x550 - vist 219 ganger.)


Dei vart veldig strøkne innvendig

* P1017993.jpg (106.76 KB. 733x550 - vist 228 ganger.)


Nokon deler som datt ned i postn her om dagen, skal ikkje bruka den viftemutteren men.. Fekk og nye lager frå unneberg, passa tight og bra nedi blokka! Glad

Nesta på agendaen er å få skrudd inn pluggane på blokke og laga den heilt klart.
So må veiva monterast, skulle funnet nokon bedre rådar..

Spørsmål: Jordar dynamoen gjennom dynamofoten??

* P1017994.jpg (133.72 KB. 733x550 - vist 274 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #812 på: april 28, 2010, 08:31:00 am »

Ja, dersom den er montert metall mot metall... ellers er det jo lett å forbinde med "hoved gods" i bilen med ein minusledn.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #813 på: april 28, 2010, 17:05:11 pm »

Okå, var berre det att dynamofoten vart glassblåst ogso lakka eg han med klarlakk.. men då pussar eg vekk klarlakken der som dynamoen skal ligga
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #814 på: mai 03, 2010, 22:05:22 pm »

Da går sniglande seigt frammøve.. men litt skjer jo,.
Sidan sist so har eg fått skrudd inn ploggane med loctite i blokka, dynamoen er demontert for overhaling og eg begynner snart på montering av veiv/rådar.

Eit spørsmål. Den oljepikkupen i blokka, den satt jo meget godt fast når eg demonterte, så eg brukte litt varme for å få den ut... MEN no når eg skal montera rein pikkup i rein blokk so synst eg ikkje att den heng godt nok fast! Eg klarar å pressa den heilt inn i blokka, men det skal ikkje mykje til når eg tar borti den før eg løyser den, og den då kan skli lett sidelengs etc...
Spørsmålet mitt er då som fylger: kan eg ha på noko permatex eller anna lurt på den oljepikkupen og so trykka den inn i blokka ? Ifølge benley manualen er det viktigt att det ikkje er noko lekasjar der i flensen nemlig..

Legg med eit referansebilde for kva eg tyt om, og håpar nokon kan svara meg, så eg får gjort ferdig blokka Glad

PS: Kjem meir bilder etterkvart


* P1017232.jpg (137.06 KB, 733x550 - vist 291 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #815 på: mai 04, 2010, 09:18:46 am »

Du må få det lufttett mellom blokk og pickup, ellers vil du aldri få oljetrykk, den behøver ikke sitte fast mer enn med den skruen ved silen utover det at det er tett.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #816 på: mai 04, 2010, 14:25:22 pm »

Takk, eg fant faktisk ut korleis eg strammer den fast i blokka! I how to rebuild boka står da att eg kan banke på blokka rundt røyret og då vil magnesiumen stramme seg rundt røyret og ergo so vil da då sitta fast!
Iløpet av denna veko so skal eg få montert råder på veiva og målt oljeklaringa med sånn fanci plastigage og so skal rådar monterast etter att lager og drev er komt på.

Forresten so kom balansevektene eg har venta på so lenge no idag! Glad So då skal rådane vektbalanserast og! Samma med stempel
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #817 på: mai 04, 2010, 14:50:53 pm »

Bilder;

Brukte 641 på pluggane sidan eg tilfeldigvis fant ei flaska i kjedlaren..

* P1018159.jpg (138.1 KB. 733x550 - vist 232 ganger.)


Og her er alle komt på plass

* P1018161.jpg (127.66 KB. 733x550 - vist 242 ganger.)



* P1018162.jpg (119.87 KB. 733x550 - vist 285 ganger.)


Laga nokon enkle stativ til å henga opp rådar i for balansering.

* P1018172.jpg (162.02 KB. 733x550 - vist 241 ganger.)


Dreia desse to betane her sånn att råden vil legga seg på samme plass

* P1018173.jpg (152.96 KB. 733x550 - vist 273 ganger.)


