|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Bremseskiver/tromler T1 og T3 -Hva passer??
|
Kjell Tormod Brekka
|
3
|
1575
|
april 23, 2014, 00:57:33 am
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
Bilder av dash med instrumenter.
|
HansO
|
3
|
1574
|
juni 05, 2010, 09:23:01 am
av HansO
|
|
|
Hvor kjøpe bremsedeler?
|
bblqg99
|
4
|
1573
|
desember 19, 2011, 15:12:53 pm
av Formula Vee
|
|
|
Porsche ratt i boble
|
1300L
|
1
|
1573
|
desember 15, 2010, 14:46:50 pm
av sem
|
|
|
Senke 74 modell bay
|
FrodR
|
4
|
1573
|
mars 19, 2010, 23:22:11 pm
av FrodR
|
|
|
Type 4 motor i Type 3 bil
|
ultimatevw
|
0
|
1572
|
mars 17, 2019, 15:07:23 pm
av ultimatevw
|
|
|
Langtids lagring av motor
|
Ragge
|
2
|
1572
|
september 23, 2015, 23:01:28 pm
av Ragge
|
|
|
Størelse på bremsebånd
|
66 Cab
|
2
|
1572
|
mars 22, 2014, 16:49:04 pm
av 66 Cab
|
|
|
Valg av støtdempere - Erfaringer?
|
tmatre
|
3
|
1572
|
november 13, 2012, 06:58:34 am
av tmatre
|
|
|
Senking av forhjulstilling
|
Bagge65
|
3
|
1572
|
november 13, 2012, 15:55:49 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Hvordan sette inn nyere kasse i 60 mod T1?
|
nightrider
|
5
|
1572
|
juni 08, 2012, 18:37:59 pm
av nightrider
|
|
|
1971 boble
|
ramizes
|
2
|
1572
|
september 30, 2009, 15:43:41 pm
av ramizes
|
|
|
tankmåler
|
ronsk
|
3
|
1572
|
juli 02, 2008, 12:06:39 pm
av Lasse `65
|
|
|
Vindusheis lik på 1303 og 1303 Cabriolet?
|
Dag L
|
3
|
1571
|
januar 04, 2015, 12:04:14 pm
av Dag L
|
|
|
Størrelse på oljeslanger
|
Roy Grelland
|
4
|
1571
|
april 01, 2013, 12:14:36 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Olje, grease eller ingenting på clutch-vaieren?
|
JFP
|
3
|
1571
|
januar 08, 2010, 00:43:21 am
av JFP
|
|
|
Bestykkning av doble Dellorto 40
|
Buggy-cad
|
2
|
1571
|
mai 12, 2009, 10:14:27 am
av Buggy-cad
|
|
|
1600 motor.
|
AlexPabs
|
2
|
1570
|
juli 03, 2015, 01:36:47 am
av AlexPabs
|
|
|
T1 kontra T3 forgassersett - Gjelder 2x34 Dellorto.
|
The Car Cave
|
4
|
1570
|
juli 10, 2013, 10:15:46 am
av The Car Cave
|
|
|
34 PICT3 Dyser?
|
perpioneer
|
3
|
1570
|
oktober 08, 2012, 17:49:03 pm
av JFP
|
|
|
Girkassforinger
|
Lasse `65
|
4
|
1570
|
januar 23, 2009, 09:34:38 am
av Lasse `65
|
|
|
hvordan skal pakningene rundt motoren ligge?
|
Engedal vw67
|
2
|
1569
|
februar 13, 2015, 18:17:23 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Støtdempere bak - er det likt på alle årsmodeller av T1?
|
nime
|
4
|
1569
|
august 28, 2010, 19:32:18 pm
av nime
|
|
|
hva slags girkasse er best og velge til bobla?
|
ronsk
|
1
|
1569
|
august 20, 2008, 23:31:49 pm
av OTO
|
|
|
Lufting av trommelbremser
|
pWolf
|
2
|
1568
|
mai 06, 2014, 17:36:40 pm
av pWolf
|
|
|
Forgassertech. Link
|
H-MEK
|
1
|
1567
|
mars 20, 2008, 14:23:54 pm
av Varj
|
|
|
Hva slags MAP sensor for 160hk 1915? TAKK nå har jeg bestilt 2,5bar
|
Formula Vee
|
5
|
1566
|
juli 01, 2011, 23:59:43 pm
av Formula Vee
|
|
|
Papir for 10X18 bak og 8X18 foran på 1303 Cab
|
bjosva
|
1
|
1566
|
mai 20, 2008, 20:59:12 pm
av bjosva
|
|
|
gearkasse olje svingaksel
|
Tor_Fredrik
|
1
|
1564
|
mai 02, 2016, 22:06:17 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Linjeborring osv. på AS-blokk
|
JonB
|
2
|
1564
|
mai 14, 2011, 09:12:10 am
av Lundby
|