|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Turbo på en wbx 2,1l?
|
Sveinf
|
18
|
7665
|
mars 24, 2014, 00:25:59 am
av MCCCIIIS
|
|
|
Type 4 motor, 228mm svinghjul er nå i salg igjen.
|
sveinongen
|
0
|
1321
|
august 22, 2016, 22:18:29 pm
av sveinongen
|
|
|
Hovedsylinder + skivebremser
|
SveinØ
|
5
|
2578
|
juni 09, 2008, 13:13:04 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Hjelp med bremseoppgradering innfor godkjenning motorbytte
|
svenskefan
|
16
|
4051
|
oktober 15, 2010, 15:51:31 pm
av Ed Németh
|
|
|
Hva kreves innfor BT for godkjenning 250HK / Fremflytting av framvogn / Taksenki
|
Svensson
|
3
|
1686
|
august 13, 2015, 19:50:05 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
foring girspak
|
sverretore
|
2
|
1595
|
september 30, 2013, 16:04:54 pm
av sverretore
|
|
|
motornummer
|
sverretore
|
4
|
2197
|
august 11, 2013, 09:53:08 am
av sverretore
|
|
|
Karosserikitt
|
Syncronaut
|
18
|
11483
|
mars 30, 2008, 23:41:55 pm
av Tistlo
|
|
|
Hvem lager/leverer senkespindler til Bay?
|
Syncronaut
|
8
|
3253
|
februar 12, 2008, 17:43:50 pm
av riskyer
|
|
|
Senkere Bay-buss - hvilke er best?
|
Syncronaut
|
6
|
3056
|
februar 06, 2008, 15:32:05 pm
av JS
|
|
|
Glof fjørbein
|
synterror
|
1
|
1301
|
juli 21, 2008, 00:58:21 am
av Pål A
|
|
|
Må batterie sitte fast på veteranbiler? EU Godkjenning snart! svar fort pliz :)
|
Såpabublan
|
4
|
1698
|
november 22, 2010, 10:52:56 am
av Såpabublan
|
|
|
kom doka med side vinduer bak som kan åpnes?
|
T-1
|
3
|
1278
|
juli 16, 2011, 18:07:03 pm
av Tistlo
|
|
|
hvilke type olje på gir kasse er best?
|
T-1
|
8
|
1895
|
juni 28, 2011, 17:50:39 pm
av VW 181
|
|
|
passer gir stang fra type 3 og boble om hverandre??
|
T-1
|
2
|
1142
|
april 10, 2011, 08:19:49 am
av T-1
|
|
|
Noen som har bilder av bur i boble??
|
T-1
|
5
|
2357
|
oktober 24, 2010, 21:53:47 pm
av T-1
|
|
|
Hvorfor får jeg ikke full gass..?
|
T-bear
|
22
|
8532
|
februar 27, 2016, 12:01:59 pm
av LowBug
|
|
|
86 mm?
|
T-bear
|
5
|
1868
|
juni 14, 2012, 11:06:03 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Har jeg gjort et lite kupp, eller..?
|
T-bear
|
1
|
1280
|
juni 07, 2011, 22:57:14 pm
av nord
|
|
|
Overhale 1600 - hva trenger jeg?
|
T-bear
|
10
|
2973
|
mars 14, 2012, 02:15:55 am
av T-bear
|
|
|
Doble weber IDF 40 til 1641cc?
|
t.toell
|
1
|
1238
|
november 09, 2009, 23:12:43 pm
av Lasse `65
|
|
|
Tuv papir på FK coilover
|
t2-Splitwindow
|
4
|
3652
|
juni 10, 2012, 22:59:40 pm
av Eikstad
|
|
|
Turbo kit
|
t2-Splitwindow
|
3
|
2797
|
januar 06, 2008, 21:47:56 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Ved trimming: AS eller AD motor
|
t2-Splitwindow
|
9
|
4569
|
januar 11, 2008, 09:28:47 am
av SAS
|
|
|
coilover til 1303/1302
|
t2-Splitwindow
|
2
|
1811
|
mai 09, 2010, 11:34:03 am
av t2-Splitwindow
|
|
|
Noen som vet noe om dette??
|
T2-Vandal
|
1
|
1346
|
november 12, 2008, 03:34:52 am
av Luftvw
|
|
|
Xenon til boble??
|
T2-Vandal
|
17
|
4398
|
mars 09, 2009, 10:11:05 am
av Superbeetle
|
|
|
Norske hådbøker?
|
T2-Vandal
|
5
|
2165
|
november 06, 2008, 10:04:58 am
av T2-Vandal
|
|
|
Slettes
|
T2-Vandal
|
0
|
1270
|
mai 03, 2008, 14:30:54 pm
av T2-Vandal
|
|
|
Hvilke hjul passer til T2?
|
T2-Vandal
|
2
|
1621
|
mai 03, 2008, 21:21:33 pm
av pungar
|