Plokka ned dynamoen litt. Skrudde ut dei to laange skruene so var da berre å trekka ut akslingen frå bakenden. fordi plata bak ikkje gjekk an å få av, so gjekk akslingen berre ut ein veg.

* P1018175.jpg (93.87 KB. 733x550 - vist 242 ganger.)


Og her er heile akslingen med anker og kommutator

* P1018177.jpg (88.76 KB. 733x550 - vist 222 ganger.)


Kommutator flata skal eg dreia ned. det er her børstane ligg intil so da e vesentligt att denna flato er bein og rein. utan so vert da dårlig lading.

* P1018179.jpg (135.83 KB. 733x550 - vist 222 ganger.)


Ellers so var da ENORMT med drit sand og støv inni dynamoen, so den skal få seg ein god vask med trykkluft.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #818 på: mai 04, 2010, 22:42:34 pm »

Fekk idag balansert rådane,, jigg opplegget mitt funka elendig. dei stod ikkje stødigt så det vart aldri lik måling.. då vart det bruk av enkel kjøkkenvekt målt på grammet, og heile råden(ikkje kvar ende..) litt dårlegare men eg klara å leva med da.. Noko som eg nesten ikkje klarte å leva med var da faktum att eg hadde bestilt og fått feil veivlager Sint dei var for nedslipt veiv og mi er standard.. so no er nytt sett bestilt og forhåpentligvis so e da ikkje so veeeeldig mangen dagar/veker til da kjem..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #819 på: mai 05, 2010, 13:19:06 pm »

oljepikkupen

pikkup skal ikke være i motorer  Rekker tunge
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #820 på: mai 05, 2010, 23:51:48 pm »

Oljesugerøyrtraktdings meinte eg sjølvsagt Glad

Fekk ikkje gjort noko idag, jobba frå etter skulen til klokko 12... men imorgo so skal eg henga opp veiva og henga på rådane og forhåpentligvis klara å finna ut klaringa ved hjelp av plastigage. når det er gjort so skal eg montera rådane for godt. Spørsmål: kva for loctite skal eg bruka på rådemuttrane(og andre ymse motor-blokk skruer) ? reknar med 641 vert for sterkt, elelr kan eg bruka den?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #821 på: mai 09, 2010, 22:59:16 pm »

Går potlande seigt med oppdateringane her inne... Eg fekk tatt ein plastigage sjekk på rådane, alt er innanfor grensene Glad

MEN eg har innsett att eg IKKJE vert ferdig med motoren til Norgesløpet/Vossarudl'n treffet som skal vera her på voss om 4 veker! Då måtte eg finna ein reservemotor og laga han klar(ja for eg har ikkje mangen motorar som går..)

Emnet var då ein 1600 motor som eg har hatt start på før(trur det finst filmbevis og ymse i dynamitt harry tråden) men den hadde no stått sidan i haust og det hadde utvikla seg ein damm med olja under den på garasjegolvet.. Tenkte som so att det var støtstangrørpakningane,, fant ut att eg skulle plukka av toppane skifta pakning og montera igjen.. so enkelt skulle det vist ikkje verta, for når eg skulle skifta olja fant eg ut kvifor den lak olja! Blokka var aldeles råten! På kanten til oljelokket hadde blokka rett og slett gått i oppløysing! Oksidert vekk (saltvatn i olja??) Ellers var det eit punkt på kjøleribbene under blokka eg berre kunne stikka skrujernet rett inn.. Shit shat må byta blokk!
Dermed fant eg fram ei donorblokk og har no plokka meg ned til shortblokk.. planen er å overføra alt over i donorblokka + reingjering og nye lager, og porting av toppane. so montera alt igjen og good to go! HÅPAR EG!

