|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
1300 vs 1600
|
pWolf
|
6
|
2240
|
mars 26, 2014, 08:58:07 am
av SveinT
|
|
|
Kjøleblekk under sylindre-hvor viktig?
|
GrøttingOlje
|
7
|
2241
|
juli 04, 2013, 20:12:39 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Fargekoder innsprutdyser.
|
H-MEK
|
6
|
2242
|
februar 28, 2009, 01:52:22 am
av H-MEK
|
|
|
Hvordan utbedre/sveise rust over motorlokk.
|
Sort 66
|
6
|
2243
|
mars 04, 2014, 19:53:10 pm
av Sort 66
|
|
|
ny forgasser
|
the bublguy
|
6
|
2243
|
mars 24, 2009, 01:01:15 am
av the bublguy
|
|
|
HVOR BREIE FELGER FÅR MAN PLASS TIL BAK PÅ BAY
|
Martin
|
9
|
2244
|
februar 20, 2013, 18:23:30 pm
av Martin
|
|
|
kranglete førerstol
|
vw2034
|
7
|
2244
|
juni 09, 2009, 00:13:55 am
av gammern
|
|
|
Lettet svinghjul - oppskrift?
|
Oval57
|
7
|
2246
|
april 29, 2010, 17:26:52 pm
av Del
|
|
|
Anbefaling på utstyr til Kompresjonstest?
|
Squareback
|
5
|
2247
|
august 31, 2015, 06:51:57 am
av BeetleBug
|
|
|
spraylakk for eksos
|
ORANGEBUG
|
6
|
2247
|
juni 06, 2014, 16:43:53 pm
av FooZ
|
|
|
Fillete å orginale Dørpaneler
|
ovalt
|
9
|
2247
|
mai 19, 2012, 17:43:32 pm
av ovalt
|
|
|
Støydemping..noen som har erfaring med forskjellige produkter?
|
jaru
|
7
|
2247
|
oktober 04, 2011, 20:08:07 pm
av Pål
|
|
|
Returbensin til tank....
|
1835cc
|
6
|
2247
|
mars 30, 2009, 19:34:36 pm
av Roy Grelland
|
|
|
"Sidepipe" på T1? Innspill ønskes...
|
spinn-vill
|
5
|
2250
|
februar 06, 2011, 13:00:04 pm
av spinn-vill
|
|
|
Fungerer kjølevifta rett?
|
ovalt
|
9
|
2251
|
mai 19, 2012, 09:35:17 am
av -57Oval
|
|
|
bygge om fra 6v til 12v
|
torpe_ulf
|
7
|
2251
|
mars 18, 2009, 22:42:06 pm
av wide5
|
|
|
1303 fremre hjul sylindere på vanlige bakbremser
|
Phantome
|
5
|
2254
|
juni 08, 2008, 10:58:03 am
av Phantome
|
|
|
Logo foran Motornummer... Se bilde?
|
Squareback
|
2
|
2255
|
januar 09, 2019, 11:58:52 am
av Squareback
|
|
|
Weber 40idf
|
vw62
|
6
|
2257
|
november 06, 2013, 20:18:46 pm
av vw62
|
|
|
Hva er dette
|
nk
|
8
|
2257
|
august 10, 2010, 22:41:43 pm
av Squareback
|
|
|
Master/hovedsylinder på Zwitter
|
nime
|
7
|
2258
|
oktober 12, 2010, 18:53:12 pm
av Lars Rosenquist
|
|
|
Erfaringer med sveisedeler, spesielt kompl. frontpanel til late bay fra Veng??
|
Bugster
|
5
|
2259
|
desember 25, 2008, 23:30:50 pm
av Bugster
|
|
|
Bremser T1 1955
|
typefire
|
5
|
2260
|
april 23, 2015, 13:59:52 pm
av typefire
|
|
|
Senking av T1 -63mod.
|
Ketil S.
|
7
|
2260
|
august 13, 2008, 19:35:18 pm
av Ketil S.
|
|
|
Bredere bremseband bak på -64 T1?
|
RobInThaHood
|
7
|
2261
|
mai 10, 2013, 07:07:01 am
av mags
|
|
|
valg a fett til forstilling.
|
volkswagen1302
|
5
|
2262
|
april 08, 2013, 21:40:12 pm
av volkswagen1302
|
|
|
Indre Styreledd Type 3
|
ultimatevw
|
8
|
2262
|
januar 15, 2010, 21:33:28 pm
av Reiel
|
|
|
091 kasse i -72 buss
|
Doka64
|
7
|
2263
|
juni 04, 2012, 16:54:19 pm
av Doka64
|
|
|
Girlås til skiftemekanisme på T2 girkasse
|
vwfreak
|
8
|
2264
|
januar 23, 2013, 00:04:08 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Lager til vekselstrøm dynamo 55A
|
Fiona
|
6
|
2264
|
april 04, 2012, 11:30:22 am
av Fiona
|