Bilder kjem imorgo! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #822 på: mai 17, 2010, 17:53:40 pm »

Då har eg nett fått isaman short blokk av den motoren,, har endå til gode å legga ut bildene, men dei kjem Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #823 på: mai 23, 2010, 00:26:45 am »

Då e da duka for ein opptatering ME bilder!
Begynner i stigandes rekkefølge,

Her er då vekter ankommet direkte frå lageret i hong kong ping pong.. og eg har satt på dei lekkre rådestativa som fø anledningan vart lakkert i ein slaks matallic lakk..

* P1018181.jpg (126.96 KB. 733x550 - vist 255 ganger.)


So var da berre å vega inn,, tenkte eg

* P1018182.jpg (136.35 KB. 733x550 - vist 246 ganger.)


Her e resultatet. Proplemet oppstod då eg skulle dobbelsjekka vekta, og den viste seg å vera heilt noko ant, samme med trippel og firdobbel -sjekken.. Det vart rett og slett ikkje likt for kvar gong. Eg tenker att eg må laga nye hjul som råden skal ligga i, då eg laga nokon litt for små, sånn att den kan komma på forskjellig plass. ogso må eg få festa stiva fast i vekta sånn att dei ikkje flyttar seg.

* P1018184.jpg (62.94 KB. 733x550 - vist 213 ganger.)


Sidan den metoden ikkje funka so brukte eg kjøkkenvekta.. nøyaktig ned til eit tidels gram.. burde jo vera innanfor grensa sånn sett... Fekk ivertfall balansert alle rådane til akkuratt samma vekta, brukte berre dremelen og slipte ned til da stemte

* P1018187.jpg (141.1 KB. 733x550 - vist 218 ganger.)


So var da dags for plastigage sjekken av oljeklaringa! Fant ein røyrastubb og sveiste på ein voldtatt svinghjulsmutter, dermed kunne eg montera veiva på benken.

* P1018188.jpg (179.49 KB. 733x550 - vist 210 ganger.)


Derette var da å legga ein passlig bete med plastigege øve journalen

* P1018193.jpg (110.17 KB. 733x550 - vist 208 ganger.)


so gjaldt da å få montert råden utan å vri den, hang den sånn att toppen peikte nedover, så hang den nokolunde i ro mens eg snørde den inn med rett moment. etterpå kunne eg lesa av klaringa direkte, Og den klokka inn på 0,15mm noko som er innanfor vw sitt krav. målte på ein journal til, og det var samme klaringa der og Glad Mao so var klaringa bra

* P1018202.jpg (98.01 KB. 733x550 - vist 189 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #824 på: mai 23, 2010, 00:48:06 am »

So etter att eg ikkje kom lenger på 1300en pga feilbestilte lager, so måtte eg finna ein an motor for å kunna røkka diverse treff.

Motoren stod i garasjen og er best kjent som den motoren eg hadde tenkt å setta i dynamitt harryen,. den som ligg film på jutub av oppstart etc..

* P1018206.jpg (154.57 KB. 733x550 - vist 219 ganger.)


Desverra var den ikkje fult so bra.. ein stor oljeflekk hadde utvikla seg iløpet av vinteren..

* P1018207.jpg (175.53 KB. 733x550 - vist 212 ganger.)


Aha, kun under oljelokket og støtstangrøra.. av med toppane for ein lett pakningskift tenkte eg...

* P1018208.jpg (138.4 KB. 733x550 - vist 233 ganger.)


M E N so enkelt var da vist ikkje!! Av med oljelokket for å tappa ut noko leira, sand og restane av noko olja.. Ogso plutslig forsvant heile skrua som lokket var festa i.. kafaen tenkte eg.. åjodå vist var jo heile blokka morken og oppeten! I tilleg til eit hol midt under blokka.. ikkje noko serlig å bygga vidare på.. må ha vert oljo som har stått for lenge i motoren som gjor att blokka har mygla

* P1018241.jpg (142.17 KB. 733x550 - vist 240 ganger.)


Heldigvis hadde eg ei lik AD blokk liggande på lakkoret.. einaste ein liten positivitet var att den nye blokka var ei T2 blokk dermed med fester for bakre motorfeste = kan brukast i dynamitt harryen seinare Glad

* P1018242.jpg (138.59 KB. 733x550 - vist 216 ganger.)


So då vart da til å demontera heile driten og flytta alt over i den andre blokka..

* P1018243.jpg (125.27 KB. 733x550 - vist 210 ganger.)


Sotnivået i forbrenningskammer og stempel var overraskande  bra!

* P1018244.jpg (98.45 KB. 733x550 - vist 211 ganger.)



« Siste redigering: mai 23, 2010, 00:51:49 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #825 på: mai 23, 2010, 01:07:58 am »

Nye blokka og gamle topper etc vart tatt med på Eik for ein omgang i delevaskaren og deretter steama.. Det gjor godt!


Her er nye blokka rein og klar til å ta imot vitale deler..

* P1018374.jpg (136.41 KB. 733x550 - vist 203 ganger.)


Etterkvart fant veiva(som ogso vart avfetta) plass i blokka og ein ny(brukt) kam vart montert. Ja for den gamle kammen hadde drevet oksidert vekk på..

* P1018375.jpg (157.35 KB. 733x550 - vist 228 ganger.)


Seinare fekk eg montert saman blokka!! Faktisk den fyrste motoren eg sett saman igjen! Glad jaggu på tide no!

* P1018377.jpg (146.58 KB. 733x550 - vist 191 ganger.)


Her er toppane.. brukte ein heil kveld på å fiksa dei, var knekt eit par eksosboltar på begge toppane.. prøvde å sveisa og skru ut, utan hell, men med boring og gjenging gjekk da bra

* P1018388.jpg (135.21 KB. 733x550 - vist 203 ganger.)


Og fresh frå idag! Har balt MYKJE med montering av stempel.. fekk ikkje biltema stempelringkompressoren til å samarbeida, klarte heller ikkje å pressa ringane saman for hånd.. men etter tips so laga eg meg eit verktøy.. fekk heller ikkje det til så eg lånte eit bedre av ein bobleguru her på Voss(du ser den oppå sylindarane) Fekk då på stempelet i sylindaren, men der satt det godt.. Etter litt feilsøking viste det seg att gapet på nokon av ringane var ALTFOR lite.. nyttar ikkje med presspassning på stempelringar.. Men etter litt filing so gjekk alt Mykje lettare! Glad Ellers vil eg sei att eg ikkje gløymde gløymeblekket...

* P1018424.jpg (158.94 KB. 733x550 - vist 222 ganger.)


Og sånn ser då motoren ut no.. Fekk på toppen etterkvart og tighta inn te rett moment. Alles klar, på eina sida

* P1018425.jpg (139.89 KB. 733x550 - vist 218 ganger.)


Støtstangrøyrer med sprettnye pakningar, no skal da ikkje vera noko lekasjar her lenger!

* P1018426.jpg (75.01 KB. 733x550 - vist 187 ganger.)


Sånn er ståa i maskinparken pr. føeitpardagarsidan.. Impulsen og fleire ventar på motor..

* P1018245.jpg (175.82 KB. 733x550 - vist 304 ganger.)


Har ellers fått på sommarshjula no og gjort eit VIKTIG inngrep.. klyppa litt i skilta..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #826 på: mai 24, 2010, 00:13:12 am »

Då begynner motoren å komma seg, iløpet av morgondagen skal eg få starta han, OM eg finn noko olja til å ha på an..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #827 på: mai 26, 2010, 17:04:37 pm »

fikk gu starta motoren da ?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #828 på: mai 26, 2010, 17:12:29 pm »

Går alltid litt seinare enn planlagt.. har fått tak i olja og igår fekk eg på plass svinghjulet, no gjenstår da berre litt småskruing:

Topp, støtstangrøyr støtstenger og vippestell på plass, deretter jsutering av ventilar og på med kjøleblekk.

* P1018431.jpg (136.32 KB. 733x550 - vist 216 ganger.)


Ganske long blokk.. Som de ser so monterar eg J-Tubes varmepotter,, lettare å ha med å gjera, samt mindre potensielle lekasjar(fekk jo mangel på eukontrollen om att det kom eksos inn i kupeen, sist kontroll(

* P1018435.jpg (144.72 KB. 733x550 - vist 237 ganger.)


So e da sjekk av endeslark. sett på dei tre shimsane og monterar svinghjulet Utan simring, snører med 200ft. lbs so dreg eg svinghjulet bak, sett måleur på plass og nullstillar det til blokka. når eg presser svinghjulet fram so les eg av endeslarken dirkete. Her klokka da inn på 0,15 noko som er nederste grensa ifølge VW. men sidan eg ikkje har andre shims liggande(trudde eg hadde det, men var vist berre ca 99shims til viftereim..) so får det gå for denne gong.. er uansett ein motor som berre skal brukast i nødstilfeller intil vidare Glad

* P1018438.jpg (127.13 KB. 733x550 - vist 188 ganger.)


Svinghjulet var folt av rust, so eg gjekk bananas med stålbørsten og på kontaktflata for simringen vart det pussa med smergelpapir. so fjerna eg o-ringen og rensa oppi der før eg monterte ny med litt permateks på.

* P1018439.jpg (141.56 KB. 733x550 - vist 203 ganger.)


Etter å ha olja inn shimsena so satt eg på simringen, har aldri montert sånn før men da gjekk bra Glad Olja han i kanten og smokka han inn med ein plasthammar. Etter da kunne eg henga på svinghjulet og tighta da te skikkeleg med 300ft. lbs
Eg slapp bruka augnamåls snøremetodar med vekt og lang arm sidan eg fekk lånt meg ein stor momentnykkel på jobben te fatteren, var veldig kjekk den momentnykkelen, får frå 200-800nm

* P1018440.jpg (135.22 KB. 733x550 - vist 241 ganger.)


So då nermar da seg styggfelt ein motor igjen, då e da berre å kryssa fingrane for att han startar og går og varar ivertfall eitpar veker så eg får unnagjort eit treff(Vossarudl'n - Norgesløpet)

Fekk ellers nye lager til 1300en idag. den skal vera på plass til SCC turen ivertfall

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #829 på: mai 27, 2010, 21:46:08 pm »

hva skjedde med det letta svinghjulet?
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #830 på: mai 27, 2010, 23:13:22 pm »

Ja da ligg på ståvebordet ilag med resten av 1300 motoren/delene.

For dei som ikkje har skjønt da so driv eg no på med ein Heilt an motor, ein 1600 som eg skal gjera ferdig Fort fort fort, til eit treff neste helg. pga at eg treng meir tid på 1300en(som eg egentlig begynte med)

Men da går no frammøve, litt ivertfall. Idag har eg fått klargjort ghiaen til treff på søndag samt neste veka. Ut med motoren inn med nytt utløysarlager, inn med motor, masse bal med justering av cluchwire, testrunde, skifta olja, lengre testrunde inkl opptanking av bensin og tilslutt skifting av nokon morkna gommidetaljar Glad Klar for treff.

Og på motoren so har eg fått på plass stort sett alt av kjøleblekk. gjenstår å montera gassar, fordelarlokk og eksospotta+ fylla olja. So da vert oppstart imorgo kveld, tenkte å filma da om da skulle vera av interessa fø folk her inne..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #831 på: mai 28, 2010, 17:16:06 pm »

Motoren er no komplett, alt er montert, fiksa oljetrykksbrytar og eg var so langt: |  | frå å få start på den!!! Men neidå........... Eg hadde gjort ein aldri so liten men stor nybegynnar tabbe... Fø eg har nemlig montert eit 6V svinghjul Øyerulling Flau Tvilende

Likavel so e da endå håp om å få start på an idag! Ska ne å henta store moment nykkelen snart so må eg finna eit 12V svinghjul å setta på! Stemmer det att da e 130 tenner på 12v svinghjul? er da nokon andre måtar eg kan sjekka da på?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #832 på: mai 28, 2010, 17:26:52 pm »

Er det BugOut du gjør deg klar for? Osteaktig
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #833 på: mai 28, 2010, 17:29:25 pm »

Nei heldigvis ikkje! Fekk gjort ferdig Ghiaen til BugOut igår så det får klara seg med kun den Glad
Men det eg gjer meg klar for er Vossarudl'n/Norgesløpet som er neste helg..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #834 på: mai 28, 2010, 20:14:57 pm »

Stemmer det att da e 130 tenner på 12v svinghjul?

Jepp, er lett å sjekke hvis du kan telle til 130. Ellers går det sikkert an å måle diameter, hvis du vet hva den skal være...

Tror også muligens at 6v har litt grovere tenner
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #835 på: mai 28, 2010, 20:38:19 pm »

Fekk tak i store momentnykkelen igjen og tok av svinghjulet.. då fant eg ut att det faktisk ER rett svinghjul Øyerulling Øyerulling
Feilen låg i att alle dei 3 startarane eg prøvde var defekte... men eg plukka ut startaren frå impulsen, den funkar.

Testing av svinghjulet forøvrig bestod av å legga inntil ein 6 og 12 v startar. Kun eine passar...

MEN sidan eg fekk på plass startar, so fekk eg meir frammgang og Glad No e eg so langt: || frå å få start på den, dvs eg hadde nesten start på den.

Nye problemet er att den ikkje får bensin(da e allti inkat!) heverta slangen so eg fekk bensin ned til pumpa, men ikkje snakk om att den vil pumpa seg opp til forgassaren... Lurte på om da var pinnen, men virkar ikkje som det er den. Skal prøva å pumpa den opp for hånd, for å sjå om det er noko futt i den pumpa.. heilt sikkert defekt pompa.

Lurar på om eg berre ska ta slangen rett til forgassaren, har trykk og fall frå kanno så det burde vera nok til å fylla gassaren. So får eg venta til eg får henta pompo som stod på 1300en(som virka) den ligg på eiksenteret,, får håpa på tur ned imorgo.

Ja filmar oppstartinga og forresten.. vert ein merkeleg film
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #836 på: mai 28, 2010, 22:26:43 pm »

Då kan da meldast om lågtliggande tåka utsatt stadar sør for stadt og eksingadalen...

Den går Glad Utan noko serlege problem! Glad Og den går godt! Glad Og den bråkar! Glad

Litt ujamn tomgang men trur isinga i gassaren har noko med saken å gjera.. Må prøva å få ut film imorgo eingong
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #837 på: mai 29, 2010, 15:15:50 pm »

Mykje morking med justering idag... den går frå dårlig til verre..
Men no har eg fått på bensinpumpa og den får bensin ivertfall, men etter att eg gjor eit forsøk på å justera gassaren so berre skyter og smeller den og ryker svart.. skytinga tilseier att den får for lite bensin mens røyken seier att den får for mykje..
Skifta og choke element då det andre aldri opna seg heilt, dette eg satt i no var ivertfall eindel bedre!

Prøving å feiling Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #838 på: mai 29, 2010, 16:26:12 pm »

Går ut ifra at du har justert stiftåpning, åpning på plugger og ventiler? Selv føler jeg ikke det er veldig mye å hente på å justere originale forgassere, utenom tomgang da selvsagt. Problemene ligger i alle fall veldig ofte et annet sted.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #839 på: mai 29, 2010, 17:16:35 pm »

tenningsrekkefølge ?
Loggført
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!